Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в будівлі, код за ДК 021:2015 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2021-02-27-000010-a ● 5b3c89ddc1764a87b4e67f57f3bf4b64
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХЕРСОНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 36 ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 24116859 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, ВУЛИЦЯ ПЕРЕКОПСЬКА, будинок 173 А |
Контактна особа: |
Оксана Думич +380671541740 dumok2008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2021 03:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2021 14:37 |
Очікувана вартість: | 580 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу будівлі Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 36 Херсонської міської ради за адресою: м.Херсон, вул. Перекопська, б.173 А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вулиця Перекопська, будинок 173 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2021 18:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2021 18:09 |
ТД школи 36 зі змінами3.docx | |
27 березня 2021 18:09 |
Додаток 4 до ТД зі змінами3.docx | |
27 березня 2021 18:09 |
зміни3 до ТД.docx | |
20 березня 2021 15:18 |
Додаток 3 до ТД зі змінами2.docx | |
20 березня 2021 15:18 |
зміни2 до ТД.docx | |
13 березня 2021 17:43 |
зміни до ТД.docx | |
27 лютого 2021 03:05 |
Додаток 5 до ТД .docx | |
27 лютого 2021 03:05 |
Додаток 8 до ТД .docx | |
27 лютого 2021 03:05 |
Додаток 7 до ТД .docx | |
27 лютого 2021 03:05 |
Додаток 6 до ТД.docx | |
27 лютого 2021 03:05 |
Додаток 2 до ТД .docx | |
27 лютого 2021 03:05 |
Додаток 1 до ТД_.docx |
27 березня 2021 18:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 березня 2021 18:09 |
ТД школи 36 зі змінами3.docx
|
|||||||||
27 березня 2021 18:09 |
Додаток 4 до ТД зі змінами3.docx
|
|||||||||
27 березня 2021 18:09 |
зміни3 до ТД.docx
|
|||||||||
20 березня 2021 15:18 |
Додаток 3 до ТД зі змінами2.docx
|
|||||||||
20 березня 2021 15:18 |
зміни2 до ТД.docx
|
|||||||||
13 березня 2021 17:43 |
зміни до ТД.docx
|
|||||||||
27 лютого 2021 03:05 |
Додаток 5 до ТД .docx
|
|||||||||
27 лютого 2021 03:05 |
Додаток 8 до ТД .docx
|
|||||||||
27 лютого 2021 03:05 |
Додаток 7 до ТД .docx
|
|||||||||
27 лютого 2021 03:05 |
Додаток 6 до ТД.docx
|
|||||||||
27 лютого 2021 03:05 |
Додаток 2 до ТД .docx
|
|||||||||
27 лютого 2021 03:05 |
Додаток 1 до ТД_.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 01 березня 2021 12:20
Дата відповіді: 03 березня 2021 11:01
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Насамперед, це стосується вимоги Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів, що має надати учасник» : «13) В період уточнень та подання пропозицій Учасник зобов’язаний провести обстеження об’єкту, зі складанням відповідного акту обстеження за підписом Замовника. Зазначений акт надати в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції Учасника.» та Додатку 3 до тендерної документації ««ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі,технічна специфікація» : «В період уточнень та прийому пропозицій Учасник зобов’язаний провести обстеження об’єкту, зі складанням відповідного акту обстеження за підписом Замовника. Зазначений акт надати в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції Учасника.»
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Детально вивчивши умови вашого звернення, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту обстеження об’єкта та ознайомлення з обсягом послуг зі встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу будівлі за підписом представника Замовника. Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж/комунікацій і визначитись з обсягами робіт, з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію, врахувати всі нюанси та особливості об`єкта, щоб не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Наголошуємо ще раз, що для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об’єктом, за однією адресою, що мінімізує витрати часу та є можливим для виконання. Окрім того, процедура закупівлі була оголошена 27.02.2021 року, період прийому пропозицій закінчується 15.03.2021 року о 08:00 годині, тобто учасники мають достатньо часу для того, щоб знайти можливість і час звернутися до уповноваженої особи Замовника та провести ознайомлення з об’єктом та об’ємами робіт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-27-000010-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Богаченков Андрій Геннадійович, Код ЄДРПОУ:2869105339
Дата подання: 13 березня 2021 20:59
Дискримінаційні умови
Шановний Замовнику, ознайомившись зі змістом Змін до Тендерної документації нами виявлено, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» та «Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі - Ліцензійні умови), порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію серед учасників, а саме: 1) Згідно Ліцензійних умов вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень розділу Кадрові вимоги для виконання робіт суб’єкт господарювання повинен мати у своєму штаті наступних співробітників: Керівник робіт, Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, Налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (далі - Налагоджувальник). Тому виключення з підпункту «Б» пункту №6 Додатку 4 Тендерної документації вимоги про наявність працівників відповідної кваліфікації підприємства Учасника, а саме Налагоджувальників, є неправомірним та не відповідає Ліцензійним умовам. 2) Згідно Змін до тендерної документації підпункту «Б» пункту №6 Додатку 4 Тендерної документації «Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двадцяти осіб». На якій законній підставі Замовник вимагає наявність у Учасника такої кількості виконавців? Чому не п’ятдесят осіб? Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Згідно Ліцензійних умов розділу Кадрові вимоги кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше ДВОХ осіб. 3) Згідно Змін до тендерної документації підпункту «Б» пункту №6 Додатку 4 Тендерної документації Учасник надає копії посвідчень про проходження навчання та відповідних протоколів (витягів, виписок тощо) про перевірку знань з електробезпеки не менше ніж 6 (шести) працівників учасника, з яких: не менше ніж 1 особа з групою по електробезпеці не нижче IV; не менше ніж 5 осіб з групою по електробезпеці не нижче III видані відповідно до вимог «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» та «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів». На якій законній підставі Замовник вимагає наявність у Учасника такої кількості посвідчень працівників - не менше ніж 6 (шість)? Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Згідно вимог «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» виконання робіт в електроустановках Замовника до 1000В виконуються за нарядом (розпорядженням). Згідно пункту 3.4.2. Правил склад бригади, що працює за нарядом (розпорядженням), повинна складатися не менше ніж із ДВОХ працівників, включно з керівником робіт. 4) Згідно Змін до тендерної документації підпункту «Б» пункту №6 Додатку 4 Тендерної документації Учасник надає копії посвідчень про проходження навчання та відповідних протоколів (витягів, виписок тощо) про перевірку знань з виконання робіт на висоті та верхолазних робіт не менше ніж 3 (трьох) працівників учасника, видані відповідно до вимог «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». На якій законній підставі Замовник вимагає наявність у Учасника такої кількості посвідчень працівників - не менше ніж 3 (трьох)? Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Згідно вимог Ліцензійних умов розділу Кадрові вимоги кількість виконавців робіт з встановлення пожежної сигналізації повинна становити не менше ДВОХ осіб. З чого слідує, що і посвідчення про перевірку знань з виконання робіт на висоті та верхолазних робіт повинні мати не менше ДВОХ осіб (мінімальна кількість). 5) Згідно Змін до тендерної документації підпункту «Б» пункту №6 Додатку 4 Тендерної документації Учасник надає копії посвідчень про проходження навчання та відповідних протоколів (витягів, виписок тощо) про перевірку знань та умінь з безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями, не менше ніж 3 (трьох) працівників учасника, видані відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». На якій законній підставі Замовник вимагає наявність у Учасника такої кількості посвідчень працівників - не менше ніж 3 (трьох)? Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Згідно вимог Ліцензійних умов розділу Кадрові вимоги кількість виконавців робіт з встановлення пожежної сигналізації повинна становити не менше ДВОХ осіб. З чого слідує, що і посвідчення про перевірку знань та умінь з безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями повинні мати не менше ДВОХ осіб (мінімальна кількість). ВИМАГАЄМО від Замовника визнати вказані вимоги підпункту «Б» пункту №6 Додатку 4 зі Змінами Тендерної документації дискримінаційними та внести зміни до Тендерної документації. В іншому випадку, ми змушені будемо звертатися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2021 18:17
Шановний Учаснику. Згідно вашої вимоги внесені зміни до тендерної документації. Водночас зазначаємо, що згідно ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ розділу «Кадрові вимоги», кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше ДВОХ осіб, тому для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат забезпечує наявність мінімальної кількості працівників.
Разом з тим, виходячи з обсягу робіт, які плануються виконувати потенційним Виконавцем та враховуючи специфіку об’єкта, де будуть проводитися роботи, Замовник на власний розсуд встановлює бажану оптимально-продуктивну кількість робітників Виконавця.
Разом з тим, виходячи з обсягу робіт, які плануються виконувати потенційним Виконавцем та враховуючи специфіку об’єкта, де будуть проводитися роботи, Замовник на власний розсуд встановлює бажану оптимально-продуктивну кількість робітників Виконавця.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-27-000010-a.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 10 березня 2021 15:57
Дата подання: 10 березня 2021 15:57
СКАРГА на дискримінаційні умови в тендерній документації
КЗ загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10 Новокаховської міської ради Херсонської області, на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив закупівлю UA-2021-02-27-000010-a, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в будівлі; 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації за ДК 021:2015»
Керуючись частиною 8 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Ознайомившись з умовами тендерної документації Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез», (далі – Суб’єкт оскарження) виявило умови які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації серед учасників, що обмежує право ТОВ «Укртехнобез» на участь у цій закупівлі а саме:
1) В п.13 Додатку № 4 до Тендерної документації наявна вимога: " В період уточнень та подання пропозицій Учасник зобов’язаний провести обстеження об’єкту, зі складанням відповідного акту обстеження за підписом Замовника. Зазначений акт надати в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції Учасника."
Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі.
Встановивши умову що огляд потрібно провести обов’язково в період уточнення, Замовник звузив коло потенційних учасників процедури закупівлі. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб'єкти господарювання, які зможуть надати довідку або акт про обстеження об'єкту, за підписом представника Замовника та датою відвідування об'єкта, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Додатково звертаю Вашу увагу на те, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту обстеження, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
На підставі вище викладеного та керуючись чинним законодавством України, та практикою Антимонопольного комітету України:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгдяду;
2. Визнати вимогу п.13 Додатку № 4 до Тендерної документації дискримінаційною та зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 15 березня 2021 16:33
рішення від 12.03.2021№4832+лист замовнику+лист скаржнику+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 16:33
інформація про резолютивну частину рішення від 23.03.2021 №5783.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 19:01
рішення від 23.03.2021№5783.pdf
Дата публікації: 26 березня 2021 19:01
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 березня 2021 11:09 |
Кінець періоду оскарження: | 09 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 09 квітня 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону, з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |
Документи:
29 березня 2021 11:09
|
Електронний підпис |
29 березня 2021 11:08
|
Рішення про відміну відкритих торгів.docx |