Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом CPV за ДК 021:2015 33140000-3 - медичні матеріали Лот № 1 Пристрій для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів типу ПР; шприц ін'єкційний одноразовий 1мл інсуліновий; шприц ін'єкційний одноразовий 2мл ; шприц ін'єкційний одноразовий 5мл; шприц ін'єкційний одноразовий 10мл; шприц ін'єкційний одноразовий 20мл; шприц одноразового використання 100 мл (тип Жане); бинт гіпсовий; бинт марлевий медичний нестерильний; вата нестерильна 100гр.; катетер внутрішньовенний з ін’єкційним портом одноразовий 22G; скарифікатор сталевий стерильний, №200; серветка медична просочена спиртовим розчином, №100; пластир медичний; відріз марлевий медичний; маска медична №50; пластир бактерицидний тип прозорий №100; пластерна пов’язка тип прозорий; контейнер полістирол 125мл (для сечі); контейнер для забору калу стерильний 30 мл; пробірка пластикова, 2 мл, не стерильна (Еппендорф) 500 шт/паков; пробірка пластикова 10 мл, не стерильна 200 шт/паков; піпетка-контейнер 1,0 мл, пластик, не стерильна (пастера); накінечники до дозаторів жовті № 1000. Лот № 2 Калоприймач стомічний однокомпонентний Alterna Free №30 відкритий, розмір для вирізання 12-75мм прозорий; калоприймач стомічний двокомп. Alterna пластина №5 фланець 50 мм, розмір для вирізання 10-45 мм; уростомний мішок двокомпонентний Alterna УРО №20, відкритий прозорий,фланець 50мм; сечоприймач ножний, 750мл, 50 см дренажна трубка №10; сечоприймач приліжковий, з застібкою слайд екшин теп, 2000мл, 100 см – дренажна трубка №30. Лот № 3 Уропрезервативи розмір 25, уропрезервативи розмір 29.
Очікувана вартість
1 968 750,00 UAH
UA-2021-03-01-005959-b 86e5ceb3adef45209bbdd328e45ee4f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколовська Наталія Вікторівна

380997662705
380983470068
Nata_Sokolov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 05493846
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Архітектора Паученка, 45/35
Контактна особа: Соколовська Наталія Вікторівна
380997662705, 380983470068
Nata_Sokolov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2021 21:40
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2021 17:00
Очікувана вартість: 1 968 750,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Лот №1: 501197 упак. Під значенням «упаковки» слід розуміти «упаковки, штуки» - детальніше в Додатку №2 до тендерної документації.
Лот №2: 297 упак.
Лот №3: 730 штук.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в Додатку №2 тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки (знаки для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть викладатися мовою їх загальноприйнятого застосування. Якщо у складі тендерної пропозиції подається документ, складений на іншій, ніж зазначено вище, мові, такий документ повинен супроводжуватися перекладом на українську мову. Учасник подає такий переклад, завірений підписом уповноваженої особи учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації. Дана вимога не стосується випадків, коли окремий документ, який надається в складі тендерної пропозиції, складено на декількох мовах, одна із яких відноситься до абзацу першого цього пункту, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації тощо. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (надається в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року)
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (надається в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року)
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. (надається в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року)
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: копія документа
Вимоги до документу: У разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, такий учасник у складі тендерної пропозиції додатково надає копію відповідного рішення органу доходів і зборів про розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) та копію укладеного договору про розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) відповідно до наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 574)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: копія документа
Вимоги до документу: У разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, такий учасник у складі тендерної пропозиції додатково надає копію відповідного рішення органу доходів і зборів про розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) та копію укладеного договору про розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) відповідно до наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 574)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: копія документа
Вимоги до документу: У разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, такий учасник у складі тендерної пропозиції додатково надає копію відповідного рішення органу доходів і зборів про розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) та копію укладеного договору про розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) відповідно до наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 574)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: копія документа
Вимоги до документу: У разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, такий учасник у складі тендерної пропозиції додатково надає копію відповідного рішення органу доходів і зборів про розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) та копію укладеного договору про розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) відповідно до наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 574)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: копія документа
Вимоги до документу: У разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, такий учасник у складі тендерної пропозиції додатково надає копію відповідного рішення органу доходів і зборів про розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) та копію укладеного договору про розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) відповідно до наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 574)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

09 березня 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2021 17:15
Перелік змін до ТД 09.03.2021.doc
09 березня 2021 17:14
Додаток 3 проект договору 2021 (1).doc
09 березня 2021 17:13
ТД мед.матеріали 3 лоти 2021 нова редакція.doc
01 березня 2021 21:40
оголошення мед.вироби 3 лота.doc
09 березня 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 21:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2021 17:15
Перелік змін до ТД 09.03.2021.doc
09 березня 2021 17:14
Додаток 3 проект договору 2021 (1).doc
01 березня 2021 21:40
Додаток 3 проект договору 2021 (1).doc
09 березня 2021 17:13
ТД мед.матеріали 3 лоти 2021 нова редакція.doc
01 березня 2021 21:40
ТД мед.матеріали 3 лоти 2021.doc
01 березня 2021 21:40
оголошення мед.вироби 3 лота.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 Пристрій для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів типу ПР; шприц ін'єкційний одноразовий 1мл інсуліновий; шприц ін'єкційний одноразовий 2мл ; шприц ін'єкційний одноразовий 5мл; шприц ін'єкційний одноразовий 10мл; шприц ін'єкційний одноразовий 20мл; шприц одноразового використання 100 мл (тип Жане); бинт гіпсовий; бинт марлевий медичний нестерильний; вата нестерильна 100гр.; катетер внутрішньовенний з ін’єкційним портом одноразовий 22G; скарифікатор сталевий стерильний, №200; серветка медична просочена спиртовим розчином, №100; пластир медичний; відріз марлевий медичний; маска медична №50; пластир бактерицидний тип прозорий №100; пластерна пов’язка тип прозорий; контейнер полістирол 125мл (для сечі); контейнер для забору калу стерильний 30 мл; пробірка пластикова, 2 мл, не стерильна (Еппендорф) 500 шт/паков; пробірка пластикова 10 мл, не стерильна 200 шт/паков; піпетка-контейнер 1,0 мл, пластик, не стерильна (пастера); накінечники до дозаторів жовті № 1000.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 516 450,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 582,25 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 березня 2021 14:13
Закінчення: 18 березня 2021 14:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

60050 пач
Пристрій для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів типу ПР НК:024:2019 36244 - набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер
ДК 021:2015: 33141624-0 — Набори для введення лікарських засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
11000 шт
Шприц ін'єкційний одноразового використання 1 мл. інсуліновий НК:024:2019 38501 - шприц інсуліновий з голкою, стандартний
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
21000 шт
Шприц ін'єкційний одноразового використання 2 мл НК:024:2019 47017 - шприц загального призначення, разового застосування
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
155000 шт
Шприц ін'єкційний одноразового використання 5 мл НК:024:2019 47017 - шприц загального призначення, разового застосування
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
155000 шт
Шприц ін'єкційний одноразового використання 10 мл НК:024:2019 47017 - шприц загального призначення, разового застосування
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
60100 шт
Шприц ін'єкційний одноразового використання 20 мл НК:024:2019 47017 - шприц загального призначення, разового застосування
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
310 шт
Шприц одноразового використання 100 мл (тип Жане) НК:024:2019 47017 - шприц загального призначення, разового застосування
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
6000 пач
Катетер внутрішньовенні з ін’єкційним портом 22G, одноразовий НК:024:2019 36257 - катетер венозний центральний, що вводиться периферично
ДК 021:2015: 33141200-2 — Катетери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
2150 шт
Бинт марлевий медичний нестерильний НК:024:2019 48125 - бинт марлевий, нестерильний
ДК 021:2015: 33141113-4 — Бинти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
9250 шт
Вата нестерильна 100гр НК:024:2019 58232 - рулон ватний, нестерильний
ДК 021:2015: 33141115-9 — Медична вата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
1000 шт
Піпетка-контейнер 1,0 мл, пластик, не стерильна (пастера) НК:024:2019 61033 - Кювету для лабораторного аналізатора ІВД, багаторазового використання
ДК 021:2015: 33141600-6 — Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
10 пач
Пробірка пластикова 10 мл, не стерильна 200 шт/паков НК:024:2019 46237 - Нестерильна пробірка
ДК 021:2015: 33141600-6 — Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
5530 пач
Маска медична №50 НК:024:2019 35177 - Маска хірургічна, одноразового застосування
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
50 пач
Пластерна пов’язка тип прозорий НК:024:2019 46854 - Стерильна пов'язка на рану, що не прилипає, абсорбент
ДК 021:2015: 33141112-8 — Пластирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
10 пач
Пластир бактерицидний тип прозорий №100 НК:024:2019 44990 - Лейкопластир до поверхневих ран
ДК 021:2015: 33141112-8 — Пластирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
2000 шт
Пластир медичний НК:024:2019 34832 - лейкопластир водонепроникний
ДК 021:2015: 33141112-8 — Пластирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
230 пач
Відріз марлевий медичний НК:024:2019 48125 - рулон марлевий, нестерильний
ДК 021:2015: 33141114-2 — Медична марля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
100 шт
Бинт гіпсовий НК:024:2019 33056 - матеріал для накладення гіпсової пов'язки
ДК 021:2015: 33141113-4 — Бинти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
20 пач
Накінечники до дозаторів жовті № 1000 НК:024:2019 16822 - Наконечник піпетки
ДК 021:2015: 33141600-6 — Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
2 пач
Пробірка пластикова 2 мл, не стерильна (Еппендорф) 500 шт/паков НК:024:2019 43761 - Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD
ДК 021:2015: 33141600-6 — Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
1000 пач
Контейнер полістирол (для забору сечі) НК:024:2019 31400 - контейнер для збору проб сечі стерильний IVD
ДК 021:2015: 33141600-6 — Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
1000 пач
Контейнер для забору калу стерильний 30 мл НК:024:2019 62630 - контейнер для збору калу в терапевтичних цілях, стерильний
ДК 021:2015: 33141600-6 — Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
255 пач
Серветка медична просочена спиртовим розчином, №100 НК:024:2019 47237 - серветка для очищення шкіри
ДК 021:2015: 33141600-6 — Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021
130 пач
Скарификатор сталевий стерильний №200 НК:024:2019 61579 - скарифікатор неавтоматичний, одноразового використання
ДК 021:2015: 33141600-6 — Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, - стаціонар № 2, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35; - стаціонар № 1, Фортеця, 21.
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником на підставі рахунків та накладних за фактично отриманий товар протягом 30 - ти днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2021 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "МАСЛЯННИКОВ ДМИТРО ЛЕОНІДОВИЧ" 1 463 675,00
UAH з ПДВ
1 463 675,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "РЕШЕТІЛОВА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" 1 510 424,50
UAH з ПДВ
1 510 424,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 березня 2021 16:33
Електронний підпис
25 березня 2021 16:29
Довідка ст17.переможець.pdf
25 березня 2021 16:08
Довідка несудимість.pdf
22 березня 2021 18:27
Електронний підпис
22 березня 2021 18:20
Довідка досвід зміни.pdf
16 березня 2021 14:02
Електронний підпис
16 березня 2021 14:01
Key-6.pfx.p7s
16 березня 2021 14:01
Key-6.pfx.p7s
16 березня 2021 14:01
Key-6.pfx.p7s
16 березня 2021 14:01
Key-6.pfx.p7s
16 березня 2021 14:01
Проект договору.pdf
16 березня 2021 14:01
Сертификаты3.rar
16 березня 2021 14:01
Сертификаты2.rar
16 березня 2021 14:01
Сертификаты1.rar
16 березня 2021 14:01
Цінова пропозиція.pdf
16 березня 2021 14:01
Таб.відповідності.pdf
16 березня 2021 14:01
Повноваження.pdf
16 березня 2021 14:01
Наявність МТБ.pdf
16 березня 2021 14:01
Лист ліцензія.pdf
16 березня 2021 14:01
Копія паспорт ФОП.pdf
16 березня 2021 14:01
Згода перс.дані.pdf
16 березня 2021 14:01
Згода до договору.pdf
16 березня 2021 14:01
Довідка статут.pdf
16 березня 2021 14:01
Довідка ст.17.pdf
16 березня 2021 14:01
Довідка податок.pdf
16 березня 2021 14:01
Довідка досвід.pdf
16 березня 2021 14:01
Довідка договори ЦМЛ.pdf
16 березня 2021 14:01
Гарантія поставки.pdf
16 березня 2021 14:01
Гарантія 70%.pdf
16 березня 2021 14:01
Гарант.лист Ігар.pdf
16 березня 2021 14:01
Відомості ФОП.pdf
16 березня 2021 14:01
Витяг ФОП.pdf
16 березня 2021 14:01
Виписка ФОП.pdf
16 березня 2021 14:01
Довідка ст.17.pdf
16 березня 2021 14:01
Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

16 березня 2021 10:53
Електронний підпис
16 березня 2021 10:50
03.Документи.товар.pdf
16 березня 2021 10:50
02.Документи.товар.pdf
16 березня 2021 10:50
01.Цінова.документи.pdf
16 березня 2021 10:50
Довідки ст 17.pdf
16 березня 2021 10:50
Довідки ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАСЛЯННИКОВ ДМИТРО ЛЕОНІДОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Довідка ст.17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довідка ст.17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "РЕШЕТІЛОВА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Довідки ст 17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довідки ст 17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МАСЛЯННИКОВ ДМИТРО ЛЕОНІДОВИЧ"
#2708203030
Переможець 1 463 675,00
UAH з ПДВ
23 березня 2021 16:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 березня 2021 12:27

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником ФОП "МАСЛЯННИКОВ ДМИТРО ЛЕОНІДОВИЧ" (ІПН 2708203030) надано договір від 10.04.2020р. № 04/20, укладеному з ВКП у формі ТОВ «Техноком», про оренду приміщення. В п. 5.1. зазначеного договору зазначено, що розмір орендної плати за все приміщення регулюється додатковою угодою, яка є невід’ємною частиною договору. В електронну систему закупівель ця додаткова угода не завантажена. Відповідно договір надано не в повному обсязі. 2) Учасником ФОП "МАСЛЯННИКОВ ДМИТРО ЛЕОНІДОВИЧ" (ІПН 2708203030) в складі пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору б/н без зазначення найменування предмету закупівлі в розрізі замовників згідно зазначених договорів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Підпунктом 1.1. п.1 Додатку №1 до тендерної документації встановлена вимога: надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання), про наявність приміщення, необхідного для виконання умов договору, яке перебуває на балансі або за договором оренди*/найму/тощо. *Якщо приміщення орендоване/наймане/тощо, учасник надає копію або оригінал договору оренди/найму/тощо. Якщо приміщення власне, надати копію або оригінал документа про право власності. 2) Підпунктом 2.1. п.1 Додатку №1 до тендерної документації встановлена вимога: надати довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* (аналогічного) договорів (договору) із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів (договору), найменування предмету закупівлі, номер та дату договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати додаткову угоду, яка відповідно до п.5.1. договору від 10.04.2020р. № 04/20, є його невід’ємною частиною. 2) Надати довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* (аналогічного) договорів (договору) із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів (договору), найменування предмету закупівлі, номер та дату договору в повному обсязі. Заступник голови комітету: __________ Алла ГОЛОВАНОВА

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2021 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАСЛЯННИКОВ ДМИТРО ЛЕОНІДОВИЧ"
#2708203030
1 463 675,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2022 13:18
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 14:03
Закриття договору Маслянников ду6.pdf зміни до договору
30 березня 2022 13:50
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 18:39
Маслянников-2_copy.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 18:37
Маслянников (5)_copy.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:36
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 11:04
Договір Маслянников_copy.pdf укладений
05 квітня 2021 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п.п. 11.2, 11.4 Договору поставки №140/2220 від 05.04.2021р. (надалі – Договір) дійшли взаємної згоди укласти дану Додаткову угоду про внесення змін до Договору про нижчевикладене: 1. Зменшити обсяги закупівлі та відповідно суму Договору на 672 985,80 грн. та викласти п.3.1. розділу ІІІ «Ціна договору» Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 790689,20грн. (Сімсот дев’яносто тисяч шістсот вісімдесят дев’ять грн.. 20 коп.) грн. без ПДВ». 2. В зв’язку із внесеними пунктом першим цієї додаткової угоди змінами, викласти Додаток до Договору «Специфікація» в новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору та додатки до нього залишаються без змін, Сторони підтверджують прийняті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 140/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.8 ч.5, ч.6. ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п.п. 10.2, 11.4 Договору поставки № 140/2220 від 05.04.2021р. (надалі – Договір) дійшли взаємної згоди укласти дану Додаткову угоду про внесення змін до Договору про нижчевикладене: 1. Продовжити строк дії Договору до 31 березня 2022 року - на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Строк поставки товару за даною додатковою угодою: до 31.03.2022 р. 3. Ціна даної додаткової угоди складає: 263584,00 грн. (Двісті шістдесят три тисячі п’ятсот вісімдесят чотири грн.. 00 коп.), без ПДВ, що не перевищує 20 відсотків від суми, визначеної в початковому Договорі, укладеному в попередньому році. 4.Загальна вартість Договору на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить: 1 054 273,20 грн. ( Один мільйон п’ятдесят чотири тисячі двісті сімдесят три грн. 20 коп.) без ПДВ, (що складається з остаточної суми Договору 790 689,20 грн. та суми до 20% від початкової суми договору 263 584,00грн. без ПДВ). 5.Кількість закуповуваного товару за даною додатковою угодою визначається в Додатку до даної додаткової угоди до Договору «Специфікація» в новій редакції, що додається. 6. Всі інші умови Договору та додатки до нього залишаються без змін, Сторони підтверджують прийняті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 140/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п.п. 11.2, 11.4 Договору поставки №140/2220 від 05.04.2021р. (надалі – Договір) дійшли взаємної згоди укласти дану Додаткову угоду про внесення змін до Договору про нижчевикладене: 1. Зменшити обсяги закупівлі та відповідно суму Договору на 204 541,00 грн. та викласти п.3.1. розділу ІІІ «Ціна договору» Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 849 732,20грн. (Вісімсот сорок дев’ять тисяч сімсот тридцять дві грн.. 20 коп.) грн. без ПДВ». 2. Всі інші умови Договору та додатки до нього залишаються без змін, Сторони підтверджують прийняті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 140/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 849 732,20
UAH