Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фруктові та овочеві соки
Очікувана вартість
76 510,00 UAH
UA-2021-02-26-010107-a ee52062e4c2849b983618be34b94567a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Овсієнко

+380985118287 ugrszngsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління гуманітарного розвитку та соціального захисту населення виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 44070248
Вебсайт: http://gora-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 08324, Україна , Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5
Контактна особа: Ірина Овсієнко
+380985118287
ugrszngsr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 23:10
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 76 510,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 765,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


1. Найменування: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
1.1. Код за ЄДРПОУ: 44070248
1.2. Місцезнаходження: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5
1.3. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до уповноваженої особи ОВСІЄНКО ІРИНИ МИКОЛАЇВНИ: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; тел./факс +380985118287; e-mail: ugrszngsr@ukr.net
1.4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 76510,00 грн (сімдесят шість тисяч пятсот десять гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: Фруктові та овочеві соки (Код за ДК 021:2015 - 15320000-7 Фруктові та овочеві соки).
2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 3379 шт;згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення)
3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт:
- Ревнівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Барвінок", с.Ревне, вул.Квартальна,25, Бориспільського району Київської області, 08342;
- Мартусівське навчально-виховне об'єднання "Загальноосвітня школа І ступеня-дитячий садок" 08343 с Мартусівка вул. Бориспільська буд.7;
- ДНЗ Берізка, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гора, вул. Тургенєва, буд. 5, 08324;
- Бориспільський районний територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), с.Ревне, вул. Миру, 28.
4. Строк поставки товару: до 31.12.2021 р.
5. Умови оплати: Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем шляхом перерахування суми коштів за відповідною заявкою протягом 7 банківських днів з дати прийняття Товару
6. Основні умови договору:
6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках.
7. Відхилення пропозицій:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 04.03.2021 року
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 10.03.2021 року
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна з ПДВ.
Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору.
Платіжні реквізити Замовника:
Отримувач: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44070248;
юридична адреса: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5
банківські реквізити: р/р UA778201720355179011000180122 в Державній казначейській службі України, м. Київ
МФО 820172
Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю Фруктові та овочеві соки (Код за ДК 021:2015 - 15320000-7 Фруктові та овочеві соки) (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам по номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції.
Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 0,5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
Додатки до оголошення:
Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі пропозиції на електронні торги
Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі
Додаток 3. Проект договору
Додаток 4. Технічне завдання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1127 штуки
Яблучно-морквяно-полуничний сік з м’якоттю, 950 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
1126 штуки
Яблучно-морквяний сік з м’якоттю, 950 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
1126 штуки
Яблучний нектар, 950 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15321000-4 — Фруктові соки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2021 23:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 23:10
Оголошення_СП_соки Управління.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Отрошко Михайло Михайлович 74 338,00
UAH з ПДВ
74 338,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2021 15:26
Електронний підпис
09 березня 2021 15:26
Електронний підпис
09 березня 2021 15:26
Електронний підпис
09 березня 2021 15:26
Електронний підпис
09 березня 2021 15:23
ОМК ОММ.pdf
09 березня 2021 15:10
Електронний підпис
09 березня 2021 15:10
Електронний підпис
09 березня 2021 15:09
декларація на сік.pdf
09 березня 2021 15:01
Електронний підпис
09 березня 2021 15:01
Електронний підпис
09 березня 2021 14:58
Документи на обладнання.pdf
09 березня 2021 14:58
Scan1 (1).PDF
09 березня 2021 14:58
Проект договору.pdf
09 березня 2021 14:58
Кваліфікація.pdf
09 березня 2021 14:58
Довідка банк.pdf
09 березня 2021 14:58
гигиена 35583.pdf
09 березня 2021 14:58
Довідки листи.pdf
09 березня 2021 14:58
ТП РЕНО.pdf
09 березня 2021 14:58
Аналогічні договори.pdf
09 березня 2021 14:58
гигиена 67833.pdf
09 березня 2021 14:58
ОРЕНДА А М.pdf
09 березня 2021 14:58
ОМК ОММ.pdf
09 березня 2021 14:58
Договір дезинфекція.pdf
09 березня 2021 14:58
Тех. характеристики.pdf
09 березня 2021 14:58
Декларація.pdf
09 березня 2021 14:58
гигиена 83168.pdf
09 березня 2021 14:58
Витяг ДФС.pdf
09 березня 2021 14:58
Цінова пропозиція.pdf
09 березня 2021 14:58
ПАСПОРТ ІПН.pdf
09 березня 2021 14:58
Посвідчення водія ОММ.pdf
09 березня 2021 14:58
НАКАЗ ДПС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Отрошко Михайло Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Отрошко Михайло Михайлович
#2304714910
Переможець 74 338,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 09:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Отрошко Михайло Михайлович
#2304714910
74 338,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 14:22
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 16:28
Договір 84 Фруктові та овочеві соки.pdf укладений
05 квітня 2021 16:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 336,00
UAH