Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень з улаштуванням засобів доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Присутственна, 9 в м. Радомишль Житомирської згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
834 524,00 UAH
UA-2021-02-28-000265-a b677e860d6e045d099c21ac77b05480b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Грищук

+380688358245 cpmsd-bug@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центр ПМСД" Радомишльської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38731750
Місцезнаходження: 12201, Україна , Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Присутственна, 9
Контактна особа: Ольга Грищук
+380688358245
cpmsd-bug@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2021 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 18:00
Початок аукціону: 16 березня 2021 13:06
Очікувана вартість: 834 524,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 173,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень з улаштуванням засобів доступності осіб з інвалідністю та інших
маломобільних груп населення в амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Присутственна,
9 в м. Радомишль Житомирської згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12201, Україна, Житомирська область, м.Радомишль, вул. Присутсвенна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться у безготівковій формі поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт, але не пізніше ніж десяти робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2021 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 12:33
2.1. Оголошення Радомишль зміна 1.docx
28 лютого 2021 17:48
2.5. Додаток 4 Субпiдрядники.doc
28 лютого 2021 17:48
2.6. Додаток 5 Iнформацiя.doc
28 лютого 2021 17:48
2.2. Додаток 1 Пропозиція.doc
28 лютого 2021 17:48
2.4. Додаток 3 Проект договору.doc
28 лютого 2021 17:48
Додаток №2 Тех.завдання Радомишль.docx
03 березня 2021 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2021 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 12:33
2.1. Оголошення Радомишль зміна 1.docx
28 лютого 2021 17:48
2.1. Оголошення Радомишль.docx
28 лютого 2021 17:48
2.5. Додаток 4 Субпiдрядники.doc
28 лютого 2021 17:48
2.6. Додаток 5 Iнформацiя.doc
28 лютого 2021 17:48
2.2. Додаток 1 Пропозиція.doc
28 лютого 2021 17:48
2.4. Додаток 3 Проект договору.doc
28 лютого 2021 17:48
Додаток №2 Тех.завдання Радомишль.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін виконання
Дата подання: 02 березня 2021 15:14
Дата відповіді: 03 березня 2021 12:36
Термін виконання робіт до 31.03.21. Цей термін може бути продовжено після завершення усіх процедур по тендеру?
Відповідь: термін змінено
Сертифікація інженера
Дата подання: 02 березня 2021 17:10
Дата відповіді: 03 березня 2021 12:36
Вимога про сертифікованого інженера-проектувальника не правомірна. Складання кошторисів на виконання робіт надано право інженерам з відповідною освітою.
Відповідь: внесено зміни в оголошення

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-28-000265-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "БУД-МАРКА", Код ЄДРПОУ:43101397
Дата подання: 19 березня 2021 15:12
Неправомірне визначення переможця
18 березня 2021 року КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Радомишльської міської ради було прийнято рішення про визнання ПП «СКЕФАЛД – 2» переможцем даної закупівлі.

ТОВ «БУД-МАРКА» не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне:

1. Надана ПП «СКЕФАЛД – 2» Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) містить невірну суму Договору № 4/2020 від 16.10.2020 року, а саме: замість 417 565,37 грн вказано 417 565 грн. Крім цього, ПП «СКЕФАЛД – 2» не вказав телефон контактної особи за Договором № 88 від 07.07.2020 року. Вказані недоліки вказують на порушення ПП «СКЕФАЛД – 2» вимог пп.3.1. п.3. ч.2 розділу 3 Оголошення, в якому сказано що довідка про аналогічні договори повинна містити інформацію про суму договору.
2. Договір № 88 від 07.07.2020 року наданий не у повному обсязі, а саме, відсутні Додаток № 1 – Протокол погодження Договірної ціни (наданий у складі пропозиції файл містить сторінку яка зветься Додаток № 1 - Протокол погодження Договірної ціни, який не містить підпис замовника а його преамбула не вказує що даний додаток відноситься саме до Договору № 88); аналогічна ситуація і з Додатком № 2 – Календарний план-графік, який також відсутній у складі пропозиції (наданий у складі пропозиції файл містить сторінку яка зветься Додаток № 2 Календарний план (а не Календарний план-графік) а його преамбула не вказує що даний додаток відноситься саме до Договору № 88). Отже, ПП «СКЕФАЛД – 2» надав Договір № 88 не у повному обсязі, чим порушив вимоги пп.3.1. п.3. ч.2 розділу 3 Оголошення.
Додаткова угода № 2 від 30.08.2020 року до Договору № 88 від 07.07.2020 року якою продовжено термін виконання робіт до 30.11.2020 року була укладена в вихідний день-неділю, за один день до кінцевого строку виконання договору передбаченого Договором № 88. При цьому, станом на 26.08.2020 (за 5 днів до первинного кінцевого терміну виконання робіт) ПП «СКЕФАЛД – 2» виконав роботи лише на 549 424,06 грн, що становить 54,94 % від суми договору. Тобто, терміни виконання робіт вимушено були продовженні через те, що ПП «СКЕФАЛД – 2» не встигав виконати роботи вчасно.
3. Договір № 4/2020 від 16.10.2020 року також надано ПП «СКЕФАЛД – 2» не у повному обсязі - відсутні додатки № 1,2,3 (надані у файлі договору сторінки з схожими назвами не можуть бути враховані, адже вони не мають посилання/відношення саме до Договору № 4/2020). Надання неповного за своїм змістом договору є порушенням ПП «СКЕФАЛД – 2» вимог пп.3.1. п.3. ч.2 розділу 3 Оголошення.
4. Відгук до Договору № 4/2020 від 16.10.2020 року не містить інформацію про додаткові угоди які укладались за даним договором. Отже, відгук не відповідає вимогам пп.3.1. п.3. ч.2 розділу 3 Оголошення.
5. ПП «СКЕФАЛД – 2» не надав листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг за яким можна би було переглянути Статут ПП «СКЕФАЛД – 2». Згідно п.3.2.3. ч.2 розділу 3 Оголошення в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. ПП «СКЕФАЛД – 2» надав Інформаційний лист в якому зазначив, що останні зміни до Статуту були внесені у 2008 році, а отже не розміщенні в електронному вигляді відповідно до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (зміни з 01.01.2016р). При цьому, ПП «СКЕФАЛД – 2» в даному Інформаційному листі не вказав причину відсутності та не надав посилання на діючі нормативно-правові акти, які б підтвердили неможливість ПП «СКЕФАЛД – 2» надати такий код. А тому, ПП «СКЕФАЛД – 2» не виконав умови Оголошення які містяться у п.3.1.4. ч.1 розділу 3 Оголошення, та не виконав умови п.3.2.3. ч.2 розділу 3 Оголошення задля надання пояснення щодо порушення ним п.3.1.4. ч.1 розділу 3 Оголошення.
6. У Проекті договору ПП «СКЕФАЛД – 2» не заповнив пункт 5.2. Місце виконання робіт, хоча п.5.4.2. ч.4 розділу 5 Оголошення чітко встановлено, що учасники повинні надати заповнений зі своєї сторони проект договору. ПП «СКЕФАЛД – 2» було відоме місце виконання робіт. Отже, ПП «СКЕФАЛД – 2» порушив вимоги п.5.4.2. ч.4 розділу 5 Оголошення.
7. ПП «СКЕФАЛД – 2» порушим умови Оголошення в частині оформлення документів пропозиції – надав документи з наступними порушеннями: надав копію звіту 1 – ДФ а не оригінал, надав копію ліцензії та декларації а не оригінал, чим порушив вимоги Оголошення.

Перелічені вище порушення вимог Оголошення є підставою для відхилення пропозиції ПП «СКЕФАЛД – 2» на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII як такої, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Визнання ПП «СКЕФАЛД – 2» переможцем процедури закупівлі, незважаючи на невідповідність умовам визначеним в Оголошенні порушує права ТОВ «БУД-МАРКА» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.

Враховуючи вищевикладене, ТОВ «БУД-МАРКА» вимагає відхилити пропозиціюм ПП «СКЕФАЛД – 2».
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2021-02-28-000265-a.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ЗАБУДОВНИК", Код ЄДРПОУ:13545190
Дата подання: 22 березня 2021 20:15
Неправомірне визначення переможця
ідповідно до вимог п.3.1.7. розділу ІІІ Оголошення На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
В листі-згоді на обробку персональних даних мають бут зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Учасником надано таку довідку, із зазначенням даних тільки прізвища, ім’я та по-батькові особи, всі інші дані відсутні, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
Крім того, у складі пропозиції містяться документи, а саме кошторисна документація, яка містить підпис інженера-проектувальника, повноваження щодо підпису документів якою відповідно до п.3.1.4. не підтверджене жодним документом та відсутній лист-згода на обробку персональних даних даної особи відповідно до п.3.1.7., що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури.
Перелічені вище порушення вимог Оголошення є підставою для відхилення пропозиції ПП «СКЕФАЛД – 2» на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII як такої, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Визнання ПП «СКЕФАЛД – 2» переможцем процедури закупівлі, незважаючи на невідповідність умовам визначеним в Оголошенні порушує права ТОВ «ЗАБУДОВНИК» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.

Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЗАБУДОВНИК» вимагає відхилити пропозиціюм ПП «СКЕФАЛД – 2», та продовжити розгляд учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2021 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СКЕФАЛД - 2" 590 073,60
UAH з ПДВ
590 073,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" 618 504,43
UAH з ПДВ
618 504,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД-МАРКА" 692 808,00
UAH з ПДВ
692 808,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 705 246,00
UAH з ПДВ
705 246,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМТЕХ ПОЛІССЯ" 751 310,66
UAH з ПДВ
751 310,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" 828 391,00
UAH з ПДВ
828 391,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" 828 949,20
UAH з ПДВ
828 949,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2021 14:20
Електронний підпис
12 березня 2021 14:19
Словетчино обідня зала.pdf
12 березня 2021 14:19
Овуч столова.pdf
12 березня 2021 14:19
ЛИСТ ВІДГУК Слолвечне.pdf
12 березня 2021 14:19
лист відгук овруч.pdf
12 березня 2021 14:19
ВИТЯГ 2021.pdf
12 березня 2021 14:19
10 кошторис.pdf
12 березня 2021 14:19
9 Установчі.pdf
12 березня 2021 14:19
8 технічне завдання.pdf
12 березня 2021 14:19
7 ст 16.pdf
12 березня 2021 14:19
6 субпідряд.pdf
12 березня 2021 14:19
5 Інші.pdf
12 березня 2021 14:19
4 договір.pdf
12 березня 2021 14:19
3 відомості про учасника.pdf
12 березня 2021 14:19
2 право підпису.pdf
12 березня 2021 14:19
1 Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2021 14:19
Стріл ка.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 16:32
Електронний підпис
12 березня 2021 16:30
Електронний підпис
12 березня 2021 16:28
Електронний підпис
12 березня 2021 15:10
Електронний підпис
12 березня 2021 15:09
Цінова пропозиція.pdf.p7s
12 березня 2021 15:09
ПДВ завірено.pdf.p7s
12 березня 2021 15:09
Лист-згода.pdf.p7s
12 березня 2021 15:09
Витяг завірено.pdf.p7s
12 березня 2021 14:53
Електронний підпис
12 березня 2021 14:51
IAC_9001_ПРОЕКТСЕРВІС_UA_печ.pdf
12 березня 2021 14:51
Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2021 14:51
ПДВ завірено.pdf
12 березня 2021 14:51
Лист-згода.pdf
12 березня 2021 14:51
Відомості про учасника.pdf
12 березня 2021 14:51
Витяг завірено.pdf
12 березня 2021 14:51
Виписка з ЄДР завірено.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 15:53
Електронний підпис
12 березня 2021 11:01
6.2.Копія Статуту.pdf
12 березня 2021 10:56
24. Ст.17.PDF
12 березня 2021 10:56
23. Проект договору.pdf
12 березня 2021 10:56
22. Лист про аванс.PDF
12 березня 2021 10:56
13. Захист довкілля.PDF
12 березня 2021 10:56
11. Лист дощо ліцензії.PDF
12 березня 2021 10:56
10.4. Відгук 108.PDF
12 березня 2021 10:56
10.3. Відгук 173.pdf
12 березня 2021 10:56
10.2.4. Відгук 173 договір.pdf
12 березня 2021 10:56
10.2.2. Копія Договору № 173.PDF
12 березня 2021 10:56
10.2.1. АВР до Договору № 173.pdf
12 березня 2021 10:56
10.2. Договір № 173.pdf
12 березня 2021 10:56
10.1.3. Відгук 108 договір.pdf
12 березня 2021 10:56
10.1.1.АВР до Договору № 108.pdf
12 березня 2021 10:56
10.1. Договір № 108.PDF
12 березня 2021 10:56
9.2. 1-ДФ.PDF
12 березня 2021 10:56
8. Довідка про МТБ.PDF
12 березня 2021 10:56
6. Статут.PDF
12 березня 2021 10:56
4. Субпідрядники.PDF
12 березня 2021 10:56
3. Повноваження підпису.pdf
12 березня 2021 10:56
2. Згода з ТЗ.PDF
12 березня 2021 10:56
1. Цінова пропопозиція.PDF

Публічні документи

12 березня 2021 15:26
Електронний підпис
12 березня 2021 15:23
Радомишль 3ч.rar
12 березня 2021 15:23
Радомишль 2ч.rar
12 березня 2021 15:23
Радомишль 1ч.rar

Публічні документи

12 березня 2021 10:44
Електронний підпис
12 березня 2021 10:42
пропозиція.pdf
12 березня 2021 10:42
проект договору.pdf
12 березня 2021 10:42
повноваження підпису.pdf
12 березня 2021 10:42
листи відгуки.pdf
12 березня 2021 10:42
лист щодо витрат.pdf
12 березня 2021 10:42
лист про істотні умови.pdf
12 березня 2021 10:42
лист про витрати.pdf
12 березня 2021 10:42
лист погодження.pdf
12 березня 2021 10:42
кошторис 7.pdf
12 березня 2021 10:42
кошторис 6.pdf
12 березня 2021 10:42
кошторис 5.pdf
12 березня 2021 10:42
кошторис 4.pdf
12 березня 2021 10:42
кошторис 3.pdf
12 березня 2021 10:42
кошторис 2.pdf
12 березня 2021 10:42
кошторис 1.pdf
12 березня 2021 10:42
згода щодо витрат.pdf
12 березня 2021 10:42
захист довкілля.pdf
12 березня 2021 10:42
застосування санкцій.pdf
12 березня 2021 10:42
договора ЗОШ 33.pdf
12 березня 2021 10:42
договір спецрембуд.pdf
12 березня 2021 10:42
довідка Статут.pdf
12 березня 2021 10:42
довідка про обладнання.pdf
12 березня 2021 10:42
довідка про дозвіл.pdf
12 березня 2021 10:42
довідка працівники.pdf
12 березня 2021 10:42
Відомості про учасника.pdf
12 березня 2021 10:42
svid_komtech.pdf
12 березня 2021 10:42
PDV.pdf
12 березня 2021 10:42
EDRPOU.pdf
12 березня 2021 10:42
4OPP.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 17:04
Електронний підпис
12 березня 2021 17:03
Статут оригінал.PDF
12 березня 2021 17:03
свідоцтво Камаз 5511.pdf
12 березня 2021 17:03
свідоцтво екскаватор.pdf
12 березня 2021 17:03
Розрахунки ЗВВ Адмін.pdf
12 березня 2021 17:03
Радомишль ч.2.PDF
12 березня 2021 17:03
Радомишль ч.1.PDF
12 березня 2021 17:03
Протокол Правочину.PDF
12 березня 2021 17:03
Протокол Правочин.PDF
12 березня 2021 17:03
Працівники.pdf
12 березня 2021 17:03
паспорт.PDF
12 березня 2021 17:03
Охорона праці.PDF
12 березня 2021 17:03
Оренда транспорт.PDF
12 березня 2021 17:03
Оренда Екскаватор.pdf
12 березня 2021 17:03
Опис.PDF
12 березня 2021 17:03
Накази на пийняття 2020 р.pdf
12 березня 2021 17:03
Наказ, протоколи.pdf
12 березня 2021 17:03
Наказ про призначення.PDF
12 березня 2021 17:03
Ліцензія.PDF
12 березня 2021 17:03
Ліцензія та дозволи.PDF
12 березня 2021 17:03
Листи відгуки.PDF
12 березня 2021 17:03
Копія Статуту.PDF
12 березня 2021 17:03
Копія паспорту.pdf
12 березня 2021 17:03
Копія витяг, ПДВ.PDF
12 березня 2021 17:03
Додатки до договору 9.PDF
12 березня 2021 17:03
Додатки до договору 5.PDF
12 березня 2021 17:03
Відгук, аналог договір.PDF
12 березня 2021 17:03
Витяг ПДВ.PDF
12 березня 2021 17:03
Аналоічний акт 12.PDF
12 березня 2021 17:03
аналогічний акт9.PDF
12 березня 2021 17:03
Аналогічний акт 10.PDF
12 березня 2021 17:03
Аналогійчний акт 11.PDF
12 березня 2021 17:03
1ДФ.PDF

Публічні документи

12 березня 2021 15:17
Електронний підпис
12 березня 2021 15:15
Проект договора.pdf
12 березня 2021 15:15
Дозвола ліцензії.pdf
12 березня 2021 15:15
Довідка про учасника.pdf
12 березня 2021 15:15
Субпідряд.pdf
12 березня 2021 15:15
Лист про статут.pdf
12 березня 2021 15:15
Штатний розпис.pdf
12 березня 2021 15:15
Накази на працівників.pdf
12 березня 2021 15:15
1ДФ.pdf
12 березня 2021 15:15
Відгук.pdf
12 березня 2021 15:15
Досвід 3.pdf
12 березня 2021 15:15
Досвід 2.pdf
12 березня 2021 15:15
Досвід 1.pdf
12 березня 2021 15:15
Довідка працівників.pdf
12 березня 2021 15:15
Довідка обладнання.pdf
12 березня 2021 15:15
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СКЕФАЛД - 2"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС"

ТОВ "БУД-МАРКА"

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

ТОВ "КОМТЕХ ПОЛІССЯ"

ТОВ "ЗАБУДОВНИК"

ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СКЕФАЛД - 2"
#35099849
Переможець 590 073,60
UAH з ПДВ
18 березня 2021 17:21

Документи

18 березня 2021 17:21
Електронний підпис
18 березня 2021 17:20
протокол 6.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СКЕФАЛД - 2"
#35099849
590 073,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 17:21
Електронний підпис
18 березня 2021 17:20
протокол 6.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 14:23
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 18:50
дод3 Рад.PDF зміни до договору
15 липня 2021 18:48
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 16:19
ду 2 до 30.PDF зміни до договору
30 червня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 16:26
30.PDF зміни до договору
29 квітня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 17:11
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 17:08
25.03.2021 договір Радомишль.pdf укладений
26 березня 2021 17:05

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 травня 2021 09:34
251 388,00 UAH UA378201720344361006100086578
КНП "Центр ПМСД" Радом.міськради
UA893808050000000026001293676
ПП "Скефалд-2"
Оплачений
10 червня 2021 09:46
133 309,20 UAH UA378201720344361006100086578
КНП "Центр ПМСД" Радом.міськради
UA893808050000000026001293676
ПП "Скефалд-2"
Оплачений
27 липня 2021 14:37
205 376,40 UAH UA378201720344361006100086578
КНП "Центр ПМСД" Радом.міськради
UA893808050000000026001293676
ПП "Скефалд-2"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну виконання робіт до 01.09.2021
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в договірній ціні за результатами корегування проектно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 590 073,60
UAH (в тому числі ПДВ 98 345,60 UAH)