Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
84 138 951,00 UAH
UA-2021-03-01-003288-b 61f54caa9cfa4a9c8bf7dc47ec7f7353
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Людмила

380661344231 ekonomnefro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42751893
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Контактна особа: Ляшенко Людмила
380661344231
ekonomnefro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2021 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2021 09:00
Початок аукціону: 18 березня 2021 11:45
Очікувана вартість: 84 138 951,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420 694,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 420694.76 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу"
4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 70
Виконання робіт Аванс 20 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист /довідка в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист/ довідка в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист в довільній формі

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 березня 2021 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 14:41
ТД 2021 11 02.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-08-000083 ● 6edafeac08bd4e02bbc0dfdad3f9ba5c
  • Статус: завершено ● Дата: 27 липня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2021 11:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.04.2021 № 97

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-03-01-003288-b 01.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-13 09:00:26

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітальний ремонт приміщень КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вулиці П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-003288-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-15 19:50:06

Про надання пояснень

Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітальний ремонт приміщень КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вулиці П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-003288-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 13.04.2021 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітальний ремонт приміщень КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вулиці П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-003288-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надає пояснення:
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено закупівлю без використання електронної системи згідно з ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (посилання на вебпорталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-13-001129-a). За результатами вказаної закупівлі було укладеного договір з ТОВ "УКРМЕДПРОЕКТ", яке розробило проектну документацію. Дана проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу.
Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та на зведеному кошторисному розрахунку (копія додається) в межах розподілених асигнувань за рахунок бюджетних коштів була визначена очікувана вартість закупівлі.
Відповідно до розпорядження від 09.02.2021 №205 Виконавчого органу Київської міської ради «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було виділено фінансування об’єкту Капітальний ремонт приміщень КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вулиці П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів була запланована та проведена закупівля робіт «Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було виділено фінансування об’єкту Капітальний ремонт приміщень КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вулиці П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва».

Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) являється саме одержувачем бюджетних коштів.
А відтак, враховуючи вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-16 12:37:08

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітальний ремонт приміщень КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вулиці П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-003288-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
підстави та обгрунтування щодо зміни ціни договору відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, оприлюдненого в електронній системі закупівель від 13.04.2021 та 14.04.2021 (повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю)?
причини не оприлюднення додаткових угод до договору, які є невід’ємною частиною договору (п. 17.2 ст.17 договору від 12.04.2021 № 176/3132) в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-21 18:22:44

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітальний ремонт приміщень КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вулиці П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-003288-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
підстави та обгрунтування щодо зміни ціни договору відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, оприлюдненого в електронній системі закупівель від 13.04.2021 та 14.04.2021 (повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю)?
причини не оприлюднення додаткових угод до договору, які є невід’ємною частиною договору (п. 17.2 ст.17 договору від 12.04.2021 № 176/3132) в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.


У КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» розглянуто запит про надання пояснень щодо внесення змін ціни договору підряду від 12.04.2021 року № 176/3132 та на підставі частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
До Договору підряду від 12.04.2021 року № 176/3132 на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва» не вносились жодні зміни, а відтак не укладались додаткові угоди.
Разом з тим, оприлюднення в електронній системі «Prozorro» 14.04.2021 року зведеного кошторисного розрахунку вартості вищевказаного об’єкта будівництва не призвело до збільшення суми Договору підряду від 12.04.2021 року № 176/3132 та Договірної ціни, оскільки зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва – це документ, що визначає повну кошторисну вартість будівництва всього об'єкту (включаючи кошторисну вартість будівельних і монтажних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів і інвентарю, проєктні роботи, а також інші витрати).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2021 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Абсолют-Клімат 84 117 061,39
UAH з ПДВ
84 117 061,39
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 84 138 724,56
UAH з ПДВ
84 138 724,56
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 березня 2021 15:48
Електронний підпис
31 березня 2021 15:41
довідка стаття 17 загальна
31 березня 2021 15:41
довідка ч2 ст17
31 березня 2021 15:41
довідка п12 ч1 ст17
16 березня 2021 19:37
Електронний підпис
16 березня 2021 19:33
47 банк довідки Абсолют.pdf
16 березня 2021 19:33
45 довідка ст17.pdf
16 березня 2021 19:33
43 витяг ПДВ.pdf
16 березня 2021 19:33
41 довідка код статут.pdf
16 березня 2021 19:33
40 Статут.pdf
16 березня 2021 19:33
38 довідка санкції.pdf
16 березня 2021 19:33
37 Договір ліц на АВК.pdf
16 березня 2021 19:33
36 довідка судові справи.pdf
16 березня 2021 19:33
35 акт огляду Абсолют.pdf
16 березня 2021 19:33
33 Фінзвітність за 2020.pdf
16 березня 2021 19:33
32 аналогічний договір 3.pdf
16 березня 2021 19:33
31 аналогічний договір 2.pdf
16 березня 2021 19:33
30 аналогічний договір 1.pdf
16 березня 2021 19:33
28 охорона праці.rar
16 березня 2021 19:33
27 форма 1ДФ 4кв 2020.PDF
16 березня 2021 19:33
25 накази.rar
16 березня 2021 19:33
21 довідка працівники.pdf
16 березня 2021 19:33
17 перевірка інструменту.pdf
16 березня 2021 19:33
16 довідка МТБ.pdf
16 березня 2021 19:33
14 довідка субпідряд.pdf
16 березня 2021 19:33
13 сфера.pdf
16 березня 2021 19:33
12 Сертифікат ISO.PDF
16 березня 2021 19:33
9 Дозвіл.pdf
16 березня 2021 19:33
8 Ліцензія.pdf
16 березня 2021 19:33
6 гарантійний лист.pdf
16 березня 2021 19:33
5 Календарний Графік.pdf
16 березня 2021 19:33
3 кошторис Ч2.pdf
16 березня 2021 19:33
3 кошторис ч1.rar

Публічні документи

15 березня 2021 21:31
1.ст17.pdf
15 березня 2021 21:31
1.ст17.pdf
15 березня 2021 21:31
1.ст17.pdf
15 березня 2021 21:31
1.ст17.pdf
15 березня 2021 21:31
1.ст17.pdf
15 березня 2021 21:31
1.ст17.pdf
15 березня 2021 21:31
1.ст17.pdf
15 березня 2021 21:31
1.ст17.pdf
15 березня 2021 21:31
1.ст17.pdf
15 березня 2021 21:31
21 Акт огляду.pdf
15 березня 2021 21:31
20 Витяг ПДВ.pdf
15 березня 2021 21:31
17 довкілля.pdf
15 березня 2021 21:31
16 санкції.pdf
15 березня 2021 21:31
16 АВК.pdf
15 березня 2021 21:31
15 відсутність претензій.pdf
15 березня 2021 21:31
14 Техвимоги.pdf
15 березня 2021 21:31
13 про ненадання.pdf
15 березня 2021 21:31
12 Фінзвітність 2020.pdf
15 березня 2021 21:31
10.3 Трудові.pdf
15 березня 2021 21:31
10.1 працівники.pdf
15 березня 2021 21:31
9.2+9.3 Оренда ТЗ.pdf
15 березня 2021 21:31
9.1 мтб.pdf
15 березня 2021 21:31
6 Ліцензія.pdf
15 березня 2021 21:31
4 довідка субпідряд.pdf
15 березня 2021 21:31
3.Забезпечення.zip
15 березня 2021 21:31
2.1 Наказ №1 директор.pdf
15 березня 2021 21:31
1.ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Абсолют-Клімат

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

45 довідка ст17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

45 довідка ст17.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

45 довідка ст17.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

45 довідка ст17.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

45 довідка ст17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

45 довідка ст17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

45 довідка ст17.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

45 довідка ст17.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

45 довідка ст17.pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

1.ст17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

1.ст17.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

1.ст17.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

1.ст17.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

1.ст17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

1.ст17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

1.ст17.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

1.ст17.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

1.ст17.pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
Переможець 84 117 061,39
UAH з ПДВ
24 березня 2021 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2021 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
84 117 061,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2022 12:19
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
02 серпня 2022 12:18
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2022 13:11
ДУ 3 до Договору 176.pdf зміни до договору
24 червня 2022 13:10
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 13:09
додаткова угода 2_176.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 17:19
додаткова176.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 17:17
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 19:27
зведений.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 19:27
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 14:36
зведений кошторис 2.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 14:34
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 19:36
Зведений Нефрологія.pdf укладений
12 квітня 2021 19:35
Зведений Нефрологія.pdf укладений
12 квітня 2021 19:35
об'єктний кошторис 2-1.pdf укладений
12 квітня 2021 19:31
дефектний акт 29.pdf укладений
12 квітня 2021 19:23
дефектний акт 28.pdf укладений
12 квітня 2021 19:23
дефектний акт 27.pdf укладений
12 квітня 2021 19:23
дефектний акт 26.pdf укладений
12 квітня 2021 19:23
дефектний акт 25.pdf укладений
12 квітня 2021 19:22
дефектний акт 24.pdf укладений
12 квітня 2021 19:22
дефектний акт 23.pdf укладений
12 квітня 2021 19:22
дефектний акт 22.pdf укладений
12 квітня 2021 19:22
дефектний акт 21.pdf укладений
12 квітня 2021 19:21
дефектний акт 20.pdf укладений
12 квітня 2021 19:21
дефектний акт 19.pdf укладений
12 квітня 2021 19:21
договірна ціна.pdf укладений
12 квітня 2021 19:20
дефектний акт 4-1.pdf укладений
12 квітня 2021 19:20
дефектний акт 18.pdf укладений
12 квітня 2021 15:57
дефектний акт 17.pdf укладений
12 квітня 2021 15:56
дефектний акт 16.pdf укладений
12 квітня 2021 15:52
дефектний акт 15.pdf укладений
12 квітня 2021 15:52
дефектний акт 14.pdf укладений
12 квітня 2021 15:51
дефектний акт 13.pdf укладений
12 квітня 2021 15:50
дефектний акт 12.pdf укладений
12 квітня 2021 15:50
дефектний акт 11.pdf укладений
12 квітня 2021 15:50
дефектний акт 10.pdf укладений
12 квітня 2021 15:50
дефектний акт 10.pdf укладений
12 квітня 2021 15:47
Забезпечення виконання договору .pdf укладений
12 квітня 2021 15:41
дефектний акт 5-сжатый.pdf укладений
12 квітня 2021 15:38
дефектний акт 9.pdf укладений
12 квітня 2021 15:37
дефектний акт 8.pdf укладений
12 квітня 2021 15:35
дефектний акт 7.pdf укладений
12 квітня 2021 15:35
дефектний акт 6.pdf укладений
12 квітня 2021 15:34
дефектний акт 4.pdf укладений
12 квітня 2021 15:34
дефектний акт 3.pdf укладений
12 квітня 2021 15:32
дефектний акт 2.pdf укладений
12 квітня 2021 15:31
дефектний акт.pdf укладений
12 квітня 2021 15:30
SCAN_20210412_132757615-сжатый.pdf укладений
12 квітня 2021 15:29
Договір кап. ремонт.pdf укладений
12 квітня 2021 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 176/3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівл
Номер договору про закупівлю: 176/3132
Договір:
Номер додаткової угоди: зведений
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума договору - 84 117 061.39 на 2021 - 69 117 061,39 на 2022 - 15 000 000,00
Номер договору про закупівлю: 176/3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума договору - 84 117 061,39 грн. на 2021 рік - 73 117 061,39 на 2022 рік - 11 000 000,00
Номер договору про закупівлю: 176/3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 176/3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 176/3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML