Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кропивницький психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням |
Код ЄДРПОУ: | 03190320 |
Місцезнаходження: | 25004, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Чернишевського, 36 |
Контактна особа: |
Черкас Світлана Володимирівна 380960665052 kpni@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 11:51 |
Очікувана вартість: | 626 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 268,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом оплати вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 календарних днів з моменту одержання товару за цінами вказаними в видаткових накладних. | Пiсляоплата | 29 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 13:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 13:42 |
ТД мясо 2021 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-12-000015 ● 1c4a954e752d4b06aaa4f8c65fb778e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2021 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.04.2021 № 166
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 09.04.2021 № 166
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-03-01-002808-b 01.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-16 14:54:36
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (стегно куряче охолоджене, яловичина І категорії охолоджена, свинина лопаткова часина без кістки охолоджена, свинина котлетне охолоджене, печінка куряча охолоджена, печінка свиняча охолоджена)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-01-002808-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Так, відповідно до вимог пункту 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації, учасником - переможцем фізичною особою - підприємцем Матюшенко Іриною Володимирівною не надано шляхом оприлюднення в електронній системі документів, що підтверджує відсутність підстав у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимогами тендерної документації Замовника.
Чому Вами не відхилено переможця фізичну особу – підприємця Матюшенко Ірину Володимирівну як таку, що не надала у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону та укладено з ним Договір, чим недотримано вимоги абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-20 10:53:25
Щодо усунення порушення
В зв’язку з усуненням порушеня при визначенні переможця, договір з ФОП Матюшенко І.В. буде розірвано, з оприлюдненням належним чином в системі прозорро.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено шляхом розірвання договору
2021-04-28 08:59:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK-2-15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Матюшенко Ірина Володимирівна |
626 360,00
UAH з ПДВ
|
626 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мукосєєва Олена Кас'янівна |
626 800,00
UAH з ПДВ
|
626 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Матюшенко Ірина Володимирівна #2452115068 |
Переможець |
626 360,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2021 10:55
|
ДУ № 1 мясо 2021.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2021 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 10:38
|
Договір № 88 мясо 2021.pdf | укладений |
05 квітня 2021 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |