Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби хлібобулочні
Очікувана вартість
344 276,00 UAH
UA-2021-03-01-001418-b 37b52792fea04d00b222c126e82d2235
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Растовецька Інна Миколаївна

+380433021210 or-vokms@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Оратівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41599050
Місцезнаходження: 22600, Україна , Вінницька обл., Оратівський район, смт. Оратів, вул. Паркова, 14
Контактна особа: Растовецька Інна Миколаївна
+380433021210
or-vokms@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відділом освіти, молоді та спорту Оратівської селищної ради було проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю - Вироби хлібобулочні (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) та було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників (ч.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» – подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Інформація про першу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена: Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2021-01-13-004758-a Звіт про результати проведення процедури – Дата формування звіту – 29 січня 2021 року. Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Інформація про другу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена: Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2021-01-29-001886-a Звіт про результати проведення процедури – Дата формування звіту – 14 лютого 2021 року. Причина відміни - подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Інформація щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та звіт про результати проведення процедури, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2021 12:09
Оскарження наміру укласти договір: 12 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10067 кг
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Оратівський район, навчальні заклади (загальноосвітні школи, дошкільні навчальні заклади)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
4315 кг
хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Оратівський район, навчальні заклади (загальноосвітні школи, дошкільні навчальні заклади)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
300 кг
булочки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Оратівський район, навчальні заклади (загальноосвітні школи, дошкільні навчальні заклади)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15811200-8 — Булки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

01 березня 2021 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Загребельний Сергій Миколайович
#2773401874
Переможець 343 443,50
UAH
01 березня 2021 12:09

Документи

01 березня 2021 12:09
Електронний підпис
01 березня 2021 11:57
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2021 12:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Загребельний Сергій Миколайович
#2773401874
343 443,50
UAH
Документи

Документи

01 березня 2021 12:09
Електронний підпис
01 березня 2021 11:57
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 17:03
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 17:15
Додаткова угода _ 2.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 17:13
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 16:58
додаткова угода.pdf зміни до договору
18 березня 2021 15:43
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 15:32
договір.pdf укладений
18 березня 2021 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі ,зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника та зменшення обсягу споживчої потреби товару
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML