Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), № 21 (інв. № 4281/7293)
Services for the current repair of crane runways of berths №19 (inv. №4279/7291), №20 (inv. №4280/7292), № 21 (inv. № 4281/7293)
Services for the current repair of crane runways of berths №19 (inv. №4279/7291), №20 (inv. №4280/7292), № 21 (inv. № 4281/7293)
Очікувана вартість
5 750 000,00 UAH
UA-2021-03-01-002198-a ● d4e41156b46348bcab5348120d83458f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Ізмаїльська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728402 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська область обл., Ізмаїл, 68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Салій Сергій Миколайович 0677606863 LAMPAALADINA132@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Izmail branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Ports Authority» (Izmail Sea Ports Authority) |
National ID: | 38728402 |
Contact point: |
Salii Serhii 0677606863 LAMPAALADINA132@GMAIL.COM |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 14:25 |
Очікувана вартість: | 5 750 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 172500 UAH |
Publication date: | 01 березня 2021 10:51 |
Enquiries until: | 22 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 квітня 2021 14:00 |
Information
Estimated total value: | 5 750 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 28 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Scope of the procurement
Інші завершальні будівельні роботи за кодом СРV за ДК 021:2015 - 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), № 21 (інв. № 4281/7293))
Other building completion work for Code CPV for DK 021:2015 - 45450000-6 (Services for the current repair of crane runways of berths №19 (inv. №4279/7291), №20 (inv. №4280/7292), № 21 (inv. № 4281/7293))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), № 21 (інв. № 4281/7293)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68609, Україна, Одеська область, Ізмаїл, Дунайська,2
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Services for the current repair of crane runways of berths №19 (inv. №4279/7291), №20 (inv. №4280/7292), № 21 (inv. № 4281/7293)
CPV: 45450000-6
Період постачання:
по 24 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються за обумовлені Сторонами періоди на підставі підписаних з обох Сторін Актів за формою № КБ-2в і Довідок за формою № КБ-3 протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку з наданням виконавчої документації та підтвердженням фактичних витрат, передбачених вимогами нормативних документів у галузі будівництва | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 10:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 10:48 |
Тендерна документація.doc | |
01 березня 2021 10:48 |
Оголошення про проведення.doc | |
01 березня 2021 10:48 |
Оголошення англ.docx | |
01 березня 2021 10:48 |
ДОДАТОК 4.docx | |
01 березня 2021 10:48 |
ДОДАТОК 5.doc | |
01 березня 2021 10:48 |
ДОДАТОК 7.docx | |
01 березня 2021 10:48 |
ДОДАТОК 6.docx | |
01 березня 2021 10:48 |
ДОДАТОК 3.doc | |
01 березня 2021 10:48 |
ДОДАТОК 1.doc | |
01 березня 2021 10:48 |
ДОДАТОК 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо надати роз'яснення щодо рейок
Дата подання: 02 березня 2021 08:03
Дата відповіді: 03 березня 2021 09:45
Доброго дня, згідно додатку 3: Вимоги щодо якості надання послуг, п.2. Матеріали, які використовуються при наданні послуг повинні буди новими та мати відповідні сертифікати/паспорти тощо, які передбачені для даного виду матеріальних ресурсів. Виконавець зобов’язаний надати Замовнику вищезазначені документи про підтвердження якості матеріалів, які будуть використовуватися при наданні послуг, але згідно п.5 Якість усіх вживаних в ході надання послуг матеріалів повинна відповідати діючій в Україні нормативній документації.
У зв'язку з цим, просимо Вас надати роз'яснення які рейки викорустовувати, нові чи старопридатні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовником розглянуто Ваше питання, та за результатами розгляду повідомляємо, що згідно п.2 розділу «Вимоги щодо якості надання послуг» Додатка 3 до Тендерної документації «2. Матеріали, які використовуються при наданні послуг повинні буди новими та мати відповідні сертифікати/паспорти тощо, які передбачені для даного виду матеріальних ресурсів. Виконавець зобов’язаний надати Замовнику вищезазначені документи про підтвердження якості матеріалів, які будуть використовуватися при наданні послуг.».
Що стосується п.5 розділу «Вимоги щодо якості надання послуг» Додатка 3 до Тендерної документації, то вираз «вживаних в ході надання послуг матеріалів» Замовником розуміється не як матеріалів які вже були у використанні, а як метеріали, що будуть використанні при наданні послуг.
У зв’язку з чим повідомляємо, що монтаж підкранових колій має бути виконаний з нових рейок Р50 довжиною по 12,5 м згідно ДСТУ 4344:2004.
Що стосується п.5 розділу «Вимоги щодо якості надання послуг» Додатка 3 до Тендерної документації, то вираз «вживаних в ході надання послуг матеріалів» Замовником розуміється не як матеріалів які вже були у використанні, а як метеріали, що будуть використанні при наданні послуг.
У зв’язку з чим повідомляємо, що монтаж підкранових колій має бути виконаний з нових рейок Р50 довжиною по 12,5 м згідно ДСТУ 4344:2004.
Прохання усунення дискриминаційних вимог
Дата подання: 03 березня 2021 18:35
Дата відповіді: 04 березня 2021 09:50
Доброго дня!
Наша організація уважно вивчила Тендерну документацію. У абзаці 3 підпнкту 1. пункту 1. Додатку 1 до Тендерної документації "Перелік кваліфікаційних критеріїв" Замовник вимагає від потенційного учасника підтвердити наявність "- бази/складу для зберігання матеріалів та обладнання, для відстою та обслуговування машин і механізмів у межах міста Ізмаїл або Ізмаїльського району, але не далі ніж 10 км від об’єкту, що ремонтується".
На нашу думку, такі вимоги порушують Закон України Про публічні закупівлі, а саме: пункт 4) Статті 5 - "недискримінація учасників та рівне ставлення до них" та підпункт 4. пункту 6) Статті 5 - "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників", тому вважаємо за необхідне Виключити вищезазначену вимогу з переліку вимог до учасників Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, враховуючи, що при наданні послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), № 21 (інв. № 4281/7293) необхідна наявність у виконавця достатньої кількості спеціалізованого обладнання, машин і механізмів, а також великих обсягів матеріалів, вартість яких значною мірою залежить від транспортних та заготівельно-складських витрат, Замовник аргументовано вимагає наявність у Учасника власної або орендованої бази/складу для зберігання матеріалів та обладнання, для відстою та обслуговування машин і механізмів у межах міста Ізмаїл або Ізмаїльського району, але не далі ніж 10 км від об’єкту, що ремонтується.
Також розуміючи, що не всі Учасники мають вищезазначену власну або орендовану базу/склад, та дотримуючись принципів здійснення закупівель встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник допускає надання Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди бази/складу з відкладальною обставиною, тобто зобов’язання орендаря по договору оренди можуть настати у разі визначення його переможцем цієї процедури закупівлі, або інше.
Також розуміючи, що не всі Учасники мають вищезазначену власну або орендовану базу/склад, та дотримуючись принципів здійснення закупівель встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник допускає надання Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди бази/складу з відкладальною обставиною, тобто зобов’язання орендаря по договору оренди можуть настати у разі визначення його переможцем цієї процедури закупівлі, або інше.
Виконання аналогічних договорів
Дата подання: 16 березня 2021 15:32
Дата відповіді: 17 березня 2021 08:56
Доброго дня! Згідно умов додатку 1 до тендерної документації (надалі ТД) учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів повинен надати не менше трьох виконаних договорів з ремонту залізничних або підкранових колій. Згідно додатку 6 до ТД субпідрядник, залучений на суму понад 20% від вартості договору теж повинен підтвердити свій досвід аналогічним договором (договорами) у відповідности до вимог додатку 1 до ТД. Питання таке. Чи буде відповідати вищезазначеним умовам тендерної документації надання учасником у складі тендерної пропозиції трьох аналогічних договорів, з яких один договір виконано субпідрядником учасника, залученим на суму більше 20%? Або необдхідно надати три аналогічні договори окремо для учасника, та три аналогічні договори окремо для субпідрядника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником розглянуто Ваше питання та за результатами розгляду повідомляємо наступне:
1. Учаснику, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів, необхідно виконати всі вимоги зазначені Замовником в розділу 3 Додатка1 до Тендерної документації. При цьому «**Під аналогічним за предметом закупівлі договором Замовник розуміє договір, за яким надавались послуги (виконувались роботи) з ремонту залізничних або підкранових колій.».
2. Згідно абзацу 4 п.1 Додатка 6 до Тендерної документації, якщо Учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (суб’єкта(ів) господарювання) в обсязі більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується наступними документами – зокрема інформацію про виконання субпідрядником(ами)/співвиконавцем(цями) учасника (суб’єкта(ми) господарювання) аналогічного договору (ів) лише в частині тих робіт/послуг, на які учасник процедури закупівлі планує залучити субпідрядника/співвиконавця.
3. Отже Учаснику процедури закупівлі, в разі залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, для підтвердження відповідності кваліфіфкаційному критерію установленому Замовником в розділі 3 Додатка 1 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції необхідно надати:
- по Учаснику – три виконані в повному обсязі договори за якими надавались послуги (виконувались роботи) з ремонту залізничних або підкранових колій;
- по субпідряднику/співвиконавцу - три виконані в повному обсязі договори за якими надавались послуги (виконувались роботи) на які Учасник процедури закупівлі планує залучити субпідрядника/співвиконавця.
1. Учаснику, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів, необхідно виконати всі вимоги зазначені Замовником в розділу 3 Додатка1 до Тендерної документації. При цьому «**Під аналогічним за предметом закупівлі договором Замовник розуміє договір, за яким надавались послуги (виконувались роботи) з ремонту залізничних або підкранових колій.».
2. Згідно абзацу 4 п.1 Додатка 6 до Тендерної документації, якщо Учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (суб’єкта(ів) господарювання) в обсязі більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується наступними документами – зокрема інформацію про виконання субпідрядником(ами)/співвиконавцем(цями) учасника (суб’єкта(ми) господарювання) аналогічного договору (ів) лише в частині тих робіт/послуг, на які учасник процедури закупівлі планує залучити субпідрядника/співвиконавця.
3. Отже Учаснику процедури закупівлі, в разі залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, для підтвердження відповідності кваліфіфкаційному критерію установленому Замовником в розділі 3 Додатка 1 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції необхідно надати:
- по Учаснику – три виконані в повному обсязі договори за якими надавались послуги (виконувались роботи) з ремонту залізничних або підкранових колій;
- по субпідряднику/співвиконавцу - три виконані в повному обсязі договори за якими надавались послуги (виконувались роботи) на які Учасник процедури закупівлі планує залучити субпідрядника/співвиконавця.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-01-002198-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАКО", Код ЄДРПОУ:13417240
Дата подання: 01 березня 2021 16:47
Пояснення
Пояснення
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 09:52
Номер вимоги: UA-2021-03-01-002198-a.a1
Шановний учаснику! Замовником розглянута Ваша вимога щодо групи або категорії рейок, які будуть використовуватися згідно ДСТУ 4344: 2004 та повідомляє, що монтаж підкранових колій має бути виконаний з нових рейок типу Р50 довжиною по 12,5 м згідно ДСТУ 4344:2004, конкретизованої категорії/групи яких Замовник від Виконавця не вимагає.
Голова тендерного комітету
Ізмаїльської філії ДП «АМПУ»
(Адміністрація Ізмаїльського морського порту) С.І. Лапоног
Шановний учаснику! Замовником розглянута Ваша вимога щодо групи або категорії рейок, які будуть використовуватися згідно ДСТУ 4344: 2004 та повідомляє, що монтаж підкранових колій має бути виконаний з нових рейок типу Р50 довжиною по 12,5 м згідно ДСТУ 4344:2004, конкретизованої категорії/групи яких Замовник від Виконавця не вимагає.
Голова тендерного комітету
Ізмаїльської філії ДП «АМПУ»
(Адміністрація Ізмаїльського морського порту) С.І. Лапоног
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 квітня 2021
Найменування закупівельника: | Ізмаїльська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728402 |
Місцезнаходження закупівельника: | 68600, Україна, Одеська область обл., Ізмаїл, 68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДКОЛІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2021 10:47
|
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" |
5 720 000,00
UAH
|
5 720 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДКОЛІЯ" |
5 735 000,00
UAH
|
5 735 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" #38598104 |
Переможець |
5 720 000,00
UAH
|
14 квітня 2021 12:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2021 14:43
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
09 вересня 2021 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 15:32
|
26-В-ІЗФ-21 ТОВ МЕТПРОЕКТ.pdf | укладений |
29 квітня 2021 15:32
|