Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня № 3" |
Код ЄДРПОУ: | 01994592 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, вул. Карбишева, 12 |
Контактна особа: |
Мозговий Олексій Петрович +380456368477 lawyer_2000@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2021 14:53 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 15:23 |
Очікувана вартість: | 1 230 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 151,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 календарних днів кожної партії | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 15:04 |
тендерна документація.docx | |
01 березня 2021 14:49 |
Додаток 8 - аналогічний договір.docx | |
01 березня 2021 14:49 |
Додаток 7 -відомості про учасника.docx | |
01 березня 2021 14:49 |
Додаток 6 - лист - згода.docx | |
01 березня 2021 14:49 |
додаток 5 проект договору.docx | |
01 березня 2021 14:49 |
Додаток 4 медико-технічні вимоги.docx | |
01 березня 2021 14:49 |
Додаток 3 - стаття 17.docx | |
01 березня 2021 14:49 |
Додаток 2 - кваліфікаційні критерії.docx | |
01 березня 2021 14:49 |
Додаток 1 форма ТП.docx |
01 березня 2021 15:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 березня 2021 15:04 |
тендерна документація.docx
|
||||||
01 березня 2021 14:49 |
Додаток 8 - аналогічний договір.docx
|
||||||
01 березня 2021 14:49 |
Додаток 7 -відомості про учасника.docx
|
||||||
01 березня 2021 14:49 |
Додаток 6 - лист - згода.docx
|
||||||
01 березня 2021 14:49 |
додаток 5 проект договору.docx
|
||||||
01 березня 2021 14:49 |
Додаток 4 медико-технічні вимоги.docx
|
||||||
01 березня 2021 14:49 |
Додаток 3 - стаття 17.docx
|
||||||
01 березня 2021 14:49 |
Додаток 2 - кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
01 березня 2021 14:49 |
Додаток 1 форма ТП.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-16-000066 ● c5f1d4a81b5147a89f9cb8d4f1eee40e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 17:25 |
НАКАЗ
16.09.2021 406
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 16.09.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.09.2021 № 406
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу Замовник
18 UA-2021-03-01-003650-b 01.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня № 3"
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-17 11:07:21
запит про надання пояснень
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 3», (код ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-03-01-003650-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати пояснення яким чином можливо визначити відповідність кваліфікаційним критеріям учасників. Як передбачено частиною 5 розділу 3 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати документально підтверджену інформацію про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям наведеної у Додатку 2, проте у складі тендерної документації Замовником Додаток 2 не надано.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-21 14:15:41
Пояснення
На Ваш запит, опублікований 17.09.2021 11:07, в отриманні пояснення яким чином можливо визначити відповідність кваліфікаційним критеріям учасників. Як передбачено частиною 5 розділу 3 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати документально підтверджену інформацію про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям наведеної у Додатку 2, проте у складі тендерної документації Замовником Додаток 2 не надано, надаю пояснення:
Мінекономрозвитку України затвердило Примірну тендерну документацію (наказ від 13.04.2016 №680).
Примірна тендерна документація не є обов'язковою для застосування Замовниками, проте на її основі можна сформувати власну тендерну документацію, врахувавши особливості своєї закупівлі.
Кваліфікаційні критерії процедури запіллі передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником помилково замість Додатка 2, де описані кваліфікаційні критерії учасника, помилково був завантажений інший файл.
Під час всієї процедури закупівлі жодний з учасників та Замовник не звернули увагу на цю невідповідність.
Натомість в складі тендерних пропозицій кожен з учасників надав підтвердження відповідності вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні переможця Замовник керувався найнижчою запропонованою у результаті аукціону ціною.
Інші учасники вказане рішення не оскаржували.
В результаті вказаного порушення зайвого використання коштів не відбулося.
Дякуємо, що звернули увагу на порушення та зобов’язуємося при оформленні та завантаженні тендерної документації в систему «Прозорро» не допускати подібних порушень.
Уповноважена особа __________ Мозговий О.П.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 3» 09100 Київська область, м. Біла Церква, вул. Карбишева, буд. 12 тел/факс (04563) 6-02-02, e-mail: bc.ml.3@ukr.net Вих. № 920 « 12» жовтня 2021 р. ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Ukraine, Харківська, Харків UA-EDR: 40478572 ІНФОРМАЦІЯ про усунення порушень. Згідно Висновків моніторингу закупівлі UA-2021-03-01-003650-b від 01.03.2021 року, опублікованих 06.10.2021 18:01 встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.. Беручи до уваги вищевикладене та керуючись ст. 8 Закону України «Про Публічні закупівлі» повідомляю, що здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю, а саме: Договір про закупівлю № 141 від . 29.03.2021 року розірваний з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Додаткова Угода про розірвання Договору про закупівлю № 141 від . 29.03.2021 року оприлюднена через електронну систему закупівель. Уповноважені особи КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 3» зобов’язуються здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, та вжити заходів щодо не допущення в подальшому порушень норм законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).. Додаток: Додаткова Угода № 2 від 11 жовтня 2021 року про розірвання Договору про закупівлю № 141 від . 29.03.2021 року Уповноважена особа __________ Мозговий О.П.
2021-10-12 10:14:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реал Діагностик" |
1 211 968,05
UAH з ПДВ
|
1 211 968,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЕМОМЕД" |
1 219 467,23
UAH з ПДВ
|
1 219 467,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реал Діагностик" #39231218 |
Переможець |
1 211 968,05
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2021 13:58
|
Додаткова Угода | укладений |
11 жовтня 2021 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2021 13:48
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
11 жовтня 2021 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 11:10
|
договір | укладений |
29 березня 2021 11:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; |
Номер договору про закупівлю: | 141 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |