Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»)
Очікувана вартість
93 151,00 UAH
UA-2021-03-01-002295-b 7ffc112c5ae24bc989cb6c5d20e6a070
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабаш Тетяна Олександрівна

380442026081 tender@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Барабаш Тетяна Олександрівна
380442026081
tender@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2021 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2021 16:00
Очікувана вартість: 93 151,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 465,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 Людино-година
Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» орієнтовно в обсязі 20 (двадцяти) годин на місяць:
- консультування користувачів по роботі з програмним забезпеченням на території Замовника в робочий час Замовника;
- надання оперативних консультацій за допомогою телефону, електронної пошти, Internet з питань функціонування програмного забезпечення у робочий час Замовника;
- забезпечення безперебійного функціонування програмного забезпечення;
- розширення функціональних можливостей продукту «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ»: розробка користувацьких типів процесів, типових господарських операцій, специфічних форм звітності. Усі доопрацювання програмного продукту повинні здійснюватися на відкритій платформі розвитку (Business Application Development Platform, BADP);
- - здійснення адміністрування програмної платформи MASTER.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72261000-2 — Послуги з обслуговування програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Акту, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ" 93 150,00
UAH з ПДВ
93 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ"
#41777994
Переможець 93 150,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 12:26

Документи

12 березня 2021 12:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛАРСОФТ"
#41777994
93 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 12:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 12:55
ДУ № 202103-652021.pdf зміни до договору
13 січня 2022 12:54
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 08:52
Мастер.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 08:51
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 12:05
202103 65 2021.pdf укладений
19 березня 2021 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 9.10 розділу 9, пунктом 10.1 розділу 10 Договору Сторони погодили продовжити дію Договору про закупівлю від 19 березня 2021 року № 202103-65/2021 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ») - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72260000-5 (далі – Договір) на строк, достатній для проведення спрощеної закупівлі Послуг на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 202103-65/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затвердженням Замовнику відповідних бюджетних асигнувань, згідно з частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 9.10 розділу 9, пунктом 10.1 розділу 10 Договору, Сторони домовились, що вартість Послуг Виконавця у період з 01 січня 2022 року по 31 березня 2022 року складає 17 595,00 грн (Сімнадцять тисяч п’ятсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок), без ПДВ та досягли згоди збільшити ціну Договору про закупівлю від 19 березня 2021 року № 202103-65/2021 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Консультаційні послуги з функціонування та налаштування програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ») - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72260000-5 (далі – Договір) на вказану суму. Загальна вартість Послуг наданих у 2021 році та у 2022 році складатиме 110 745,00 грн (Сто десять тисяч сімсот сорок п’ять гривень 00 копійок), без ПДВ (за умови отримання Замовником відповідних бюджетних призначень).
Номер договору про закупівлю: 202103-65/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 110 745,00
UAH