Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи по здійсненню технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060202 Суємці - Рогачів км 0+000 - км 11+335, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
2 085 768,00 UAH
UA-2021-03-01-006662-a ● 42dd9769d0a2473a9986e60a440e8ad4
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олександр Анатолійович Ткачук +380412474360 tender@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2021 15:36 |
Очікувана вартість: | 2 085 768,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 429,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10428 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по здійсненню технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060202 Суємці - Рогачів км 0+000 - км 11+335, Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12717, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С060202 Суємці - Рогачів, км 0+000 - км 11+335
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2021 18:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2021 18:01 |
Перелік змін ТН Суємці від 07.06.2021.pdf | |
07 червня 2021 18:01 |
ТД технагляд Суємці-Рогачів (зі змінами від 07.06.2021).pdf | |
28 травня 2021 12:05 |
Перелік змін від 28.05.2021.pdf | |
07 травня 2021 10:54 |
Перелік змін ТН Суємці (від 07.05.2021).pdf | |
19 квітня 2021 11:01 |
Перелік змін ТН Суємці (від 19.04.2021).pdf | |
29 березня 2021 11:59 |
Перелік змін від 29.03.2021.pdf | |
23 березня 2021 17:44 |
Перелік змін від 23.03.2021.pdf | |
16 березня 2021 15:11 |
Перелік змін від 16.03.2021.pdf | |
01 березня 2021 14:22 |
Технічне завдання на виконання робіт по об`єкту.pdf | |
01 березня 2021 14:22 |
Додаток 7 Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-01-006662-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: КОНСОРЦІУМ "ТЕХЕКСПЕРТ ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:43643724
Дата подання: 05 квітня 2021 15:52
Аналогічний договір (досвід)
Відповідно до частини 5 Розділу 3 Тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо документального підтвердження наявності в Учасника досвіду виконання ним аналогічного договору. Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір(и) на надання послуг (виконання робіт) зі здійснення технічного нагляду об’єкту будівництва на капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування, укладений учасником та виконаний в повному обсязі. Проте назва предмету закупівлі є: Роботи по здійсненню технічного нагляду по об’єкту «Реконструкція автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060202 Суємці - Рогачів км 0+000 - км 11+335, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що не відповідає чинному законодавству, оскільки Замовник не вказав про можливість підтвердити досвід із надання послуг (виконання робіт) з технічного нагляду за реконструкцією автомобільної дороги, яка входить до переліку видів дорожніх робіт.Повідомляємо, що дорожні роботи поділяються на будівельні, а саме: будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та ремонтні роботи: поточний середній або дрібний ремонт. Наявні стандарти та правила визначають однакові вимоги як для будівництва, капітального ремонту, поточного ремонту автомобільних доріг, так і для реконструкції автомобільної дороги. Також, зазначаємо, що реконструкція автомобільної дороги – це перебудова існуючої автомобільної дороги, пов'язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів. У результаті реконструкції дороги її категорія може підвищуватись. Тому з наведеного вище можна чітко встановити, що реконструкція є, за технічною складністю, вищою ніж поточний або капітальний ремонт.
Незаконність даної вимоги підтверджується рішенням АМКУ №3218-р/пк-пз від 22.02.2021р.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону України «Про публічну закупівлю»). Враховуючи вищенаведені положення законодавства та відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір», виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати коло ймовірних Учасників закупівлі. Відповідно до вищевказаного вважаємо дані вимоги дискримінаційними та такими, які обмежують конкуренцію між учасниками. Просимо внести зміни у Тендерну документацію, а саме, доповнити частину 5 Розділу 3 Тендерної документації та викласти його наступним чином: «Аналогічним договором є договір на надання послуг (виконання робіт) з технічного нагляду будівництвом та/або реконструкцією, та/або капітальним ремонтом, та/або поточним ремонтом автомобільних доріг визначених статтею 5 Закону України «Про автомобільні дороги».
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Законом України «Про публічну закупівлю» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми, як потенційний учасник бажаєм взяти участь у відповідній процедурі та реально претендуєм на укладання договору з Замовником у майбутньому. Кореспондуючись з викладеним, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що не відповідає чинному законодавству, оскільки Замовник не вказав про можливість підтвердити досвід із надання послуг (виконання робіт) з технічного нагляду за реконструкцією автомобільної дороги, яка входить до переліку видів дорожніх робіт.Повідомляємо, що дорожні роботи поділяються на будівельні, а саме: будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та ремонтні роботи: поточний середній або дрібний ремонт. Наявні стандарти та правила визначають однакові вимоги як для будівництва, капітального ремонту, поточного ремонту автомобільних доріг, так і для реконструкції автомобільної дороги. Також, зазначаємо, що реконструкція автомобільної дороги – це перебудова існуючої автомобільної дороги, пов'язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів. У результаті реконструкції дороги її категорія може підвищуватись. Тому з наведеного вище можна чітко встановити, що реконструкція є, за технічною складністю, вищою ніж поточний або капітальний ремонт.
Незаконність даної вимоги підтверджується рішенням АМКУ №3218-р/пк-пз від 22.02.2021р.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону України «Про публічну закупівлю»). Враховуючи вищенаведені положення законодавства та відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір», виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати коло ймовірних Учасників закупівлі. Відповідно до вищевказаного вважаємо дані вимоги дискримінаційними та такими, які обмежують конкуренцію між учасниками. Просимо внести зміни у Тендерну документацію, а саме, доповнити частину 5 Розділу 3 Тендерної документації та викласти його наступним чином: «Аналогічним договором є договір на надання послуг (виконання робіт) з технічного нагляду будівництвом та/або реконструкцією, та/або капітальним ремонтом, та/або поточним ремонтом автомобільних доріг визначених статтею 5 Закону України «Про автомобільні дороги».
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Законом України «Про публічну закупівлю» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми, як потенційний учасник бажаєм взяти участь у відповідній процедурі та реально претендуєм на укладання договору з Замовником у майбутньому. Кореспондуючись з викладеним, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 квітня 2021 17:15
Шановний Учасник! Дякуємо за зауваження та повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2021-03-01-006662-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОНСОРЦІУМ "ТЕХЕКСПЕРТ ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:43643724
Дата подання: 24 червня 2021 16:05
Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності
Відповідного до Вашого Рішення (Протокол №179 від 22.06.2021) було відхилено пропозицію Консорціупу "Техексперт Інжиніринг" з єдиної причини - Форма Вiдомостi про учасника не мiстить iнформацiю про вiдповiднi пункти Податкового кодексу України,що підтверджують систему оподаткування учасника.
Просимо надати аргументовану відповідь, яким саме чином відсутність посилання на конкретний пункт Податкового кодексу України впливає на якість нашої пропозиції? Інформація, яка підтверджує систему оподаткування Учасника міститься в Витягу з реєстру платників податку на додану вартість, який нами подано у складі нашої пропозиції. Крім того, замовник може самостійно перевірити таку інформацію, та знайти її підтвердження в одному із безлічі відкритих реєстрів чи баз даних, доступ до яких є вільним, зокрема https://opendatabot.ua/c/43643724
Крім того, слід зазначити, що Вами застосовано дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій. Пропозиції учасників, які були значно вигіднішими для вас, як розпорядника бюджетних коштів, були відхилені через незазначення пунктів Податкового кодесксу України. Проте, у складі пропозиції учасника, якого ви обрали переможцем з ціної, яка було найбільш невигідною для вас, надано довідку з відомостями про учасника, яка, хоча і містить посилання на якісь пункти Податкового кодексу України, проте вони жодним чином не піддтверджують систему оподаткування такого учасника ({Абзац четвертий підпункту 2 пункту 291.4 статті 291 із змінами, внесеними згідно із Законами № 4834-VI від 24.05.2012, № 5083-VI від 05.07.2012, № 71-VIII від 28.12.2014: Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи)
Також, пропозиція Учасника, якого Ви обрали переможцем закупівлі містить інші недоліки, які є суттєвими та щодо наявності яких існує практика АМКУ щодо відхилення таких пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Просимо надати аргументовану відповідь, яким саме чином відсутність посилання на конкретний пункт Податкового кодексу України впливає на якість нашої пропозиції? Інформація, яка підтверджує систему оподаткування Учасника міститься в Витягу з реєстру платників податку на додану вартість, який нами подано у складі нашої пропозиції. Крім того, замовник може самостійно перевірити таку інформацію, та знайти її підтвердження в одному із безлічі відкритих реєстрів чи баз даних, доступ до яких є вільним, зокрема https://opendatabot.ua/c/43643724
Крім того, слід зазначити, що Вами застосовано дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій. Пропозиції учасників, які були значно вигіднішими для вас, як розпорядника бюджетних коштів, були відхилені через незазначення пунктів Податкового кодесксу України. Проте, у складі пропозиції учасника, якого ви обрали переможцем з ціної, яка було найбільш невигідною для вас, надано довідку з відомостями про учасника, яка, хоча і містить посилання на якісь пункти Податкового кодексу України, проте вони жодним чином не піддтверджують систему оподаткування такого учасника ({Абзац четвертий підпункту 2 пункту 291.4 статті 291 із змінами, внесеними згідно із Законами № 4834-VI від 24.05.2012, № 5083-VI від 05.07.2012, № 71-VIII від 28.12.2014: Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи)
Також, пропозиція Учасника, якого Ви обрали переможцем закупівлі містить інші недоліки, які є суттєвими та щодо наявності яких існує практика АМКУ щодо відхилення таких пропозицій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 червня 2021 16:58
Шановний Учасник! Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Частиною 3 ст. 22 Закону передбачається, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з частиною 9 ст. 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, у складі пропозиції учасники мають подати, зокрема, довідку, яка містить загальні відомості про учасника за формою згідно Додатку 5 до тендерної документаці.
Пунктом 3 Форми «Відомості про учасника» Додатку 5 до тендерної документації, вимагається вказати свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку ) або витягу з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку) із зазначенням відповідних пунктів Податкового кодексу України, що підтверджують це.
Учасником КОНСОРЦІУМ "ТЕХЕКСПЕРТ ІНЖИНІРИНГ" надано згаданий документ без виконання вимог пункту 3 у повному обсязі. Таким чином, керуючись абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, Замовником було правомірно відхилено тендерну пропозицію даного учасника.
В свою чергу, учасник ТОВ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ" виконав як вищенаведені, так і інші умови тендерної документації. Відповідно, за результатом розгляду та оцінки тендерної пропозиції даного учасника, його було визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір.
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, у складі пропозиції учасники мають подати, зокрема, довідку, яка містить загальні відомості про учасника за формою згідно Додатку 5 до тендерної документаці.
Пунктом 3 Форми «Відомості про учасника» Додатку 5 до тендерної документації, вимагається вказати свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку ) або витягу з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку) із зазначенням відповідних пунктів Податкового кодексу України, що підтверджують це.
Учасником КОНСОРЦІУМ "ТЕХЕКСПЕРТ ІНЖИНІРИНГ" надано згаданий документ без виконання вимог пункту 3 у повному обсязі. Таким чином, керуючись абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, Замовником було правомірно відхилено тендерну пропозицію даного учасника.
В свою чергу, учасник ТОВ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ" виконав як вищенаведені, так і інші умови тендерної документації. Відповідно, за результатом розгляду та оцінки тендерної пропозиції даного учасника, його було визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-01-006662-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОЖНІЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:21476215
Дата подання: 30 червня 2021 17:50
Дата подання: 30 червня 2021 17:50
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника (ДП "Дорцентр") та неправомірне визначення переможцем ТОВ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ"
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника (ДП "Дорцентр") та неправомірне визначення переможцем ТОВ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ" згідно Протоколів засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації від 22 червня 2021 року №178 та 180
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2021 12:03
рішення від 02.07.2021 № 14886.pdf
Дата публікації: 05 липня 2021 12:03
інформація про перенесення розгляду скарги від 13.07.2021 № 13604.pdf
Дата публікації: 15 липня 2021 12:12
інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2021 № 16828.pdf
Дата публікації: 23 липня 2021 15:06
рішення від 22.07.2021 № 16828.pdf
Дата публікації: 27 липня 2021 19:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 02 серпня 2021 15:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2021 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОЖНІЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" |
1 795 000,00
UAH з ПДВ
|
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ТЕХЕКСПЕРТ ІНЖИНІРИНГ" |
1 564 320,00
UAH з ПДВ
|
1 549 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ" |
1 738 140,00
UAH з ПДВ
|
1 738 140,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОЖНІЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" #21476215 |
Очікує рішення |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2021 15:19
|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОЖНІЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" #21476215 |
Рішення скасоване |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2021 15:19
|
КОНСОРЦІУМ "ТЕХЕКСПЕРТ ІНЖИНІРИНГ" #43643724 |
Рішення скасоване |
1 549 999,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2021 15:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАД ЕНД БІЛДИНГ ІНЖИНІРИНГ" #43975217 |
Рішення скасоване |
1 738 140,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2021 15:19
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2021 15:31 |
Кінець періоду оскарження: | 13 серпня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 13 серпня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Закупівля відміняється у зв'язку з наявністю підстав передбачених п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель – оголошення не містить інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, що суперечить вимогам п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону, а також наявність суперечностей між умовами зазначеними в таблиці Додатку 3 та умовами зазначеними у п. 5 Розділу III Тендерної документації та тексті, |
Документи:
02 серпня 2021 15:31
|
Електронний підпис |
02 серпня 2021 15:28
|
Протокол № 214 від 02.08.2021.pdf |