Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. В.Івасюка, 24 |
Контактна особа: |
Медведчук Олександр Анатолійович +380325142534 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 11:46 |
Очікувана вартість: | 2 638 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 190,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 17:40 |
Тендерна документації_авто_.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-14-000064 ● a893c407aa0a4bb287e3ea004cc757ad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2021 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2021 № 252
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.04.2021 № 252.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-01-005544-b, 01.03.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет Замовника надає наступні пояснення на предмет виявлених порушень. 1. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «Ю.Р.К.» наказу про призначення на посаду особи, котрій дорученням від 11.03.2021 №0598 надано повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі. Тендерний комітет звертає увагу, що відповідно до пп.2.п.2. Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав від учасників процедури закупівлі подання ними інших документів, а саме документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції (повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, статутом). Таким чином дана вимога сформована в такий спосіб (альтернативний), згідно якого на підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції учасник повинен був надати лише один із зазначених вище документів. Саме таким документом в учасника ТОВ «Ю.Р.К» є доручення від 11.03.2021 №0598, скріплене печаткою підприємства та підписом генерального директора Світлика Романа Йосифовича, видане на ім’я Крамара Івана Миколайовича. Будь-які інші додаткові документи до згаданого доручення ані тендерною документацією, ані безпосередньо пп.2.п.2. Додатку 1 до тендерної документації не вимагалися та не могли бути підставою для дискваліфікації зазначеного учасника закупівлі. 2. Щодо ненадання учасником ТОВ «Ю.Р.К.», який визначений переможцем закупівлі Замовнику документі шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 і 8 частини першої статті 17 Закону. Замовником перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам був визначений у частині 6 статті 17 Закону визначений у Додатку 3 до тендерної документації. На виконання умов Додатку 3, переможцем закупівлі були надані наступні документи: - Довідка № 0661 від 29.03.2021 року; - Довідка про несудимість гр.. Світлика Р.Й.; - Довідка про несудимість гр.. Крамара І.М.; - Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справляння яких покладено на контролюючі органи. Проте, на підтвердження відповідності переможця встановленим вимогам, до уваги тендерним комітетом бралися, в першу чергу, два завантажені документи – довідка про несудимість гр. Крамара І.М. (особи, яка підписала тендерну документацію) та Довідка № 0661 від 29.03.2021 року. Окрім того, за певних умов, а саме – наявності заборгованості зі сплати податків, від учасника вимагалось надання документу про розстрочення/ відстрочення такої заборгованості від відповідного органу. Проте, на момент визнання ТОВ «Ю.Р.К.» переможцем закупівлі, податковий борг у суб’єкта господарювання був відсутній, що виключало необхідність завантаження в систему додаткових документів. Тендерний комітет просить звернути увагу, що на підтвердження відсутності інших підстав, в тому числі визначених пунктами 2, 3 і 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», окремих документів від переможця закупівлі не вимагалося, оскільки інформація про наявність чи відсутність згаданих підстав перевірялася згідно даних, що містяться у відкритих державних реєстрах (Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство). Окрім того, при прийнятті рішення про укладення договору зі згаданим учасником закупівлі до уваги було взято той факт, що його тендерна пропозиція за результатами аукціону була найбільш економічно вигідною, що цілком відповідає принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності (п.2. ч.1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
2021-04-26 11:55:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ю.Р.К." |
2 582 176,00
UAH з ПДВ
|
2 528 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТО АКОРД" |
2 638 000,00
UAH з ПДВ
|
2 542 606,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ю.Р.К." #22372423 |
Переможець |
2 528 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 15:43
|
Видаткова накладна | укладений |
25 січня 2022 15:37
|
Видаткова накладна | укладений |
25 січня 2022 15:37
|
Видаткова накладна | укладений |
25 січня 2022 15:37
|
Видаткова накладна | укладений |
25 січня 2022 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 10:02
|
дод. угода.pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 10:19
|
договір | укладений |
13 квітня 2021 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 01/123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/205-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |