Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремінь до картоплечистки
Очікувана вартість
790,00 UAH
UA-2021-03-01-001000-b c22fc3481c7c4e3aa07625816890a364
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Короп Наталія Олександрівна

+380575151403 uosoba_korop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Шевченківський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 05392766
Місцезнаходження: 63601, Україна , Харківська обл., Шевченківський район, смт Шевченкове, вул. Центральна, 44
Контактна особа: Короп Наталія Олександрівна
+380575151403
uosoba_korop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання


інформація про технічні та якісні характеристики зазначена у договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ремінь до картоплечистки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63601, Україна, Харківська область, смт.Шевченкове, вул.Центральна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються у безготівковій формі шляхом оплати після надання Постачальником накладних на оплату товару. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання товару. У зв'язку з виникненням неритмічного бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення остаточних розрахунків з Постачальником. 5 днів з дня отримання бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

01 березня 2021 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАРУЩЕНКО НАТАЛЯ АНАТОЛІЇВНА
#2677716424
Переможець 790,00
UAH
01 березня 2021 10:48

Документи

01 березня 2021 10:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 10:51
Договір укладений
01 березня 2021 10:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 березня 2021 10:45
790,00 UAH UA648201720344220003000042206
КУ Шевченківський ДБІ
UA833510050000026001045282900
ФО-П Марущенко Н.А.
Оплачений