Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний онкологічний диспансер" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008342 |
Місцезнаходження: | 65055, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Нежданової, 32 |
Контактна особа: |
Світлана Андріївна Ніколаєва +380487202698 zakupkyoood@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2021 12:54 |
Очікувана вартість: | 3 900 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 007,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - власні кошти та інші кошти Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 17:51 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція.doc | |
26 лютого 2021 17:51 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії.doc | |
26 лютого 2021 17:51 |
Додаток 5,6 - Лист-згода на обробку персональних даних.doc | |
26 лютого 2021 17:51 |
ТД - Хім.препарати.doc | |
26 лютого 2021 17:51 |
Додаток 3 - Медико-технiчнi вимоги.doc | |
26 лютого 2021 17:51 |
Додаток 4 - Проєкт договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-22-000037 ● f4413a7f2e2f4c4f80354fc16903f25d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2021 14:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.07.2021 № 428
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.07.2021 № 428
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
38 UA-2021-02-26-009436-a 26.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-23 11:51:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фармацевтичної продукції (код ДК 021:2015 33600000-6 фармацевтична продукція) Доцетаксел (Docetaxel); Доцетаксел (Docetaxel); Доцетаксел (Docetaxel); Паклiтаксел (Paclitaxel) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-26-009436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-02 11:57:48
Надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фармацевтичної продукції (код ДК 021:2015 33600000-6 фармацевтична продукція) Доцетаксел (Docetaxel); Доцетаксел (Docetaxel); Доцетаксел (Docetaxel); Паклiтаксел (Paclitaxel) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-26-009436-a) Замовником здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість на підставі наданого завідуючою відділенням хіміотерапії Чайковською С.М. «Розрахунку потреби в закупівлі лікарських засобів на 2021 рік» та Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 21.01.2021 року. Закупівля фармацевтичної продукції (код ДК 021:2015 33600000-6 фармацевтична продукція) Доцетаксел (Docetaxel); Доцетаксел (Docetaxel); Доцетаксел (Docetaxel); Паклiтаксел (Paclitaxel) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro) проводилася за власні кошти Замовника за номером річного плану UA-P-2021-02-24-011215-b, на офіційному веб-сайті КНП «ОООД»ООР» https://oood.com.ua є розділ «План закупівлі». Копії «Розрахунку потреби в закупівлі лікарських засобів на 2021 рік» та Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 21.01.2021 року додаються.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-07-28 12:49:14
Надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фармацевтичної продукції (код ДК 021:2015 33600000-6 фармацевтична продукція) Доцетаксел (Docetaxel); Доцетаксел (Docetaxel); Доцетаксел (Docetaxel); Паклiтаксел (Paclitaxel) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-26-009436-a) Замовником здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість на підставі наданого завідуючою відділенням хіміотерапії Чайковською С.М. «Розрахунку потреби в закупівлі лікарських засобів на 2021 рік» та Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 21.01.2021 року.
Закупівля фармацевтичної продукції (код ДК 021:2015 33600000-6 фармацевтична продукція) Доцетаксел (Docetaxel); Доцетаксел (Docetaxel); Доцетаксел (Docetaxel); Паклiтаксел (Paclitaxel) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro) проводилася за власні кошти Замовника за номером річного плану UA-P-2021-02-24-011215-b, на офіційному веб-сайті КНП «ОООД»ООР» https://oood.com.ua є розділ «План закупівлі».
Копії «Розрахунку потреби в закупівлі лікарських засобів на 2021 рік» та Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 21.01.2021 року додаються.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2021 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" |
3 784 418,80
UAH з ПДВ
|
3 784 418,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Фармпротект" |
3 787 455,80
UAH з ПДВ
|
3 787 455,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" #21642228 |
Переможець |
3 784 418,80
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 14:52
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 19 березня 2021 14:52
Учасник | Пропозиція | Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" #21642228 |
3 784 418,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2021 09:18
|
Д.у 1 до Договору 74-2021.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 12:37
|
Договір 74-2021.pdf | укладений |
05 квітня 2021 12:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 74-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |