Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000 обл., 0000000000000000000000000, 00000000000000000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000000000 0000000000000 00000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2021 13:11 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | 0000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2021 13:50 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
01 березня 2021 12:20 |
00000000 |
01 березня 2021 12:19 |
00000000000000000000 |
01 березня 2021 12:19 |
0000000000000000000 |
17 березня 2021 13:50 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
01 березня 2021 12:20 |
00000000
|
||
01 березня 2021 12:19 |
00000000000000000000
|
||
01 березня 2021 12:19 |
0000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-14-000046 ● dc6d1a09f5114ded87272a6aef0cdda9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.06.2021 № 180
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
(зі змінами)
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2021-03-01-004248-a 01.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-18 11:16:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з ДСТУ Б.Д.1.1:2013. Правила визначення вартості будівництва. Капітальний ремонт покрівлі овочесховища (будівля № 117) військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-004248-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-23 13:28:35
Інформація, документи та пояснення на запит
За результатами запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України щодо закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1:2013. Правила визначення вартості будівництва. Капітальний ремонт покрівлі овочесховища (будівля № 117) військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-004248-a) повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена відповідно до загального зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, затвердженого наказом командира військової частини 3018 Національної гвардії України від 12.04.2021 року № 351 та позитивного експертного звіту від 16 вересня 2020 року № 1465/е/2020 Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені відповідно до кошторисної частини проектної документації на «Капітальний ремонт покрівлі овочесховища (будівля № 117) військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина», розробленої ТОВ «ГРІН ЕНЕРДЖИ ЛТД» згідно договору № 96-КЕС від 24.07.2020 року.
Надаємо наступні підтверджувальні документи, зокрема:
- титульна сторінка кошторисної частини проектної документації на «Капітальний ремонт покрівлі овочесховища (будівля № 117) військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина» - пояснювальна записка;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- позитивний експертний звіт від 16 вересня 2020 року № 1465/е/2020 Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» щодо розгляду кошторисної частини проектної документації на «Капітальний ремонт покрівлі овочесховища (будівля № 117) військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина»;
- договір № 96-КЕС від 24.07.2020 року з ТОВ «ГРІН ЕНЕРДЖИ ЛТД» на виготовлення кошторисної частини проектної документації на «Капітальний ремонт покрівлі овочесховища (будівля № 117) військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Національної гвардії України в рубриці «Діяльність» підрубриці «Державні закупівлі» підрубриці «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» за посиланням https://ngu.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli//
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 липня 2021 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2021-07-13-000036 ● e8a5d6af755941dab761ffa2ea2491ad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2021 12:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2021 № 228
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-03-01-004248-a 01.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-19 17:24:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі овочесховища (будівля № 117) військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-004248-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні кошторисної документації, розробленої згідно внесених додатковою угодою № 2 від 11.06.2021 змін (локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів, тощо).
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-20 10:58:43
Документи на запит
За результатами запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України щодо закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1:2013. Правила визначення вартості будівництва. Капітальний ремонт покрівлі овочесховища (будівля № 117) військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-004248-a) надаємо наступні документи:
1. Дод.угода
2. Дефектний акт
3. Пояснювальна записка
4. Договірна ціна
5. Розрахунки Прямі і загальновиробничі витрати
6. Зведений кошторисний розрахунок
7. Локальний кошторис
8. Підсумкова відомість ресурсів
9. Розрахунок загальновиробничих витрат
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-01-004248-a, що оприлюднений органом державного фінансового контролю в електронній системі закупівель, зокрема в частині виставлених зобов’язань щодо усунення виявлених порушень, військова частина вирішила припинити виконання зобов’язань, які встановлені згідно Додаткової угоди № 2 від 11.06.2021 року до Договору підряду № 28-кес від «12» квітня 2021 року (далі - Договір). Оскільки зобов’язання, що були передбачені за Додатковою угодою № 2 від 11.06.2021 року до Договору, не почали своє фактичне виконання, їх припинення не створює негативних обставин для жодної із Сторін зокрема та для державного бюджету, як джерела фінансування по предмету Договору в цілому. Зміни до договірної ціни та кошторисної документації, що були викладені за результатом укладання Додаткової угоди № 2 від 11.06.2021 року до Договору і, як наслідок, Додаткової угоди № 3 від 27.07.2021 року до Договору втрачають юридичну силу та повертаються в початковий стан, котрий мав місце до їх укладання. Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, з врахуванням реальної потреби Замовника в роботах, та у зв’язку з приведенням положень Договору у відповідність до вимог законодавства України, зокрема в частині коригування ціни Договору в бік зменшення, Сторони дійшли згоди викласти пункт 2.1. Договору в новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт (ціна Договору) за цим Договором є твердою та становить 1 815 645,93 грн. (один мільйон вісімсот п’ятнадцять тисяч шістсот сорок п’ять грн. 93 коп.), без ПДВ.» Документи на підтвердження (в одному pdf-файлі): - додаткова угода № 4 від 04.08.2021; - договірна ціна; - кошторисна документація.
2021-08-04 21:34:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2021 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
00000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
00000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
0000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 18:03
|
00000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 17:34
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 17:32
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 17:15
|
00000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | зміни до договору |
04 серпня 2021 21:06
|
00000000 | зміни до договору |
04 серпня 2021 21:04
|
00000000 | зміни до договору |
28 липня 2021 09:24
|
0000000000000000000000 | зміни до договору |
28 липня 2021 09:24
|
00000000 | зміни до договору |
15 червня 2021 17:05
|
0000000000000000000000 | зміни до договору |
15 червня 2021 17:03
|
00000000 | зміни до договору |
26 травня 2021 17:24
|
0000000000000000000000 | зміни до договору |
26 травня 2021 17:24
|
00000000 | укладений |
12 квітня 2021 12:24
|
0000000000 | укладений |
12 квітня 2021 12:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |