Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу у будівлі гуртожитку Відокремленого структурного підрозділу «Маслівський аграрний фаховий коледж ім. П.Х. Гаркавого Білоцерківського національного аграрного університету», розташованого за адресою: вул. Незалежності 66а, с. Маслівка, Київської області
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2021-03-01-005548-a 479475260bfd4d95a888a7d3d43771c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дремлюга Марина Сергіївна

+380457433432 mat_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений структурний підрозділ "Маслівський аграрний фаховий коледж ім. П.Х. Гаркавого Білоцерківського національного аграрного університету"
Код ЄДРПОУ: 36969901
Вебсайт: http://matbnau.in.ua
Місцезнаходження: 08850, Україна , Київська обл., Маслівка, Незалежності 66
Контактна особа: Дремлюга Марина Сергіївна
+380457433432
mat_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2021 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2021 09:00
Початок аукціону: 18 березня 2021 13:44
Очікувана вартість: 510 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу у будівлі гуртожитку Відокремленого структурного підрозділу «Маслівський аграрний фаховий коледж ім. П.Х. Гаркавого Білоцерківського національного аграрного університету», розташованого за адресою: вул. Незалежності 66а, с. Маслівка, Київської області
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08850, Україна, Київська область, Маслівка, Незалежності 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка довільної форми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка довільної форми

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Специфікація
Дата подання: 02 березня 2021 10:06
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:18
Шановний Замовнику, надайте будь-ласка специфікацію на обладнання.
Відповідь: Специфікація викладена в кінці робочого проекту.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-01-005548-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:43622421
Дата подання: 04 березня 2021 17:54
Дискримінаційні вимоги щодо надання Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009
Шановний Замовнику, у ТД наявна наступна вимога: у склад тендерної попозиції Учасник має надати Сертифікат ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування». Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Відповідно до Національного стандарту ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Систем пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування», рекомендації в цих настановах не є самі по собі обов’язковими і не мають силу закону. Більш того, детальні способи згідно з якими рекомендації даного стандарту стають обов’язковими не вказані в цьому документі взагалі. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Це говорить про те, що замовник лобіює інтереси Учасника який має відповідний сертифікат. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до Частини 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2004, IDT), а саме п.4.1. Ці настанови надано для планування, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщування про пожежу. Настанови, як це наведено в цьому документі, не є обов’язковими, але передбачено, що ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 нададуть основу для улаштування та експлуатування надійних систем. За умови що ці рекомендації не є обов’язковими, то вони зазвичай рекомендують, що «треба» зробити, ніж висувають вимоги, що «повинно» бути зроблено. Отже, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Систем пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» порушує принципи здійснення закупівель, які визначені у Законі України «Про публічні закупівлі». Зараз видається наказ "Про видачу ліцензій на впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" і на відміну сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 наказ має більшу юридичну силу.
Тому, Вимагаємо вилучити вимогу щодо сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, що є дискримінаційною вимогою до Учасників та цим самим обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель". У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 березня 2021 17:13
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування ТД та її умов, керувався ЗУ "Про публічні закупівлі" та нормами діючого законодавства України, в тому числі Ліцензійними вимогами, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення розповсюджується низка законодавчих, підзаконних актів, ДБНів, СніПов і т.п. Згідно чинного законодавства України ( ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування".) передбачається застосування в Україні даного стандарту. Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" та надання зазначеного сертифікату підтверджує те, що послуги, що надаються Учасником були перевірені компетентним органом сертифікації та відповідають вимогам Стандарту, що і є одним із способів підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
У Вступі ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 "Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" також вказано: «…, або якщо в правочині між замовником та виконавцем може бути зазначена необхідність цієї відповідності (що може спричинити їх обов’язковість за такою системою відповідно до Закону про виконання договірних вимог). Співробітники Замовника не є спеціалістами в галузі побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації і не можуть перевірити відповідність наданих послуг, хоча керівник Закладу несе безпосередню відповідальність за протипожежний стан приміщення. Тому наявність відповідного Сертифікату, який видається компетентним органом після комплексної перевірки послуг що надаються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів і гарантує те, що послуги які будуть ним надані будуть відповідати Національному стандарту.
Таким чином, вимоги ТД щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.5,16,22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо за звернення
Номер вимоги: UA-2021-03-01-005548-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:43622421
Дата подання: 04 березня 2021 19:36
сертифікат ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009
Сертифікат згідно ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 видається на проектну документацію. А не на роботи по виконанні монтажу пожежної сигналізації. Так як ваша закупівля передбачає, монтаж пожежної сигналізації, тому і учасник може надати аналогічний договір на монтаж сигналізації, а при монтажу даний сертифікат не видається. Як би ваша закупівля передбачала б проектні роботи, тоді б ви могли вимагати надання аналогічного договору з проектування з наданням сертифікату згідно ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 березня 2021 17:14
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування ТД та її умов, керувався ЗУ "Про публічні закупівлі" та нормами діючого законодавства України, в тому числі Ліцензійними вимогами, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення розповсюджується низка законодавчих, підзаконних актів, ДБНів, СніПов і т.п. Згідно чинного законодавства України ( ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування".) передбачається застосування в Україні даного стандарту. Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" та надання зазначеного сертифікату підтверджує те, що послуги, що надаються Учасником були перевірені компетентним органом сертифікації та відповідають вимогам Стандарту, що і є одним із способів підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
У Вступі ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 "Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" також вказано: «…, або якщо в правочині між замовником та виконавцем може бути зазначена необхідність цієї відповідності (що може спричинити їх обов’язковість за такою системою відповідно до Закону про виконання договірних вимог). Співробітники Замовника не є спеціалістами в галузі побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації і не можуть перевірити відповідність наданих послуг, хоча керівник Закладу несе безпосередню відповідальність за протипожежний стан приміщення. Тому наявність відповідного Сертифікату, який видається компетентним органом після комплексної перевірки послуг що надаються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів і гарантує те, що послуги які будуть ним надані будуть відповідати Національному стандарту.
Таким чином, вимоги ТД щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.5,16,22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо за звернення
Номер вимоги: UA-2021-03-01-005548-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:43622421
Дата подання: 04 березня 2021 21:21
Вимога щода надання сертифікату
Шановний замовнику! Не знаю звідки ви взяли гіпотезу, що ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 отримавши приставку "сертифікат", стає сертифікатом ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 так як вказано у вашій тендерній документації. Але хочу Вас розчарувати, що це так не діє! Це стандарт який містить настанови щодо використовування автоматичних систем пожежної сигналізації і оповіщування про пожежу всередині будівель та зовні. Але аж ніяк не використовується як сертифікат, який підтверджує кваліфікацію! Потрібно зазначити, що під час розробляння цього стандарту виходили з того, що виконання робіт з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу виконуватимуть фахівці, які мають відповідну кваліфікацію. Кваліфікація фахівців підтверджується виданою ліцензією на впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року. № 852.
Тому, просимо внести зміни до тендерної документації, усунувши наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови щодо надання данного «сертифікату».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 березня 2021 17:15
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування ТД та її умов, керувався ЗУ "Про публічні закупівлі" та нормами діючого законодавства України, в тому числі Ліцензійними вимогами, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення розповсюджується низка законодавчих, підзаконних актів, ДБНів, СніПов і т.п. Згідно чинного законодавства України ( ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування".) передбачається застосування в Україні даного стандарту. Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ДСТУ-Н CENT/TS 54-14:2009 "Систем пожежної сигналізації та оповіщення, Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" та надання зазначеного сертифікату підтверджує те, що послуги, що надаються Учасником були перевірені компетентним органом сертифікації та відповідають вимогам Стандарту, що і є одним із способів підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
У Вступі ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 "Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування" також вказано: «…, або якщо в правочині між замовником та виконавцем може бути зазначена необхідність цієї відповідності (що може спричинити їх обов’язковість за такою системою відповідно до Закону про виконання договірних вимог). Співробітники Замовника не є спеціалістами в галузі побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації і не можуть перевірити відповідність наданих послуг, хоча керівник Закладу несе безпосередню відповідальність за протипожежний стан приміщення. Тому наявність відповідного Сертифікату, який видається компетентним органом після комплексної перевірки послуг що надаються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів і гарантує те, що послуги які будуть ним надані будуть відповідати Національному стандарту.
Таким чином, вимоги ТД щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.5,16,22 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо за звернення
Номер вимоги: UA-2021-03-01-005548-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:43622421
Дата подання: 05 березня 2021 17:09
Акт огляду обʼєкта
Шановний Замовнику! Ваша вимога щодо того що Учасник в складі тендерної пропозиції, зобовʼязаний надати сканкопію документа (акт огляду обʼєкта) з відміткою замовника, що засвідчує огляд учасником обʼєкта до подачі тендерної пропозиції є не доцільною вимогою, так як даний період огляду заходить на вихідні дні в які неможливо провести огляд об'єкту. Тому, просимо переглянути дату для проведення огляду об'єкта. Чи все таки можливо про провести огляд об'єкту у вихідний день? У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 березня 2021 17:12
Огляд об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта без перешкод до кінцевої дати подачі пропозицій, оцінити стан об’єкту та, за потреби, отримати необхідні для аналізу технічного стану відомості, що тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про огляд об’єкту законною та обґрунтованою, що безумовно відповідає принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не обмежує право жодного учасника на огляд об’єкту в присутності уповноваженої особи замовника, який має забезпечити умови для його проведення.
Номер вимоги: UA-2021-03-01-005548-a.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РЕЙДЕР", Код ЄДРПОУ:30320090
Дата подання: 05 травня 2021 09:23
Невідповідность електронного підпису учасника умовам тендерної документації
Тендерною документацією на проведення відкритих торгів на закупівлю: «Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу у будівлі гуртожитку Відокремленого структурного підрозділу "Маслівський аграрний фаховий коледж ім. П.Х. Гаркавого Білоцерківського національного аграрного університету", розташованого за адресою: вул. Незалежності 66а, с. Маслівка, Київської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-01-005548-a ), а саме частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалося наступне: «…Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Після внесення будь-яких змін чи додавання окремих документів до тендерної пропозиції, учасник повинен затвердити зміни, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію.».
Під час перевірки тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ» було встановлено, що згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником у складі тендерної пропозиції було розміщено, зокрема, файл «sign.p7s» (17 березня 2021 о 08:53).
За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на вебпорталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: «Підписувач СТАРОКОЖКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ П.І.Б. СТАРОКОЖКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ РНОКПП 2959313459 Організація (установа) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" Код ЄДРПОУ 42142359 Посада ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 08:53:48 17.03.2021 Сертифікат виданий АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 61D0330700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Сертифікат Кваліфікований»
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель листом від 10.02.2021 №20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатись кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України, тендерна пропозиція зазначеного учасника не містить саме кваліфікований електронний підпис. Аналогічної позиції дотримується АМКУ при розгляді зазначеної категорії справ (рішення АМКУ №4583-р/пк-пз від 10.03.2021 року, оголошення № UA-2021-01-16-003201-a).
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, тому підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 травня 2021 10:52
Повідомляємо обґрунтованість поданої учасником закупівлі Приватного підприємства "РЕЙДЕР" вимоги.
Номер вимоги: UA-2021-03-01-005548-a.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ", Код ЄДРПОУ:42142359
Дата подання: 18 травня 2021 12:47
Вимога
Текст вимоги міститься в Додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 травня 2021 14:09
Повідомляємо необґрунтованість поданої вимоги

Документи подані скаржником

Документи

06 травня 2021 10:51
Відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

18 травня 2021 12:46
Вимога UA-2021-03-01-005548-a.pdf

Документи

21 травня 2021 14:09
Відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-03-01-005548-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ", Код ЄДРПОУ:42142359
Дата подання: 02 квітня 2021 17:25
Скарга в АМКУ
Текст скарги міститься в Додатку
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 квітня 2021 17:55
рішення від 06.04.2021 №7026+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2021 17:55
рішення від 15.04.2021 №8051.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2021 20:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення по скарзі задоволено
Дата виконання рішення замовником: 27 квітня 2021 10:02

Документи подані скаржником

02 квітня 2021 13:56
Скарга UA-2021-03-01-005548-a.pdf

Документи подані замовником

09 квітня 2021 11:01
Інформація
09 квітня 2021 11:01
Інформація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2021 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП Юлком-Сервіс 444 984,34
UAH з ПДВ
434 984,32
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" 450 911,27
UAH з ПДВ
439 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "РЕЙДЕР" 489 722,00
UAH з ПДВ
444 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" 493 467,48
UAH з ПДВ
488 460,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" 508 765,36
UAH з ПДВ
508 765,36
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 березня 2021 08:26
Електронний підпис
17 березня 2021 08:23
Кошторис.zip
17 березня 2021 08:23
Цінова пропозиція.pdf
17 березня 2021 08:23
Технічне завдання.pdf
17 березня 2021 08:23
Статут.PDF
17 березня 2021 08:23
Серт.14001-2015 СЕУ.060-20.pdf
17 березня 2021 08:23
Серт. 45001-2018 OHSAS.020-20.PDF
17 березня 2021 08:23
Серт. 37001 СУПК.006-20.pdf
17 березня 2021 08:23
Серт. 23932-2018 IПБ.001-20.pdf
17 березня 2021 08:23
Серт. ISO 9001-2015.pdf
17 березня 2021 08:23
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
17 березня 2021 08:23
Рішення засновників.pdf
17 березня 2021 08:23
Лист-згода завез. вивез..pdf
17 березня 2021 08:23
Лист загальна вартість.pdf
17 березня 2021 08:23
Лист відповідальність.pdf
17 березня 2021 08:23
Календарний графік.pdf
17 березня 2021 08:23
ІПБ.07-21.pdf
17 березня 2021 08:23
Заходи захисту довкілля.pdf
17 березня 2021 08:23
Довідка наявність МТБ.pdf
17 березня 2021 08:23
Гарантійний лист якість.pdf
17 березня 2021 08:23
Гарантійний лист ст. 17.pdf
17 березня 2021 08:23
Гарант. лист дозволи.pdf
17 березня 2021 08:23
Відомості про учасника.pdf
17 березня 2021 08:23
Витяг ЄДР.pdf
17 березня 2021 08:23
Аналог.дог.Хмільник.zip
17 березня 2021 08:23
Аналог. договір Фастів.rar
17 березня 2021 08:23
аналог. договір Борзна.rar
17 березня 2021 08:23
Акт огляду.pdf

Публічні документи

17 березня 2021 08:53
Електронний підпис
17 березня 2021 08:40
Довідка за ст. 17.pdf
17 березня 2021 08:39
Аналогічний договір.pdf
17 березня 2021 08:39
Установчі документи.pdf
17 березня 2021 08:39
Тендерна пропозиція.pdf
17 березня 2021 08:39
Сертифікати ISО.pdf
17 березня 2021 08:39
Проект договору.pdf
17 березня 2021 08:39
Довідки.pdf
17 березня 2021 08:39
Документи повноваження.pdf
17 березня 2021 08:39
Календарний графік.pdf
17 березня 2021 08:39
Акт огляду.pdf
17 березня 2021 08:39
Ліцензія ДСНС.pdf
17 березня 2021 08:39
Технічна специфікація.pdf
17 березня 2021 08:39
Кошторис.pdf
17 березня 2021 08:39
Листи - згоди.pdf

Публічні документи

19 травня 2021 16:54
Електронний підпис
19 травня 2021 16:53
Довідка ст. 17 Закону.pdf
19 травня 2021 16:53
Довідка МВС.pdf
29 березня 2021 14:43
Електронний підпис
29 березня 2021 14:41
Довідка ст. 17 Закону.pdf
29 березня 2021 14:41
Довідка МВС.pdf
17 березня 2021 08:49
Електронний підпис
17 березня 2021 08:38
Електронний підпис
16 березня 2021 17:35
Електронний підпис
16 березня 2021 17:33
Технічна специфікація.pdf
16 березня 2021 17:33
Сертифікат ДСТУ ISO 23932-2018.pdf
16 березня 2021 17:33
Сертифікат ISO 45001-2018.pdf
16 березня 2021 17:33
Сертифікат ISO 37001-2016.pdf
16 березня 2021 17:33
Сертифікат ISO 14001-2015.pdf
16 березня 2021 17:33
Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
16 березня 2021 17:33
Локальний кошторис 2-1-4.pdf
16 березня 2021 17:33
Локальний кошторис 2-1-3.pdf
16 березня 2021 17:33
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
16 березня 2021 17:33
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
16 березня 2021 17:33
Лист-відгук.pdf
16 березня 2021 17:33
Копія статуту.pdf
16 березня 2021 17:33
Копія ліцензії.pdf
16 березня 2021 17:33
Договірна ціна.pdf
16 березня 2021 17:33
Довідка ч. 2 ст. 17 Закону.pdf
16 березня 2021 17:33
Довідка захист довкілля.pdf
16 березня 2021 17:33
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
16 березня 2021 17:33
Акт огляду об'єкта.pdf

Публічні документи

16 березня 2021 16:59
Електронний підпис
16 березня 2021 16:58
17.1.11 Закон України.pdf
16 березня 2021 16:58
17.1.10 Закон України.pdf
16 березня 2021 16:58
17.1.9 Закон України.pdf
16 березня 2021 16:58
17.1.8 Закон України.pdf
16 березня 2021 16:58
17.1.13 Закон України.pdf
16 березня 2021 16:58
17.1.12 Закон України.pdf
16 березня 2021 16:58
17.1.3 Закон України.pdf
16 березня 2021 16:58
17.1.2 Закон України.pdf
16 березня 2021 16:58
17.1.4 Закон України.pdf
16 березня 2021 16:58
17.1.6 Закон України.pdf
16 березня 2021 16:58
технічне.pdf
16 березня 2021 16:58
Сертифікат ДСТУ ISO 23932.pdf
16 березня 2021 16:58
Сертифікат ISO 45001.pdf
16 березня 2021 16:58
Сертифiкат_ISO37001.PDF
16 березня 2021 16:58
Сертифiкат_ISO14001.PDF
16 березня 2021 16:58
Сертифiкат_ISO9001.PDF
16 березня 2021 16:58
Рішення, копія.pdf
16 березня 2021 16:58
пропозиція.pdf
16 березня 2021 16:58
проект договору.pdf
16 березня 2021 16:58
про повноваження.pdf
16 березня 2021 16:58
Огляд.pdf
16 березня 2021 16:58
Модельний Статут, Опис.pdf
16 березня 2021 16:58
Ліцензія.pdf
16 березня 2021 16:58
Ліцензія, копія.pdf
16 березня 2021 16:58
листи згоди.pdf
16 березня 2021 16:58
кошторис.pdf
16 березня 2021 16:58
Копія-Березівський+акти.pdf
16 березня 2021 16:58
Копія паспорта.pdf
16 березня 2021 16:58
копія Виписка.pdf
16 березня 2021 16:58
інші документи.pdf
16 березня 2021 16:58
ІНН, копія.pdf
16 березня 2021 16:58
Звіт по сертифікації 37001.pdf
16 березня 2021 16:58
довідки ст 17.pdf
16 березня 2021 16:58
довідки ст 16.pdf
16 березня 2021 16:58
Диплом керівника, копія.pdf
16 березня 2021 16:58
відомості про учасника.pdf
16 березня 2021 16:58
Витяг ПДВ.pdf
16 березня 2021 16:58
Витяг ЄДР, копія.pdf
16 березня 2021 16:58
Акти до Договору, копія.pdf

Публічні документи

16 березня 2021 21:49
Електронний підпис
16 березня 2021 21:46
Ст.17.pdf
16 березня 2021 21:46
Ст.17.pdf
16 березня 2021 21:46
Ст.17.pdf
16 березня 2021 21:46
Ст.17.pdf
16 березня 2021 21:46
Ст.17.pdf
16 березня 2021 21:46
Ст.17.pdf
16 березня 2021 21:46
Ст.17.pdf
16 березня 2021 21:46
Ст.17.pdf
16 березня 2021 21:46
Ст.17.pdf
16 березня 2021 21:46
Ст.17.pdf
16 березня 2021 21:46
Тендерна пропозиція.pdf
16 березня 2021 21:46
Статут.pdf
16 березня 2021 21:46
Ст.16.pdf
16 березня 2021 21:46
Сертифікати.pdf
16 березня 2021 21:46
Протокол.pdf
16 березня 2021 21:46
Проект договору.pdf
16 березня 2021 21:46
Наказ ДСНС.pdf
16 березня 2021 21:46
Наказ директор.pdf
16 березня 2021 21:46
Локальний кошторис.pdf
16 березня 2021 21:46
Лист згода.pdf
16 березня 2021 21:46
Лист ДСНС.pdf
16 березня 2021 21:46
Календарний графік.pdf
16 березня 2021 21:46
Договірна ціна.pdf
16 березня 2021 21:46
Довідки та листи.pdf
16 березня 2021 21:46
Відгук.pdf
16 березня 2021 21:46
Витяг єдиний податок.pdf
16 березня 2021 21:46
Виписка ЄДР.pdf
16 березня 2021 21:46
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Юлком-Сервіс

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Довідка за ст. 17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Довідка за ст. 17.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Довідка за ст. 17.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка за ст. 17.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довідка за ст. 17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Довідка за ст. 17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Довідка за ст. 17.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Довідка за ст. 17.pdf

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Довідка за ст. 17.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Довідка за ст. 17.pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "РЕЙДЕР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Ст.17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Ст.17.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Ст.17.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Ст.17.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Ст.17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Ст.17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Ст.17.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Ст.17.pdf

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Ст.17.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Ст.17.pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РЕЙДЕР"
#30320090
Рішення скасоване 444 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 10:44
ПП Юлком-Сервіс
#34856197
Рішення скасоване 434 984,32
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 10:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"
#42142359
Рішення скасоване 439 800,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 10:45
ПП "РЕЙДЕР"
#30320090
Рішення скасоване 444 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 10:45
ПП Юлком-Сервіс
#34856197
Відхилено 434 984,32
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 11:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"
#42142359
Рішення скасоване 439 800,00
UAH з ПДВ
06 травня 2021 10:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"
#42142359
Відхилено 439 800,00
UAH з ПДВ
06 травня 2021 10:56
ПП "РЕЙДЕР"
#30320090
Переможець 444 000,00
UAH з ПДВ
12 травня 2021 09:24

Документи

23 березня 2021 14:46
Електронний підпис
23 березня 2021 14:42
протокол відхилення
18 березня 2021 14:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 березня 2021 09:04
Електронний підпис
25 березня 2021 08:46
протокол відхилення
23 березня 2021 14:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

Документи

26 квітня 2021 11:14
Електронний підпис
26 квітня 2021 11:13
протокол відхилення

Документи

06 травня 2021 10:56
Електронний підпис
06 травня 2021 10:54
протокол відхилення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2021 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РЕЙДЕР"
#30320090
444 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 11:12
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 08:22
Договір укладений
01 червня 2021 08:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 444 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 74 000,00 UAH)