Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Контактна особа: |
Запорожець Вікторія Анатоліївна 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2021 13:46 |
Очікувана вартість: | 81 704 022,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 408 520,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 408520 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Дата подання заявки | Авансування робіт (послуг) можливе за умови наявності відповідного дозволу на попередню оплату від головного розпорядника бюджетних коштів відповідно до вимог законодавства. За наявності відповідного дозволу від розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше тьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування протягом 5 робочих днів з дня звернення Підрядника бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби України для здійснення відповідних платежів. По закінченню терміну використання попередньої оплати (авансу) Підрядник зобов’язаний надати Замовнику документи, що підтверджують її використання для цілей цього Договору або повернути суму попередньої оплати (авансу) Замовнику. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2021 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2021 16:47 |
Протокол змін 2 до ТД Міст РЕК М-12 км 714+615.docx | |
24 березня 2021 16:47 |
Додатки 1-6 до ТД ТД Міст КР М-12 км 714+615 (Нова редакція 2).docx | |
24 березня 2021 16:47 |
Додаток 7 до ТД ТД Міст КР М-12 км 714+615(Проект договору)(Нова редакція 2).docx | |
24 березня 2021 16:46 |
Додаток 8 до ТД Міст КР М-12 на км 714+615 (Нова редакція 2).rar | |
24 березня 2021 16:46 |
ТД ТД Міст КР М-12 км 714+615 (Нова редакція 2).doc | |
17 березня 2021 09:10 |
Протокол змін 1 до ТД Міст РЕК М-12 км 714+615.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-18-000081 ● 54f76ca8086f473592c197e04021e9ef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2021 08:51 |
17.06.2021 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 317
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2021-03-01-005503-b 01.03.2021 Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області (ЄДРПОУ 24718432) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-05 13:16:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітальний ремонт мосту на км 714 + 615 автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю), код ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи (інформацію оприлюднено в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-005503-b) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 3.1 Додатку №3 для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их)* договору(ів), які зазначені у довідці, Учасник надає наступні документи: копію(ї) аналогічного(их)* договору(ів) з усіма додатками та невід'ємними частинами до договору.
В складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» завантажено інформаційну довідку про досвід виконання аналогічного (их)* договору(ів)* від 16.03.2021 №238/30 в якій зазначені договори: від 14.09.2019 №141/1-03 та від 15.07.2019 №107/19-П. Проте, в складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»:
- завантажений аналогічний договір від 14.09.2019 №141/1-03, укладений з Службою автомобільних доріг у Черкаській області, надано без додаткової угоди від 10.03.2021 №10, яка відповідно до пункту 8 є невід’ємною частиною договору від 14.09.2019 №141/1-03;
- відсутній договір від 15.07.2019 №107/19-П, укладений з Службою автомобільних доріг у Вінницькій області.
З приводу вищезазначеного просимо надати пояснення.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-08 14:15:38
Пояснення по закупівлі UA-2021-03-01-005503-b
1. Обргрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних харктеристик, очікувана вартість премета закупівлі визначено на підставі проектної документації.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://kr.ukravtodor.gov.ua/press/news/5_na_vykonannia_postanovy_kabinetu_ministriv_ukrainy_vid_16_zhovtnia_2016_r___710_nadaietsia_obgruntuvannia_tekhnichnykh_ta_yakisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli__yoho_ochikuvanoi_vartosti_ta_abo_rozmiru_biudzhetnoho_pryznachennia.html
2) Згідно статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Замовником торгів було проведено розгляд тендерної пропозиції ТОВ «СП «Автострада», що підтверджується Протоколом Уповноваженої особи від 06.04.2021 року.
Під час розгляд пропозиції ТОВ «СП «Автострада» було проаналізовано Інформаційну довідку про досвід виконання аналогічного(их)* договору(ів) №238/30 від 16.03.2021 року (файл - Додаток № 3 Дов досвід міст М-12 Кіровогр.pdf)
Згідно пункту 2 Інформаційної довідки №238/30 ТОВ СП «Автострада» виконує договір №141/1-03 від 14.09.2019р., який укладено із Службою автомобільних доріг у Черкаській області. Ціна договору згідно Додаткової угоди №9 від 29.12.2020 р.: 586 477 031,00 грн.
У складі пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору, а саме договір №141/1-03 від 14.09.2019р., який укладено із Службою автомобільних доріг у Черкаській області, надано:
- договір та додатки до нього (файл - Договір №141-03 + ДУ коп.rar)
- акти приймання – виконання робіт (файли - Акти км 109-120 3.rar, Акти км 109-120 2.rar, Акти км 109-120 6.rar, Акти км 109-120 5.rar, Акти км 109-120 4.rar, Акти км 109-120 1.rar)
Надані документи у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації, а також інформації, яка зазначена ТОВ СП «Автострада» у Інформаційній довідці №238/30.
Замовник торгів здійснює розгляд тендерних пропозицій у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та у межах наданої інформації Учасником у складі тендерної пропозиції.
У складі пропозиції надано договір ід 15.07.2019 №107/19-П, укладений з Службою автомобільних доріг у Вінницькій області у архівному файлі «км 399+395-3 дог.коп.rar», який завантажено у електронну систему закупівель 31 березня 2021 року об 19:36 год. (файл - Договір км 399+395, копія.pdf).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до вимог частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. У зв’язку з викладеним, Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області повідомляє про оскарження до суду висновку про результати моніторингу процедури закупівлі: Капітальний ремонт мосту на км 714 + 615 автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) (UA-2021-03-01-005503-b). |
Дата публікації: | 29 липня 2021 |
Документи:
29 липня 2021 08:39
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
80 415 000,00
UAH з ПДВ
|
80 415 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КСМ-ГРУП |
81 704 008,94
UAH з ПДВ
|
80 998 008,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
80 999 000,00
UAH з ПДВ
|
80 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
80 415 000,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 09:53
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 06 квітня 2021 09:53
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
80 415 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 14:44
|
Договір 372_21(ДУ 14).pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:15
|
Договір №372-21(ДУ№13).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:00
|
ДУ №10 договір №372-21.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 14:48
|
Договір 372_21 (ДУ 5).pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2021 16:36
|
Договір 372_21 (ДУ 2).pdf | зміни до договору |
16 серпня 2021 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 16:15
|
Договір 372_21 (Додатки).pdf | укладений |
22 квітня 2021 16:14
|
Договір 372_21.pdf | укладений |
22 квітня 2021 16:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 372/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - продовження строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 372/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4ч.5ст.41 ЗУ"Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 372/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4, частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 372/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 372/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |