Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 33140000-3 – Медичні матеріали (Сечоприймачі стерильні (код НК 024:2019 - 37362 Сечоприймач, що носиться при краплинному нетриманні) (детальний код ДК 021:2015 - 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування); Сечоприймачі ножні (код НК 024:2019 - 37362 Сечоприймач, що носиться при краплинному нетриманні) (детальний код ДК 021:2015 - 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування); Сечоприймачі пенільні (код НК 024:2019 - 34929Уропрезерватив для пеніса/порт при нетриманні мочі, одноразового застосування) (детальний код ДК 021:2015 - 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування); Катетери чоловічі (код НК 024:2019 - 34929 Уропрезерватив для пеніса/порт при нетриманні мочі, одноразового застосування) (детальний код ДК 021:2015 - 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування); Калоприймачі однокомпонентні (код НК 024:2019 - 31075 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, однокомпонентний) (детальний код ДК 021:2015 - 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування); Калоприймачі двокомпонентні (код НК 024:2019 - 31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний) (детальний код ДК 021:2015 - 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування); Сечоприймач приліжковий (код НК 024:2019 - 37362 Сечоприймач, що носиться при краплинному нетриманні) (детальний код ДК 021:2015 - 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування))
Очікувана вартість
1 580 000,00 UAH
UA-2021-03-01-000036-c ● b44e51ae16b842aa8410282782d5cf68
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" |
Код ЄДРПОУ: | 23970286 |
Місцезнаходження: | 79049, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68 |
Контактна особа: |
Дунаєвська Лариса Василівна +380322230356 4kmp_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 08:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 11:03 |
Очікувана вартість: | 1 580 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 найменувань
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 33140000-3 – Медичні матеріали (Сечоприймачі стерильні (код НК 024:2019 - 37362 Сечоприймач, що носиться при краплинному нетриманні) (детальний код ДК 021:2015 - 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування); Сечоприймачі ножні (код НК 024:2019 - 37362 Сечоприймач, що носиться при краплинному нетриманні) (детальний код ДК 021:2015 - 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування); Сечоприймачі пенільні (код НК 024:2019 - 34929Уропрезерватив для пеніса/порт при нетриманні мочі, одноразового застосування) (детальний код ДК 021:2015 - 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування); Катетери чоловічі (код НК 024:2019 - 34929 Уропрезерватив для пеніса/порт при нетриманні мочі, одноразового застосування) (детальний код ДК 021:2015 - 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування); Калоприймачі однокомпонентні (код НК 024:2019 - 31075 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, однокомпонентний) (детальний код ДК 021:2015 - 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування); Калоприймачі двокомпонентні (код НК 024:2019 - 31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний) (детальний код ДК 021:2015 - 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування); Сечоприймач приліжковий (код НК 024:2019 - 37362 Сечоприймач, що носиться при краплинному нетриманні) (детальний код ДК 021:2015 - 33141000-0 - Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування))
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації, проспект Червоної калини, 68, м. Львів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2021 23:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2021 23:31 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-КалоприймачіСечоприймачі.doc | |
13 березня 2021 23:31 |
3-Перелік змін_що вносяться-12.03.2021.doc | |
01 березня 2021 23:45 |
2-ТД-КалоприймачіСечоприймачі.doc |
13 березня 2021 23:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 березня 2021 23:31 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-КалоприймачіСечоприймачі.doc
|
|||||||||
13 березня 2021 23:31 |
3-Перелік змін_що вносяться-12.03.2021.doc
|
|||||||||
01 березня 2021 23:45 |
2-ТД-КалоприймачіСечоприймачі.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 01 березня 2021 11:15
Дата відповіді: 01 березня 2021 23:57
Доброго дня!
Шановний Замовнику, додайте, будь ласка, Тендерну документацію з конкретним переліком продукції та визначеними вимогами до предмету закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація з конкретним переліком продукції та визначеними вимогами до предмету закупівлі опублікована та знаходиться у вільному доступі
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-01-000036-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 02 березня 2021 09:04
Умови Тендерної документації
Шановний Замовник! Відповідно до Додатку №4 Технічна специфікація Тендерної документації п. 9 визначено наступну вимогу: "9) Доставка товарів транспортом постачальника протягом 1 дня після отримання заявки(надати гарантійний лист)" - повідомляємо, що це являється дискримінаційною вимогою, яка значно звужує коло потенційних учасників і відповідно дана процедура становиться автоматично неконкурентною, так як, по-перше, не всі учасники можуть мати в своєму використанні власний або орендований транспорт, по-друге, не всі учасники знаходяться в м. Львів, щоб протягом одного дня після отимання заявки надати весь необхідний заявлений товар. На основі вищевикладеного просимо вилучити вимогу "9) Доставка товарів транспортом постачальника протягом 1 дня після отримання заявки(надати гарантійний лист)".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2021 23:18
Шановний Учаснику!
Розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне. Тендерним комітетом будуть опубліковані зміни до тендерної документації, де передбачимо можливість використання для доставки товару не тільки власного транспорту постачальника, але і орендованого чи такого, що знаходиться у користуванні / чи наявні договори щодо надання послуг з перевезення виробів медичного призначення.
Розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне. Тендерним комітетом будуть опубліковані зміни до тендерної документації, де передбачимо можливість використання для доставки товару не тільки власного транспорту постачальника, але і орендованого чи такого, що знаходиться у користуванні / чи наявні договори щодо надання послуг з перевезення виробів медичного призначення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 11:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена" |
1 524 272,14
UAH з ПДВ
|
1 516 372,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" |
1 550 422,72
UAH з ПДВ
|
1 550 422,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена" #32126702 |
Переможець |
1 516 372,13
UAH з ПДВ
|
27 березня 2021 23:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 19:11
|
країна походження товару - виробник | укладений |
31 грудня 2021 19:08
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 18:23
|
ДУ 5 від 29.12.21 до дог 41 103 від 07.04.21.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 18:19
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 16:48
|
дод уг Авіцена.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 22:32
|
Ду _3 до дог _41 103 від 07.04.2021р.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 22:31
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2021 00:00
|
dodygod.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2021 23:59
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 11:42
|
Договір | укладений |
08 квітня 2021 11:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. За взаємною згодою Сторони погодили зменшити загальну суму Договору відповідно до чиннного законодавства на суму ПДВ, відповідно п. 3.1. Договору №41/103 від 07 квітня 2021р. викласти в новій редакції: 1.1. Загальну суму договору зменшити на суму ПДВ – 1745,38 грн. (Одна тисяча сімсот сорок п'ять гривень 38 копійок) 1.2. Внести зміни до пункту 3.1. Договору №41/103 від 07 квітня 2021р., та викласти його в новій редакції: «3.1. Загальна вартість договору 1514626,75грн (Один мільйон п'ятсот чотирнадцять тисяч шістсот двадцять шість гривень 75 копійок ) в т.ч. ПДВ 7% 97456,54 грн |
Номер договору про закупівлю: | 41/103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили зменшити суму договору на суму ПДВ – на 711.90 грн. У зв’язку з чим загальна сума договору становить – 1 513 914.85 грн. Загальні обсяги постачання товару - не змінились. Більш детально – у прикріпленому файлі додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 41/103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили зменшити суму договору на суму ПДВ – на 2154.76 грн. У зв’язку з чим загальна сума договору становить – 1 511 760.09 грн. Загальні обсяги постачання товару - не змінились. Більш детально – у прикріпленому файлі додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 41/103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі та загальну суму договору. Загальна вартість договору - 1364774.19 грн. Обсяги – у прикріпленому файлі додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 41/103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |