Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт хлораторної насосної станції "Будзень-3" по переводу її з реагенту хлоргаз на привізний розчин гіпохлориту натрію з насосної станції Сокільники
Очікувана вартість
192 860,00 UAH
UA-2021-03-01-001370-a 76465a42526f4d58a60fbd21b5353b9c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хаман Михайло Дмитрович

0322401140*1189 HAMAN_M@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03348471
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64
Контактна особа: Хаман Михайло Дмитрович
0322401140*1189
HAMAN_M@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2021 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 12:00
Очікувана вартість: 192 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 928,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт хлораторної насосної станції "Будзень-3" по переводу її з реагенту хлоргаз на привізний розчин гіпохлориту натрію з насосної станції Сокільники
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт хлораторної насосної станції "Будзень-3" по переводу її з реагенту хлоргаз на привізний розчин гіпохлориту натрію з насосної станції Сокільники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 30-ти календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" 192 860,00
UAH з ПДВ
192 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2021 17:18
Електронний підпис
11 березня 2021 17:18
Документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Марілайф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
Переможець 192 860,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 10:00

Документи

16 березня 2021 10:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2021 10:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
192 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2021 10:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 14:30
ДУ №1 до договору 01-300 СЗ (1).pdf зміни до договору
02 червня 2021 14:28
1_ДУ №1 до договору 01-300 СЗ.pdf укладений
02 червня 2021 14:27
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 13:36
Договір № 01-300СЗ.pdf укладений
31 березня 2021 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 13.3 та пп. “ж” п. 9.3 Договору № 01-300СЗ від 30.03.2021 року, Сторони за взаємною згодою вирішили розірвати Договір № 01-300СЗ від 30.03.2021 року у зв'язку з допущеною помилкою в назві предмету закупівлі, яка не відповідала назві затвердженій експертизі ПКД, що призвело б до неможливості отримання в ДАБК Сертифікату, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об'єкта.
Номер договору про закупівлю: 01-300СЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 28 травня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись п. 13.3 та пп. “ж” п. 9.3 Договору № 01-300СЗ від 30.03.2021 року, Сторони за взаємною згодою вирішили розірвати Договір № 01-300СЗ від 30.03.2021 року у зв'язку з допущеною помилкою в назві предмету закупівлі, яка не відповідала назві затвердженій експертизі ПКД, що призвело б до неможливості отримання в ДАБК Сертифікату, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об'єкта.