Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2021-02-27-000593-a ● 976fa91e225f4395a870bbe71e9d8493
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 44101089 |
Вебсайт: | https://gora-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 08324, Україна , Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5 |
Контактна особа: |
Дмитро Бойко +380683629926 vk.gora@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2021 23:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 13:29 |
Очікувана вартість: | 230 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Місце поставки: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5
Кількість (3 найменування):
№ з/п Найменування предмету закупівлі відповідно до тендерної документації Од. виміру Кількість
1. Персональний комп’ютер (моноблок) шт. 3
2. Ноутбук шт. 4
3. Багатофункціональний пристрій формату А4 шт. 7
строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) До 30.04.2021 року
Розгорнути
Згорнути
Кількість (3 найменування):
№ з/п Найменування предмету закупівлі відповідно до тендерної документації Од. виміру Кількість
1. Персональний комп’ютер (моноблок) шт. 3
2. Ноутбук шт. 4
3. Багатофункціональний пристрій формату А4 шт. 7
строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) До 30.04.2021 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Персональний комп’ютер (моноблок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 30236200-4 — Обладнання для обробки даних
4 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 30236200-4 — Обладнання для обробки даних
7 штуки
Багатофункціональний пристрій формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 30232100-5 — Принтери та плотери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 20:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 20:26 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики_нова_редакція.doc | |
05 березня 2021 20:26 |
Перелік змін, що вносяться до тенденої документації_компи_05_03_2021.doc | |
05 березня 2021 20:26 |
ВТ_компи_нова_редакція.doc | |
27 лютого 2021 23:54 |
Проект_договору.doc | |
27 лютого 2021 23:54 |
Кваліфікаційні_вимоги.doc |
05 березня 2021 20:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2021 20:26 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики_нова_редакція.doc
|
|||
05 березня 2021 20:26 |
Перелік змін, що вносяться до тенденої документації_компи_05_03_2021.doc
|
|||
05 березня 2021 20:26 |
ВТ_компи_нова_редакція.doc
|
|||
27 лютого 2021 23:54 |
Проект_договору.doc
|
|||
27 лютого 2021 23:54 |
Кваліфікаційні_вимоги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 02 березня 2021 20:45
Дата відповіді: 03 березня 2021 10:23
Шановний Замовник!
Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Дякуємо за звернення! В ціну пропозиції учасника повинні бути включені всі витрати учасника, включаючи вартість товару, ПДВ, транспортування, навантаження та розвантаження, монтаж та пусконаладка а також всіх податки, збори, мита та інше.
Питання стосовно чипсету
Дата подання: 04 березня 2021 13:09
Дата відповіді: 05 березня 2021 12:55
Чи вважається чипсет Intel та центральний процессор Intel i5-1035G1 еквівалентом до чипсету АМD та центрального процессору Ryzen 3 3300U?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Так, дана позиція є еквівалентом та не призведе до відхилення пропозиції.
Питання по технічній частині
Дата подання: 04 березня 2021 13:10
Дата відповіді: 05 березня 2021 13:00
Чи дозволяється (розглядається) використання портів USB 2.0 замість портів USB Type C?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Так, дана позиція є еквівалентом та не призведе до відхилення пропозиції. Для залучення більшого кола учасників відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-27-000593-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 28 лютого 2021 12:25
1
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також доводимо до Вашого відома, якщо Ви цього не знали, що авторизаційний лист видається ТІЛЬКИ ПАРТНЕРАМ виробника, тобто тільки тим учасникам, які мають договір на реалізації їх продукції. Крім того, авторизаційний лист видається лише ОДНОМУ УЧАСНИКУ, усім решта буде відмова, якщо є сумніви, зверниться самостійно до виробника, та переконайтесь в цьому!
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Також доводимо до Вашого відома, якщо Ви цього не знали, що авторизаційний лист видається ТІЛЬКИ ПАРТНЕРАМ виробника, тобто тільки тим учасникам, які мають договір на реалізації їх продукції. Крім того, авторизаційний лист видається лише ОДНОМУ УЧАСНИКУ, усім решта буде відмова, якщо є сумніви, зверниться самостійно до виробника, та переконайтесь в цьому!
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2021 08:55
Рекомендуємо дотроимуватися вимог тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВС Технолоджі" |
228 117,42
UAH з ПДВ
|
225 817,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" |
229 440,00
UAH з ПДВ
|
227 140,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751 |
Переможець |
225 817,38
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 10:03
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 10:19
|
д225817.pdf | укладений |
30 березня 2021 10:17
|