Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАГАЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04417636 |
Місцезнаходження: | 60313, Україна , Чернівецька обл., село Магала, ВУЛИЦЯ ГРІГОРІЯ НАНДРІША, 61 |
Контактна особа: |
Міхальчан Олександр Ілліч +380992689886 Magala.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 20:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 11:40 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Роботи з утримання вулично-шляхової мережі на території Магальської територіальної громади (код ДК 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 20:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 20:58 |
Тендерна документація вулично шляхового утримання.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-07-000019 ● 71b7cd1d9b434330beba7d5d5c615290
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 13:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.07.2021 № 433
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 07 липня 2021 року № 433
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-03-01-005901-b від 01.03.2021 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-12 10:58:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Роботи з утримання вулично-шляхової мережі на території Магальської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-005901-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2) Чому предмет закупівлі робіт визначений не за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-15 15:26:15
Відповідь на запит від 12.07.2021 Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
Запит від 12.07.2021р. Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Магальською сільською радою Чернівецького району Чернівецької області розглянуто.
З метою збереження існуючої мережі доріг місцевого значення, своєчасного та якісного виконання робіт по ремонту доріг, ліквідації незадовільних умов користування дорогами пішоходів та транспортних засобів та покращення експлуатаційного стану доріг депутатський склад Магальської сільської ради приділяє велику увагу належному утриманню та ремонту дорожньої мережі, більша частина дефектів якої за своїми експлуатаційними характеристиками відноситься до таких показників як нерівність, наявність ямковості, та деформації покриття проїжджої частини.
Річний обсяг фінансування утримання вулично-шляхової мережі на території Магальської сільської територіальної громади (надалі – Магальська СТГ) на підставі колективних звернень мешканців, пропозицій депутатського складу громади, передбачається в бюджеті Магальської СТГ на 2021рік.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено виходячи з бюджету сільської ради на основі рішення І сесії VIII скликання Магальської сільської ради від 18 грудня 2020 року №21 - 1/20 «Про сільський бюджет Магальської сільської територіальної громади на 2021рік» відповідно до розподілу видатків місцевого бюджету на 2021рік (Додаток 3 до рішення І сесії VIII скликання Магальської сільської ради від 18 грудня 2020 року №21 - 1/20) та Кошторису на 2021рік за кодом 0117461 - утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету (додається).
Вказана інформація знаходиться на офіційному сайті https://magalska-gromada.gov.ua/rishennya-sesii-pro-bjutzhet-14-22-50-19-05-2021/
Приймаючи до уваги що мережа доріг місцевого користування Магальської СТГ складає приблизно 180 км і бюджетних коштів не вистачає на здійснення ремонту всієї дорожньої мережі депутатами Магальської сільської ради було прийнято рішення щодо першочергового здійснення утримання та ремонту доріг з найбільш інтенсивним рухом та доріг які потребують негайного ремонту.
Слід зазначити, що роботи здійснюються ТОВ «Консоль БМ» відповідно до дефектних актів за нормами ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 №301.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Магальська сільська рада Чернівецького району Чернівецької області розглянула висновок від 21.07.2021 р. Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області та повідомляє наступне. Після підписання Договору від 31.03.2021р. № 69 між Замовником Магальською сільською радою та Виконавцем ТОВ «КонсольБМ» виникли цивільно – правові відносини, згідно яких Виконавець зобов’язаний виконувати роботи згідно умов Договору, а Замовник здійснювати оплату за виконані роботи відповідно актів виконаних робіт. На даний час Замовником вже здійснено оплату за ряд виконаних робіт. У зв’язку з висновком від 21.07.2021 р. Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Замовником в особі Магальської сільської ради ініційовано проведення переговорів щодо розірвання договору за згодою сторін.
2021-07-28 12:08:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | Серія ДАСУ № 13-31-0049/2021 |
Дата публікації: | 05 листопада 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
05 листопада 2021 08:45
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Консоль БМ |
1 970 587,00
UAH з ПДВ
|
1 970 587,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОР-КОМУН-ТРАНС" |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Консоль БМ #40087160 |
Переможець |
1 970 587,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 09:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 16:32
|
додаткова угода №2 (про розірвання).jpg | укладений |
22 листопада 2021 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 13:57
|
Рисунок.jpg | зміни до договору |
02 квітня 2021 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 16:48
|
Вулично-шляхова мережа.pdf | укладений |
31 березня 2021 16:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пп.1 п.1 Предмет договору в наступній редакції: 1.1 Виконавець приймає на себе обов'язки із виконання поточного ремонту та утримання вулично-шляхової мережі на території населених пунктів Магальської територіальної громади (Код ДК021:2015 : 45233142-6 Ремонт доріг), а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити Виконані роботи на умовах цього Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |