Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), № 21 (інв. № 4281/7293)
Services for the current repair of crane runways of berths №19 (inv. №4279/7291), №20 (inv. №4280/7292), № 21 (inv. № 4281/7293)
Очікувана вартість
5 750 000,00 UAH
UA-2021-03-01-002198-a d4e41156b46348bcab5348120d83458f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салій Сергій Миколайович

0677606863 LAMPAALADINA132@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська область обл., Ізмаїл, 68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Салій Сергій Миколайович
0677606863
LAMPAALADINA132@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Izmail branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Ports Authority» (Izmail Sea Ports Authority)
National ID: 38728402
Contact point: Salii Serhii
0677606863
LAMPAALADINA132@GMAIL.COM

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 березня 2021 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2021 14:00
Початок аукціону: 13 квітня 2021 14:25
Очікувана вартість: 5 750 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 172500 UAH
Publication date: 01 березня 2021 10:51
Enquiries until: 22 березня 2021 00:00
Complaints submission until: до 28 березня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 квітня 2021 14:00

Information

Estimated total value: 5 750 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 28 750 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Scope of the procurement
Інші завершальні будівельні роботи за кодом СРV за ДК 021:2015 - 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), № 21 (інв. № 4281/7293))
Other building completion work for Code CPV for DK 021:2015 - 45450000-6 (Services for the current repair of crane runways of berths №19 (inv. №4279/7291), №20 (inv. №4280/7292), № 21 (inv. № 4281/7293))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), № 21 (інв. № 4281/7293)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68609, Україна, Одеська область, Ізмаїл, Дунайська,2
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Services for the current repair of crane runways of berths №19 (inv. №4279/7291), №20 (inv. №4280/7292), № 21 (inv. № 4281/7293)
CPV: 45450000-6
Період постачання: по 24 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються за обумовлені Сторонами періоди на підставі підписаних з обох Сторін Актів за формою № КБ-2в і Довідок за формою № КБ-3 протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку з наданням виконавчої документації та підтвердженням фактичних витрат, передбачених вимогами нормативних документів у галузі будівництва Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 до Тендерної документації
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 до Тендерної документації
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 до Тендерної документації
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 до Тендерної документації
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 до Тендерної документації
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 до Тендерної документації
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 до Тендерної документації
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 до Тендерної документації
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 до Тендерної документації
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 до Тендерної документації
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 до Тендерної документації
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 до Тендерної документації
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 до Тендерної документації
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 до Тендерної документації
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 до Тендерної документації
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 до Тендерної документації
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно Додатку 2 до Тендерної документації

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 березня 2021 10:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 10:48
Тендерна документація.doc
01 березня 2021 10:48
Оголошення про проведення.doc
01 березня 2021 10:48
Оголошення англ.docx
01 березня 2021 10:48
ДОДАТОК 4.docx
01 березня 2021 10:48
ДОДАТОК 5.doc
01 березня 2021 10:48
ДОДАТОК 7.docx
01 березня 2021 10:48
ДОДАТОК 6.docx
01 березня 2021 10:48
ДОДАТОК 3.doc
01 березня 2021 10:48
ДОДАТОК 1.doc
01 березня 2021 10:48
ДОДАТОК 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз'яснення щодо рейок
Дата подання: 02 березня 2021 08:03
Дата відповіді: 03 березня 2021 09:45
Доброго дня, згідно додатку 3: Вимоги щодо якості надання послуг, п.2. Матеріали, які використовуються при наданні послуг повинні буди новими та мати відповідні сертифікати/паспорти тощо, які передбачені для даного виду матеріальних ресурсів. Виконавець зобов’язаний надати Замовнику вищезазначені документи про підтвердження якості матеріалів, які будуть використовуватися при наданні послуг, але згідно п.5 Якість усіх вживаних в ході надання послуг матеріалів повинна відповідати діючій в Україні нормативній документації. У зв'язку з цим, просимо Вас надати роз'яснення які рейки викорустовувати, нові чи старопридатні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовником розглянуто Ваше питання, та за результатами розгляду повідомляємо, що згідно п.2 розділу «Вимоги щодо якості надання послуг» Додатка 3 до Тендерної документації «2. Матеріали, які використовуються при наданні послуг повинні буди новими та мати відповідні сертифікати/паспорти тощо, які передбачені для даного виду матеріальних ресурсів. Виконавець зобов’язаний надати Замовнику вищезазначені документи про підтвердження якості матеріалів, які будуть використовуватися при наданні послуг.».
Що стосується п.5 розділу «Вимоги щодо якості надання послуг» Додатка 3 до Тендерної документації, то вираз «вживаних в ході надання послуг матеріалів» Замовником розуміється не як матеріалів які вже були у використанні, а як метеріали, що будуть використанні при наданні послуг.
У зв’язку з чим повідомляємо, що монтаж підкранових колій має бути виконаний з нових рейок Р50 довжиною по 12,5 м згідно ДСТУ 4344:2004.
Прохання усунення дискриминаційних вимог
Дата подання: 03 березня 2021 18:35
Дата відповіді: 04 березня 2021 09:50
Доброго дня! Наша організація уважно вивчила Тендерну документацію. У абзаці 3 підпнкту 1. пункту 1. Додатку 1 до Тендерної документації "Перелік кваліфікаційних критеріїв" Замовник вимагає від потенційного учасника підтвердити наявність "- бази/складу для зберігання матеріалів та обладнання, для відстою та обслуговування машин і механізмів у межах міста Ізмаїл або Ізмаїльського району, але не далі ніж 10 км від об’єкту, що ремонтується". На нашу думку, такі вимоги порушують Закон України Про публічні закупівлі, а саме: пункт 4) Статті 5 - "недискримінація учасників та рівне ставлення до них" та підпункт 4. пункту 6) Статті 5 - "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників", тому вважаємо за необхідне Виключити вищезазначену вимогу з переліку вимог до учасників Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, враховуючи, що при наданні послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), № 21 (інв. № 4281/7293) необхідна наявність у виконавця достатньої кількості спеціалізованого обладнання, машин і механізмів, а також великих обсягів матеріалів, вартість яких значною мірою залежить від транспортних та заготівельно-складських витрат, Замовник аргументовано вимагає наявність у Учасника власної або орендованої бази/складу для зберігання матеріалів та обладнання, для відстою та обслуговування машин і механізмів у межах міста Ізмаїл або Ізмаїльського району, але не далі ніж 10 км від об’єкту, що ремонтується.
Також розуміючи, що не всі Учасники мають вищезазначену власну або орендовану базу/склад, та дотримуючись принципів здійснення закупівель встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник допускає надання Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди бази/складу з відкладальною обставиною, тобто зобов’язання орендаря по договору оренди можуть настати у разі визначення його переможцем цієї процедури закупівлі, або інше.
Виконання аналогічних договорів
Дата подання: 16 березня 2021 15:32
Дата відповіді: 17 березня 2021 08:56
Доброго дня! Згідно умов додатку 1 до тендерної документації (надалі ТД) учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів повинен надати не менше трьох виконаних договорів з ремонту залізничних або підкранових колій. Згідно додатку 6 до ТД субпідрядник, залучений на суму понад 20% від вартості договору теж повинен підтвердити свій досвід аналогічним договором (договорами) у відповідности до вимог додатку 1 до ТД. Питання таке. Чи буде відповідати вищезазначеним умовам тендерної документації надання учасником у складі тендерної пропозиції трьох аналогічних договорів, з яких один договір виконано субпідрядником учасника, залученим на суму більше 20%? Або необдхідно надати три аналогічні договори окремо для учасника, та три аналогічні договори окремо для субпідрядника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником розглянуто Ваше питання та за результатами розгляду повідомляємо наступне:
1. Учаснику, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів, необхідно виконати всі вимоги зазначені Замовником в розділу 3 Додатка1 до Тендерної документації. При цьому «**Під аналогічним за предметом закупівлі договором Замовник розуміє договір, за яким надавались послуги (виконувались роботи) з ремонту залізничних або підкранових колій.».
2. Згідно абзацу 4 п.1 Додатка 6 до Тендерної документації, якщо Учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (суб’єкта(ів) господарювання) в обсязі більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується наступними документами – зокрема інформацію про виконання субпідрядником(ами)/співвиконавцем(цями) учасника (суб’єкта(ми) господарювання) аналогічного договору (ів) лише в частині тих робіт/послуг, на які учасник процедури закупівлі планує залучити субпідрядника/співвиконавця.
3. Отже Учаснику процедури закупівлі, в разі залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, для підтвердження відповідності кваліфіфкаційному критерію установленому Замовником в розділі 3 Додатка 1 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції необхідно надати:
- по Учаснику – три виконані в повному обсязі договори за якими надавались послуги (виконувались роботи) з ремонту залізничних або підкранових колій;
- по субпідряднику/співвиконавцу - три виконані в повному обсязі договори за якими надавались послуги (виконувались роботи) на які Учасник процедури закупівлі планує залучити субпідрядника/співвиконавця.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-01-002198-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАКО", Код ЄДРПОУ:13417240
Дата подання: 01 березня 2021 16:47
Пояснення
Пояснення
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 09:52
Номер вимоги: UA-2021-03-01-002198-a.a1


Шановний учаснику! Замовником розглянута Ваша вимога щодо групи або категорії рейок, які будуть використовуватися згідно ДСТУ 4344: 2004 та повідомляє, що монтаж підкранових колій має бути виконаний з нових рейок типу Р50 довжиною по 12,5 м згідно ДСТУ 4344:2004, конкретизованої категорії/групи яких Замовник від Виконавця не вимагає.


Голова тендерного комітету
Ізмаїльської філії ДП «АМПУ»
(Адміністрація Ізмаїльського морського порту) С.І. Лапоног
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи подані скаржником

01 березня 2021 16:47
Вимога .docx

Документи

03 березня 2021 09:52
відповідь на вимогу.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-02-000046 ● 7311a79cd16b46d6b900db6c72f0c5d6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2021 15:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

Ужгород


02.07.2021 № 425
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 02.07.2021№ 425

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-03-01-002198-a 01.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-06 15:00:30

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), № 21 (інв. № 4281/7293)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-01-002198-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-09 10:16:04

Щодо підстав та документального підтвердження обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення його очікуваної вартості

Враховуючи зміст питання, зазначеного у запиті, ІФ ДП «АМПУ» (адміністрація Ізмаїльського морського порту) вважає за доцільне надати наступні пояснення.
Щодо підстав та документального підтвердження обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення його очікуваної вартості по даній закупівлі зазначаємо наступне.
1. Відповідно до п.8 статті 1 Бюджетного Кодексу України (далі-Кодекс) бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування, водночас відповідно до п.18 статті 1 Кодексу головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень. Враховуючи вищезазначене, Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є бюджетною установою (організацією) в розумінні Кодексу та не здійснює бюджетного призначення, а витрачає власні кошти для забезпечення функціонування підприємства.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наведено у складі тендерної документації, яку оприлюднено в електронній системі закупівель, а саме у Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, з урахуванням вимог ст. 23 Закону (Дефектний акт)». Структурним підрозділом Філії у жовтні 2019 року проведено нівелювання підкранових колій причалів №№ 19-21 ВПК-2 та за результатами нівелювання було складено звіти від 28.10.2019 щодо їх технічного стану (копії звітів додаються). Питання щодо включення до плану витрат ІФ ДП «АМПУ» (адміністрація Ізмаїльського МП) на 2021 рік витрат на проведення поточного ремонту підкранових колій причалів №19 (інв. №4279/7291), №20 (інв. №4280/7292), №21 (інв. №4281/7293) розглянуто та затверджене на засіданні постійно-діючої експертно-технічної комісії (створеної згідно наказу начальника ІФ ДП «АМПУ» (Адміністрація Ізмаїльського МП) (копія протоколу додається).
3. Очікувана вартість закупівлі послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів №19 (інв. №4279/7291), №20 (інв. №4280/7292), №21 (інв. №4281/7293) визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та розрахована з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. Інформація про ціну послуги проведення поточного ремонту підкранових колій причалів №19 (інв. №4279/7291), №20 (інв. №4280/7292), №21 (інв. №4281/7293) отримана шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій надавачам послуг та отримання комерційних пропозицій (копії листів-запитів та комерційних пропозицій додаються).
Враховуючи вищевикладене ІФ ДП «АМПУ» (адміністрація Ізмаїльського морського порту) вважає, що відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-16 15:27:31

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), № 21 (інв. № 4281/7293)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-01-002198-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
- Чому вами укладено договір №26-В-ІЗФ-21 від 29.04.2021 «Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), №21 (інв. № 4281/7293)» з ТОВ «МЕТПРОЕКТ» на суму 6 864 000,00 грн. з ПДВ, тоді як ціна пропозиції за результатами аукціону складає 5 720 000,00 грн. без ПДВ? При цьому, частиною четвертою статті 41 Закону установлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-21 16:53:03

Щодо укладання договору №26-В-ІЗФ-21 від 29.04.2021 «Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), №21 (інв. № 4281/7293)» з ТОВ «МЕТПРОЕКТ» на суму 6 864 000,00 грн. з ПДВ, тоді як ціна пропозиції за результатами аукціону складає 5 720 000,00 грн. без ПДВ

Враховуючи зміст питання, зазначеного у запиті, Ізмаїльська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Ізмаїльського морського порту) (далі – Замовник) вважає за доцільне надати наступні пояснення.
Щодо укладання договору №26-В-ІЗФ-21 від 29.04.2021 «Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів №19 (інв.№4279/7291), №20 (інв.№4280/7292), №21 (інв.№4281/7293)» з ТОВ «МЕТПРОЕКТ» на суму 6 864 000,00 грн. з ПДВ, тоді як ціна пропозиції за результатами аукціону складає 5 720 000,00 грн. без ПДВ зазначаємо наступне:
1. В системі Prozorro, при оголошенні процедур закупівель, реалізована можливість зазначати очікувану вартість предмета закупівлі з податком на додану вартість (далі-ПДВ) та без ПДВ. Згідно статті 21 Закону України про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон) Замовником в електронній системі закупівель, відповідно до частини третьої статті 10 Закону, 01.03.2021 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, в якому згідно п.4 частини другої статті 21 Закону зазначена інформація про очікувану вартість предмета закупівлі - 5 750 000,00 грн. без ПДВ.
2. Враховуючи вимоги статті 5 Закону, Замовником в п.1 Розділу 5 тендерної документації зазначено, що «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (зазначена без ПДВ)», тобто Замовником, в тому числі, реалізовані вимоги п.2 та п.4 частини першої статті 5 Закону (максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них) в частині заощадження коштів підприємства та надання можливості прийняття участі в даній процедурі закупівлі резидентів та нерезидентів всіх форм власності та організаційно-правових форм, як платників ПДВ так і не платників ПДВ, на рівних умовах.
3. Відповідно абзацу третьому п.2 Розділу 5 тендерної документації «Учасник процедури закупівлі визначає ціну на послуги, які він пропонує надати за Договором, з урахуванням додаткових витрат, що за оцінкою учасника можуть виникнути під час надання послуг, витрат на матеріали, транспортування обладнання, страхування, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), усіх інших витрат на умовах, наведених в Додатку 4 до цієї Тендерної документації».
Згідно п.3.1 розділу 3 Додатка 4 до Тендерної документації «3.1 Загальна ціна цього Договору визначається в Договірній ціні (Додаток №1 до цього Договору), складеній відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, з врахуванням планового обсягу Послуг з ремонту згідно Дефектного акту, що є Додатком №2 до цього Договору і складає______(_____ ) грн. без ПДВ, сума ПДВ_______ (__________ ) грн.*, загальна вартість Договору становить ________(_________) грн. з ПДВ*. (Вказати цифрами та словами). (*Зазначається в разі, якщо Виконавець є платником ПДВ).», тобто Замовником, в тендерній документації, передбачена можливість укладання договору, як без ПДВ так і з ПДВ, в залежності від статусу переможця, якого буде визначено електронною системою закупівель.
4. Зважаючи на той факт, що переможцем процедури закупівлі електронною системою визначено ТОВ «МЕТПРОЕКТ» з ціновою пропозицією 5 720 000,00 грн. без ПДВ, який має статус платника ПДВ, Замовником з переможцем процедури закупівлі укладено Договір №26-В-ІЗФ-21 від 29.04.2021 на суму 5 720 000,00 грн. без ПДВ, що не відрізняється від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару), що відповідно до положень статей 180, 185,186,193,194 розділу V Податкового кодексу України складає 6 864 000,00 грн. з ПДВ, про що зазначено в п.3.1 вищезазначеного Договору.
Беручи до уваги вищезазначене, а також Постанову Верховного Суду України від 13.03.2019 у Справі №915/105/18 та Постанову Верховного Суду України від 28.04.2020 у Справі №904/1143/19 (копії Постанов додаються), Замовником при укладанні Договору №26-В-ІЗФ-21 від 29.04.2021 з ТОВ «МЕТПРОЕКТ» не було порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону.


Враховуючи вищевикладене Замовник вважає, що відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: ПРОШУ: 1. Прийняти позовну заяву до розгляду, відкрити провадження у справі та розглянути її за правилами загального позовного провадження із викликом сторін. 2. Визнати протиправним та скасувати висновок Західного офісу Держаудитслужби України Закарпатської області від 23.07.2021 про результати моніторингу закупівлі за №UА-2021-03-01-002198-а. 3. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Західного офісу Держаудитслужби Закарпатської області на користь державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Ізмаїльської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Ізмаїльського морського порту) (ЄДРПОУ 38728402) судові витрати в розмірі 2270,00 грн. (дві тисячі двісті сімдесят грн., 00 коп.).
Дата публікації: 04 серпня 2021
Номер відкриття провадження: 640/22261/21
Дата відкриття провадження: 18 серпня 2021

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 квітня 2021
UA-2021-03-01-002198-ad4e41156b46348bcab5348120d83458f
Найменування закупівельника: Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження закупівельника: 68600, Україна, Одеська область обл., Ізмаїл, 68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДКОЛІЯ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2021 10:47
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей в документах поданих ТОВ «ПРОМБУДКОЛІЯ» в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю послуги – Інші завершальні будівельні роботи за кодом СРV за ДК 021:2015 - 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), № 21 (інв. № 4281/7293)) Номер закупівлі UA-2021-03-01-002198-а Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) а саме: 1. Учасник в складі документів тендерної пропозиції не надав документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, а саме: - монтера колії Нагірного Володимира Анатолійовича; - монтера колії Антоненко Валентина Валентиновича. Учасником в складі документів тендерної пропозиції наданий документ «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі (Вих. 22.03-2 від 22.03.2021р.) (далі-Довідка). В п.6 та п.7 Довідки зазначено про наявність у учасника монтерів колії Нагірного В.А. та Антоненко В.В. Згідно вимог п.2 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації, для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасником надані копії наступних документів: - наказ (розпорядження) №15-К-214 від 28.02.2018 про прийняття на роботу Нагірного Володимира Анатолійовича (табельний номер 214) на посаду монтера колії з 01.03.2018 до 31.05.2018; - наказ (розпорядження) №31-К-155 від 24.07.2017 про прийняття на роботу Антоненко Валентина Валентиновича (табельний номер 155) на посаду монтера колії з 25.07.2017 до 31.05.2018. Тобто, згідно наданих копій наказів, на момент подання тендерної пропозиції (01.04.2021), учасник документально не підтвердив наявність монтерів колії Нагірного Володимира Анатолійовича та Антоненко Валентина Валентиновича. Відповідно п.2 розділу 2 Додатка 1 до Тендерної документації «2. В якості документального підтвердження наявності працівників та відповідності їх кваліфікації необхідно надати: - копії трудових угод або наказів (витягів з наказів) учасника (субпідрядника/співвиконавця) про прийняття/переведення на посаду працівників, зазначених в Довідці, або цивільних угод з такими працівниками*;……» Враховуючи вищезазначене, для усунення виявлених невідповідностей, учаснику необхідно документально підтвердити наявність, на момент подання тендерної пропозиції (01.04.2021), монтерів колії Нагірного В.А. та Антоненко В.В., яких учасник зазначив в п.6 та п.7 Довідки. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів.

Документи

Публічні документи

06 квітня 2021 15:07
Електронний підпис
06 квітня 2021 15:07
Накази.pdf.p7s
06 квітня 2021 15:07
Накази.pdf
06 квітня 2021 15:07
Електронний підпис
01 квітня 2021 12:04
Електронний підпис
01 квітня 2021 12:04
Електронний підпис
01 квітня 2021 12:04
Статут,опис,наказ.pdf
01 квітня 2021 12:04
ПДВ.pdf
01 квітня 2021 12:04
Ліцензія+ дозволи.pdf
01 квітня 2021 12:04
Лист-пояснення.pdf
01 квітня 2021 12:04
Лист-гарантія ст 17.pdf
01 квітня 2021 12:04
Лист Згода новый.pdf
01 квітня 2021 12:04
Довідка про учасника.pdf
01 квітня 2021 12:04
Довідка про печатку.pdf
01 квітня 2021 12:04
Довідка про ліцензію.pdf
01 квітня 2021 12:04
Декларація.pdf
01 квітня 2021 12:04
Гарантия.rar
01 квітня 2021 12:04
Баланс.pdf
01 квітня 2021 12:04
Техпаспорт кран.pdf
01 квітня 2021 12:04
Повноваження.pdf
01 квітня 2021 12:04
Інформація про досвід.pdf
01 квітня 2021 12:04
Договори ооренди.pdf
01 квітня 2021 12:04
Договір 3.pdf
01 квітня 2021 12:04
Договір 2.pdf
01 квітня 2021 12:04
Договір 1.pdf
01 квітня 2021 12:04
Дипломы.rar
01 квітня 2021 12:04
Відгуки.pdf
01 квітня 2021 12:04
Витяг майно.pdf

Документи

Публічні документи

22 квітня 2021 14:27
Електронний підпис
22 квітня 2021 14:22
Електронний підпис
22 квітня 2021 14:13
Цінова пропозиція.pdf
22 квітня 2021 14:13
Статут (нов.).pdf
22 квітня 2021 14:13
Опис.pdf
22 квітня 2021 14:13
Дозвола+ліцензія.pdf
22 квітня 2021 14:13
Виписка.pdf
22 квітня 2021 14:13
public_doc (1).pdf
22 квітня 2021 14:13
public_doc (1).p7s
21 квітня 2021 16:56
Електронний підпис
21 квітня 2021 16:55
Цінова пропозиція.pdf
21 квітня 2021 16:55
Банкротство.pdf
21 квітня 2021 16:55
Dovidka_21092322490450496973.pdf.p7s
21 квітня 2021 16:55
Dovidka_21092322490450496973.pdf
01 квітня 2021 12:52
Електронний підпис
01 квітня 2021 12:52
Електронний підпис
01 квітня 2021 12:51
Протокол Н1.7Z
01 квітня 2021 12:51
Наказ Фролова Ю.1 (1).7Z
01 квітня 2021 12:51
Гарантія 3257-21.7z
01 квітня 2021 12:51
Витяг із Статут1.7z
01 квітня 2021 12:51
Банківська ліцензі1 (2).7z
01 квітня 2021 12:51
21. Проект договору.pdf
01 квітня 2021 12:51
19. Статут+опис.pdf
01 квітня 2021 12:51
16. Ліцензія.pdf
01 квітня 2021 12:51
15. Дозвіл роботи.pdf
01 квітня 2021 12:51
14. Дозвіл кран.pdf
01 квітня 2021 12:51
9. Рішення учасника.pdf
01 квітня 2021 12:51
8. Витяг ПДВ.pdf
01 квітня 2021 12:51
4. Фінансова звітність.pdf
01 квітня 2021 12:51
1.3. Технічні паспорти.pdf
01 квітня 2021 12:51
1. Інформація про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДКОЛІЯ"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

ТОВ "МЕТПРОЕКТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" 5 720 000,00
UAH
5 720 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДКОЛІЯ" 5 735 000,00
UAH
5 735 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 квітня 2021 14:27
Електронний підпис
22 квітня 2021 14:22
Електронний підпис
22 квітня 2021 14:13
Цінова пропозиція.pdf
22 квітня 2021 14:13
Статут (нов.).pdf
22 квітня 2021 14:13
Опис.pdf
22 квітня 2021 14:13
Дозвола+ліцензія.pdf
22 квітня 2021 14:13
Виписка.pdf
22 квітня 2021 14:13
public_doc (1).pdf
22 квітня 2021 14:13
public_doc (1).p7s
21 квітня 2021 16:56
Електронний підпис
21 квітня 2021 16:55
Цінова пропозиція.pdf
21 квітня 2021 16:55
Банкротство.pdf
21 квітня 2021 16:55
Dovidka_21092322490450496973.pdf.p7s
21 квітня 2021 16:55
Dovidka_21092322490450496973.pdf
01 квітня 2021 12:52
Електронний підпис
01 квітня 2021 12:52
Електронний підпис
01 квітня 2021 12:51
Протокол Н1.7Z
01 квітня 2021 12:51
Наказ Фролова Ю.1 (1).7Z
01 квітня 2021 12:51
Гарантія 3257-21.7z
01 квітня 2021 12:51
Витяг із Статут1.7z
01 квітня 2021 12:51
Банківська ліцензі1 (2).7z
01 квітня 2021 12:51
21. Проект договору.pdf
01 квітня 2021 12:51
19. Статут+опис.pdf
01 квітня 2021 12:51
16. Ліцензія.pdf
01 квітня 2021 12:51
15. Дозвіл роботи.pdf
01 квітня 2021 12:51
14. Дозвіл кран.pdf
01 квітня 2021 12:51
9. Рішення учасника.pdf
01 квітня 2021 12:51
8. Витяг ПДВ.pdf
01 квітня 2021 12:51
4. Фінансова звітність.pdf
01 квітня 2021 12:51
1.3. Технічні паспорти.pdf
01 квітня 2021 12:51
1. Інформація про МТБ.pdf

Публічні документи

06 квітня 2021 15:07
Електронний підпис
06 квітня 2021 15:07
Накази.pdf.p7s
06 квітня 2021 15:07
Накази.pdf
06 квітня 2021 15:07
Електронний підпис
01 квітня 2021 12:04
Електронний підпис
01 квітня 2021 12:04
Електронний підпис
01 квітня 2021 12:04
Статут,опис,наказ.pdf
01 квітня 2021 12:04
ПДВ.pdf
01 квітня 2021 12:04
Ліцензія+ дозволи.pdf
01 квітня 2021 12:04
Лист-пояснення.pdf
01 квітня 2021 12:04
Лист-гарантія ст 17.pdf
01 квітня 2021 12:04
Лист Згода новый.pdf
01 квітня 2021 12:04
Довідка про учасника.pdf
01 квітня 2021 12:04
Довідка про печатку.pdf
01 квітня 2021 12:04
Довідка про ліцензію.pdf
01 квітня 2021 12:04
Декларація.pdf
01 квітня 2021 12:04
Гарантия.rar
01 квітня 2021 12:04
Баланс.pdf
01 квітня 2021 12:04
Техпаспорт кран.pdf
01 квітня 2021 12:04
Повноваження.pdf
01 квітня 2021 12:04
Інформація про досвід.pdf
01 квітня 2021 12:04
Договори ооренди.pdf
01 квітня 2021 12:04
Договір 3.pdf
01 квітня 2021 12:04
Договір 2.pdf
01 квітня 2021 12:04
Договір 1.pdf
01 квітня 2021 12:04
Дипломы.rar
01 квітня 2021 12:04
Відгуки.pdf
01 квітня 2021 12:04
Витяг майно.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕТПРОЕКТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДКОЛІЯ"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕТПРОЕКТ"
#38598104
Переможець 5 720 000,00
UAH
14 квітня 2021 12:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2021 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕТПРОЕКТ"
#38598104
5 720 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2021 14:43
Звіт про виконання договору.pdf укладений
09 вересня 2021 14:42
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 15:32
26-В-ІЗФ-21 ТОВ МЕТПРОЕКТ.pdf укладений
29 квітня 2021 15:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 864 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 144 000,00 UAH)