Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 994 936,40 UAH
UA-2021-03-01-004451-a 5bed55475a3d47758cf98bf41c80da4f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Масльоха

+380563730123 maslekha@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Масльоха
+380563730123
maslekha@adm.dp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2021 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2021 12:00
Початок аукціону: 18 березня 2021 11:34
Очікувана вартість: 7 994 936,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52120, Україна, Дніпропетровська область, смт. Лихівка, П'ятихатський район, вул. Миру, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та з урахуванням обмежень визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”(зі змінами) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого наказом Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 18.02.2021 №26-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі.
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі.
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі.
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі.
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 березня 2021 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 12:27
Інші документи Додаток 3.doc
01 березня 2021 12:27
Документи для переможця Додаток 4.doc
01 березня 2021 12:27
Проект договору Додаток 6.doc
01 березня 2021 12:26
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
01 березня 2021 12:26
Форма пропозиції Додаток 5.doc
01 березня 2021 12:26
Тендерна документація.doc
01 березня 2021 12:26
стаття 16 Додаток 1.doc
01 березня 2021 12:26
стаття 17 Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-01-004451-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", Код ЄДРПОУ:41291061
Дата подання: 24 березня 2021 11:42
Оскарження дискваліфікації
ВИМОГА

23.03.2021 р. протоколом №2 засідання тендерного комітету Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації за процедурою відкритих торгів «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» було прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» з причини: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерно документації.

Вищезазначене рішення замовника є незаконним та необгрунтованим, виходячи з наступного:

1. Щодо використання показників середньомісячної тривалості робочого часу

Відповідно до офіційного роз’яснення профільного Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (лист від 12.08.2020 №3501-06/219) «Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2021 рік» зазначено, що суб’єктам господарської діяльності слід керуватися наступним:
«Законодавством не встановлено єдиної норми тривалості робочого часу на рік. Ця норма може бути різною залежно від того, який робочий тиждень встановлений на підприємстві, в установі, організації (п'ятиденний чи шестиденний), яка тривалість щоденної роботи, коли встановлені вихідні дні. У зв'язку з цим на підприємствах, в установах і організаціях норма тривалості робочого часу на рік визначається самостійно з дотриманням вимог статей 50 - 53, 67 і 73 КЗпП.»

Тобто, фактичний розрахунок норм робочого часу кожного роботодавця залежить від конкретних умов праці, строку виконання підрядних робіт, а також можливості виконання та оплати понаднормової роботи в порядку, передбаченому законодавством.

Якщо торкатися питання актуальності розрахунку договірної ціни учасника, то слід зауважити, що метою проведення будь-якого тендеру є укладення вигідної угоди, а переможцем стає особа, яка запропонувала найнижчу ціну. ПРИНЦИП МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).

Учасник проводить власні розрахунки договірної ціни та локального кошторису, спираючись на вимоги тендерної та технічної документації, наданих замовником. Але при цьому учасник користується певною свободою в питанні оптимізації свої витрати з метою отримання конкурентноспроможної пропозиції, додержується норм законодавства про працю та соціальні гарантії, застосовує в своїй роботі досягнення в галузі технології і організації будівельного виробництва, сучасний рівень технічного оснащення, професійний досвід та кваліфікацію своїх працівників, прогресивні матеріали, вироби й конструкції.

2. Щодо застосування знижувальних коефіцієнтів 0,4123 та 0,7821 при розрахунку загальновиробничих витрат.

Замовник наполягає, що вищезазначені коефіцієнти учасником не застосовувались, але така позиція абсолютно не відповідає дійсності.

До матеріалів тендерної пропозиції учасник ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» надав файл «Кошторис.pdf», в якому на стор. 1 та 2 Локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 (форма №1) чітко зазначено в графі 3 таблиці:
«Перелік нарахувань:
Коефіцієнт, що враховує зміну витрат на заробітну плату працівників,
зайнятих на управлінні та обслуговуванні будівельного виробництва
при розрахунку загальновиробничих витрат =0,4123

Коефіцієнт, що враховує зміну інших витрат загальновиробничих
витрат на величину, яка відноситься до утримання та обслуговування
апарату управління відокремлених виробничих структурних підрозділів
будівельної організації =0,7821»

В тендерній пропозиції учасника зазначено, що договірна ціна розроблена з використанням ліцензійного програмного комплексу АВК-5 (3.5.4)укр., який застосовується для автоматизації визначення вартості будівництва, орієнований на норми національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правил визначення вартості будівництва.

Програма формує документи у паперовій та електронній формі.

Зазначення в паперовій формі кошторису посилання на «коефіцієнти» свідчить про те, що в даному розрахунку застосовані коригуючі коефіцієнти. В документі, наданому учасником ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», чітко визначено застосування коефіцієнтів 0,4123 та 0,7821.

Для того, щоб перевірити послідовність кошторисних розрахунків (в т.ч. застосування коригуючих коефіцієнтів), фахівці використовують електронні форми документів, які завантажують та виводять на екран докладну інформацію повного послідовного розрахунку вартості кожної кошторисної позиції.

Тендерна документація замовника не містить вимоги про надання електронної форми кошторисних документів тендерної пропозиції.

Більше того, Перевіркою кошторисів займаються акредитовані організації, що мають в своїй команді штат висококваліфікованих інженерів і економістів. Результатом перевірки кошторису може бути тільки висновок експерта з належним нормативним обгрунтуванням та розрахунками.

Оскільки замовник не замовляв електронну форму кошторисної документації, а також не залучав до вивчення документів відповідних експертів, то його висновки є непрофесійними та некомпетентними.

3. Щодо надання довідки у довільній формі про відсутність підстав, зазначених в п. 6 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

До своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» надав довідку вих. №135 від 15.03.2021 р. про відсутність підстав, передбачених пунктом 6 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Довідка викладена у довільній формі з чітким посиланням на норму закону, щодо якої вона стосується, що повністю виключає будь-які тлумачення та спекуляції замовника про неповноту її змісту.

За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.

За ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа замовника під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.

Враховуючи викладене, ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» вимагає скасувати рішення тендерного комітету Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації за процедурою відкритих торгів «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», оформлене протоколом №2 від 23.03.2021 р., та продовжити розгляд пропозицій у встановленому законом порядку.

В разі, якщо дана вимога не буде задоволена, учасник буде змушений звернутися до контролюючих органів про проведення перевірки законності дій замовника та притягнення винних осіб до відповідальності за порушення законодавчо встановленої процедури торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2021 10:31
Відповідно до вимоги UA-2021-03-01-004451-a.b1 учасника: ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" по предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо, що документація учасників торгів має бути підготовлена відповідно до тендерної документації замовника та діючих нормативних актів.
В складі тендерної пропозиції учасника не було документів, які б інформували про індивідуальний графік тривалість робочого тижня, встановлений на підприємстві. При цьому згідно КЗпП України нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. При шестиденному робочому тижні тривалість щоденної роботи не може перевищувати 7 годин при тижневій нормі 40 годин, 6 годин при тижневій нормі 36 годин і 4 годин при тижневій нормі 24 години.
Для порівняння середньомісячна норма тривалості робочого часу для шестиденного та п’ятиденного робочого тижня у 2021 році з урахування святкових та неробочих днів буде однаковою і становить 166,17 люд-год. Норма тривалості 166,83 люд-год свідчиць про застосування застарілих даних минулого року, оскільки іншої інформації учасником не було надано.
Згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі при визначенні Договірної ціни загальновиробничі витрати визначати за усередненими показниками, рекомендованими Мінрегіоном згідно додатків Б та В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» із застосуванням знижувальних коефіцієнтів 0,4123 і 0,7821 при розрахунку загальновиробничих витрат у складі договірної ціни та при взаєморозрахунках за виконані роботи. Тендерна документація, а саме розрахунок загальновиробничих витрат на будові, ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" не має інформативного значення про застосування вище вказаних коефіцієнтів, оскільки досконало це можна перевірити при пред’явлені розрахунку загальновиробничих витрат під локальний кошторис. Припис, який надається на стор. 1 та 2 локального кошторису на будівельні роботи, може бути лише частиною оформлення, оскільки нічим не підкріплений та не має можливості для перевірки.
При цьому оформлення кошторисної документації та об'єднання різного за характером робіт в один локальний кошторис з урахування позицій матеріалів,які по своєму значенню устаткуванням, свідчить про недостатню компетентність учасника при підготовці кошторисної документації та/або проведення процедури ознайомлення з проектною документацією. У зв’язку з цим замовником було вирішено відхилити дану тендерну пропозицію та визначити переможцем іншого учасником з більш досконалою та відпрацьованою кошторисною документацією, що на розсуд замовника свідчить про більший досвід та компетентність.
Згідно Додатку 2 тендерної документації ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" у складі тендерної пропозиції надав довідку, яка не відповідає вимогам тендерної документації, так як інформація в довідці повинна бути надана в повному обсязі - про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-07-000013 ● bec111d4e58d4e82849502759323eef2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 липня 2021 15:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

387 № 27.07.2021

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.07.2021 №387
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу ОПИС ПІДСТАВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2021-03-01-004451-a 01.03.2021 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (ЄДРПОУ 04011650) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-02 13:53:48

Запит про надання пояснень (Інформації, документів)

Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2021-03-01-004451-a) очікуваною вартістю 7 994 936,40 грн., яку проведено Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).

Пунктом 6 розділу 4 тендерної документації передбачено: «При визначені Договірної ціни загальновиробничі витрати визначати за усередненими показниками, рекомендованими Мінрегіоном згідно додатків Б та В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» із застосуванням знижувальних коефіцієнтів 0,4123 і 0,7821 при розрахунку загальновиробничих витрат у складі договірної ціни та при взаєморозрахунках за виконані роботи.
ПП «Спецбудмонтаж-21» в своїх локальних кошторисах та додатках до них (розрахунках) не застосовував зазначені знижувальні коефіцієнти.

Замовник в пункті 2 Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідністі кваліфікаційним критеріям» тендерної документації вимагав наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Виконання учасником аналогічних договорів підтверджується документально шляхом надання копій таких договорів з додатками (зазначеними у договорі).
В складі тендерної пропозиції ПП «Спецбудмонтаж-21» завантажено скановану копію договору від 03.06.2019 № 228/06-19, укладеного між Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (Замовник) та ТОВ ПП «Спецбудмонтаж-21» (Підрядник), предмет закупівлі - ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт комунального опорного загальноосвітнього навчального закладу «Іларіонівська середня загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів Синельниківської районної ради Дніпропетровської області» по вул. Європейська, 3, смт Іларіонове (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ціна договору – 10 362 240,0 гривень.
Відповідно до даних пошуково-аналітичної системи https://prozorro.gov.ua/tender до договору від 03.06.2019 № 228/06-19, за результатами процедури закупівлі UA-2019-05-23-002117-a, було укладено одну додаткову угоду.
Проте, учасником-переможцем ПП «Спецбудмонтаж-21» для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі сканкопію договору від 03.06.2019 № 228/06-19 надано без додаткової угоди, якою внесено зміни до істотних умов договору.
Підпунктом 2.2 Додатком 1 тендерної документації Замовником вимагалося надання в тендерній пропозиції: оригіналів позитивних листів відгуків від замовників (контрагентів), з якими було укладено договори із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, ПІБ та контактний телефон виконавця.
В листах відгуках наданих ПП «Спецбудмонтаж-21» відсутня інформація стосовно: «ПІБ та контактний телефон виконавця».
Пунктом 3 Додатку № 1 тендерної документації Замовником вимагалися данні щодо, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В тому числі надання інформації стосовно спеціальності, ПП «Спецбудмонтаж-21» надано табличну довідку в якій зазначені працівники з зазначенням усіх вимог замовника, але в в деяких випадках відсутня інформація стосовно спеціальності, наприклад у в сіх підсобних робітниках.

Враховуюче, що ПП «Спецбудмонтаж-21» не надав повну інформацію, яка передбачена тендерної документації, просимо Вас пояснити чому пропозиція ПП «Спецбудмонтаж-21» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-04 17:03:07

Пояснення

Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо наступне:
У складі тендерної пропозиції учасником ПП «Спецбудмонтаж-21» було надано Договірну ціну з розрахунками, а саме з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, підсумковою відомістю ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат відповідно до "Правил визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Загальновиробничі витрати були визначені за усередненими показниками згідно додатку Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» із застосуванням знижувальних коефіцієнтів 0,4123 і 0,7821. Вказані коефіцієнти враховані в графах 5 та 11 розрахунку загальновиробничих витрат до кожного локального кошторису.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ПП «Спецбудмонтаж-21» було надано скановану копію договору від 03.06.2019 № 228/06-19, укладеного між Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (Замовник) та ПП «Спецбудмонтаж-21» (Підрядник), предмет закупівлі - ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт комунального опорного загальноосвітнього навчального закладу «Іларіонівська середня загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів Синельниківської районної ради Дніпропетровської області» по вул. Європейська, 3, смт Іларіонове (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Зазначена в запитанні додаткова угода №1 надана в одному PDF документі разом із договором, а саме на аркуші 15.
В листі відгуці № 893/0/174-21 від 11.03.2021, наданому ПП «Спецбудмонтаж-21», вказано ПІБ та контактний телефон виконавця, в листі № 756/0/174-21 ПІБ та контактний телефон виконавця вказані за текстом листа, а саме як представника замовника.
Пунктом 3 Додатку № 1 тендерної документації Замовником вимагалися данні щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. ПП «Спецбудмонтаж-21» надано табличну довідку в якій вказані працівники з зазначенням усіх вимог замовника. Щодо підсобних робітників, у випадку отримання професійно-технічної освіти назва спеціальності співпадає з назвою посади, тому зазначена лише один раз.
Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.
Дата публікації: 25 серпня 2021

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2021 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" 6 900 000,00
UAH з ПДВ
6 900 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" 7 945 000,00
UAH з ПДВ
7 945 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВІКНО СЕРВІС" 7 989 712,23
UAH з ПДВ
7 989 712,23
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 березня 2021 10:35
Електронний підпис
20 березня 2021 10:34
142 Довідка МТБ.pdf
20 березня 2021 10:09
Електронний підпис
20 березня 2021 10:08
142 Довідка МТБ.pdf
19 березня 2021 23:16
Електронний підпис
19 березня 2021 23:15
Довідка по працівникам.pdf
19 березня 2021 23:15
142 Довідка МТБ.pdf
16 березня 2021 13:58
Електронний підпис
16 березня 2021 13:57
142 Довідка МТБ.pdf
16 березня 2021 13:24
Електронний підпис
15 березня 2021 16:25
Електронний підпис
15 березня 2021 16:23
136 Ст.17 п. 13 ч.1.pdf
15 березня 2021 16:23
138 Ст.17 п.12 ч.1.pdf
15 березня 2021 16:23
135 Ст.17 п.6 ч.1.pdf
15 березня 2021 16:23
Статут.pdf
15 березня 2021 16:23
Протокол тендер.pdf
15 березня 2021 16:23
Проект Договору.pdf
15 березня 2021 16:23
Кошторис.pdf
15 березня 2021 16:23
Календарний план.pdf
15 березня 2021 16:23
Дозвільні документи.pdf
15 березня 2021 16:23
Деклараціі.pdf
15 березня 2021 16:23
Гарантія.zip
15 березня 2021 16:23
Витяг ПДВ.pdf
15 березня 2021 16:23
150 Фін.звітність.pdf
15 березня 2021 16:23
145 Тендерна пропозиція.pdf
15 березня 2021 16:23
142 Довідка МТБ.pdf
15 березня 2021 16:23
139 Інформаційна довідка.pdf
15 березня 2021 16:23
138 Ст.17 п.12 ч.1.pdf
15 березня 2021 16:23
137 Ст.17 ч.2.pdf
15 березня 2021 16:23
136 Ст.17 п. 13 ч.1.pdf
15 березня 2021 16:23
135 Ст.17 п.6 ч.1.pdf

Публічні документи

25 березня 2021 15:20
Електронний підпис
25 березня 2021 15:16
МВС 20.03.21.7z
25 березня 2021 15:16
Довідка з ДПС.pdf
16 березня 2021 10:55
Електронний підпис
16 березня 2021 10:48
Кошториси, ЗВВ.7z
16 березня 2021 10:47
6 Наявність механізмів.7z
16 березня 2021 10:47
Цінова пропозиція.7z
16 березня 2021 10:47
Підсумкова ВР.7z
16 березня 2021 10:47
7 Наявність працівників.7z
16 березня 2021 10:47
СТАТУТ, Фін. звітність.7z
16 березня 2021 10:47
Довідка №4.pdf
16 березня 2021 10:47
Довідка №11.pdf
16 березня 2021 10:47
Довідка №21.pdf
16 березня 2021 10:47
Довідка №13.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 13:41
Електронний підпис
12 березня 2021 13:34
Зведена довідка.pdf
12 березня 2021 13:34
Зведена довідка.pdf
12 березня 2021 13:34
Зведена довідка.pdf
12 березня 2021 13:34
ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ 2020.pdf
12 березня 2021 13:34
ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ 2019.pdf
12 березня 2021 13:34
Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2021 13:34
Субпідрядники.pdf
12 березня 2021 13:34
Статут ВІКНО СЕРВІС.pdf
12 березня 2021 13:34
Спеціальні.pdf
12 березня 2021 13:34
Обробка ПД.pdf
12 березня 2021 13:34
Інформація про учасника.pdf
12 березня 2021 13:34
Зведена довідка.pdf
12 березня 2021 13:34
Достовірність.pdf
12 березня 2021 13:34
Договір НВК.PDF
12 березня 2021 13:34
Договір ДНЗ.PDF
12 березня 2021 13:34
Довідка_Робітники.pdf
12 березня 2021 13:34
Довідка АналогДоговори.pdf
12 березня 2021 13:34
Графік робіт.pdf
12 березня 2021 13:34
Відгук.pdf
12 березня 2021 13:34
Витяг ПДВ.PDF
12 березня 2021 13:34
Банківська гарантія.rar
12 березня 2021 13:34
_Акти НВК.rar
12 березня 2021 13:34
_Акти ДНЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

135 Ст.17 п.6 ч.1.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

138 Ст.17 п.12 ч.1.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

136 Ст.17 п. 13 ч.1.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Довідка №11.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довідка №4.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Довідка №13.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ВІКНО СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД"
#41291061
Відхилено 6 900 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2021 14:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2021 15:35
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
#32417358
Переможець 7 945 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2021 14:19

Вимога про усунення невідповідностей

1) Відповідно до ч.1 Додатку 1 до тендерної документації (далі –ТД) Учасники у складі своїх тендерних пропозицій (далі-ТП), мають надати довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу(тощо) і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та устаткування. Якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми та устаткування. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію на них та/або технічних паспортів. Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Листи підтвердження повинні бути отримані учасником не раніше 30 днів до дня оприлюднення оголошення. Учасником ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" у складі ТП був наданий договір про надання послуг №021120 від 02 листопада 2020 року термін якого до 31.12.2021 року, що суперечить вимогам ТД. Надати додаткову угоду з продовженням терміну дії договору оренди №021120 від 02 листопада 2020 року на весь термін робіт. Учасником ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" у складі ТП був наданий договір про надання послуг №0202/21 від 02 лютого 2021 року термін якого до 31.12.2021 року, що суперечить вимогам ТД. Надати додаткову угоду з продовженням терміну дії договору оренди №0202/21 від 02 лютого 2021 року на весь термін робіт. 2) Відповідно до ч.2 Додатку 1 до ТД, Учасники у складі своїх ТП, мають надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником не менше ніж двох аналогічних договорів із зазначенням предмета закупівлі, суми договору, назви та адреси контрагента. Виконання учасником аналогічних договорів підтверджується документально шляхом надання копій таких договорів з додатками (зазначеними у договорі), укладених за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, копії довідок про вартість виконаних робіт за такими договорами (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В). До договорів необхідно надати оригінали позитивних листів відгуків від замовників (контрагентів), з якими було укладено договори із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, ПІБ та контактний телефон виконавця. Листи-відгуки повинні бути отримані учасником не раніше 30 днів до дня оприлюднення оголошення. Учасником ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" у складі ТП були надані форми КБ-2 до договорів недатовані. Надати форми КБ-2 до договорів оформлені належним чином. Учасником ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" у складі ТП були надані Договори підряду №142 від 16.06.2019 року та №131 від 24.06.2020 року в яких відсутній рахунок замовника в п.14 «Місце знаходження та банківські реквізити сторін». Надати договори підряду №142 від 16.06.2019 року та №131 від 24.06.2020 року оформлені належним чином. Учасником ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" у складі ТП були надані документи згідно до ч.2 Додатку 1 не завірені належним чином. Згідно ч. 1 Розділу 3 ТД усі файли, завантажені Учасником, повинні містити скановані копії сторінок документів у форматі pdf (Portable Document Format) завірені належним чином печаткою (за наявності) та підписом, а також відкриті для загального доступу (не містити паролів), та мати придатний для читання вигляд. Надати документи завірені належним чином. 3) Відповідно до ч.3 Додатку 1 до ТД, Учасники у складі своїх ТП, мають надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні) та обов’язкова наявність у штатному розкладі організації: інженера з проектно-кошторисної роботи (необхідно надати копію сертифікату або свідоцтва). Учасником ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" у складі ТП була надана Довідка №144 від 15.03.2021р. в якій була надана інформація в неповному обсязі, а саме відсутня освіта та спеціальність. Надати Довідка №144 від 15.03.2021 із зазначенням вимог ТД.

Документи

23 березня 2021 14:16
Електронний підпис
23 березня 2021 14:12
Протокол №2.pdf
18 березня 2021 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2021 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
#32417358
7 945 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2022 13:34
ДУ №3.pdf укладений
26 квітня 2022 13:33
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 17:47
ДУ№2.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 17:47
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 09:39
Договір №45-04-21.pdf укладений
05 квітня 2021 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: №45/04-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2021 — 26 квітня 2022
Сума оплати за договором: 7 456 899,74
UAH (в тому числі ПДВ 1 242 816,62 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.