Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі ( консервовані овочі та фрукти в асортименті )
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2021-03-01-004170-b ● 3566ca574c9642f18a3c1d898d52fe86
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03191259 |
Місцезнаходження: | 70405, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4 |
Контактна особа: |
Кий Людмила Вікторівна 380612875946,380978054797,380972841803 vesinternat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2021 11:05 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі ( консервовані овочі та фрукти в асортименті )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 лот
ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі ( консервовані овочі та фрукти в асортименті )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70405, Україна, Запорізька область, с. Зоряне, Бойко 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються з рахунку Замовника в національній валюті – гривнях на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений товар на підставі рахунку-фактури, видаткової накладної з можливістю відтермінування платежу до 30 (тридцять) банківських днів з дати одержання товару Замовником за умови наявності відповідних бюджетних асигнувань та в їх межах. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 15:28 |
тенд. документ..pdf | |
01 березня 2021 15:28 |
т.д.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 04 березня 2021 11:44
Дата відповіді: 05 березня 2021 09:17
Шановний Замовнику! Задля уникнення двозначного трактування вимог Замовника, просимо внести зміни до тендерної документації, додавши до вимог п.2.1. Таблиці № 1 Додатку 2 уточнення, що аналогічним є договір поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015 (ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі), подібний за змістом та своєю правовою природою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Діїї Замовника в даній частині при встановленні ваших вимог у Документації, порушує вимоги ч.3, ст.5 та ч.4, ст.22 Закону , а також права та законні інтереси пов*язанні з участю у процедурі закупівлі ст.3 Закону. Аналогічним договором згідно тендерної документації є договір з поставки ідентичної або тотожної продукції, а також договір з поставки продукції з подібними або схожими характеристиками.
загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 04 березня 2021 20:40
Дата відповіді: 05 березня 2021 08:47
1. Звертаємо увагу Замовника, що деякі вимоги, зазначені в Додатку 3 до тендерної документації, повторюються або є однаковими за своєю суттю, а саме:
1. «5. Наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації що будуть залучені до виконання договору: - особові медичні книжки зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду);»
2. «5. Наявність медичних книжок у працівників, які будуть залучені для виконання умов договору (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та проходження медогляду. На підтвердження надати скановані кольорові копії медичних книжок/відповідних сторінок.»
3. «2. Доставка (перевезення) та розвантаження товару, переміщення до складського приміщення установи здійснюється силами та за рахунок Учасника, водій-експедитор повинен мати обов’язково санітарний одяг .Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документи на транспортні засоби, незалежно від того , свої чи орендовані, для підтвердження, що продукція буде постачатися спеціалізованим транспортом. Копії санітарних документів на водія та експедитора ( у разі наявності такого), що мають бути оформлені та пройдені (вимоги до проходження робітників харчової промисловості або тих хто має безпосереднє відношення до такої) згідно з МОЗ.»
Чи буде достатнім надання таких документів у складі тендерної пропозиції один раз?
2. Просимо видалити пункт 2.6 Додатку № 3 або зазначити відсутній у ньому текст.
3. Просимо надати уточнення до кваліфікаційних критеріїв та зазначити конкретні вимоги до обладнання, яке вимагається згідно з п.1.1 Додатку № 2 до тендерної документації.
4. Враховуючи вимоги статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації та включити до кваліфікаційної частини, що викладена у додатку 2 до тендерної документації, пункти, що стосуються кваліфікаційних вимог до учасників, а саме - п. 3.1 (наявність автотранспорту), 4 (наявність складських приміщень), 5 (наявність працівників), 5 (наявність медичних книжок у працівників) Додатку № 3 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті.
5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті.
5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 05 березня 2021 09:28
2. Просимо видалити пункт 2.6 Додатку № 3 або зазначити відсутній у ньому текст.
Відповідь відсутня
загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 05 березня 2021 09:30
шановний замовнику! 3. Просимо надати уточнення до кваліфікаційних критеріїв та зазначити конкретні вимоги до обладнання, яке вимагається згідно з п.1.1 Додатку № 2 до тендерної документації.
Відповідь відсутня
загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 05 березня 2021 09:30
шановний Замовнику! 1. Звертаємо увагу Замовника, що деякі вимоги, зазначені в Додатку 3 до тендерної документації, повторюються або є однаковими за своєю суттю, а саме:
1. «5. Наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації що будуть залучені до виконання договору: - особові медичні книжки зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду);»
2. «5. Наявність медичних книжок у працівників, які будуть залучені для виконання умов договору (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та проходження медогляду. На підтвердження надати скановані кольорові копії медичних книжок/відповідних сторінок.»
3. «2. Доставка (перевезення) та розвантаження товару, переміщення до складського приміщення установи здійснюється силами та за рахунок Учасника, водій-експедитор повинен мати обов’язково санітарний одяг .Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документи на транспортні засоби, незалежно від того , свої чи орендовані, для підтвердження, що продукція буде постачатися спеціалізованим транспортом. Копії санітарних документів на водія та експедитора ( у разі наявності такого), що мають бути оформлені та пройдені (вимоги до проходження робітників харчової промисловості або тих хто має безпосереднє відношення до такої) згідно з МОЗ.»
Чи буде достатнім надання таких документів у складі тендерної пропозиції один раз?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 05 березня 2021 09:32
шановний замовнику! 4. Враховуючи вимоги статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації та включити до кваліфікаційної частини, що викладена у додатку 2 до тендерної документації, пункти, що стосуються кваліфікаційних вимог до учасників, а саме - п. 3.1 (наявність автотранспорту), 4 (наявність складських приміщень), 5 (наявність працівників), 5 (наявність медичних книжок у працівників) Додатку № 3 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-01-004170-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Зіборова Тетяна Василівна, Код ЄДРПОУ:2194012568
Дата подання: 04 березня 2021 11:47
ВИМОГА
ВНЕСЕННЯ ЗМІН В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2021 09:02
Відмінено тендер ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі ( консервовані овочі та фрукти в асортименті ), № UA-2021-03-01-004170-b з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 березня 2021 08:29 |
Кінець періоду оскарження: | 18 березня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 18 березня 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити тендер ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі ( консервовані овочі та фрукти в асортименті ), № UA-2021-03-01-004170-b з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. |
Документи:
07 березня 2021 08:29
|
Електронний підпис |
07 березня 2021 08:28
|
скасування консервація.pdf |