Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42751893 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 |
Контактна особа: |
Ляшенко Людмила 380661344231 ekonomnefro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 11:45 |
Очікувана вартість: | 84 138 951,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 420 694,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 420694.76 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 | |
Виконання робіт | Аванс | 20 | Банківські | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 14:41 |
ТД 2021 11 02.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-08-000083 ● 6edafeac08bd4e02bbc0dfdad3f9ba5c
- Статус: завершено ● Дата: 27 липня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 11:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2021 № 97
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-03-01-003288-b 01.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-13 09:00:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітальний ремонт приміщень КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вулиці П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-003288-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-15 19:50:06
Про надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітальний ремонт приміщень КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вулиці П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-003288-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 13.04.2021 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітальний ремонт приміщень КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вулиці П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-003288-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надає пояснення:
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено закупівлю без використання електронної системи згідно з ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (посилання на вебпорталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-13-001129-a). За результатами вказаної закупівлі було укладеного договір з ТОВ "УКРМЕДПРОЕКТ", яке розробило проектну документацію. Дана проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу.
Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та на зведеному кошторисному розрахунку (копія додається) в межах розподілених асигнувань за рахунок бюджетних коштів була визначена очікувана вартість закупівлі.
Відповідно до розпорядження від 09.02.2021 №205 Виконавчого органу Київської міської ради «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було виділено фінансування об’єкту Капітальний ремонт приміщень КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вулиці П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів була запланована та проведена закупівля робіт «Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було виділено фінансування об’єкту Капітальний ремонт приміщень КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вулиці П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва».
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) являється саме одержувачем бюджетних коштів.
А відтак, враховуючи вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-16 12:37:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітальний ремонт приміщень КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вулиці П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-003288-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
підстави та обгрунтування щодо зміни ціни договору відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, оприлюдненого в електронній системі закупівель від 13.04.2021 та 14.04.2021 (повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю)?
причини не оприлюднення додаткових угод до договору, які є невід’ємною частиною договору (п. 17.2 ст.17 договору від 12.04.2021 № 176/3132) в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-21 18:22:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітальний ремонт приміщень КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вулиці П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-003288-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
підстави та обгрунтування щодо зміни ціни договору відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, оприлюдненого в електронній системі закупівель від 13.04.2021 та 14.04.2021 (повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю)?
причини не оприлюднення додаткових угод до договору, які є невід’ємною частиною договору (п. 17.2 ст.17 договору від 12.04.2021 № 176/3132) в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» розглянуто запит про надання пояснень щодо внесення змін ціни договору підряду від 12.04.2021 року № 176/3132 та на підставі частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
До Договору підряду від 12.04.2021 року № 176/3132 на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва» не вносились жодні зміни, а відтак не укладались додаткові угоди.
Разом з тим, оприлюднення в електронній системі «Prozorro» 14.04.2021 року зведеного кошторисного розрахунку вартості вищевказаного об’єкта будівництва не призвело до збільшення суми Договору підряду від 12.04.2021 року № 176/3132 та Договірної ціни, оскільки зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва – це документ, що визначає повну кошторисну вартість будівництва всього об'єкту (включаючи кошторисну вартість будівельних і монтажних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів і інвентарю, проєктні роботи, а також інші витрати).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат |
84 117 061,39
UAH з ПДВ
|
84 117 061,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" |
84 138 724,56
UAH з ПДВ
|
84 138 724,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат #35837877 |
Переможець |
84 117 061,39
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2022 12:19
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2022 12:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2022 13:11
|
ДУ 3 до Договору 176.pdf | зміни до договору |
24 червня 2022 13:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 13:09
|
додаткова угода 2_176.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2021 17:19
|
додаткова176.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2021 17:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2021 19:27
|
зведений.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2021 19:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2021 14:36
|
зведений кошторис 2.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 19:36
|
Зведений Нефрологія.pdf | укладений |
12 квітня 2021 19:35
|
Зведений Нефрологія.pdf | укладений |
12 квітня 2021 19:35
|
об'єктний кошторис 2-1.pdf | укладений |
12 квітня 2021 19:31
|
дефектний акт 29.pdf | укладений |
12 квітня 2021 19:23
|
дефектний акт 28.pdf | укладений |
12 квітня 2021 19:23
|
дефектний акт 27.pdf | укладений |
12 квітня 2021 19:23
|
дефектний акт 26.pdf | укладений |
12 квітня 2021 19:23
|
дефектний акт 25.pdf | укладений |
12 квітня 2021 19:22
|
дефектний акт 24.pdf | укладений |
12 квітня 2021 19:22
|
дефектний акт 23.pdf | укладений |
12 квітня 2021 19:22
|
дефектний акт 22.pdf | укладений |
12 квітня 2021 19:22
|
дефектний акт 21.pdf | укладений |
12 квітня 2021 19:21
|
дефектний акт 20.pdf | укладений |
12 квітня 2021 19:21
|
дефектний акт 19.pdf | укладений |
12 квітня 2021 19:21
|
договірна ціна.pdf | укладений |
12 квітня 2021 19:20
|
дефектний акт 4-1.pdf | укладений |
12 квітня 2021 19:20
|
дефектний акт 18.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:57
|
дефектний акт 17.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:56
|
дефектний акт 16.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:52
|
дефектний акт 15.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:52
|
дефектний акт 14.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:51
|
дефектний акт 13.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:50
|
дефектний акт 12.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:50
|
дефектний акт 11.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:50
|
дефектний акт 10.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:50
|
дефектний акт 10.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:47
|
Забезпечення виконання договору .pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:41
|
дефектний акт 5-сжатый.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:38
|
дефектний акт 9.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:37
|
дефектний акт 8.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:35
|
дефектний акт 7.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:35
|
дефектний акт 6.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:34
|
дефектний акт 4.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:34
|
дефектний акт 3.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:32
|
дефектний акт 2.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:31
|
дефектний акт.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:30
|
SCAN_20210412_132757615-сжатый.pdf | укладений |
12 квітня 2021 15:29
|
Договір кап. ремонт.pdf | укладений |
12 квітня 2021 13:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 176/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівл |
Номер договору про закупівлю: | 176/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | зведений |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна сума договору - 84 117 061.39 на 2021 - 69 117 061,39 на 2022 - 15 000 000,00 |
Номер договору про закупівлю: | 176/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна сума договору - 84 117 061,39 грн. на 2021 рік - 73 117 061,39 на 2022 рік - 11 000 000,00 |
Номер договору про закупівлю: | 176/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 176/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 176/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |