Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43876025 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29 |
Контактна особа: |
Євгеній Богушевич +380994574461 dkbid@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2021 14:27 |
Очікувана вартість: | 11 002 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 013,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 55011 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково повинно містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють Порядок здійснення операцій за гарантіями.
Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією відповідного Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою).
У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП.
При перевірці тендерної пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.
У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подану Учасником тендерну пропозицію може бути відхилено Замовником.
Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені).
Валюта гарантій: гривня.
В тексті гарантії повинно бути зазначено:
- конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата);
- конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником;
- гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара.
Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції.
В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
У межах та з метою проведення даних торгів, сума забезпечення складає: 55 011,00 грн. (п’ятдесят п’ять тисяч одинадцять гривень) (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону).
Банківські реквізити замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (р/р UA 878201720355159002000147589 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 43876025).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріалів, конструкцій, виробів та виконання робіт і має бути використаний впродовж трьох місяців | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання робіт: | 15% |
меньше 67 днів: | 15% |
від 67 до 75 днів: | 5% |
більше 76 днів: | 0% |
Термін оплати: | 15% |
відтермінування платежу до 30 днів: | 15% |
відтермінування платежу до 15 днів: | 5% |
відтермінування платежу (за фактом виконання робіт) - 3 днів): | 0% |
15 березня 2021 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2021 13:43 |
Зміни до ТАММА 2.PDF | |
15 березня 2021 13:43 |
ІІ Тенд докум ТАММА 2.doc | |
26 лютого 2021 16:49 |
ПРОЄКТ НОВ ДОГ ВТ.doc |
15 березня 2021 13:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2021 13:43 |
Зміни до ТАММА 2.PDF
|
|||
15 березня 2021 13:43 |
ІІ Тенд докум ТАММА 2.doc
|
|||
26 лютого 2021 16:49 |
ПРОЄКТ НОВ ДОГ ВТ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-10-000025 ● e93bc34a062148feb507336618f06b81
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2021 11:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.08.2021 № 458
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 10.08.2021 № 458
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-02-26-009029-a, 26.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-10 15:15:36
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція комунального закладу "Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву - 2" по вул. Академіка Тамма, 2 м. Кропивницький. (Коригування) (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-26-009029-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-12 13:39:33
Надання пояснення
Щодо моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-02-26-009029-а) "Реконструкція комунального закладу "Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву - 2" по вул. Академіка Тамма, 2 м. Кропивницький. (Коригування)" повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі проекту, який надається замовнику будівництва проектним інститутом. Щодо застосування обладнання, то у пункті 7 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної документації" тендерної документації замовником зазначається, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно технічного завдання тендерної документації (Додаток № 6) посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість заміни їх Учасником на еквіваленти.
Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом).
Розмір бюджетного призначення визначається в залежності від джерел фінансування у поточному році. У даному випадку, на момент оголошення процедури розмір коштів визначався встановлювався у розмірі 100 % вартості робіт виділяються за рахунок коштів бюджету області.
Що стосується очікуваної вартості, то вона визначається виключно на підставі проектно-кошторисної документації, яка містить у собі кошторисну частину, у тому числі й зведеного кошторисного розрахунку.
Щодо розміщення на власному веб-сайті інформації про процедури відкритих торгів, то всі торги розміщено за наступним посиланням:
ukb.kr-admin.gov.ua/документи/доступ до публічної інформації
При цьому зазначаємо про невірне вказування класифікатора у запиті про надання пояснень, який було надано контролюючим органом, що здійснює даний моніторинг
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-27 14:22:37
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція комунального закладу "Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву - 2" по вул. Академіка Тамма, 2 м. Кропивницький. (Коригування), ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-26-009029-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, чим не дотримано вимоги пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Так, відповідно до вимог п.1 Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації Замовника: «У довідці повинні бути зазначені усі наявні в учасника будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт згідно з технічним завданням (Додаток 6) та відповідати розділу II та розділу III Розрахунку вартості матеріальних ресурсів(відомості ресурсів), який надається учасниками в якості підтверджуючого розрахунку та складеного у відповідності до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013».
У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс» (далі - Довідка) відсутні будівельні машини і механізми, яке необхідні для виконання робіт, а саме:
-крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т (позиція 10),
-крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т (позиція 11),
-крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 16 т (позиція 12),
-крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 25 т (позиція 13)
(у Довідці надано інформацію про автокран КРАЗ КТА 28, вантажопідйомністю 28 т),
- екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу з місткістю ковша 0,25 м3(позиція 19) (екскаватор Борекс 2206, наданий в Довідці має місткість ковша 0,28 м3)?
- Згідно з технічним завданням (Додаток 6, позиція 338) для засипки траншей і котлованів необхідні бульдозери потужністю 59 кВт (80 к.с), проте, в розділі II «Розрахунку вартості матеріальних ресурсів(відомості ресурсів), який надається учасниками в якості підтверджуючого розрахунку та складеного у відповідності до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013» вони відсутні.
2) чому не відхилена пропозиція учасника ТОВ «Кіровоградський будівельний альянс», як така що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема, тендерна пропозиція учасника підписана електронним підписом, який не може вважатися кваліфікованим та не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-28 13:49:32
Надання пояснення
Щодо моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-02-26-009029-а) "Реконструкція комунального закладу "Обласна спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву - 2" по вул. Академіка Тамма, 2 м. Кропивницький. (Коригування)" повідомляємо наступне.
Щодо нібито не відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, не дотримання вимоги пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а також відсутності, відповідно до вимог п.1 Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації Замовника, будівельних машин і механізмів, які необхідні для виконання робіт, а саме:
- крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т (позиція 10),
- крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т (позиція 11),
- крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 16 т (позиція 12),
- крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 25 т (позиція 13), зазначаємо, що оренда такої кількості будівельних машин є недоречною, оскільки всі вони виконують одну функцію, а саме підйом вантажів. У Довідці надано інформацію про автокран КРАЗ КТА 28, вантажопідйомністю 28 т, який здатний замінити за своєю вантажопідйомністю всі вище перелічені механізми, це у свою чергу надає можливість зменшити вартість витрат на оренду машин та механізмів, які залучаються у третіх осіб на правах оренди. Крім цього, на практиці завжди береться підйомний механізм, який здатний виконати підйом вантажу з найважчою вагою, яка має місце при виконанні конкретного об’єкта будівництва, у зв’язку з чим він замінює механізми з меншою вантажопідйомністю.
Що стосується екскаватора одноковшевого дизельного на пневмоколісному ходу з місткістю ковша 0,25 м3(позиція 19), то у наданій пропозиції є екскаватор Борекс 2206, з місткістю ковша 0,28 м3, що у свою чергу є більшим ніж вимагається, крім цього, така відмінність об’єму ковша взагалі ніяким чином не впливає на характеристики цього механізма – як екскаватора.
Щодо незастосування бульдозера в розділі ІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів, повідомляємо наступне. Об’єкт будівництва знаходиться в парковій зоні з великою кількістю дерев, що не дає можливості використання в роботі бульдозера, без нанесення шкоди деревам. Тому зазначена одиниця техніки була замінена на екскаватор, який виконував як розробку ґрунту так і його засипання та ущільнення. Крім того, екскаватор є економічно вигіднішим та менш затратним у транспортуванні та використанні, що зробило тендерну пропозицію учасника більш вигідною для Замовника.
Стосовно підписання документів електронним цифровим підписом, повідомляємо наступне.
До закінчення 2021 року учасники мають право накладати на пропозицію КЕП або УЕП відповідно до листа Міністерства цифрової трансформації від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 та ЗУ “Про довірчі електронні послуги”, де нормативно було встановлено, що всі сертифікати (документ, виданий центром сертифікації ключів, який засвідчує чинність і належність ключа підписувачу), випущені після 7 листопада 2018 року, прирівнюються до кваліфікованих, тому вони лишаються кваліфікованими і на сьогодні. Заміна сертифікатів має відбуватися планово, в залежності від закінчення їхнього строку дії.
За визначенням підпункту 23 пункту 1 розділу I Закону України "Про електронні довірчі послуги" КЕП – це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Надання інформації про усунення порушення замовником
надання відповіді на висновок моніторингу Північного офісу держаудитслужби у Черкаській області
2021-09-01 15:53:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | З метою оскарження висновку Держаудитслужби до Кіровоградського окружного адміністративного суду подано позовну заяву 10.09.2021 року. Відповідно ч. 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник торгів зазначає про це протягом наступного робочого дня, тобто 13.10.2021 року. |
Дата публікації: | 13 вересня 2021 |
Документи:
13 вересня 2021 08:13
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2021 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ Кіровоградський будівельний альянс |
10 676 311,22
UAH з ПДВ
|
10 676 311,22
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 7 473 417.85 | Відповіді учасника | Документи |
ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТ-С" |
10 987 596,00
UAH з ПДВ
|
10 932 583,00
UAH з ПДВ
|
1 | 10 932 583 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Кіровоградський будівельний альянс #33878089 |
Переможець |
10 676 311,22
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 17:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 17:47
|
ДУ Тамма2.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 17:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2021 16:35
|
Тамма 2 ДУ.PDF | зміни до договору |
12 жовтня 2021 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2021 11:58
|
ДУ Тамма2.PDF | зміни до договору |
16 серпня 2021 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2021 15:32
|
ДУ Тамма 2.PDF | зміни до договору |
02 липня 2021 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 17:02
|
ДЦ+граф ТАММА-2.PDF | укладений |
12 квітня 2021 17:00
|
Дог ТАММА-2.PDF | укладений |
12 квітня 2021 17:00
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
21 травня 2021 09:53
|
517 942,00 UAH | UA218201720344231006100147589 Департамент КБІД Кіровоградської ОДА |
UA238201720355329117700702826 ТОВ"Кіровоград-кий Будівельний Альянс" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 30/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 30/2021/63 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення джерел фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 30/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 30/2021/78 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 30/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 30/2021/95 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 30/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 30/2021/121 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |