Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії В ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Очікувана вартість
100 800,00 UAH
UA-2021-02-26-009647-a 8b8d61f7ffc04ac9ae0340b70e05c268
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татьяна Різун

+380532689069
+380509873050
dmkl.poltava@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01999684
Місцезнаходження: 36004, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Олександра Бідного, буд. 2
Контактна особа: Татьяна Різун
+380532689069,+380509873050
dmkl.poltava@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


МОВА (МОВИ), ЯКОЮ (ЯКИМИ) ПОВИННІ ГОТУВАТИСЯ ДОКУМЕНТИ – українська. інформація про технічні та якісні характеристики товару зазначена в файлі (МТВ витратні2), Інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій):прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) – БІГУНОВ ІВАН ФЕЛІКСОВИЧ, індекс 02121, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ДЕКАБРИСТІВ, будинок 12/7, квартира 231, розмір внеску до статутного фонду - 600.00 грн.; КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - БІГУНОВ ІВАН ФЕЛІКСОВИЧ, УКРАЇНА, М.КИЇВ, ВУЛИЦЯ ДЕКАБРИСТІВ, БУДИНОК 12/7, КВАРТИРА 231; КОМПАНІЯ BUREVII SP. ZO. O. (БУРЕВІЙ), індекс М. ВАРШАВА, ВУЛ. АЛ. АЛЄЄ ЄРОЗОЛІМСЬКЄ 85, ОФІС 21, ПОЛЬЩА, розмір внеску до статутного фонду - 600.00 грн.; КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - ГОНТАР СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, УКРАЇНА, М.КИЇВ, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ КОСМОСУ, БУДИНОК 1-Б, КВАРТИРА 85; КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - ПИЛИПЧУК В’ЯЧЕСЛАВ СТЕПАНОВИЧ, УКРАЇНА, М.КИЇВ, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА КОРОЛЬОВА, БУДИНОК 2-А, КВАРТИРА 208, Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Замовник планує проведення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про укладений договір відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» №530 від 17.03.2020 (далі – Закон), Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20.03.2020 р. № 225
Виконавець бере на себе зобов'язання організувати здійснення операцій у сфері поводження з відходами: збирання, зберігання, перевезення та організація утилізації.
Послуги закуповуються згідно постанови КМУ від 20 березня 2020 р . № 225 м.Київ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України» зі змінами та доповненнями.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 послуга
Послуги з організації утилізації медичних відходів категорії В.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36004, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця Олександра Бідного, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата протягом 10 банківських днів на підставі Акту надання послуг та рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО НОВА"
#38541812
Переможець 100 800,00
UAH з ПДВ
01 березня 2021 12:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2022 21:10
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 15:57
9052_ДУ1_№ЕН2102175-V_01.03.21утиліз. мед.відходів зміна рекв..pdf зміни до договору
10 грудня 2021 15:54
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 12:56
9052_№ЕН2102175-V_01.03.21утиліз. мед.відходів.pdf укладений
01 березня 2021 12:53

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з організації утилізації медичних відходів категорії В. 240 послуга 420,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: ЕН2102175-V
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з організації утилізації медичних відходів категорії В. 240 послуга 420,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 100 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 800,00 UAH)