Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарш індичий фасований
Очікувана вартість
119 250,00 UAH
UA-2021-03-01-006399-a ccc3578789bb44e0b8a52c4b7a8f5f77
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Возняк

+380989477354 opl_bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ЗАКЛАД НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01993262
Місцезнаходження: 77050, Україна , Івано-Франківська обл., Рогатинський район, село Підмихайлівці, ВУЛИЦЯ МЕДИЧНА, будинок 1
Контактна особа: Світлана Возняк
+380989477354
opl_bux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2021 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 119 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 596,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2250 кілограми
Фарш індичий фасований заморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77050, Україна, Івано-Франківська область, Рогатинський район, село Підмихайлівці, ВУЛИЦЯ МЕДИЧНА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюється Покупцем у безготівковому порядку в українській національній валюті - гривнях - шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Інша інформація щодо закупівлі:Місцезнаходження замовника - 77050, Івано-Франківська обл., Рогатинський район, село Підмихайлівці, ВУЛИЦЯ МЕДИЧНА, будинок 1. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – згідно форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», що додається; єдиний критерій оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПЕТРУК ЯРОСЛАВА СЕМЕНІВНА 119 250,00
UAH з ПДВ
119 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2021 15:33
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПЕТРУК ЯРОСЛАВА СЕМЕНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПЕТРУК ЯРОСЛАВА СЕМЕНІВНА
#2145903221
Переможець 119 250,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 09:31

Документи

18 березня 2021 09:31
Електронний підпис
18 березня 2021 09:26
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СПЕТРУК ЯРОСЛАВА СЕМЕНІВНА
#2145903221
119 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 09:31
Електронний підпис
18 березня 2021 09:26
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 16:01
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 08:57
Договір № 07-20 40.pdf укладений
30 березня 2021 08:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 60 420,00
UAH