Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини приміщень з улаштуванням засобів доступності осіб з інвалідністю та інших
маломобільних груп населення в амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Присутственна,
9 в м. Радомишль Житомирської згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
834 524,00 UAH
UA-2021-02-28-000265-a ● b677e860d6e045d099c21ac77b05480b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Центр ПМСД" Радомишльської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38731750 |
Місцезнаходження: | 12201, Україна , Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Присутственна, 9 |
Контактна особа: |
Ольга Грищук +380688358245 cpmsd-bug@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2021 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2021 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 13:06 |
Очікувана вартість: | 834 524,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 173,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень з улаштуванням засобів доступності осіб з інвалідністю та інших
маломобільних груп населення в амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Присутственна,
9 в м. Радомишль Житомирської згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути
Згорнути
маломобільних груп населення в амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Присутственна,
9 в м. Радомишль Житомирської згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12201, Україна, Житомирська область, м.Радомишль, вул. Присутсвенна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться у безготівковій формі поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт, але не пізніше ніж десяти робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 12:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 12:33 |
2.1. Оголошення Радомишль зміна 1.docx | |
28 лютого 2021 17:48 |
2.5. Додаток 4 Субпiдрядники.doc | |
28 лютого 2021 17:48 |
2.6. Додаток 5 Iнформацiя.doc | |
28 лютого 2021 17:48 |
2.2. Додаток 1 Пропозиція.doc | |
28 лютого 2021 17:48 |
2.4. Додаток 3 Проект договору.doc | |
28 лютого 2021 17:48 |
Додаток №2 Тех.завдання Радомишль.docx |
03 березня 2021 12:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2021 12:33 |
2.1. Оголошення Радомишль зміна 1.docx
|
|||
28 лютого 2021 17:48 |
2.5. Додаток 4 Субпiдрядники.doc
|
|||
28 лютого 2021 17:48 |
2.6. Додаток 5 Iнформацiя.doc
|
|||
28 лютого 2021 17:48 |
2.2. Додаток 1 Пропозиція.doc
|
|||
28 лютого 2021 17:48 |
2.4. Додаток 3 Проект договору.doc
|
|||
28 лютого 2021 17:48 |
Додаток №2 Тех.завдання Радомишль.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін виконання
Дата подання: 02 березня 2021 15:14
Дата відповіді: 03 березня 2021 12:36
Термін виконання робіт до 31.03.21. Цей термін може бути продовжено після завершення усіх процедур по тендеру?
Відповідь: термін змінено
Сертифікація інженера
Дата подання: 02 березня 2021 17:10
Дата відповіді: 03 березня 2021 12:36
Вимога про сертифікованого інженера-проектувальника не правомірна. Складання кошторисів на виконання робіт надано право інженерам з відповідною освітою.
Відповідь: внесено зміни в оголошення
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-28-000265-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "БУД-МАРКА", Код ЄДРПОУ:43101397
Дата подання: 19 березня 2021 15:12
Неправомірне визначення переможця
18 березня 2021 року КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Радомишльської міської ради було прийнято рішення про визнання ПП «СКЕФАЛД – 2» переможцем даної закупівлі.
ТОВ «БУД-МАРКА» не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне:
1. Надана ПП «СКЕФАЛД – 2» Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) містить невірну суму Договору № 4/2020 від 16.10.2020 року, а саме: замість 417 565,37 грн вказано 417 565 грн. Крім цього, ПП «СКЕФАЛД – 2» не вказав телефон контактної особи за Договором № 88 від 07.07.2020 року. Вказані недоліки вказують на порушення ПП «СКЕФАЛД – 2» вимог пп.3.1. п.3. ч.2 розділу 3 Оголошення, в якому сказано що довідка про аналогічні договори повинна містити інформацію про суму договору.
2. Договір № 88 від 07.07.2020 року наданий не у повному обсязі, а саме, відсутні Додаток № 1 – Протокол погодження Договірної ціни (наданий у складі пропозиції файл містить сторінку яка зветься Додаток № 1 - Протокол погодження Договірної ціни, який не містить підпис замовника а його преамбула не вказує що даний додаток відноситься саме до Договору № 88); аналогічна ситуація і з Додатком № 2 – Календарний план-графік, який також відсутній у складі пропозиції (наданий у складі пропозиції файл містить сторінку яка зветься Додаток № 2 Календарний план (а не Календарний план-графік) а його преамбула не вказує що даний додаток відноситься саме до Договору № 88). Отже, ПП «СКЕФАЛД – 2» надав Договір № 88 не у повному обсязі, чим порушив вимоги пп.3.1. п.3. ч.2 розділу 3 Оголошення.
Додаткова угода № 2 від 30.08.2020 року до Договору № 88 від 07.07.2020 року якою продовжено термін виконання робіт до 30.11.2020 року була укладена в вихідний день-неділю, за один день до кінцевого строку виконання договору передбаченого Договором № 88. При цьому, станом на 26.08.2020 (за 5 днів до первинного кінцевого терміну виконання робіт) ПП «СКЕФАЛД – 2» виконав роботи лише на 549 424,06 грн, що становить 54,94 % від суми договору. Тобто, терміни виконання робіт вимушено були продовженні через те, що ПП «СКЕФАЛД – 2» не встигав виконати роботи вчасно.
3. Договір № 4/2020 від 16.10.2020 року також надано ПП «СКЕФАЛД – 2» не у повному обсязі - відсутні додатки № 1,2,3 (надані у файлі договору сторінки з схожими назвами не можуть бути враховані, адже вони не мають посилання/відношення саме до Договору № 4/2020). Надання неповного за своїм змістом договору є порушенням ПП «СКЕФАЛД – 2» вимог пп.3.1. п.3. ч.2 розділу 3 Оголошення.
4. Відгук до Договору № 4/2020 від 16.10.2020 року не містить інформацію про додаткові угоди які укладались за даним договором. Отже, відгук не відповідає вимогам пп.3.1. п.3. ч.2 розділу 3 Оголошення.
5. ПП «СКЕФАЛД – 2» не надав листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг за яким можна би було переглянути Статут ПП «СКЕФАЛД – 2». Згідно п.3.2.3. ч.2 розділу 3 Оголошення в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. ПП «СКЕФАЛД – 2» надав Інформаційний лист в якому зазначив, що останні зміни до Статуту були внесені у 2008 році, а отже не розміщенні в електронному вигляді відповідно до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (зміни з 01.01.2016р). При цьому, ПП «СКЕФАЛД – 2» в даному Інформаційному листі не вказав причину відсутності та не надав посилання на діючі нормативно-правові акти, які б підтвердили неможливість ПП «СКЕФАЛД – 2» надати такий код. А тому, ПП «СКЕФАЛД – 2» не виконав умови Оголошення які містяться у п.3.1.4. ч.1 розділу 3 Оголошення, та не виконав умови п.3.2.3. ч.2 розділу 3 Оголошення задля надання пояснення щодо порушення ним п.3.1.4. ч.1 розділу 3 Оголошення.
6. У Проекті договору ПП «СКЕФАЛД – 2» не заповнив пункт 5.2. Місце виконання робіт, хоча п.5.4.2. ч.4 розділу 5 Оголошення чітко встановлено, що учасники повинні надати заповнений зі своєї сторони проект договору. ПП «СКЕФАЛД – 2» було відоме місце виконання робіт. Отже, ПП «СКЕФАЛД – 2» порушив вимоги п.5.4.2. ч.4 розділу 5 Оголошення.
7. ПП «СКЕФАЛД – 2» порушим умови Оголошення в частині оформлення документів пропозиції – надав документи з наступними порушеннями: надав копію звіту 1 – ДФ а не оригінал, надав копію ліцензії та декларації а не оригінал, чим порушив вимоги Оголошення.
Перелічені вище порушення вимог Оголошення є підставою для відхилення пропозиції ПП «СКЕФАЛД – 2» на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII як такої, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Визнання ПП «СКЕФАЛД – 2» переможцем процедури закупівлі, незважаючи на невідповідність умовам визначеним в Оголошенні порушує права ТОВ «БУД-МАРКА» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «БУД-МАРКА» вимагає відхилити пропозиціюм ПП «СКЕФАЛД – 2».
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «БУД-МАРКА» не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне:
1. Надана ПП «СКЕФАЛД – 2» Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) містить невірну суму Договору № 4/2020 від 16.10.2020 року, а саме: замість 417 565,37 грн вказано 417 565 грн. Крім цього, ПП «СКЕФАЛД – 2» не вказав телефон контактної особи за Договором № 88 від 07.07.2020 року. Вказані недоліки вказують на порушення ПП «СКЕФАЛД – 2» вимог пп.3.1. п.3. ч.2 розділу 3 Оголошення, в якому сказано що довідка про аналогічні договори повинна містити інформацію про суму договору.
2. Договір № 88 від 07.07.2020 року наданий не у повному обсязі, а саме, відсутні Додаток № 1 – Протокол погодження Договірної ціни (наданий у складі пропозиції файл містить сторінку яка зветься Додаток № 1 - Протокол погодження Договірної ціни, який не містить підпис замовника а його преамбула не вказує що даний додаток відноситься саме до Договору № 88); аналогічна ситуація і з Додатком № 2 – Календарний план-графік, який також відсутній у складі пропозиції (наданий у складі пропозиції файл містить сторінку яка зветься Додаток № 2 Календарний план (а не Календарний план-графік) а його преамбула не вказує що даний додаток відноситься саме до Договору № 88). Отже, ПП «СКЕФАЛД – 2» надав Договір № 88 не у повному обсязі, чим порушив вимоги пп.3.1. п.3. ч.2 розділу 3 Оголошення.
Додаткова угода № 2 від 30.08.2020 року до Договору № 88 від 07.07.2020 року якою продовжено термін виконання робіт до 30.11.2020 року була укладена в вихідний день-неділю, за один день до кінцевого строку виконання договору передбаченого Договором № 88. При цьому, станом на 26.08.2020 (за 5 днів до первинного кінцевого терміну виконання робіт) ПП «СКЕФАЛД – 2» виконав роботи лише на 549 424,06 грн, що становить 54,94 % від суми договору. Тобто, терміни виконання робіт вимушено були продовженні через те, що ПП «СКЕФАЛД – 2» не встигав виконати роботи вчасно.
3. Договір № 4/2020 від 16.10.2020 року також надано ПП «СКЕФАЛД – 2» не у повному обсязі - відсутні додатки № 1,2,3 (надані у файлі договору сторінки з схожими назвами не можуть бути враховані, адже вони не мають посилання/відношення саме до Договору № 4/2020). Надання неповного за своїм змістом договору є порушенням ПП «СКЕФАЛД – 2» вимог пп.3.1. п.3. ч.2 розділу 3 Оголошення.
4. Відгук до Договору № 4/2020 від 16.10.2020 року не містить інформацію про додаткові угоди які укладались за даним договором. Отже, відгук не відповідає вимогам пп.3.1. п.3. ч.2 розділу 3 Оголошення.
5. ПП «СКЕФАЛД – 2» не надав листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг за яким можна би було переглянути Статут ПП «СКЕФАЛД – 2». Згідно п.3.2.3. ч.2 розділу 3 Оголошення в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. ПП «СКЕФАЛД – 2» надав Інформаційний лист в якому зазначив, що останні зміни до Статуту були внесені у 2008 році, а отже не розміщенні в електронному вигляді відповідно до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (зміни з 01.01.2016р). При цьому, ПП «СКЕФАЛД – 2» в даному Інформаційному листі не вказав причину відсутності та не надав посилання на діючі нормативно-правові акти, які б підтвердили неможливість ПП «СКЕФАЛД – 2» надати такий код. А тому, ПП «СКЕФАЛД – 2» не виконав умови Оголошення які містяться у п.3.1.4. ч.1 розділу 3 Оголошення, та не виконав умови п.3.2.3. ч.2 розділу 3 Оголошення задля надання пояснення щодо порушення ним п.3.1.4. ч.1 розділу 3 Оголошення.
6. У Проекті договору ПП «СКЕФАЛД – 2» не заповнив пункт 5.2. Місце виконання робіт, хоча п.5.4.2. ч.4 розділу 5 Оголошення чітко встановлено, що учасники повинні надати заповнений зі своєї сторони проект договору. ПП «СКЕФАЛД – 2» було відоме місце виконання робіт. Отже, ПП «СКЕФАЛД – 2» порушив вимоги п.5.4.2. ч.4 розділу 5 Оголошення.
7. ПП «СКЕФАЛД – 2» порушим умови Оголошення в частині оформлення документів пропозиції – надав документи з наступними порушеннями: надав копію звіту 1 – ДФ а не оригінал, надав копію ліцензії та декларації а не оригінал, чим порушив вимоги Оголошення.
Перелічені вище порушення вимог Оголошення є підставою для відхилення пропозиції ПП «СКЕФАЛД – 2» на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII як такої, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Визнання ПП «СКЕФАЛД – 2» переможцем процедури закупівлі, незважаючи на невідповідність умовам визначеним в Оголошенні порушує права ТОВ «БУД-МАРКА» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «БУД-МАРКА» вимагає відхилити пропозиціюм ПП «СКЕФАЛД – 2».
Номер вимоги: UA-2021-02-28-000265-a.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ЗАБУДОВНИК", Код ЄДРПОУ:13545190
Дата подання: 22 березня 2021 20:15
Неправомірне визначення переможця
ідповідно до вимог п.3.1.7. розділу ІІІ Оголошення На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
В листі-згоді на обробку персональних даних мають бут зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Учасником надано таку довідку, із зазначенням даних тільки прізвища, ім’я та по-батькові особи, всі інші дані відсутні, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
Крім того, у складі пропозиції містяться документи, а саме кошторисна документація, яка містить підпис інженера-проектувальника, повноваження щодо підпису документів якою відповідно до п.3.1.4. не підтверджене жодним документом та відсутній лист-згода на обробку персональних даних даної особи відповідно до п.3.1.7., що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
Перелічені вище порушення вимог Оголошення є підставою для відхилення пропозиції ПП «СКЕФАЛД – 2» на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII як такої, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Визнання ПП «СКЕФАЛД – 2» переможцем процедури закупівлі, незважаючи на невідповідність умовам визначеним в Оголошенні порушує права ТОВ «ЗАБУДОВНИК» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЗАБУДОВНИК» вимагає відхилити пропозиціюм ПП «СКЕФАЛД – 2», та продовжити розгляд учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
В листі-згоді на обробку персональних даних мають бут зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Учасником надано таку довідку, із зазначенням даних тільки прізвища, ім’я та по-батькові особи, всі інші дані відсутні, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
Крім того, у складі пропозиції містяться документи, а саме кошторисна документація, яка містить підпис інженера-проектувальника, повноваження щодо підпису документів якою відповідно до п.3.1.4. не підтверджене жодним документом та відсутній лист-згода на обробку персональних даних даної особи відповідно до п.3.1.7., що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
Перелічені вище порушення вимог Оголошення є підставою для відхилення пропозиції ПП «СКЕФАЛД – 2» на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII як такої, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Визнання ПП «СКЕФАЛД – 2» переможцем процедури закупівлі, незважаючи на невідповідність умовам визначеним в Оголошенні порушує права ТОВ «ЗАБУДОВНИК» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЗАБУДОВНИК» вимагає відхилити пропозиціюм ПП «СКЕФАЛД – 2», та продовжити розгляд учасників закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "СКЕФАЛД - 2" |
590 073,60
UAH з ПДВ
|
590 073,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" |
618 504,43
UAH з ПДВ
|
618 504,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУД-МАРКА" |
692 808,00
UAH з ПДВ
|
692 808,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
705 246,00
UAH з ПДВ
|
705 246,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМТЕХ ПОЛІССЯ" |
751 310,66
UAH з ПДВ
|
751 310,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" |
828 391,00
UAH з ПДВ
|
828 391,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" |
828 949,20
UAH з ПДВ
|
828 949,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СКЕФАЛД - 2" #35099849 |
Переможець |
590 073,60
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2021 18:50
|
дод3 Рад.PDF | зміни до договору |
15 липня 2021 18:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 16:19
|
ду 2 до 30.PDF | зміни до договору |
30 червня 2021 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2021 16:26
|
30.PDF | зміни до договору |
29 квітня 2021 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 17:08
|
25.03.2021 договір Радомишль.pdf | укладений |
26 березня 2021 17:05
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
05 травня 2021 09:34
|
251 388,00 UAH | UA378201720344361006100086578 КНП "Центр ПМСД" Радом.міськради |
UA893808050000000026001293676 ПП "Скефалд-2" |
Оплачений |
10 червня 2021 09:46
|
133 309,20 UAH | UA378201720344361006100086578 КНП "Центр ПМСД" Радом.міськради |
UA893808050000000026001293676 ПП "Скефалд-2" |
Оплачений |
27 липня 2021 14:37
|
205 376,40 UAH | UA378201720344361006100086578 КНП "Центр ПМСД" Радом.міськради |
UA893808050000000026001293676 ПП "Скефалд-2" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну виконання робіт до 01.09.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в договірній ціні за результатами корегування проектно-кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |