Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень з улаштуванням засобів доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Несененко, 45 в с. Осички Радомишльського району Житомирської області згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
824 214,00 UAH
UA-2021-02-28-000304-a f8892d3c01d0497bbbb2a8972e72b93d
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Грищук

+380688358245 cpmsd-bug@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центр ПМСД" Радомишльської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38731750
Місцезнаходження: 12201, Україна , Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Присутственна, 9
Контактна особа: Ольга Грищук
+380688358245
cpmsd-bug@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2021 18:36
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 18:00
Початок аукціону: 16 березня 2021 13:14
Очікувана вартість: 824 214,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 122,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень з улаштуванням засобів доступності осіб з інвалідністю та інших
маломобільних груп населення в амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Несененко, 45 в
с. Осички Радомишльського району Житомирської області згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12241, Україна, Житомирська область, с. Осички Радомишльського р-ну, вул. Несененко,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться у безготівковій формі поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт, але не пізніше ніж десяти робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2021 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 12:07
2.1. Оголошення Осички зміна 1.docx
28 лютого 2021 18:36
2.5. Додаток 4 Субпiдрядники.doc
28 лютого 2021 18:36
2.6. Додаток 5 Iнформацiя.doc
28 лютого 2021 18:36
2.2. Додаток 1 Пропозиція.doc
28 лютого 2021 18:36
2.4. Додаток 3 Проект договору.doc
28 лютого 2021 18:36
Додаток№2Тех завдання Осички.docx
03 березня 2021 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2021 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 12:07
2.1. Оголошення Осички зміна 1.docx
28 лютого 2021 18:36
2.1. Оголошення Осички.docx
28 лютого 2021 18:36
2.5. Додаток 4 Субпiдрядники.doc
28 лютого 2021 18:36
2.6. Додаток 5 Iнформацiя.doc
28 лютого 2021 18:36
2.2. Додаток 1 Пропозиція.doc
28 лютого 2021 18:36
2.4. Додаток 3 Проект договору.doc
28 лютого 2021 18:36
Додаток№2Тех завдання Осички.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 березня 2021 10:43
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: технічна помилка при публікації із зазначенням вартості предмета закупівлі
Документи:
09 березня 2021 10:43
Електронний підпис
09 березня 2021 10:38
протокол09.03.21.PDF