Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for the current repair of crane runways of berths №19 (inv. №4279/7291), №20 (inv. №4280/7292), № 21 (inv. № 4281/7293)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ізмаїльська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728402 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська область обл., Ізмаїл, 68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Салій Сергій Миколайович 0677606863 LAMPAALADINA132@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Izmail branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Ports Authority» (Izmail Sea Ports Authority) |
National ID: | 38728402 |
Contact point: |
Salii Serhii 0677606863 LAMPAALADINA132@GMAIL.COM |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 14:25 |
Очікувана вартість: | 5 750 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 172500 UAH |
Publication date: | 01 березня 2021 10:51 |
Enquiries until: | 22 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 квітня 2021 14:00 |
Information
Estimated total value: | 5 750 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 28 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються за обумовлені Сторонами періоди на підставі підписаних з обох Сторін Актів за формою № КБ-2в і Довідок за формою № КБ-3 протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку з наданням виконавчої документації та підтвердженням фактичних витрат, передбачених вимогами нормативних документів у галузі будівництва | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 10:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 10:48 |
Тендерна документація.doc | |
01 березня 2021 10:48 |
Оголошення про проведення.doc | |
01 березня 2021 10:48 |
Оголошення англ.docx | |
01 березня 2021 10:48 |
ДОДАТОК 4.docx | |
01 березня 2021 10:48 |
ДОДАТОК 5.doc | |
01 березня 2021 10:48 |
ДОДАТОК 7.docx | |
01 березня 2021 10:48 |
ДОДАТОК 6.docx | |
01 березня 2021 10:48 |
ДОДАТОК 3.doc | |
01 березня 2021 10:48 |
ДОДАТОК 1.doc | |
01 березня 2021 10:48 |
ДОДАТОК 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що стосується п.5 розділу «Вимоги щодо якості надання послуг» Додатка 3 до Тендерної документації, то вираз «вживаних в ході надання послуг матеріалів» Замовником розуміється не як матеріалів які вже були у використанні, а як метеріали, що будуть використанні при наданні послуг.
У зв’язку з чим повідомляємо, що монтаж підкранових колій має бути виконаний з нових рейок Р50 довжиною по 12,5 м згідно ДСТУ 4344:2004.
Також розуміючи, що не всі Учасники мають вищезазначену власну або орендовану базу/склад, та дотримуючись принципів здійснення закупівель встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник допускає надання Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди бази/складу з відкладальною обставиною, тобто зобов’язання орендаря по договору оренди можуть настати у разі визначення його переможцем цієї процедури закупівлі, або інше.
1. Учаснику, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів, необхідно виконати всі вимоги зазначені Замовником в розділу 3 Додатка1 до Тендерної документації. При цьому «**Під аналогічним за предметом закупівлі договором Замовник розуміє договір, за яким надавались послуги (виконувались роботи) з ремонту залізничних або підкранових колій.».
2. Згідно абзацу 4 п.1 Додатка 6 до Тендерної документації, якщо Учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (суб’єкта(ів) господарювання) в обсязі більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується наступними документами – зокрема інформацію про виконання субпідрядником(ами)/співвиконавцем(цями) учасника (суб’єкта(ми) господарювання) аналогічного договору (ів) лише в частині тих робіт/послуг, на які учасник процедури закупівлі планує залучити субпідрядника/співвиконавця.
3. Отже Учаснику процедури закупівлі, в разі залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, для підтвердження відповідності кваліфіфкаційному критерію установленому Замовником в розділі 3 Додатка 1 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції необхідно надати:
- по Учаснику – три виконані в повному обсязі договори за якими надавались послуги (виконувались роботи) з ремонту залізничних або підкранових колій;
- по субпідряднику/співвиконавцу - три виконані в повному обсязі договори за якими надавались послуги (виконувались роботи) на які Учасник процедури закупівлі планує залучити субпідрядника/співвиконавця.
Вимоги про усунення порушення
Шановний учаснику! Замовником розглянута Ваша вимога щодо групи або категорії рейок, які будуть використовуватися згідно ДСТУ 4344: 2004 та повідомляє, що монтаж підкранових колій має бути виконаний з нових рейок типу Р50 довжиною по 12,5 м згідно ДСТУ 4344:2004, конкретизованої категорії/групи яких Замовник від Виконавця не вимагає.
Голова тендерного комітету
Ізмаїльської філії ДП «АМПУ»
(Адміністрація Ізмаїльського морського порту) С.І. Лапоног
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-02-000046 ● 7311a79cd16b46d6b900db6c72f0c5d6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
02.07.2021 № 425
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 02.07.2021№ 425
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-03-01-002198-a 01.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-06 15:00:30
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), № 21 (інв. № 4281/7293)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-01-002198-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-09 10:16:04
Щодо підстав та документального підтвердження обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення його очікуваної вартості
Враховуючи зміст питання, зазначеного у запиті, ІФ ДП «АМПУ» (адміністрація Ізмаїльського морського порту) вважає за доцільне надати наступні пояснення.
Щодо підстав та документального підтвердження обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення його очікуваної вартості по даній закупівлі зазначаємо наступне.
1. Відповідно до п.8 статті 1 Бюджетного Кодексу України (далі-Кодекс) бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування, водночас відповідно до п.18 статті 1 Кодексу головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень. Враховуючи вищезазначене, Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є бюджетною установою (організацією) в розумінні Кодексу та не здійснює бюджетного призначення, а витрачає власні кошти для забезпечення функціонування підприємства.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наведено у складі тендерної документації, яку оприлюднено в електронній системі закупівель, а саме у Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, з урахуванням вимог ст. 23 Закону (Дефектний акт)». Структурним підрозділом Філії у жовтні 2019 року проведено нівелювання підкранових колій причалів №№ 19-21 ВПК-2 та за результатами нівелювання було складено звіти від 28.10.2019 щодо їх технічного стану (копії звітів додаються). Питання щодо включення до плану витрат ІФ ДП «АМПУ» (адміністрація Ізмаїльського МП) на 2021 рік витрат на проведення поточного ремонту підкранових колій причалів №19 (інв. №4279/7291), №20 (інв. №4280/7292), №21 (інв. №4281/7293) розглянуто та затверджене на засіданні постійно-діючої експертно-технічної комісії (створеної згідно наказу начальника ІФ ДП «АМПУ» (Адміністрація Ізмаїльського МП) (копія протоколу додається).
3. Очікувана вартість закупівлі послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів №19 (інв. №4279/7291), №20 (інв. №4280/7292), №21 (інв. №4281/7293) визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та розрахована з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. Інформація про ціну послуги проведення поточного ремонту підкранових колій причалів №19 (інв. №4279/7291), №20 (інв. №4280/7292), №21 (інв. №4281/7293) отримана шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій надавачам послуг та отримання комерційних пропозицій (копії листів-запитів та комерційних пропозицій додаються).
Враховуючи вищевикладене ІФ ДП «АМПУ» (адміністрація Ізмаїльського морського порту) вважає, що відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-16 15:27:31
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), № 21 (інв. № 4281/7293)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-01-002198-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
- Чому вами укладено договір №26-В-ІЗФ-21 від 29.04.2021 «Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), №21 (інв. № 4281/7293)» з ТОВ «МЕТПРОЕКТ» на суму 6 864 000,00 грн. з ПДВ, тоді як ціна пропозиції за результатами аукціону складає 5 720 000,00 грн. без ПДВ? При цьому, частиною четвертою статті 41 Закону установлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-21 16:53:03
Щодо укладання договору №26-В-ІЗФ-21 від 29.04.2021 «Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), №21 (інв. № 4281/7293)» з ТОВ «МЕТПРОЕКТ» на суму 6 864 000,00 грн. з ПДВ, тоді як ціна пропозиції за результатами аукціону складає 5 720 000,00 грн. без ПДВ
Враховуючи зміст питання, зазначеного у запиті, Ізмаїльська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Ізмаїльського морського порту) (далі – Замовник) вважає за доцільне надати наступні пояснення.
Щодо укладання договору №26-В-ІЗФ-21 від 29.04.2021 «Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів №19 (інв.№4279/7291), №20 (інв.№4280/7292), №21 (інв.№4281/7293)» з ТОВ «МЕТПРОЕКТ» на суму 6 864 000,00 грн. з ПДВ, тоді як ціна пропозиції за результатами аукціону складає 5 720 000,00 грн. без ПДВ зазначаємо наступне:
1. В системі Prozorro, при оголошенні процедур закупівель, реалізована можливість зазначати очікувану вартість предмета закупівлі з податком на додану вартість (далі-ПДВ) та без ПДВ. Згідно статті 21 Закону України про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон) Замовником в електронній системі закупівель, відповідно до частини третьої статті 10 Закону, 01.03.2021 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, в якому згідно п.4 частини другої статті 21 Закону зазначена інформація про очікувану вартість предмета закупівлі - 5 750 000,00 грн. без ПДВ.
2. Враховуючи вимоги статті 5 Закону, Замовником в п.1 Розділу 5 тендерної документації зазначено, що «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (зазначена без ПДВ)», тобто Замовником, в тому числі, реалізовані вимоги п.2 та п.4 частини першої статті 5 Закону (максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них) в частині заощадження коштів підприємства та надання можливості прийняття участі в даній процедурі закупівлі резидентів та нерезидентів всіх форм власності та організаційно-правових форм, як платників ПДВ так і не платників ПДВ, на рівних умовах.
3. Відповідно абзацу третьому п.2 Розділу 5 тендерної документації «Учасник процедури закупівлі визначає ціну на послуги, які він пропонує надати за Договором, з урахуванням додаткових витрат, що за оцінкою учасника можуть виникнути під час надання послуг, витрат на матеріали, транспортування обладнання, страхування, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), усіх інших витрат на умовах, наведених в Додатку 4 до цієї Тендерної документації».
Згідно п.3.1 розділу 3 Додатка 4 до Тендерної документації «3.1 Загальна ціна цього Договору визначається в Договірній ціні (Додаток №1 до цього Договору), складеній відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, з врахуванням планового обсягу Послуг з ремонту згідно Дефектного акту, що є Додатком №2 до цього Договору і складає______(_____ ) грн. без ПДВ, сума ПДВ_______ (__________ ) грн.*, загальна вартість Договору становить ________(_________) грн. з ПДВ*. (Вказати цифрами та словами). (*Зазначається в разі, якщо Виконавець є платником ПДВ).», тобто Замовником, в тендерній документації, передбачена можливість укладання договору, як без ПДВ так і з ПДВ, в залежності від статусу переможця, якого буде визначено електронною системою закупівель.
4. Зважаючи на той факт, що переможцем процедури закупівлі електронною системою визначено ТОВ «МЕТПРОЕКТ» з ціновою пропозицією 5 720 000,00 грн. без ПДВ, який має статус платника ПДВ, Замовником з переможцем процедури закупівлі укладено Договір №26-В-ІЗФ-21 від 29.04.2021 на суму 5 720 000,00 грн. без ПДВ, що не відрізняється від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару), що відповідно до положень статей 180, 185,186,193,194 розділу V Податкового кодексу України складає 6 864 000,00 грн. з ПДВ, про що зазначено в п.3.1 вищезазначеного Договору.
Беручи до уваги вищезазначене, а також Постанову Верховного Суду України від 13.03.2019 у Справі №915/105/18 та Постанову Верховного Суду України від 28.04.2020 у Справі №904/1143/19 (копії Постанов додаються), Замовником при укладанні Договору №26-В-ІЗФ-21 від 29.04.2021 з ТОВ «МЕТПРОЕКТ» не було порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону.
Враховуючи вищевикладене Замовник вважає, що відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | ПРОШУ: 1. Прийняти позовну заяву до розгляду, відкрити провадження у справі та розглянути її за правилами загального позовного провадження із викликом сторін. 2. Визнати протиправним та скасувати висновок Західного офісу Держаудитслужби України Закарпатської області від 23.07.2021 про результати моніторингу закупівлі за №UА-2021-03-01-002198-а. 3. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Західного офісу Держаудитслужби Закарпатської області на користь державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Ізмаїльської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Ізмаїльського морського порту) (ЄДРПОУ 38728402) судові витрати в розмірі 2270,00 грн. (дві тисячі двісті сімдесят грн., 00 коп.). |
Дата публікації: | 04 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/22261/21 |
Дата відкриття провадження: | 18 серпня 2021 |
Документи:
28 серпня 2021 09:06
|
Електронний підпис |
04 серпня 2021 16:53
|
Позовна заява № 1261 від 04.08.2021.pdf |
28 серпня 2021 09:06
|
Електронний підпис |
04 серпня 2021 16:53
|
Електронний підпис |
04 серпня 2021 16:53
|
Позовна заява № 1261 від 04.08.2021.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування закупівельника: | Ізмаїльська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728402 |
Місцезнаходження закупівельника: | 68600, Україна, Одеська область обл., Ізмаїл, 68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДКОЛІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2021 10:47
|
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" |
5 720 000,00
UAH
|
5 720 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДКОЛІЯ" |
5 735 000,00
UAH
|
5 735 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕТПРОЕКТ" #38598104 |
Переможець |
5 720 000,00
UAH
|
14 квітня 2021 12:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2021 14:43
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
09 вересня 2021 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 15:32
|
26-В-ІЗФ-21 ТОВ МЕТПРОЕКТ.pdf | укладений |
29 квітня 2021 15:32
|