Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини приміщень з улаштуванням засобів доступності осіб з інвалідністю та інших
маломобільних груп населення в амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Шигаєва, 77а в
с. Кочерів Радомишльського району Житомирської області згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
275 576,00 UAH
UA-2021-02-28-000286-a ● 7e0e73dadae3463899217299f21f758d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Центр ПМСД" Радомишльської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38731750 |
Місцезнаходження: | 12201, Україна , Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Присутственна, 9 |
Контактна особа: |
Ольга Грищук +380688358245 cpmsd-bug@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2021 18:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2021 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 11:57 |
Очікувана вартість: | 275 576,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 378,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень з улаштуванням засобів доступності осіб з інвалідністю та інших
маломобільних груп населення в амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Шигаєва, 77а в
с. Кочерів Радомишльського району Житомирської області згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути
Згорнути
маломобільних груп населення в амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Шигаєва, 77а в
с. Кочерів Радомишльського району Житомирської області згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12264, Україна, Житомирська область, с. Кочерів Радомишльського р-ну, вул. Шигаєва,77а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться у безготівковій формі поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт, але не пізніше ніж десяти робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 12:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 12:15 |
2.1. Оголошення Кочерів зміна 1.docx | |
28 лютого 2021 18:13 |
2.5. Додаток 4 Субпiдрядники.doc | |
28 лютого 2021 18:13 |
2.6. Додаток 5 Iнформацiя.doc | |
28 лютого 2021 18:12 |
2.2. Додаток 1 Пропозиція.doc | |
28 лютого 2021 18:12 |
2.4. Додаток 3 Проект договору.doc | |
28 лютого 2021 18:12 |
Додаток№2 Тех. завдання Кочерів.docx |
03 березня 2021 12:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2021 12:15 |
2.1. Оголошення Кочерів зміна 1.docx
|
|||
28 лютого 2021 18:13 |
2.5. Додаток 4 Субпiдрядники.doc
|
|||
28 лютого 2021 18:13 |
2.6. Додаток 5 Iнформацiя.doc
|
|||
28 лютого 2021 18:12 |
2.2. Додаток 1 Пропозиція.doc
|
|||
28 лютого 2021 18:12 |
2.4. Додаток 3 Проект договору.doc
|
|||
28 лютого 2021 18:12 |
Додаток№2 Тех. завдання Кочерів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 02 березня 2021 13:23
Дата відповіді: 02 березня 2021 15:50
Доброго дня!
Як заповнити Довідку- відомості про учасника, учаснику, у якого немає головного бухгалтера або бухгалтера?
Відповідь: зазначити, що така посадова особа відсутня або вказати посадову особу, яка виконує обов"язки (при наявності виконання обов"язків)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-28-000286-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "БУД-МАРКА", Код ЄДРПОУ:43101397
Дата подання: 19 березня 2021 14:59
Неправомірне визначення переможця
18 березня 2021 року КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Радомишльської міської ради було прийнято рішення про визнання ПрАТ «Кмитівський майстер» переможцем закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень з улаштуванням засобів доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Шигаєва, 77а в с. Кочерів Радомишльського району Житомирської області згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
ТОВ «БУД-МАРКА» не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне:
1. ПрАТ «Кмитівський майстер» не надав у складі пропозиції гарантійний лист про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції, що порушує п.4.2.1. ч.2 розділу 4 Оголошення.
2. ПрАТ «Кмитівський майстер» не надано у складі пропозиції письмову згоду про те, що не врахована ПрАТ «Кмитівський майстер» вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції, чим порушено вимоги п.4.1.2. ч.1 розділу 4 Оголошення.
3. Надана ПрАТ «Кмитівський майстер» Довідка про виконання аналогічного договору в повному обсязі не відповідає вимогам пп.3.1. п.3 ч.2 розділу 3 Оголошення, так як не містить інформацію про стан виконання договору.
4. Згідно пп.3.1. п.3 ч.2 розділу 3 Оголошення досвід виконання учасниками аналогічного договору повинен бути позитивним, тобто договір повинен бути виконаний своєчасно та у встановлені строки. ПрАТ «Кмитівський майстер» надано в якості підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Договір № 105 від 17.11.2020 року, відповідно до п.2.1. якого строки виконання робіт – до 20.12.2020 року, якщо інше не встановлено календарним графіком. Та при цьому, надана ПрАТ «Кмитівський майстер» довідка про вартість виконаних робіт та витрат (ПФ № КБ-3) вказує на порушення строків виконання даного договору. Отже, ПрАТ «Кмитівський майстер» не відповідає вимогам Оголошення в частині наявності позитивного досвіду виконання аналогічного договору.
Крім цього, п.23.1. Договору № 105 вказує, що додатками до цього договору є Додаток № 2 - Календарний графік виконання робіт та Додаток № 3 – Протокол погодження договірної ціни. Проте, ПрАТ «Кмитівський майстер» не надано Додаток № 2 до Договору № 105, замість цього він надано додаток № 2 до Договору № 51 від 21.12.2020 року. А наданий Додаток № 3 взагалі не містить інформацію про те, складовою якого саме договору він є.
5. На невідповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності аналогічного договору ПрАТ «Кмитівський майстер» також вказує наданий ПрАТ «Кмитівський майстер» відгук на виконання Договору № 105 від 17.11.2020 року, який не містить інформацію своєчасність виконаних робіт (адже роботи виконані з порушенням встановлених Договором термінів), наявність чи відсутність зауважень та інформацію про додаткові угоди до даного Договору, що порушує вимоги пп.3.1. п.3 ч.2 розділу 3 Оголошення.
6. Відгук до Договору № 183 від 07.09.2020 року також не відповідає вимогам пп.3.1. п.3 ч.2 розділу 3 Оголошення, через відсутність в ньому інформації щодо наявності чи відсутності зауважень та інформацію про додаткові угоди до даного Договору.
7. У довідці про код доступу до Статуту ПрАТ «Кмитівський майстер» зазначено код, який не дає можливості завантажити та ознайомитися з Статутом ПрАТ «Кмитівський майстер» на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch . Отже, дану довідку не можна враховувати як надану, адже вона містить хибну інформацію, та не відповідає умовам п.3.1.4. ч.1 розділу 3 Оголошення.
8. ПрАТ «Кмитівський майстер» надав Проект договору не в повному обсязі – у складі пропозиції відсутній Додаток № 3 до Проекту договору - Договірна ціна, чим порушим вимоги п.5.4.2. ч.4 розділу 5 Оголошення.
9. Надана ПрАТ «Кмитівський майстер» Довідка – інформація про учасника не містить наступну інформацію: електрона пошта (п.11), відомості про країну та місце реєстрації банку (п.12), не вказано посаду Шумович Тетяни Ісаївни (п.15). Отже, ПрАТ «Кмитівський майстер» порушив вимоги Додатку 5 до Оголошення.
10. Крім переліченого вище, ПрАТ «Кмитівський майстер» порушим умови Оголошення в частині оформлення документів пропозиції – надав документи з розширеннями png та doc, хоча Оголошення вимагало надання всіх документів у форматі pdf ; наддав оригінал Статуту замість копії; аналогічні договори надані у вигляді сканованого оригіналу а не копії.
Перелічені вище порушення вимог Оголошення є підставою для відхилення пропозиції ПрАТ «Кмитівський майстер» на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII як такої, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Визнання ПрАТ «Кмитівський майстер» переможцем процедури закупівлі, незважаючи на невідповідність умовам визначеним в Оголошенні порушує права ТОВ «БУД-МАРКА» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «БУД-МАРКА» вимагає відхилити пропозицію ПрАТ «Кмитівський майстер».
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «БУД-МАРКА» не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне:
1. ПрАТ «Кмитівський майстер» не надав у складі пропозиції гарантійний лист про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції, що порушує п.4.2.1. ч.2 розділу 4 Оголошення.
2. ПрАТ «Кмитівський майстер» не надано у складі пропозиції письмову згоду про те, що не врахована ПрАТ «Кмитівський майстер» вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції, чим порушено вимоги п.4.1.2. ч.1 розділу 4 Оголошення.
3. Надана ПрАТ «Кмитівський майстер» Довідка про виконання аналогічного договору в повному обсязі не відповідає вимогам пп.3.1. п.3 ч.2 розділу 3 Оголошення, так як не містить інформацію про стан виконання договору.
4. Згідно пп.3.1. п.3 ч.2 розділу 3 Оголошення досвід виконання учасниками аналогічного договору повинен бути позитивним, тобто договір повинен бути виконаний своєчасно та у встановлені строки. ПрАТ «Кмитівський майстер» надано в якості підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Договір № 105 від 17.11.2020 року, відповідно до п.2.1. якого строки виконання робіт – до 20.12.2020 року, якщо інше не встановлено календарним графіком. Та при цьому, надана ПрАТ «Кмитівський майстер» довідка про вартість виконаних робіт та витрат (ПФ № КБ-3) вказує на порушення строків виконання даного договору. Отже, ПрАТ «Кмитівський майстер» не відповідає вимогам Оголошення в частині наявності позитивного досвіду виконання аналогічного договору.
Крім цього, п.23.1. Договору № 105 вказує, що додатками до цього договору є Додаток № 2 - Календарний графік виконання робіт та Додаток № 3 – Протокол погодження договірної ціни. Проте, ПрАТ «Кмитівський майстер» не надано Додаток № 2 до Договору № 105, замість цього він надано додаток № 2 до Договору № 51 від 21.12.2020 року. А наданий Додаток № 3 взагалі не містить інформацію про те, складовою якого саме договору він є.
5. На невідповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності аналогічного договору ПрАТ «Кмитівський майстер» також вказує наданий ПрАТ «Кмитівський майстер» відгук на виконання Договору № 105 від 17.11.2020 року, який не містить інформацію своєчасність виконаних робіт (адже роботи виконані з порушенням встановлених Договором термінів), наявність чи відсутність зауважень та інформацію про додаткові угоди до даного Договору, що порушує вимоги пп.3.1. п.3 ч.2 розділу 3 Оголошення.
6. Відгук до Договору № 183 від 07.09.2020 року також не відповідає вимогам пп.3.1. п.3 ч.2 розділу 3 Оголошення, через відсутність в ньому інформації щодо наявності чи відсутності зауважень та інформацію про додаткові угоди до даного Договору.
7. У довідці про код доступу до Статуту ПрАТ «Кмитівський майстер» зазначено код, який не дає можливості завантажити та ознайомитися з Статутом ПрАТ «Кмитівський майстер» на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch . Отже, дану довідку не можна враховувати як надану, адже вона містить хибну інформацію, та не відповідає умовам п.3.1.4. ч.1 розділу 3 Оголошення.
8. ПрАТ «Кмитівський майстер» надав Проект договору не в повному обсязі – у складі пропозиції відсутній Додаток № 3 до Проекту договору - Договірна ціна, чим порушим вимоги п.5.4.2. ч.4 розділу 5 Оголошення.
9. Надана ПрАТ «Кмитівський майстер» Довідка – інформація про учасника не містить наступну інформацію: електрона пошта (п.11), відомості про країну та місце реєстрації банку (п.12), не вказано посаду Шумович Тетяни Ісаївни (п.15). Отже, ПрАТ «Кмитівський майстер» порушив вимоги Додатку 5 до Оголошення.
10. Крім переліченого вище, ПрАТ «Кмитівський майстер» порушим умови Оголошення в частині оформлення документів пропозиції – надав документи з розширеннями png та doc, хоча Оголошення вимагало надання всіх документів у форматі pdf ; наддав оригінал Статуту замість копії; аналогічні договори надані у вигляді сканованого оригіналу а не копії.
Перелічені вище порушення вимог Оголошення є підставою для відхилення пропозиції ПрАТ «Кмитівський майстер» на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII як такої, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Визнання ПрАТ «Кмитівський майстер» переможцем процедури закупівлі, незважаючи на невідповідність умовам визначеним в Оголошенні порушує права ТОВ «БУД-МАРКА» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «БУД-МАРКА» вимагає відхилити пропозицію ПрАТ «Кмитівський майстер».
Номер вимоги: UA-2021-02-28-000286-a.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ЗАБУДОВНИК", Код ЄДРПОУ:13545190
Дата подання: 22 березня 2021 20:29
Щодо неправомірного визначення переможця
ТОВ «ЗАБУДОВНИК» не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ПрАТ "Кмитівський майстер" з огляду на наступне:
1. Відповідно до вимог п.3.1.7. розділу ІІІ Оголошення На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
В листі-згоді на обробку персональних даних мають бут зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Учасником надано таку довідку, із зазначенням даних тільки прізвища, ім’я та по-батькові особи, всі інші дані відсутні, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
Крім того, у складі пропозиції містяться документи, а саме кошторисна документація, яка містить підписи інженера-проектувальника та економіста з ціноутворення, повноваження щодо підпису документів яких відповідно до п.3.1.4. не підтверджене жодним документом та відсутній лист-згода на обробку персональних даних цих осіб відповідно до п.3.1.7., що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
2. Відповідно до п. 4.1.2. Оголошення Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції, про що надається відповідна письмова згода.
У складі пропозиції відсутня дана згода, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
3. Відповідно до п. 4.2.1. Оголошення Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
У складі пропозиції відсутній даний лист, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
4. Відповідно до п. 3.3.3. Оголошення Учасники, до кінцевого строку подання пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи: · договірну ціну; · пояснювальну записку · локальні кошториси; · підсумкову відомість ресурсів. · розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; · розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін · розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016р. № 281 (зі змінами)
У складі пропозиції відсутній розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
5. Відповідно до п. 3.2.2. Оголошення Учасник повинен надати довідку в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічного договору*, найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефоном,найменування об’єкту будівництва, сум договору та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладення, який укладений та виконувався в 2019-2020 роках.
У даній довідці Учасник не зазначив інформації про контактний телефон замовника, а саме КНП «Брусилівська лікарня» крім того в зазначеній довідці відсутня інформація про стан виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
6. Відповідно до п. 3.2.2. Оголошення Відгук повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору.
У відгуках відсутня інформація про додаткові угоди та наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договорами.
7. Відповідно до п. 3.3.3. Оголошення Учасники, до кінцевого строку подання пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи: • договірну ціну; • пояснювальну записку • локальні кошториси; • підсумкову відомість ресурсів. • розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; • розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін • розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016р. № 281 (зі змінами)
У складі пропозиції наданий розрахунок кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, на підставі даних підрядної організації ПрАТ "Кмитівський майстер"що складає 10628,39 грн., а у кошторисі враховано 12308,38 грн.
8. Відповідно до п. 3.2.2. Оголошення Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт.
У складі пропозиції надана довідка, яка містить не повну інформацію про необхідне обладнання для виконання робіт відповідно до підсумкової відомості ресурсів. Необхідне обладнання учасник не вніс до довідки.
Визнання ПрАТ "Кмитівський майстер" переможцем процедури закупівлі, незважаючи на невідповідність умовам визначеним в Оголошенні порушує права ТОВ «ЗАБУДОВНИК» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЗАБУДОВНИК» вимагає відхилити пропозиціюм ПрАТ "Кмитівський майстер" та продовжити розгляд пропозицій учасників.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до вимог п.3.1.7. розділу ІІІ Оголошення На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
В листі-згоді на обробку персональних даних мають бут зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Учасником надано таку довідку, із зазначенням даних тільки прізвища, ім’я та по-батькові особи, всі інші дані відсутні, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
Крім того, у складі пропозиції містяться документи, а саме кошторисна документація, яка містить підписи інженера-проектувальника та економіста з ціноутворення, повноваження щодо підпису документів яких відповідно до п.3.1.4. не підтверджене жодним документом та відсутній лист-згода на обробку персональних даних цих осіб відповідно до п.3.1.7., що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
2. Відповідно до п. 4.1.2. Оголошення Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції, про що надається відповідна письмова згода.
У складі пропозиції відсутня дана згода, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
3. Відповідно до п. 4.2.1. Оголошення Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
У складі пропозиції відсутній даний лист, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
4. Відповідно до п. 3.3.3. Оголошення Учасники, до кінцевого строку подання пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи: · договірну ціну; · пояснювальну записку · локальні кошториси; · підсумкову відомість ресурсів. · розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; · розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін · розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016р. № 281 (зі змінами)
У складі пропозиції відсутній розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
5. Відповідно до п. 3.2.2. Оголошення Учасник повинен надати довідку в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічного договору*, найменування організації (замовника) з адресою та контактним телефоном,найменування об’єкту будівництва, сум договору та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладення, який укладений та виконувався в 2019-2020 роках.
У даній довідці Учасник не зазначив інформації про контактний телефон замовника, а саме КНП «Брусилівська лікарня» крім того в зазначеній довідці відсутня інформація про стан виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
6. Відповідно до п. 3.2.2. Оголошення Відгук повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору.
У відгуках відсутня інформація про додаткові угоди та наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договорами.
7. Відповідно до п. 3.3.3. Оголошення Учасники, до кінцевого строку подання пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи: • договірну ціну; • пояснювальну записку • локальні кошториси; • підсумкову відомість ресурсів. • розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; • розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін • розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016р. № 281 (зі змінами)
У складі пропозиції наданий розрахунок кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, на підставі даних підрядної організації ПрАТ "Кмитівський майстер"що складає 10628,39 грн., а у кошторисі враховано 12308,38 грн.
8. Відповідно до п. 3.2.2. Оголошення Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт.
У складі пропозиції надана довідка, яка містить не повну інформацію про необхідне обладнання для виконання робіт відповідно до підсумкової відомості ресурсів. Необхідне обладнання учасник не вніс до довідки.
Визнання ПрАТ "Кмитівський майстер" переможцем процедури закупівлі, незважаючи на невідповідність умовам визначеним в Оголошенні порушує права ТОВ «ЗАБУДОВНИК» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЗАБУДОВНИК» вимагає відхилити пропозиціюм ПрАТ "Кмитівський майстер" та продовжити розгляд пропозицій учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Кмитівський майстер" |
188 520,00
UAH з ПДВ
|
188 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУД-МАРКА" |
204 138,00
UAH з ПДВ
|
202 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СКЕФАЛД - 2" |
213 750,00
UAH з ПДВ
|
204 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" |
246 061,20
UAH з ПДВ
|
246 061,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
271 040,40
UAH з ПДВ
|
271 040,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" |
272 012,00
UAH з ПДВ
|
272 012,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Кмитівський майстер" #20414962 |
Переможець |
188 520,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 16:12
|
доу уг6.PDF | зміни до договору |
07 грудня 2021 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 16:00
|
доу уг2-5.PDF | зміни до договору |
07 грудня 2021 15:59
|
дог ціна корегована.PDF | зміни до договору |
07 грудня 2021 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2021 15:43
|
додуг.PDF | зміни до договору |
01 жовтня 2021 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 16:26
|
до дог7.PDF | зміни до договору |
30 червня 2021 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2021 17:03
|
7.PDF | зміни до договору |
29 квітня 2021 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 17:22
|
25.03.2021 договір Кочерів.pdf | укладений |
26 березня 2021 17:21
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
14 травня 2021 12:01
|
89 334,00 UAH | UA378201720344361006100086578 КНП "Центр ПМСД" Радом.міськради |
UA883117440000026009055911002 ПрАТ "Кмитiвський майстер" |
Оплачений |
09 грудня 2021 09:39
|
87 636,00 UAH | UA378201720344361006100086578 КНП "Центр ПМСД" Радом.міськради |
UA883117440000026009055911002 ПрАТ "Кмитiвський майстер" |
Оплачений |
09 грудня 2021 09:39
|
6 948,00 UAH | UA378201720344361006100086578 КНП "Центр ПМСД" Радом.міськради |
UA883117440000026009055911002 ПрАТ "Кмитiвський майстер" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження виконання робіт до 30.09.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну виконання зобовязань до 25.12.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з метою покращення предмету закупівлі змінюється Договірна ціна в розрізі переліку робіт без збільшення загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення вартості робіт з урахуванням корегування обсягів та вартості на 4602,00грн. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт частини приміщень з улаштуванням засобів доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Шигаєва, 77а в с. Кочерів Радомишльського району Житомирської області згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роботи |
183 918,00
UAH з ПДВ
|