Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень з улаштуванням засобів доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Центральна, 21 в с.Ставки Радомишльського району Житомирської області згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
568 000,00 UAH
UA-2021-02-28-000310-a 8505d47e0c774c59b08ce77b7382e7e2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Грищук

+380688358245 cpmsd-bug@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центр ПМСД" Радомишльської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38731750
Місцезнаходження: 12201, Україна , Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Присутственна, 9
Контактна особа: Ольга Грищук
+380688358245
cpmsd-bug@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2021 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 18:00
Початок аукціону: 16 березня 2021 12:54
Очікувана вартість: 568 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень з улаштуванням засобів доступності осіб з інвалідністю та інших
маломобільних груп населення в амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Центральна, 21
в с.Ставки Радомишльського району Житомирської області згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12255, Україна, Житомирська область, с. Ставки Радомишльського району, вул. Центральна,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться у безготівковій формі поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт, але не пізніше ніж десяти робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2021 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 12:01
2.1. Оголошення Ставки зміна 1.docx
28 лютого 2021 18:44
2.5. Додаток 4 Субпiдрядники.doc
28 лютого 2021 18:44
2.6. Додаток 5 Iнформацiя.doc
28 лютого 2021 18:44
2.2. Додаток 1 Пропозиція.doc
28 лютого 2021 18:44
2.4. Додаток 3 Проект договору.doc
28 лютого 2021 18:44
Додаток№2 Тех завдання Ставки.docx
03 березня 2021 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2021 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 12:01
2.1. Оголошення Ставки зміна 1.docx
28 лютого 2021 18:44
2.1. Оголошення Ставки.docx
28 лютого 2021 18:44
2.5. Додаток 4 Субпiдрядники.doc
28 лютого 2021 18:44
2.6. Додаток 5 Iнформацiя.doc
28 лютого 2021 18:44
2.2. Додаток 1 Пропозиція.doc
28 лютого 2021 18:44
2.4. Додаток 3 Проект договору.doc
28 лютого 2021 18:44
Додаток№2 Тех завдання Ставки.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-28-000310-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "БУД-МАРКА", Код ЄДРПОУ:43101397
Дата подання: 19 березня 2021 14:59
Неправомірне визначення переможця
18 березня 2021 року КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Радомишльської міської ради було прийнято рішення про визнання ПрАТ «Кмитівський майстер» переможцем закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень з улаштуванням засобів доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Шигаєва, 77а в с. Кочерів Радомишльського району Житомирської області згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
ТОВ «БУД-МАРКА» не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне:

1. ПрАТ «Кмитівський майстер» не надав у складі пропозиції гарантійний лист про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції, що порушує п.4.2.1. ч.2 розділу 4 Оголошення.
2. ПрАТ «Кмитівський майстер» не надано у складі пропозиції письмову згоду про те, що не врахована ПрАТ «Кмитівський майстер» вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції, чим порушено вимоги п.4.1.2. ч.1 розділу 4 Оголошення.
3. Надана ПрАТ «Кмитівський майстер» Довідка про виконання аналогічного договору в повному обсязі не відповідає вимогам пп.3.1. п.3 ч.2 розділу 3 Оголошення, так як не містить інформацію про стан виконання договору.
4. Згідно пп.3.1. п.3 ч.2 розділу 3 Оголошення досвід виконання учасниками аналогічного договору повинен бути позитивним, тобто договір повинен бути виконаний своєчасно та у встановлені строки. ПрАТ «Кмитівський майстер» надано в якості підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Договір № 105 від 17.11.2020 року, відповідно до п.2.1. якого строки виконання робіт – до 20.12.2020 року, якщо інше не встановлено календарним графіком. Та при цьому, надана ПрАТ «Кмитівський майстер» довідка про вартість виконаних робіт та витрат (ПФ № КБ-3) вказує на порушення строків виконання даного договору. Отже, ПрАТ «Кмитівський майстер» не відповідає вимогам Оголошення в частині наявності позитивного досвіду виконання аналогічного договору.
Крім цього, п.23.1. Договору № 105 вказує, що додатками до цього договору є Додаток № 2 - Календарний графік виконання робіт та Додаток № 3 – Протокол погодження договірної ціни. Проте, ПрАТ «Кмитівський майстер» не надано Додаток № 2 до Договору № 105, замість цього він надано додаток № 2 до Договору № 51 від 21.12.2020 року. А наданий Додаток № 3 взагалі не містить інформацію про те, складовою якого саме договору він є.
5. На невідповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності аналогічного договору ПрАТ «Кмитівський майстер» також вказує наданий ПрАТ «Кмитівський майстер» відгук на виконання Договору № 105 від 17.11.2020 року, який не містить інформацію своєчасність виконаних робіт (адже роботи виконані з порушенням встановлених Договором термінів), наявність чи відсутність зауважень та інформацію про додаткові угоди до даного Договору, що порушує вимоги пп.3.1. п.3 ч.2 розділу 3 Оголошення.
6. Відгук до Договору № 183 від 07.09.2020 року також не відповідає вимогам пп.3.1. п.3 ч.2 розділу 3 Оголошення, через відсутність в ньому інформації щодо наявності чи відсутності зауважень та інформацію про додаткові угоди до даного Договору.
7. У довідці про код доступу до Статуту ПрАТ «Кмитівський майстер» зазначено код, який не дає можливості завантажити та ознайомитися з Статутом ПрАТ «Кмитівський майстер» на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch . Отже, дану довідку не можна враховувати як надану, адже вона містить хибну інформацію, та не відповідає умовам п.3.1.4. ч.1 розділу 3 Оголошення.
8. ПрАТ «Кмитівський майстер» надав Проект договору не в повному обсязі – у складі пропозиції відсутній Додаток № 3 до Проекту договору - Договірна ціна, чим порушим вимоги п.5.4.2. ч.4 розділу 5 Оголошення.
9. Надана ПрАТ «Кмитівський майстер» Довідка – інформація про учасника не містить наступну інформацію: електрона пошта (п.11), відомості про країну та місце реєстрації банку (п.12), не вказано посаду Шумович Тетяни Ісаївни (п.15). Отже, ПрАТ «Кмитівський майстер» порушив вимоги Додатку 5 до Оголошення.
10. Крім переліченого вище, ПрАТ «Кмитівський майстер» порушим умови Оголошення в частині оформлення документів пропозиції – надав документи з розширеннями png та doc, хоча Оголошення вимагало надання всіх документів у форматі pdf ; наддав оригінал Статуту замість копії; аналогічні договори надані у вигляді сканованого оригіналу а не копії.

Перелічені вище порушення вимог Оголошення є підставою для відхилення пропозиції ПрАТ «Кмитівський майстер» на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII як такої, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Визнання ПрАТ «Кмитівський майстер» переможцем процедури закупівлі, незважаючи на невідповідність умовам визначеним в Оголошенні порушує права ТОВ «БУД-МАРКА» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.

Враховуючи вищевикладене, ТОВ «БУД-МАРКА» вимагає відхилити пропозицію ПрАТ «Кмитівський майстер».
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2021-02-28-000310-a.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ЗАБУДОВНИК", Код ЄДРПОУ:13545190
Дата подання: 22 березня 2021 20:23
Щодо неправомірного визначення переможця
ТОВ «ЗАБУДОВНИК» не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ПрАТ "Кмитівський майстер" з огляду на наступне:
1. Відповідно до вимог п.3.1.7. розділу ІІІ Оголошення На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
В листі-згоді на обробку персональних даних мають бут зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Учасником надано таку довідку, із зазначенням даних тільки прізвища, ім’я та по-батькові особи, всі інші дані відсутні, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
Крім того, у складі пропозиції містяться документи, а саме кошторисна документація, яка містить підписи інженера-проектувальника та економіста з ціноутворення, повноваження щодо підпису документів яких відповідно до п.3.1.4. не підтверджене жодним документом та відсутній лист-згода на обробку персональних даних цих осіб відповідно до п.3.1.7., що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
2. Відповідно до п. 4.1.2. Оголошення Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції, про що надається відповідна письмова згода.
У складі пропозиції відсутня дана згода, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
3. Відповідно до п. 4.2.1. Оголошення Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
У складі пропозиції відсутній даний лист, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
4. Відповідно до п. 3.3.3. Оголошення Учасники, до кінцевого строку подання пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи: · договірну ціну; · пояснювальну записку · локальні кошториси; · підсумкову відомість ресурсів. · розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; · розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін · розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016р. № 281 (зі змінами)
У складі пропозиції відсутній розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
5. Відповідно до п. 3.2.2. Оголошення Учасник повинен надати довідку в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічного договору*, найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефоном,найменування об’єкту будівництва, сум договору та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладення, який укладений та виконувався в 2019-2020 роках.
У даній довідці Учасник не зазначив інформації про контактний телефон замовника, а саме КНП «Брусилівська лікарня» крім того в зазначеній довідці відсутня інформація про стан виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
6. Відповідно до п. 3.2.2. Оголошення Відгук повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору.
У відгуках відсутня інформація про додаткові угоди та наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договорами.
7. Відповідно до п. 3.3.3. Оголошення Учасники, до кінцевого строку подання пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи: • договірну ціну; • пояснювальну записку • локальні кошториси; • підсумкову відомість ресурсів. • розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; • розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін • розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016р. № 281 (зі змінами)
У складі пропозиції наданий розрахунок кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, на підставі даних підрядної організації ПрАТ "Кмитівський майстер"що складає 10628,39 грн., а у кошторисі враховано 12308,38 грн.
Перелічені вище порушення вимог Оголошення є підставою для відхилення пропозиції ПрАТ "Кмитівський майстер" на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII як такої, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Визнання ПрАТ "Кмитівський майстер" переможцем процедури закупівлі, незважаючи на невідповідність умовам визначеним в Оголошенні порушує права ТОВ «ЗАБУДОВНИК» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.

Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЗАБУДОВНИК» вимагає відхилити пропозиціюм ПрАТ "Кмитівський майстер".
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2021 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Кмитівський майстер" 414 954,00
UAH з ПДВ
414 954,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СКЕФАЛД - 2" 477 315,60
UAH з ПДВ
442 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД-МАРКА" 507 720,00
UAH з ПДВ
443 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" 510 926,87
UAH з ПДВ
460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" 492 777,60
UAH з ПДВ
460 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" 540 621,00
UAH з ПДВ
540 621,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 558 387,60
UAH з ПДВ
558 387,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2021 17:39
Електронний підпис
12 березня 2021 17:38
Цінова пропозиції.PDF
12 березня 2021 17:22
Електронний підпис
12 березня 2021 17:20
Розрахунок до кошторису.PDF
12 березня 2021 17:20
Проект договору.PDF
12 березня 2021 17:20
ВИТЯГ 12.03.2020.pdf
12 березня 2021 17:20
Довідки,листи- гарантії.docx
12 березня 2021 17:20
Звіт 1ДФ.PDF
12 березня 2021 17:20
Довідка Троянів.PDF
12 березня 2021 17:20
Довідка Брусилів.PDF
12 березня 2021 17:20
сертифікат ISO 9001^2015.pdf
12 березня 2021 17:20
Ліцензія.pdf
12 березня 2021 17:20
Електроінструмент.PDF
12 березня 2021 17:20
Витяг ПДВ.PDF
12 березня 2021 17:20
Витяг 04.03.2021р.pdf
12 березня 2021 17:20
ДОЗВІЛ.PDF
12 березня 2021 17:20
Статут (1).PDF на тендер.PDF
12 березня 2021 17:20
Довідка ЄДРПОУ.PDF тендер.PDF

Публічні документи

12 березня 2021 16:15
Електронний підпис
12 березня 2021 16:14
Словетчино обідня зала.pdf
12 березня 2021 16:14
Овуч столова.pdf
12 березня 2021 16:14
ЛИСТ ВІДГУК Слолвечне.pdf
12 березня 2021 16:14
лист відгук овруч.pdf
12 березня 2021 16:14
ВИТЯГ 2021.pdf
12 березня 2021 16:14
10 кошторис.pdf
12 березня 2021 16:14
9 Установчі.pdf
12 березня 2021 16:14
8 технічне завдання.pdf
12 березня 2021 16:14
7 ст 16.pdf
12 березня 2021 16:14
6 субпідряд.pdf
12 березня 2021 16:14
5 інші.pdf
12 березня 2021 16:14
4 договір.pdf
12 березня 2021 16:14
3 відомості про учасника.pdf
12 березня 2021 16:14
2 право підпису.pdf
12 березня 2021 16:14
1 цінова пропозиція.pdf
12 березня 2021 16:14
Стріл ка.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 15:54
Електронний підпис
12 березня 2021 13:10
24. ст.17.PDF
12 березня 2021 13:10
23.Проект договору.PDF
12 березня 2021 13:10
22. Лист щодо авансу.PDF
12 березня 2021 13:10
19. Лист про витрати.PDF
12 березня 2021 13:10
13. Захист довкілляї.PDF
12 березня 2021 13:10
11. Лист щодо ліцензії.PDF
12 березня 2021 13:10
10.4. Відгук 108.PDF
12 березня 2021 13:10
10.3. Відгук 173.pdf
12 березня 2021 13:10
10.2.4. Відгук 173 договір.pdf
12 березня 2021 13:10
10.2.2. Копія Договору № 173.PDF
12 березня 2021 13:10
10.2.1. АВР до Договору № 173.pdf
12 березня 2021 13:10
10.2. Договір № 173.pdf
12 березня 2021 13:10
10.1.3. Відгук 108 договір.pdf
12 березня 2021 13:10
10.1.1.АВР до Договору № 108.pdf
12 березня 2021 13:10
10.1. Договір № 108.PDF
12 березня 2021 13:10
9.2. 1-ДФ.PDF
12 березня 2021 13:10
8. Довідка про МТБ.PDF
12 березня 2021 13:10
7. Обробка перс даних.PDF
12 березня 2021 13:10
6.2.Копія Статуту.pdf
12 березня 2021 13:10
6. Статут.PDF
12 березня 2021 13:10
4. Субпідрядники.PDF
12 березня 2021 13:10
3. Повноваження підпису.pdf
12 березня 2021 13:10
2. Згода з ТЗ.PDF
12 березня 2021 13:10
1. Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

12 березня 2021 16:24
Електронний підпис
12 березня 2021 16:23
IAC_9001_ПРОЕКТСЕРВІС_UA_печ.pdf
12 березня 2021 16:23
Цінова пропозиція.pdf.p7s
12 березня 2021 16:23
Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2021 16:23
ПДВ завірено.pdf.p7s
12 березня 2021 16:23
ПДВ завірено.pdf
12 березня 2021 16:23
Лист-згода.pdf.p7s
12 березня 2021 16:23
Лист-згода.pdf
12 березня 2021 16:23
Відомості про учасника.pdf
12 березня 2021 16:23
Витяг завірено.pdf.p7s
12 березня 2021 16:23
Витяг завірено.pdf
12 березня 2021 16:23
Виписка з ЄДР завірено.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 13:57
Електронний підпис
12 березня 2021 13:55
Проект договору.pdf
12 березня 2021 13:55
Лист про статут.pdf
12 березня 2021 13:55
Дозвола ліцензії.pdf
12 березня 2021 13:55
Довідка про учасника.pdf
12 березня 2021 13:55
Відгук.pdf
12 березня 2021 13:55
Досвід 3.pdf
12 березня 2021 13:55
Досвід 2.pdf
12 березня 2021 13:55
Досвід 1.pdf
12 березня 2021 13:55
Штатний розпис.pdf
12 березня 2021 13:55
Накази на працівників.pdf
12 березня 2021 13:55
1ДФ.pdf
12 березня 2021 13:55
Довідка працівників.pdf
12 березня 2021 13:55
Довідка обладнання.pdf
12 березня 2021 13:55
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 16:18
Електронний підпис
12 березня 2021 16:17
Статут оригінал.PDF
12 березня 2021 16:17
Ставки ч.2.PDF
12 березня 2021 16:17
Ставки ч.1.PDF
12 березня 2021 16:17
свідоцтво Камаз 5511.pdf
12 березня 2021 16:17
свідоцтво екскаватор.pdf
12 березня 2021 16:17
Розрахунки ЗВВ Адмін.pdf
12 березня 2021 16:17
Протокол Правочин.PDF
12 березня 2021 16:17
Працівники.pdf
12 березня 2021 16:17
паспорт.PDF
12 березня 2021 16:17
Охорона праці.PDF
12 березня 2021 16:17
Оренда транспорт.PDF
12 березня 2021 16:17
Оренда Екскаватор.pdf
12 березня 2021 16:17
Опис.PDF
12 березня 2021 16:17
Накази на пийняття 2020 р.pdf
12 березня 2021 16:17
Наказ, протоколи.pdf
12 березня 2021 16:17
Наказ про призначення.PDF
12 березня 2021 16:17
Ліцензія.PDF
12 березня 2021 16:17
Ліцензія та дозволи.PDF
12 березня 2021 16:17
Листи відгуки.PDF
12 березня 2021 16:17
Копія Статуту.PDF
12 березня 2021 16:17
Копія паспорту.pdf
12 березня 2021 16:17
Копія витяг, ПДВ.PDF
12 березня 2021 16:17
Додатки до договору 9.PDF
12 березня 2021 16:17
Додатки до договору 5.PDF
12 березня 2021 16:17
Відгук, аналог договір.PDF
12 березня 2021 16:17
Витяг ПДВ.PDF
12 березня 2021 16:17
Аналоічний акт 12.PDF
12 березня 2021 16:17
аналогічний акт9.PDF
12 березня 2021 16:17
Аналогічний акт 10.PDF
12 березня 2021 16:17
Аналогійчний акт 11.PDF
12 березня 2021 16:17
1ДФ.PDF
12 березня 2021 16:17
1-ДФ IV кв 2020 р. (1).pdf

Публічні документи

12 березня 2021 15:47
Електронний підпис
12 березня 2021 15:46
Розрахунок ЗП.pdf
12 березня 2021 14:17
Електронний підпис
12 березня 2021 14:15
Ставки 3ч.rar
12 березня 2021 14:15
Ставки 2ч.rar
12 березня 2021 14:15
Ставки 1ч.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Кмитівський майстер"

ПП "СКЕФАЛД - 2"

ТОВ "БУД-МАРКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС"

ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер"

ТОВ "ЗАБУДОВНИК"

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Кмитівський майстер"
#20414962
Переможець 414 954,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 17:25

Документи

18 березня 2021 17:25
Електронний підпис
18 березня 2021 17:23
протокол 8.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Кмитівський майстер"
#20414962
414 954,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 17:25
Електронний підпис
18 березня 2021 17:23
протокол 8.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 15:48
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2021 18:20
дод.уг.№2-5.PDF зміни до договору
26 жовтня 2021 18:20
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 15:47
додуг Ставки.PDF зміни до договору
01 жовтня 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 16:31
до дог 6.PDF зміни до договору
30 червня 2021 16:30
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 16:55
6.PDF зміни до договору
29 квітня 2021 16:53
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 17:33
25.03.2021 договір Ставки.pdf укладений
26 березня 2021 17:30

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
14 травня 2021 12:01
159 678,00 UAH UA378201720344361006100086578
КНП "Центр ПМСД" Радом.міськради
UA883117440000026009055911002
ПрАТ "Кмитiвський майстер"
Оплачений
29 жовтня 2021 10:14
255 276,00 UAH UA378201720344361006100086578
КНП "Центр ПМСД" Радом.міськради
UA883117440000026009055911002
ПрАТ "Кмитiвський майстер"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт до 30.09.2021
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну виконання зобов"язань до 25.12.2021
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до договірної ціни в результаті корегування проектно-кошторисної документації без змін загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 414 954,00
UAH (в тому числі ПДВ 69 159,00 UAH)