Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Черноус Віталій Вікторович 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2021 12:51 |
Очікувана вартість: | 6 010 496,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 052,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов зазначених у тендерній документації та проекті договору. Місцезнаходження замовника: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21100. Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена у розділі "ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 13:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 13:04 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).DOC | |
01 березня 2021 15:23 |
Додаток 1 дл тендерної документації (проект договору).doc | |
01 березня 2021 15:22 |
ТД.docx |
05 березня 2021 13:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2021 13:04 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).DOC
|
|||
01 березня 2021 15:23 |
Додаток 1 дл тендерної документації (проект договору).doc
|
|||
01 березня 2021 15:22 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно пунктів 9.1.7 та 9.1.8 розділу 9 Правил визначення вартості робіт з ремонту устаткування та обладнання, які виконуються на об'єктах житлово-комунального господарства, затвердженим наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 24.06.2004 N 117 визначено, що кошторисна вартість матеріалів, виробів і конструкцій у прямих витратах визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої, виходячи з обсягів робіт, передбачених відомістю дефектів або робочими кресленнями, та відповідних поточних цін.
Виходячи із вищезазначеного, надаємо Вам перелік орієнтовних матеріальних ресурсів (або еквівалент), які можуть бути використані в зазначених послугах. Відповідно вносимо зміни до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000091 ● a09f5446d2aa4cc4aba52726cf282be3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2021-03-01-004115-b 01.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 23:40:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі інших видів поточних ремонтних робіт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-004115-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-05 13:25:54
Пояснення.
Тендерним комітетом департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради розглянуто Ваш запит про надання пояснення відповідно до розпочатого моніторингу за № UA – М – 2021-04-23-000091 щодо виявлення ознак порушення за предметом закупівлі: «Інші види поточних ремонтних робіт (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» та повідомляємо наступне.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання коштів» (у редакції постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2020 № 1266) надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
Разом з тим, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі».
З метою максимально можливого виконання зазначеної вище норми, необхідно оприлюднювати на офіційному веб-сайті міської ради інформацію про очікувану вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі щодо процедур, оголошених у 2021 році.
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;
2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;
3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін. При визначені очікуваної вартості закупівлі, також враховується інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі та/або розміру бюджетного призначення:
https://www.vmr.gov.ua/Executives/Lists/DepartmentOfCommunalSectorAndBeautification/ShowContent.aspx?ID=21.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір №66 від 20.04.2021 року було розірвано.
2021-05-28 17:38:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 10 та абзацу другого частини третьої статті 20 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2021 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРХІТЕРРА ГРУП" |
5 097 402,98
UAH з ПДВ
|
5 097 402,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО"АГРОПРОДСОЮЗ" " |
6 007 120,62
UAH з ПДВ
|
6 007 120,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕЛІКС ЛЕОНІС" |
6 008 075,24
UAH з ПДВ
|
6 008 075,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРХІТЕРРА ГРУП" #41143875 |
Рішення скасоване |
5 097 402,98
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 11:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2021 16:58
|
ТОВ "АРХІТЕРРА ГРУП" #41143875 |
Відхилено |
5 097 402,98
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 11:10
|
|
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО"АГРОПРОДСОЮЗ" " #31836293 |
Переможець |
6 007 120,62
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2021 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2021 17:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2021 17:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2021 17:35
|
додаткова угода №122 від 28.05.2021.PDF | зміни до договору |
28 травня 2021 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 11:26
|
договір № 66 від 20.04.2021.PDF | укладений |
20 квітня 2021 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №122 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |