Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Контактна особа: |
Юлія Масльоха +380563730123 maslekha@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 11:34 |
Очікувана вартість: | 7 994 936,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та з урахуванням обмежень визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”(зі змінами) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого наказом Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 18.02.2021 №26-ОД. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 12:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 12:27 |
Інші документи Додаток 3.doc | |
01 березня 2021 12:27 |
Документи для переможця Додаток 4.doc | |
01 березня 2021 12:27 |
Проект договору Додаток 6.doc | |
01 березня 2021 12:26 |
Додаток 7 Технічна специфікація.doc | |
01 березня 2021 12:26 |
Форма пропозиції Додаток 5.doc | |
01 березня 2021 12:26 |
Тендерна документація.doc | |
01 березня 2021 12:26 |
стаття 16 Додаток 1.doc | |
01 березня 2021 12:26 |
стаття 17 Додаток 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
23.03.2021 р. протоколом №2 засідання тендерного комітету Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації за процедурою відкритих торгів «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» було прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» з причини: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерно документації.
Вищезазначене рішення замовника є незаконним та необгрунтованим, виходячи з наступного:
1. Щодо використання показників середньомісячної тривалості робочого часу
Відповідно до офіційного роз’яснення профільного Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (лист від 12.08.2020 №3501-06/219) «Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2021 рік» зазначено, що суб’єктам господарської діяльності слід керуватися наступним:
«Законодавством не встановлено єдиної норми тривалості робочого часу на рік. Ця норма може бути різною залежно від того, який робочий тиждень встановлений на підприємстві, в установі, організації (п'ятиденний чи шестиденний), яка тривалість щоденної роботи, коли встановлені вихідні дні. У зв'язку з цим на підприємствах, в установах і організаціях норма тривалості робочого часу на рік визначається самостійно з дотриманням вимог статей 50 - 53, 67 і 73 КЗпП.»
Тобто, фактичний розрахунок норм робочого часу кожного роботодавця залежить від конкретних умов праці, строку виконання підрядних робіт, а також можливості виконання та оплати понаднормової роботи в порядку, передбаченому законодавством.
Якщо торкатися питання актуальності розрахунку договірної ціни учасника, то слід зауважити, що метою проведення будь-якого тендеру є укладення вигідної угоди, а переможцем стає особа, яка запропонувала найнижчу ціну. ПРИНЦИП МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Учасник проводить власні розрахунки договірної ціни та локального кошторису, спираючись на вимоги тендерної та технічної документації, наданих замовником. Але при цьому учасник користується певною свободою в питанні оптимізації свої витрати з метою отримання конкурентноспроможної пропозиції, додержується норм законодавства про працю та соціальні гарантії, застосовує в своїй роботі досягнення в галузі технології і організації будівельного виробництва, сучасний рівень технічного оснащення, професійний досвід та кваліфікацію своїх працівників, прогресивні матеріали, вироби й конструкції.
2. Щодо застосування знижувальних коефіцієнтів 0,4123 та 0,7821 при розрахунку загальновиробничих витрат.
Замовник наполягає, що вищезазначені коефіцієнти учасником не застосовувались, але така позиція абсолютно не відповідає дійсності.
До матеріалів тендерної пропозиції учасник ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» надав файл «Кошторис.pdf», в якому на стор. 1 та 2 Локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 (форма №1) чітко зазначено в графі 3 таблиці:
«Перелік нарахувань:
Коефіцієнт, що враховує зміну витрат на заробітну плату працівників,
зайнятих на управлінні та обслуговуванні будівельного виробництва
при розрахунку загальновиробничих витрат =0,4123
Коефіцієнт, що враховує зміну інших витрат загальновиробничих
витрат на величину, яка відноситься до утримання та обслуговування
апарату управління відокремлених виробничих структурних підрозділів
будівельної організації =0,7821»
В тендерній пропозиції учасника зазначено, що договірна ціна розроблена з використанням ліцензійного програмного комплексу АВК-5 (3.5.4)укр., який застосовується для автоматизації визначення вартості будівництва, орієнований на норми національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правил визначення вартості будівництва.
Програма формує документи у паперовій та електронній формі.
Зазначення в паперовій формі кошторису посилання на «коефіцієнти» свідчить про те, що в даному розрахунку застосовані коригуючі коефіцієнти. В документі, наданому учасником ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», чітко визначено застосування коефіцієнтів 0,4123 та 0,7821.
Для того, щоб перевірити послідовність кошторисних розрахунків (в т.ч. застосування коригуючих коефіцієнтів), фахівці використовують електронні форми документів, які завантажують та виводять на екран докладну інформацію повного послідовного розрахунку вартості кожної кошторисної позиції.
Тендерна документація замовника не містить вимоги про надання електронної форми кошторисних документів тендерної пропозиції.
Більше того, Перевіркою кошторисів займаються акредитовані організації, що мають в своїй команді штат висококваліфікованих інженерів і економістів. Результатом перевірки кошторису може бути тільки висновок експерта з належним нормативним обгрунтуванням та розрахунками.
Оскільки замовник не замовляв електронну форму кошторисної документації, а також не залучав до вивчення документів відповідних експертів, то його висновки є непрофесійними та некомпетентними.
3. Щодо надання довідки у довільній формі про відсутність підстав, зазначених в п. 6 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
До своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» надав довідку вих. №135 від 15.03.2021 р. про відсутність підстав, передбачених пунктом 6 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Довідка викладена у довільній формі з чітким посиланням на норму закону, щодо якої вона стосується, що повністю виключає будь-які тлумачення та спекуляції замовника про неповноту її змісту.
За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа замовника під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Враховуючи викладене, ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» вимагає скасувати рішення тендерного комітету Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації за процедурою відкритих торгів «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», оформлене протоколом №2 від 23.03.2021 р., та продовжити розгляд пропозицій у встановленому законом порядку.
В разі, якщо дана вимога не буде задоволена, учасник буде змушений звернутися до контролюючих органів про проведення перевірки законності дій замовника та притягнення винних осіб до відповідальності за порушення законодавчо встановленої процедури торгів.
В складі тендерної пропозиції учасника не було документів, які б інформували про індивідуальний графік тривалість робочого тижня, встановлений на підприємстві. При цьому згідно КЗпП України нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. При шестиденному робочому тижні тривалість щоденної роботи не може перевищувати 7 годин при тижневій нормі 40 годин, 6 годин при тижневій нормі 36 годин і 4 годин при тижневій нормі 24 години.
Для порівняння середньомісячна норма тривалості робочого часу для шестиденного та п’ятиденного робочого тижня у 2021 році з урахування святкових та неробочих днів буде однаковою і становить 166,17 люд-год. Норма тривалості 166,83 люд-год свідчиць про застосування застарілих даних минулого року, оскільки іншої інформації учасником не було надано.
Згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі при визначенні Договірної ціни загальновиробничі витрати визначати за усередненими показниками, рекомендованими Мінрегіоном згідно додатків Б та В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» із застосуванням знижувальних коефіцієнтів 0,4123 і 0,7821 при розрахунку загальновиробничих витрат у складі договірної ціни та при взаєморозрахунках за виконані роботи. Тендерна документація, а саме розрахунок загальновиробничих витрат на будові, ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" не має інформативного значення про застосування вище вказаних коефіцієнтів, оскільки досконало це можна перевірити при пред’явлені розрахунку загальновиробничих витрат під локальний кошторис. Припис, який надається на стор. 1 та 2 локального кошторису на будівельні роботи, може бути лише частиною оформлення, оскільки нічим не підкріплений та не має можливості для перевірки.
При цьому оформлення кошторисної документації та об'єднання різного за характером робіт в один локальний кошторис з урахування позицій матеріалів,які по своєму значенню устаткуванням, свідчить про недостатню компетентність учасника при підготовці кошторисної документації та/або проведення процедури ознайомлення з проектною документацією. У зв’язку з цим замовником було вирішено відхилити дану тендерну пропозицію та визначити переможцем іншого учасником з більш досконалою та відпрацьованою кошторисною документацією, що на розсуд замовника свідчить про більший досвід та компетентність.
Згідно Додатку 2 тендерної документації ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" у складі тендерної пропозиції надав довідку, яка не відповідає вимогам тендерної документації, так як інформація в довідці повинна бути надана в повному обсязі - про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-07-000013 ● bec111d4e58d4e82849502759323eef2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 липня 2021 15:31 |
387 № 27.07.2021
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.07.2021 №387
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу ОПИС ПІДСТАВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2021-03-01-004451-a 01.03.2021 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (ЄДРПОУ 04011650) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-02 13:53:48
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2021-03-01-004451-a) очікуваною вартістю 7 994 936,40 грн., яку проведено Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Пунктом 6 розділу 4 тендерної документації передбачено: «При визначені Договірної ціни загальновиробничі витрати визначати за усередненими показниками, рекомендованими Мінрегіоном згідно додатків Б та В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» із застосуванням знижувальних коефіцієнтів 0,4123 і 0,7821 при розрахунку загальновиробничих витрат у складі договірної ціни та при взаєморозрахунках за виконані роботи.
ПП «Спецбудмонтаж-21» в своїх локальних кошторисах та додатках до них (розрахунках) не застосовував зазначені знижувальні коефіцієнти.
Замовник в пункті 2 Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідністі кваліфікаційним критеріям» тендерної документації вимагав наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Виконання учасником аналогічних договорів підтверджується документально шляхом надання копій таких договорів з додатками (зазначеними у договорі).
В складі тендерної пропозиції ПП «Спецбудмонтаж-21» завантажено скановану копію договору від 03.06.2019 № 228/06-19, укладеного між Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (Замовник) та ТОВ ПП «Спецбудмонтаж-21» (Підрядник), предмет закупівлі - ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт комунального опорного загальноосвітнього навчального закладу «Іларіонівська середня загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів Синельниківської районної ради Дніпропетровської області» по вул. Європейська, 3, смт Іларіонове (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ціна договору – 10 362 240,0 гривень.
Відповідно до даних пошуково-аналітичної системи https://prozorro.gov.ua/tender до договору від 03.06.2019 № 228/06-19, за результатами процедури закупівлі UA-2019-05-23-002117-a, було укладено одну додаткову угоду.
Проте, учасником-переможцем ПП «Спецбудмонтаж-21» для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі сканкопію договору від 03.06.2019 № 228/06-19 надано без додаткової угоди, якою внесено зміни до істотних умов договору.
Підпунктом 2.2 Додатком 1 тендерної документації Замовником вимагалося надання в тендерній пропозиції: оригіналів позитивних листів відгуків від замовників (контрагентів), з якими було укладено договори із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, ПІБ та контактний телефон виконавця.
В листах відгуках наданих ПП «Спецбудмонтаж-21» відсутня інформація стосовно: «ПІБ та контактний телефон виконавця».
Пунктом 3 Додатку № 1 тендерної документації Замовником вимагалися данні щодо, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В тому числі надання інформації стосовно спеціальності, ПП «Спецбудмонтаж-21» надано табличну довідку в якій зазначені працівники з зазначенням усіх вимог замовника, але в в деяких випадках відсутня інформація стосовно спеціальності, наприклад у в сіх підсобних робітниках.
Враховуюче, що ПП «Спецбудмонтаж-21» не надав повну інформацію, яка передбачена тендерної документації, просимо Вас пояснити чому пропозиція ПП «Спецбудмонтаж-21» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-04 17:03:07
Пояснення
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо наступне:
У складі тендерної пропозиції учасником ПП «Спецбудмонтаж-21» було надано Договірну ціну з розрахунками, а саме з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, підсумковою відомістю ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат відповідно до "Правил визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Загальновиробничі витрати були визначені за усередненими показниками згідно додатку Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» із застосуванням знижувальних коефіцієнтів 0,4123 і 0,7821. Вказані коефіцієнти враховані в графах 5 та 11 розрахунку загальновиробничих витрат до кожного локального кошторису.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ПП «Спецбудмонтаж-21» було надано скановану копію договору від 03.06.2019 № 228/06-19, укладеного між Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (Замовник) та ПП «Спецбудмонтаж-21» (Підрядник), предмет закупівлі - ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт комунального опорного загальноосвітнього навчального закладу «Іларіонівська середня загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів Синельниківської районної ради Дніпропетровської області» по вул. Європейська, 3, смт Іларіонове (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Зазначена в запитанні додаткова угода №1 надана в одному PDF документі разом із договором, а саме на аркуші 15.
В листі відгуці № 893/0/174-21 від 11.03.2021, наданому ПП «Спецбудмонтаж-21», вказано ПІБ та контактний телефон виконавця, в листі № 756/0/174-21 ПІБ та контактний телефон виконавця вказані за текстом листа, а саме як представника замовника.
Пунктом 3 Додатку № 1 тендерної документації Замовником вимагалися данні щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. ПП «Спецбудмонтаж-21» надано табличну довідку в якій вказані працівники з зазначенням усіх вимог замовника. Щодо підсобних робітників, у випадку отримання професійно-технічної освіти назва спеціальності співпадає з назвою посади, тому зазначена лише один раз.
Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду. |
Дата публікації: | 25 серпня 2021 |
Документи:
05 листопада 2021 09:19
|
Електронний підпис |
05 листопада 2021 09:19
|
Електронний підпис |
25 серпня 2021 16:33
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" |
6 900 000,00
UAH з ПДВ
|
6 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" |
7 945 000,00
UAH з ПДВ
|
7 945 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІКНО СЕРВІС" |
7 989 712,23
UAH з ПДВ
|
7 989 712,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" #41291061 |
Відхилено |
6 900 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 14:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2021 15:35
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" #32417358 |
Переможець |
7 945 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2022 13:34
|
ДУ №3.pdf | укладений |
26 квітня 2022 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 17:47
|
ДУ№2.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 09:39
|
Договір №45-04-21.pdf | укладений |
05 квітня 2021 09:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | №45/04-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 квітня 2021 — 26 квітня 2022 |
Сума оплати за договором: |
7 456 899,74
UAH (в тому числі ПДВ 1 242 816,62 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору. |