Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Стрюківської сільської ради Миколаївського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 44002300 |
Місцезнаходження: | 67050, Україна , Одеська обл., село Стрюкове, вул.Ламброва, будинок 42 |
Контактна особа: |
Відділ освіти Стрюківської ОТГ +380683165132 viddil_osvity_sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2021 12:21 |
Очікувана вартість: | 388 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 944,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2021 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 16:38 |
Лист_зi_змiнами__13.04.2021.doc | |
13 квітня 2021 16:38 |
Тендерна_документацiя_зi_змiнами.doc | |
24 березня 2021 15:16 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
24 березня 2021 15:16 |
Лист зі змінами 19.03.2021.doc | |
24 березня 2021 14:52 |
Лист зі змінами 19.03.2021.doc | |
24 березня 2021 14:52 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
03 березня 2021 09:25 |
ПЕРЕРОБЛЕНА ТД 2021.doc | |
01 березня 2021 14:05 |
ТД нова редакція.doc |
13 квітня 2021 16:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
13 квітня 2021 16:38 |
Лист_зi_змiнами__13.04.2021.doc
|
||||||||||||
13 квітня 2021 16:38 |
Тендерна_документацiя_зi_змiнами.doc
|
||||||||||||
24 березня 2021 15:16 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
||||||||||||
24 березня 2021 15:16 |
Лист зі змінами 19.03.2021.doc
|
||||||||||||
24 березня 2021 14:52 |
Лист зі змінами 19.03.2021.doc
|
||||||||||||
24 березня 2021 14:52 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
||||||||||||
03 березня 2021 09:25 |
ПЕРЕРОБЛЕНА ТД 2021.doc
|
||||||||||||
01 березня 2021 14:05 |
ТД нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вугілля закуповується згідно специфікації документації.в таблиці 1 були внесені зміни.
Дякуєм за запитання.
Скарги до процедури
Дата подання: 17 березня 2021 17:23
Дата подання: 24 травня 2021 19:12
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-08-000085 ● a75ea7aed04c4e64bfdd1afe43d3b866
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2022 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2022 Одеса № 202
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.08.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.08.2022 № 202
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
8. UA-2021-03-01-006269-a 01.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-10 16:24:24
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.06.2021 № 12587-р/пк-пз щодо скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГО СИСТЕМИ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМИ») переможцем процедури закупівлі?
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
3.Відповідно до частини двадцять третьої статті 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Чи оскаржував Замовник у судовому порядку Рішення протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель? У разі оскарження зазначеного рішення просимо надати номер справи.
4. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі у строк, передбачений частиною шостою статті 33 Закону?
Відповідно до частини шостою статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
5. У разі укладення договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі просимо надати такий укладений договір та пояснити, чому Замовником не оприлюднено договір про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня його укладення?
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
6. У разі неукладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі просимо надати пояснення, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМИ» відповідно до абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону у зв’язку із тим, що переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений Законом?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-15 12:44:35
ПОЯСНЕННЯ від 15.08.2022р. на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2022-08-08-000085
ПОЯСНЕННЯ від 15.08.2022р. на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2022-08-08-000085 закупівлі UA-2021-03-01-006269-a викладено у доданому файлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення згідно висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби від 16 серпня 2022 року до процедури закупівлі: UA-2021-03-01-006269-a
2022-08-17 17:41:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до ТД встановлено порушення частини другої статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" За результатами аналізу питання виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження встановлено порушення вимог аналізу питання вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Енергозахід" |
388 300,00
UAH з ПДВ
|
221 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" |
320 000,00
UAH з ПДВ
|
263 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ" |
387 820,00
UAH з ПДВ
|
387 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Енергозахід" #36084263 |
Рішення скасоване |
221 300,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2022 16:39
|
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" #41701548 |
Рішення скасоване |
263 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2022 16:39
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 травня 2021 00:00
|
ТОВ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ" #36731895 |
Рішення скасоване |
387 820,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2022 16:39
|
|
ПП "Енергозахід" #36084263 |
Очікує рішення |
221 300,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2022 16:39
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2022 17:26 |
Кінець періоду оскарження: | 23 серпня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 23 серпня 2022 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На сьогоднішній день є неможливим, через неможливість усунути порушення при проведенні закупівлі, а саме порушення строків розгляду. Відповідно до частини першої статті 32 Закону України ,,Про публічні закупівлі”, Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. |
12 серпня 2022 17:26
|
Електронний підпис |
12 серпня 2022 16:46
|
Протокольне рішення про відміну тендеру.pdf |