Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з авторського нагляду за будівництвом залишку робіт по об’єкту «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполя»
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2021-03-01-000984-b cfed4c614b924dbab503ff1cc64d6ab6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Сергій Олександрович

+380629408678 s.sytnik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Ситник Сергій Олександрович
+380629408678
s.sytnik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2021 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 1200,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з авторського нагляду за будівництвом залишку робіт по об’єкту «Будівництво спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту на пр. Луніна, 99 у Приморському районі м. Маріуполя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, просп. Адмірала Луніна, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2022
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 60 календарних днів з дати підписання актів виконаних робіт та оформлення оригіналу рахунку, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг" 248 400,00
UAH
248 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 14:44
Електронний підпис
10 березня 2021 14:42
Електронний підпис
10 березня 2021 13:22
ГАРАНТIЯ 605-21.zip
10 березня 2021 13:22
Статут.pdf
10 березня 2021 13:22
довідка з банку.pdf
10 березня 2021 13:22
Цінова пропозиція.pdf
10 березня 2021 13:22
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг"
#30735742
Переможець 248 400,00
UAH
12 березня 2021 10:17

Документи

12 березня 2021 10:17
Електронний підпис
12 березня 2021 10:15
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Азов Бізнес Консалтінг"
#30735742
248 400,00
UAH
Документи

Документи

12 березня 2021 10:17
Електронний підпис
12 березня 2021 10:15
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 15:35
Договір укладений
23 березня 2021 15:33