Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт (утеплення фасаду, цоколю та горища) будівлі, корпусу № 1, літ. «А» Головного управління Національної поліції в Житомирській області за адресою: бульвар Старий 5/37, м. Житомир, Житомирської області. ( Утеплення частини фасаду в осях 1-5).
Очікувана вартість
2 425 957,00 UAH
UA-2021-02-26-009793-a ● 023d0bbd71fc4f1dbb64ac43818c1662
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108625 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Старий бульвар, 5/37 |
Контактна особа: |
Лілія Масна +380412407625 lilia-04@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 19:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 13:42 |
Очікувана вартість: | 2 425 957,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 259,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Місцезнаходження замовника: 10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Бульвар Старий , 5/37. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт (утеплення фасаду, цоколю та горища) будівлі, корпусу № 1, літ. «А» Головного управління Національної поліції в Житомирській області за адресою: бульвар Старий 5/37, м. Житомир, Житомирської області. ( Утеплення частини фасаду в осях 1-5). Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 425 957 грн. Код економічної класифікації видатків бюджету: 3132 Капітальний ремонт інших об’єктів. Вид закупівлі: відкриті торги. Орієнтовний початок проведення: лютий 2021 року. Джерело фінансування: Загальний фонд Державного бюджету України.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт (утеплення фасаду, цоколю та горища) будівлі, корпусу № 1, літ. «А» Головного управління Національної поліції в Житомирській області за адресою: бульвар Старий 5/37, м. Житомир, Житомирської області. ( Утеплення частини фасаду в осях 1-5).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Бульвар Старий 5/37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 20 | Банківські | 20 | |
Виконання робіт | після підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 18:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 18:24 |
Додаток 1 тен. пропозиція (нова редакція).docx | |
04 березня 2021 18:23 |
Додаток 2 (стара редакція).docx | |
04 березня 2021 18:23 |
ТД утеплення фасаду (нова редакція).docx | |
04 березня 2021 18:23 |
Додаток 2 (нова редакція).docx | |
04 березня 2021 18:23 |
ТД утеплення фасаду (стара редакція).docx | |
04 березня 2021 18:23 |
Кваліфікаціяйні критерії додаток 6 (нова редакція).docx | |
04 березня 2021 18:23 |
Кваліфікаціяйні критерії додаток 6 (стара редакція).docx | |
04 березня 2021 18:23 |
опис змін.docx | |
04 березня 2021 18:23 |
Додаток 1 тен. пропозиція (стара редакція).docx | |
26 лютого 2021 19:58 |
1614346756361052.pdf | |
26 лютого 2021 19:58 |
Лист згода Додаток 7.docx | |
26 лютого 2021 19:58 |
додаток 3 тех. завдання.rtf | |
26 лютого 2021 19:58 |
Додаток 5.docx | |
26 лютого 2021 19:58 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ УТЕПЛЕННЯ ФАСАДУ (4).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо водостічної системи
Дата подання: 01 березня 2021 11:52
Дата відповіді: 03 березня 2021 18:53
Доброго дня!
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати схему водостічної системи з розшифровкою позицій їх кількість і найменування для повного підрахунку вартості робіт.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Замовником буде розглянуто та доповнено тендерну документацію в частині що стосується водостічної системи відповідно до вимог чинного законодавства.
огляд обєкту
Дата подання: 01 березня 2021 15:00
Дата відповіді: 03 березня 2021 18:15
Доброго дня. Чи має бути огляд обєкту здійснений в присутності представника від Замовника?
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Огляд може здійснюватися без представника Замовника оскільки доступ до обєкту даної закупівлі є вільним.
сертифікати
Дата подання: 01 березня 2021 15:00
Дата відповіді: 03 березня 2021 18:21
сертифікати на матеріали та обладнаня має надавати учасник чи лише переможець? дякуємо
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Сертифікати на матеріали та обладнаня має надавати лише переможець закупівлі. ТД не передбачено надання сертифікатів учасником закупівлі.
Зміни в Додатки 1, 2, 6 до тендерної документації
Дата подання: 01 березня 2021 17:17
Дата відповіді: 03 березня 2021 18:14
Шановний Замовнику! Зверніть увагу, що: 1) У Додатку 1 до тендерної документації нумерація пунктів починається з 5-го. Чи це являється технічною помилкою, чи помилково видалено частину тексту з пунктами 1-4? Окрім того текст в пункті 5 цього додатку 1 викладено незрозуміло для учасників. Про яку ціну за одиницю йдеться, якщо предмет закупівлі - роботи? Та про яке документальне підтвердження розрахунку ціни після аукціону переможцем торгів йде мова, якщо відповідно до чинного законодавства та технічних можливостей електронних майданчиків, після закінчення аукціону учасник не має технічної можливості завантажити будь-які додаткові документи аж до моменту визнання його переможцем торгів, після чого він зобов'язаний надати Замовнику через електронну систему закупівель лише документальне підтвердження відсутності підстав відповідно до статті 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"? 2) Зверніть увагу, що в пунктах 5 та 6 Додатку 2 до тендерної документації замість чинного формулювання "кримінальне правопорушення" зазначено "злочин". 3) Згідно Додатку 6 тендерної документації, а саме п.1: "- у разі, якщо матеріально-технічна база, використовуються на підставі договору (ів), що посвідчють право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками);
- у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції. ", не зовсім зрозуміло, які саме підтверджуючі документи вимагає Замовник у випадку, якщо матеріально-технічна база учасника використовується ним за правом користування (залучається): лише скан-копії з оригіналів договорів (оренди, лізингу, надання послуг техніки тощо) в повному обсязі?
Надайте роз'яснення та внесіть зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Замовником буде розглянуто та внесено зміни до ТД у звязку із допущенням технічної помилки відповідно до вимог чинного законодавства.
Щодо надання проектно-кошторисної документації та внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 02 березня 2021 12:23
Дата відповіді: 04 березня 2021 12:40
Шановний Замовнику!
Таблицею "Б" Додатку 6 до тендерної документації передбачено надання учасниками інформації щодо кількості робітників за спеціальностями з зазначенням нормативної потреби (роб.) відповідно до проектно-кошторисної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить проектно-кошторисну документацію з інформацією щодо нормативної потреби робітників по спеціальностям.
На підставі вищевикладеного, просимо оприлюднити проектно-кошторисну документацію з інформацією щодо нормативної потреби робітників по спеціальностям.
У разі відсутності відсутності такої інформації у Замовника, просимо виключити вимогу щодо надання учасниками інформації щодо кількості робітників за спеціальностями з зазначенням нормативної потреби (роб.) відповідно до проектно-кошторисної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. З форми відомості про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення (Таблиця «Б» Додатку 6 до документації) виключено необхідність зазначення Нормативної потреби (роб.) відповідно до проектно-кошторисної документації. Разом з тим, наголошуємо на тому, що кількість та наявність працівників відповідної спеціальності має бути достатньою для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі.
Проект договору
Дата подання: 02 березня 2021 15:05
Дата відповіді: 03 березня 2021 18:13
Добрий день. Чи потрібно вносити дані учасника (назву, реквізити) в проект договору? Чи треба заповнювати таблицю в додатку 1 до договору? Яким чином, якщо так?
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. В проекті договору буде достатньо в реквізитах учасника поставити підпис і печатку за наявності учасника. ДТ ніде не передбачено повне заповненення проекту договору.
Щодо виправлення помилок в тендерній документації
Дата подання: 02 березня 2021 16:12
Дата відповіді: 03 березня 2021 18:10
Шановний замовник!
Останнім абзацем п.4. Розділу V тендерної документації передбачено, що Учасники у тендерній пропозиції (Додаток 1 до Документації) зазначають ціну за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України).
Предметом цієї закупівлі є «Капітальний ремонт (утеплення фасаду, цоколю та горища) будівлі, корпусу № 1, літ. «А» Головного управління Національної поліції в Житомирській області за адресою: бульвар Старий 5/37, м. Житомир, Житомирської області. ( Утеплення частини фасаду в осях 1-5), а не закупівля товару.
В зв'язку з вищенаведеним, просимо усунути зазначену невідповідність.
Зазделегіть дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Замовником буде розглянуто та внесено зміни відповідно до вимог чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" |
1 598 019,82
UAH з ПДВ
|
1 488 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" |
2 140 160,40
UAH з ПДВ
|
1 489 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство Модена |
1 797 624,00
UAH з ПДВ
|
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФПК-Портал-Буд" |
2 060 696,56
UAH з ПДВ
|
1 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" |
1 999 878,00
UAH з ПДВ
|
1 999 878,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
2 050 000,00
UAH з ПДВ
|
2 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СЛМ-ПЛАСТ" |
2 373 015,70
UAH з ПДВ
|
2 373 015,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" #25845497 |
Переможець |
1 488 999,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 18:02
|
тузбовець.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 18:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 10:51
|
ду фасад.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2021 12:26
|
ду 2 фасад.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 11:52
|
ду фасад.pdf | зміни до договору |
29 липня 2021 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 18:42
|
додатки 317.pdf | укладений |
14 квітня 2021 18:41
|
№317.pdf | укладений |
14 квітня 2021 18:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 317 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 317 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 317 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 317 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |