Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вогнезахисту дерев'яних конструкцій покрівлі КЗ «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9 Маріупольської міської ради Донецької області» за кодом ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочення деревини
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2021-03-01-008967-a ● e364be7244934375b90be82f4985f65f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9 Маріупольської міської ради Донецької області"" |
Код ЄДРПОУ: | 23115467 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, БУЛЬВАР Б.ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 22 |
Контактна особа: |
Яна Корницька +380677194142 shool9@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2021 02:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 14:26 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вогнезахисту дерев'яних конструкцій покрівлі КЗ «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9 Маріупольської міської ради Донецької області» за кодом ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочення деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87555, Україна, Донецька область, Маріуполь, бул. Б.Хмельницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2021
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 15:44 |
ТД з вогнезахисту дерев.констр.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Засіб обробки
Дата подання: 02 березня 2021 08:52
Дата відповіді: 02 березня 2021 11:37
Згідно ТД , Ви не зазначаєте можливість використання аналогу засобу, виключно Ammokote, чим обумовлено таке обмеження? Зазначення конкретного виробника , без можливості аналогу порушує принципи визначені Порядком та ЗУ “Про публічні закупівлі”. А саме: принципи недискримінації учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 6.2 Порядку та ст.3 Закону).
А також, ви зазначаєтк про обовязок надання "Документально підтвердити наявність у штаті кваліфікованого персоналу у кількості не менш 2 осіб, які пройшли спеціалізоване навчання, щодо виконання вогнезахисних робіт засобами Ammokote (надати копії відповідних посвідчень /сертифікатів, тощо)." виникає безіч питання :
1. Якою нормою ви керуєтесь при встановленні даної Вимоги!
2. З якою метою встановлено дане обмеження!
3. Чи обізнані ви, що Компания Ковлар Групп яка є виробником засобу не має КВЕД й дозволу на надання освітніх послуг.
4. Дана Вимога є дискримінаційною, адже повністю обмежує участь осіб в закупівлі, лише крім тих які вигідні виробнику Ammokote, а саме компанії які входять у їх структуру.
5. Законодавство в сфері вогнезахисту не передбачає проходження будь-якого навчання в компанії виробника засобу ( Ознайомтесь Наказ 1064)
6. Вище зазначена вимога прямо вказує на порушення ЗУ "Про Публічні закупівлі".
7. Яка причина не можливість застосування аналогу засобу?
Також сертифікату ISO 45001:2018 не має вид робіт -стосовно вогнезахисного просочування, поверхового вогнезахисного оброблення та вогнезахисного заповнення.
Просимо привести ТД у відповідність й дотримуватися принципів ЗУ "Про Публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня , Шановний Учаснику, під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України. Умова щодо виконання вогнезахисту дерев'яних конструкцій покрівлі вогнебіозахисним матеріалом «Ammokot WW» обумовлена виключно тим, що згідно Наказу №1064 «Про затвердження правил з вогнезахисту», які вступили в дію 05 квітня 2019 року, п.1 Розділу V «Виконання робіт з вогнезахисту» всі роботи, пов’язані з нанесенням вогнезахисту – фарбування, оштукатурювання, облицювання, монтаж вогнезахисних матеріалів, покриттів і виробів виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію (згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»), а також на підставі проектної документації, розробленої та затвердженої відповідно до вимог чинного законодавства. У Замовника наявний Робочий проект, розроблена кошторисна документація( за яку сплачено бюджетні кошти) і згідно якому требо виконувати роботи з вогнезахисту дерев'яних конструкцій покрівлі вогнебіозахисним матеріалом «Ammokot WW» .Відповідно до частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання сертифікатів або посвідчень щодо спеціалізованого навчання, виконання вогнезахисних робіт засобами Ammokote. Вважаємо, що ця вимога не є дискримінаційною, так як будь-який Учасник, як суб’єкт господарювання, може отримати відповідні сертифікати за власним бажанням у разі потреби.
Стосовно Сертифікату ISO 45001:2018, сертифікат відповідності стандарту ISO 45001:2018 може бути отриманий на всі види діяльності.
Звертаємо вашу увагу, що Замовник має на меті співпрацювати з добросовісними Учасниками, які керуються у своїй діяльності стандартами, в тому числі, які спрямовані на посилення поточного контролю; норм та настанов з охорони праці.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Стосовно Сертифікату ISO 45001:2018, сертифікат відповідності стандарту ISO 45001:2018 може бути отриманий на всі види діяльності.
Звертаємо вашу увагу, що Замовник має на меті співпрацювати з добросовісними Учасниками, які керуються у своїй діяльності стандартами, в тому числі, які спрямовані на посилення поточного контролю; норм та настанов з охорони праці.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-01-008967-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:43622421
Дата подання: 02 березня 2021 18:57
Дискримінація
Шановний Замовник, маємо до Вас пропозицію))))) Пропонуємо прибрати дискримінаційні вимоги з ТД, а саме:
1. Аналогічний договір укладений з бюджетною організацією - ми маємо аналогічний договір, укладей з приватною організацією, цей договір є виконаний якісно та в повному обзязі, про те він Вас чомусь не влаштовую, шкода що Ви не дотрумуєтесь вимог Закону та встановлюєте наведену вище дискримінаційну вимогу. ВИМАГАЄМО прибрати що договір повинен бути укладений з бюжетною організацією.
2. Наступна цікава (дискримінаційна) вимога - в сертифікаті ІСО заначено стосовно вогнезахисного просочування, поверхового вогнезахисного оброблення та вогнезахисного заповнення. Якщо ми ваємо сертифікат, в якому зазначено ""Вогнезахисна обробка поверхонь,Такий сертифікат влаштує замовника?"
3. Рекомендуємо доповнити ТД сертифікатом ІСО 37001:2016, для співпраці з такими замовниками він потрібен, і Вам потрібні учасники які сертифіковані по такому стандарту. Якщо вищезазначені вимоги ( а саме пункт 1 вимоги та пункт 2 ) не будуть задоволені, ми будемо вимушені запросити замовника на екскурсію до столиці, а саме стін АМКУ.
.
З повагою!)
Розгорнути
Згорнути
1. Аналогічний договір укладений з бюджетною організацією - ми маємо аналогічний договір, укладей з приватною організацією, цей договір є виконаний якісно та в повному обзязі, про те він Вас чомусь не влаштовую, шкода що Ви не дотрумуєтесь вимог Закону та встановлюєте наведену вище дискримінаційну вимогу. ВИМАГАЄМО прибрати що договір повинен бути укладений з бюжетною організацією.
2. Наступна цікава (дискримінаційна) вимога - в сертифікаті ІСО заначено стосовно вогнезахисного просочування, поверхового вогнезахисного оброблення та вогнезахисного заповнення. Якщо ми ваємо сертифікат, в якому зазначено ""Вогнезахисна обробка поверхонь,Такий сертифікат влаштує замовника?"
3. Рекомендуємо доповнити ТД сертифікатом ІСО 37001:2016, для співпраці з такими замовниками він потрібен, і Вам потрібні учасники які сертифіковані по такому стандарту. Якщо вищезазначені вимоги ( а саме пункт 1 вимоги та пункт 2 ) не будуть задоволені, ми будемо вимушені запросити замовника на екскурсію до столиці, а саме стін АМКУ.
.
З повагою!)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 17:11
Доброго дня, Шановний Учасник. Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що почала діяти з 19.04.2020 року), замовник може вимагати від учасника наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Умова, яка стосується того, що аналогічним вважається той договір, який укладено саме з бюджетною організацією, пов’язано із специфікою укладання таких договорів. Договори, укладені такими організаціями укладаються з використанням системи Прозорро, що, у свою чергу, дозволяє нам перевірити реальність такої угоди, факт її виконання, та відсутність факту його розірвання з вини Постачальника (відсутність додаткової угоди, оприлюдненої на порталі Прозорро про те, що договір розірвано через його невиконання Постачальником). Враховуючи значний обсяг закупівлі, те, що нами використовуються бюджетні кошти, ми маємо намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Саме це і зумовлює те, що нами було встановлено посилені вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Щодо сертифікатів відповідності стандарту ISO, вважаємо, що «Поверхове вогнезахисне оброблення» та «Вогнезахисна обробка поверхонь» це одне й те саме, тому Ваші сертифікати відповідності стандарту ISO, в яких зазначено «Вогнезахисна обробка поверхонь» нас цілком влаштує.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Щодо сертифікатів відповідності стандарту ISO, вважаємо, що «Поверхове вогнезахисне оброблення» та «Вогнезахисна обробка поверхонь» це одне й те саме, тому Ваші сертифікати відповідності стандарту ISO, в яких зазначено «Вогнезахисна обробка поверхонь» нас цілком влаштує.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Номер вимоги: UA-2021-03-01-008967-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:43622421
Дата подання: 03 березня 2021 17:20
Аналогічний договір!
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме: прибрати вимогу про надання аналогічного договору, укладеного з бюджетною організацією. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2021 16:02
Доброго дня, Шановний Учасник! Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають Замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, укладених саме з бюджетною організацією, оскільки Договори, укладені такими організаціями укладаються з використанням системи Прозорро, що, у свою чергу, дозволяє нам перевірити РЕАЛЬНІСТЬ такої угоди, факт її виконання, та відсутність факту його розірвання з вини Постачальника (відсутність додаткової угоди, оприлюдненої на порталі Прозорро про те, що договір розірвано через його невиконання Постачальником). Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-технічна фірма "Азовпроммонтаж" |
210 000,00
UAH з ПДВ
|
210 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Охоронний комплекс" |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-технічна фірма "Азовпроммонтаж" #31971701 |
Переможець |
210 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 15:02
|
Звіт про виконання договору про закупівлю.PDF | укладений |
11 січня 2022 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 15:18
|
Договір з ТОВ Азовпроммонтаж.pdf | укладений |
01 квітня 2021 15:17
|