Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з відновлення елементів благоустрою після закінчення аварійно-відновлювальних робіт на зовнішніх мережах водопроводу і каналізації у Залізничному районі м. Львові
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-03-01-000504-c ● 7c87bee860b745eb9e11594a842bb8e4
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03348471 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Контактна особа: |
Хаман Михайло Дмитрович 0322401140*1189 HAMAN_M@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Роботи з відновлення елементів благоустрою після закінчення аварійно-відновлювальних робіт на зовнішніх мережах водопроводу і каналізації у Залізничному районі м. Львові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Роботи з відновлення елементів благоустрою після закінчення аварійно-відновлювальних робіт на зовнішніх мережах водопроводу і каналізації у Залізничному районі м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 30-ти календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 11:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 10:52 |
документація спрощена.docx | |
01 березня 2021 10:52 |
Додаток №3 (кваліфікаційні критерії).docx | |
01 березня 2021 10:52 |
Додаток №2 Технічні характеристики.docx | |
01 березня 2021 10:52 |
Додаток №1 (пропозиція).docx | |
01 березня 2021 10:52 |
Додаток №5 Проект договору роботи.docx | |
01 березня 2021 10:52 |
Додаток №4 (інша інформація).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимог закупівлі
Дата подання: 02 березня 2021 16:58
Дата відповіді: 03 березня 2021 09:26
Просимо надати уточнення:
1. Документацією спрощеної закупівлі встановлено вичерпний перелік документів для підтвердження повноважень особи, яка підписує пропозицію та договір: копія протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність або доручення. Який документ має надати учасник, якщо повноваження посадової особи визначені документами іншої назви та змісту – наприклад: рішення засновника, контракт тощо. Просимо розширити перелік документів або виключити їх конкретну вичерпність.
2. Пунктом 7.3.1. ДСЗ встановлено: «Учасник у складі пропозиції повинен подати заповнений проект договору згідно Додатку №5 до даної Документації». Питання: проект договору потрібно заповнювати, підписувати і скріпляти печаткою лише там, де реквізити, чи на кожній сторінці договору і додатків?
3. Пунктом 7.4.2. ДСЗ встановлено: «У разі якщо переможцем спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників». Просимо уточнити: надання копії ліцензії або дозволу стосується будь-якого учасника-переможця, чи лише того, хто зазначений в даному пункті - об’єднання учасників?
4. Додатком № 2 Технічні характеристики передбачено надання кошторису в складі договірної ціни, локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів. Питання: 1) чи потрібно давати кошторис в повному обсязі (+ пояснювальна до Договірної ціни, розрахунок загальновиробничих витрат, дефектний акт тощо)? 2) зазначені документи подавати у вигляді завіреної кожної сторінки чи з підписами і печатками лише на договірній ціні чи взагалі без підписів і печаток?
5. Пунктом 1.1. Додатку № 3 встановлена вимога про надання довідки «про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а також наявність спецтехніки для виконання земляних робіт та дорожніх робіт». Питання: що Замовник розуміє під терміном «матеріально-технічна база», яку він хоче бачити в довідці? Хіба обладнання і спецтехніка не відносяться до матеріально-технічної бази, необхідної для виконання саме тих видів робіт, які передбачені умовами закупівлі?
6. Довідкою про працівників (згідно п.2.1. Додатку № 3) передбачено надання інформації про освіту. Питання: можна зрозуміти значення освіти для інженерних працівників (виконробів, майстрів, спеціалістів з охорони праці тощо), але яке значення для Замовника має освіта простого робітника-виконавця, для якого не вимагається спеціальна освіта?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Надаємо Вам відповіді щодо Ваших запитань:
1 Перелік документів, щодо уповноваженої особи змінюватись не буде.
2. Підписувати і скріпляти печаткою договір і додатки на кожній сторінці.
3.Копії ліцензії стосуються лише лише Учасника.
4.Давати кошторис в повному обсязі (+ пояснювальна до Договірної ціни, розрахунок загальновиробничих витрат, дефектний акт тощо), зазначені документи подавати у вигляді завіреної кожної сторінки чи з підписами і печатками.
5.Наявність обладнання і матеріально технічної бази, яка є на балансі підприємства, а також наявність спецтехніки для виконання земляних робіт та дорожніх робіт.
6.Надати інформацію згідно вимог Документації.
1 Перелік документів, щодо уповноваженої особи змінюватись не буде.
2. Підписувати і скріпляти печаткою договір і додатки на кожній сторінці.
3.Копії ліцензії стосуються лише лише Учасника.
4.Давати кошторис в повному обсязі (+ пояснювальна до Договірної ціни, розрахунок загальновиробничих витрат, дефектний акт тощо), зазначені документи подавати у вигляді завіреної кожної сторінки чи з підписами і печатками.
5.Наявність обладнання і матеріально технічної бази, яка є на балансі підприємства, а також наявність спецтехніки для виконання земляних робіт та дорожніх робіт.
6.Надати інформацію згідно вимог Документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району" |
280 218,00
UAH з ПДВ
|
280 218,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району" #03348962 |
Переможець |
280 218,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 09:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 18:32
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 15:36
|
Договір № 38-327СЗ.pdf | укладений |
01 квітня 2021 15:35
|