Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
КОД ДК 021-2015 – 33600000-6 –ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (Melphalan Мелфалан, Gemcitabine Гемцитабін, Gemcitabine Гемцитабін, Hydroxycarbamide Гідроксикарбамід, Doxorubicin Доксорубіцин, Zoledronic acid Золедронова кислота, Carboplatin Карбоплатин, Paclitaxel Паклітаксел, Rituximab Ритуксимаб, Rituximab Ритуксимаб, Filgrastim Філграстим, Cisplatin Цисплатин)
Очікувана вартість
2 177 294,00 UAH
UA-2021-02-26-008961-a ● 1881c7651bb84530aa841c4d03b83418
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа Національний науковий центр радіаційної медицини Національної академії медичних наук України |
Код ЄДРПОУ: | 04837835 |
Вебсайт: | http://nrcrm.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, Мельникова , будинок 53, місто Київ, Київська область, Україна |
Контактна особа: |
Ярошенко Жанна Степанівна +38(044)450-81-92 klinika_nncrm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 13:50 |
Очікувана вартість: | 2 177 294,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 886,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 упаковка
Melphalan Мелфалан, Таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 2 мг по 25 таблеток у флаконі; по 1 флакону у картонній коробці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, Київ, Проспект Перемоги 119-121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Melphalan
40 упаковка
Gemcitabine Гемцитабін, Порошок ліофілізований для розчину для інфузій по 200 мг, 1 флакон з порошком в картонній коробці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Перемоги 119-121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Gemcitabine
20 упаковка
Gemcitabine Гемцитабін, Порошок ліофілізований для розчину для інфузій по 1000 мг, 1 флакон з порошком в картонній коробці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Перемоги 119-121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Gemcitabine
5 упаковка
Hydroxycarbamide Гідроксикарбамід, Капсули по 500 мг по 10 капсул у блістері, по 10 блістерів у коробці з картону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Премоги 119-121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Hydroxycarbamide
30 упаковка
Doxorubicin Доксорубіцин, Концентрат для розчину для інфузій, 2 мг/мл по 25 мл (50 мг) у флаконі; по 1 флакону в картонній коробці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги 119-121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Doxorubicin
40 упаковка
Zoledronic acid Золедронова кислота Концентрат для розчину для інфузій, 4 мг/5 мл по 5 мл у флаконі; по 1 флакону у пачці з картону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги 119-121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Zoledronic acid
30 упаковка
Carboplatin Карбоплатин Концентрат для розчину для інфузій, 10 мг/мл по 60 мл (600 мг) у флаконі; по 1 флакону в коробці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги 119-121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Carboplatin
30 упаковка
Paclitaxel Паклітаксел Концентрат для розчину для інфузій, 6 мг/мл по 50 мл (300 мг) у флаконі; по 1 флакону у пачці з картону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги 119-121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Paclitaxel
100 упаковка
Rituximab Ритуксимаб Концентрат для розчину для інфузій, 10 мг/мл, по 10 мл (100 мг) у флаконі; по 1 флакону в картонній коробці; по 1 картонній коробці у пластиковому мішку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги 119-121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Rituximab
100 упаковка
Rituximab Ритуксимаб Концентрат для розчину для інфузій, 10 мг/мл, по 50 мл (500 мг) у флаконі; по 1 флакону в картонній коробці; по 1 картонній коробці у пластиковому мішку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги 119-121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Rituximab
100 упаковка
Filgrastim Філграстим Розчин для ін'єкцій, 0,3 мг/мл по 1 мл у флаконі; по 1 флакону в картонній коробці; по 1 мл у попередньо наповненому шприці, по 1 шприцу в картонній коробці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги 119-121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Filgrastim
70 упаковка
Cisplatin Цисплатин Концентрат для розчину для інфузій, 1 мг/мл по 100 мл (100 мг) у флаконі; по 1 флакону в картонній коробці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги 119-121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cisplatin
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 16:43 |
Додаток 3 медико-технiчнi вимоги26.02 | |
26 лютого 2021 16:43 |
Додаток 2 проект договору 26_02.docx | |
26 лютого 2021 16:43 |
Додаток 1 цiнова пропозицiя26_02 | |
26 лютого 2021 16:43 |
Тендерна_документацiя_26.02 |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення деяких дискримінаційних вимог з метою розширення конкуренції та підвищення ефективності закупівлі
Дата подання: 04 березня 2021 15:56
Дата відповіді: 09 березня 2021 13:38
Доброго дня,
Для дотримання принципів здійснення публічних закупівель: досягнення максимальної економії та ефективності, а також не допущення дискримінації учасників відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас про наступне:
1. Виділити в окремі лоти продукти з МНН Ритуксимаб та МНН Філграстим, що дозволить створити конкуренцію по вказаних продуктах, які є найбільш дороговартісними, та сприятиме максимальній економії та ефективності в даній закупівлі;
2. Для МНН Rituximab Ритуксимаб: просимо вказати загальновживане для всіх зареєстрованих продуктів з даним МНН, значення одиниць виміру та пакування, та викласти потребу МНН Rituximab (Ритуксимаб) в Додатку 3 до тендерної документації наступним чином:
Форма випуску та дозування Концентрат для розчину для інфузій, 10 мг/мл, по 50 мл (500 мг) у флаконі та Концентрат для розчину для інфузій, 10 мг/мл, по 10 мл (100 мг) у флаконі;
Одиниці виміру – флакон.
Це дозволить уникнути дискримінації, оскілки запрошувана Вами форма пакування зареєстрована лише у одного виробника;
3. Для МНН Filgrastim Філграстим: беручи до уваги той факт що запрошувана вами форма лікарського засобу з зазначеними характеристиками, а саме 0,3 мг/мл 30 млн ОД по 1 мл, є лише у одного виробника, просимо визначити запрошуване дозування без зазначення об’єму, з метою розширення кола учасників, які зможуть запропонувати зареєстровані лікарські засоби аналогічного дозування -0,3мг або 300 мкг (30 млн ОД), та викласти потребу для МНН Filgrastim Філграстим в Додатку 3 до тендерної документації наступним чином:
Форма випуску та дозування: Розчин для ін'єкцій, 0,3 мг або 300 мкг (30 млн ОД) у флаконі або попередньо наповненому шприці.
Одиниці виміру - Шприц, флакон
4. В загальних вимогах щодо предмета закупівлі та в проекті договору, зазначається що залишковий термін придатності запропонованих ліків на момент поставки повинен становити не менше 85% від загального терміну зберігання. Для розширення конкуренції в процесі аукціону, просимо Вас розглянути можливість внесення змін щодо терміну придатності лікарських засобів, з огляду на специфічні характеристики предмета закупівлі, нагальність потреби та прогнозований строк використання лікарських засобів. Просимо викласти вимоги стосовно терміну придатності в наступній редакції: «Залишковий термін придатності товару на момент поставки має складати не менше 70% чи 12 місяців від загального терміну його придатності». Внесення запропонованих змін дозволить розширити конкуренцію забезпечивши значну економію коштів Державного Бюджету України.
Заздалегідь дкуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Щодо поділу предмету закупівлі на лоти:
Згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708, «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН).
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.».
Отже, згідно чинного законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі.
Таким чином чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Хочемо зазначити, що ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «НАЦІОНАЛЬНИЙ НАУКОВИЙ ЦЕНТР РАДІАЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ» (далі Центр) є багатопрофільним лікувальним закладом, який надає високоспеціалізовану медичну допомогу третинного рівня (в тому числі онкологічним хворим).
В Центрі в значній кількості проводиться лікування пацієнтів із застосуванням сучасних схем хіміотерапевтичного лікування, у яких використовуються комбінації хіміотерапевтичних препаратів.
З метою дотримання протоколів хіміотерапевтичного лікування онкологічних хворих, забезпечення їх під час лікування усіма необхідними медикаментами, які містяться в медико-технічних вимогах, та виключення ризику відсутності одного з компонентів схеми лікування, що в свою чергу може призвести до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо доцільним та необхідним здійснювати закупівлю препаратів вцілому, оскільки зазначені в ТД лікарські засоби відносяться до життєве необхідних, які при лікуванні повинні застосовуватися комплексно.
Враховуючи категорію хворих, виникає необхідність у терміновості та своєчасності закупівлі лікарських препаратів, які входять в схему лікування. Важливим також є якість товару, термін його придатності ( в зв’язку з певними складнощами, які виникають внаслідок епідеміологічної ситуації в країні пов’язаної з пандемією Covid-19) та своєчасності його постачання, так як від цього залежить життя наших пацієнтів.
Крім того, пунктом 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація повинна містити такі критерії, які обов’язково включаються до документації. Зазначеною статтею, зокрема, визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З урахуванням вказаної норми, в додатку 3 до ТД зазначено, що у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент», тому є доцільним та необхідним здійснювати закупівлю вцілому.
Отже:
1) Рішення про групування лікарських препаратів в єдину закупівлю було прийнято виходячи з економічної доцільності, зумовлене їх функціональним комплексним призначенням.
2) Перелік лікарських засобів, який заявлено на торги, був сформований виходячи з нагальної потреби в цих препаратах, їх функціонального призначення, ефективності та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування, предметно-кількісного обліку лікарських засобів, та для забезпечення безперервного лікувального процесу.
3) Перелік препаратів, які включені до закупівлі об'єднані в один лот з метою забезпечення безперебійного процесу лікування онкологічних хворих, та виключення ризику відсутності одного з компонентів схеми лікування , що в свою чергу може призвести до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам.
4) Розподіл закупівлі на лоти (за кожним найменуванням окремо) може бути підставою для відміни Процедури закупівлі частково (за лотами) відповідно до ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо до участі буде запропоновано менше двох тендерних пропозицій, що, в свою чергу, призведе до загрози унеможливлення дотримання схем хіміотерапевтичного лікування, ненадання належної медичної допомоги громадянам у зв’язку з незабезпеченням медичними препаратами закладу та порушенням Конституції України, основ законодавства України про охорону здоров’я та основоположних прав громадян на забезпечення якісної медичної допомоги.
5) Розподіл на лоти (по найменуваннях) призведе до додаткових ризиків, що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників, не підписанням договорів переможцями тощо. Відсутність одного з найменувань лікарських засобів призведе до неможливості надання своєчасної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта.
6) Принципом здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
7) Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
8) Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно (відповідно до своїх потреб), а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
9) Жодним нормативним документом не встановлено обмежень щодо внесення замовником в один перелік декількох лікарських засобів;
10) Тендерним комітетом жодним чином не обмежено коло потенційних учасників в закупівлі, зазначивши лише міжнародну назву лікарського засобу (немає жодного посилання на торгову марку, конкретного виробника, тощо), що надає можливість усім потенційним учасникам прийняти участь у закупівлі;
2) Щодо «дискримінування» по пакуванню препарату Rituximab Ритуксимаб та формі лікарського засобу Filgrastim Філграстим, хочемо відмітити, що на ринку України присутні більше 2 виробників по запитуваному пакуванню препарату Rituximab Ритуксимаб і по запитуваній формі лікарського засобу Filgrastim Філграстим. Окрім того, пунктом 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З урахуванням вказаної норми, в додатку 3 до ТД зазначено, що у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент», тому є доцільним та необхідним здійснювати закупівлю вцілому.
3) Щодо строку придатності лікарських засобів – строк придатності в розмірі 85% був визначений виходячи з специфічних характеристик предмета закупівлі, нагальності потреби та прогнозованого строку використання лікарських засобів ( в зв’язку з певними складнощами, які виникають внаслідок епідеміологічної ситуації в країні пов’язаної з пандемією Covid-19). Також хочемо зазначити, що відповідно до п.3. ч.2. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в Тендерній документації самостійно визначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708, «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН).
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.».
Отже, згідно чинного законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі.
Таким чином чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Хочемо зазначити, що ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «НАЦІОНАЛЬНИЙ НАУКОВИЙ ЦЕНТР РАДІАЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ» (далі Центр) є багатопрофільним лікувальним закладом, який надає високоспеціалізовану медичну допомогу третинного рівня (в тому числі онкологічним хворим).
В Центрі в значній кількості проводиться лікування пацієнтів із застосуванням сучасних схем хіміотерапевтичного лікування, у яких використовуються комбінації хіміотерапевтичних препаратів.
З метою дотримання протоколів хіміотерапевтичного лікування онкологічних хворих, забезпечення їх під час лікування усіма необхідними медикаментами, які містяться в медико-технічних вимогах, та виключення ризику відсутності одного з компонентів схеми лікування, що в свою чергу може призвести до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо доцільним та необхідним здійснювати закупівлю препаратів вцілому, оскільки зазначені в ТД лікарські засоби відносяться до життєве необхідних, які при лікуванні повинні застосовуватися комплексно.
Враховуючи категорію хворих, виникає необхідність у терміновості та своєчасності закупівлі лікарських препаратів, які входять в схему лікування. Важливим також є якість товару, термін його придатності ( в зв’язку з певними складнощами, які виникають внаслідок епідеміологічної ситуації в країні пов’язаної з пандемією Covid-19) та своєчасності його постачання, так як від цього залежить життя наших пацієнтів.
Крім того, пунктом 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація повинна містити такі критерії, які обов’язково включаються до документації. Зазначеною статтею, зокрема, визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З урахуванням вказаної норми, в додатку 3 до ТД зазначено, що у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент», тому є доцільним та необхідним здійснювати закупівлю вцілому.
Отже:
1) Рішення про групування лікарських препаратів в єдину закупівлю було прийнято виходячи з економічної доцільності, зумовлене їх функціональним комплексним призначенням.
2) Перелік лікарських засобів, який заявлено на торги, був сформований виходячи з нагальної потреби в цих препаратах, їх функціонального призначення, ефективності та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування, предметно-кількісного обліку лікарських засобів, та для забезпечення безперервного лікувального процесу.
3) Перелік препаратів, які включені до закупівлі об'єднані в один лот з метою забезпечення безперебійного процесу лікування онкологічних хворих, та виключення ризику відсутності одного з компонентів схеми лікування , що в свою чергу може призвести до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам.
4) Розподіл закупівлі на лоти (за кожним найменуванням окремо) може бути підставою для відміни Процедури закупівлі частково (за лотами) відповідно до ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо до участі буде запропоновано менше двох тендерних пропозицій, що, в свою чергу, призведе до загрози унеможливлення дотримання схем хіміотерапевтичного лікування, ненадання належної медичної допомоги громадянам у зв’язку з незабезпеченням медичними препаратами закладу та порушенням Конституції України, основ законодавства України про охорону здоров’я та основоположних прав громадян на забезпечення якісної медичної допомоги.
5) Розподіл на лоти (по найменуваннях) призведе до додаткових ризиків, що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників, не підписанням договорів переможцями тощо. Відсутність одного з найменувань лікарських засобів призведе до неможливості надання своєчасної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта.
6) Принципом здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
7) Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
8) Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно (відповідно до своїх потреб), а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
9) Жодним нормативним документом не встановлено обмежень щодо внесення замовником в один перелік декількох лікарських засобів;
10) Тендерним комітетом жодним чином не обмежено коло потенційних учасників в закупівлі, зазначивши лише міжнародну назву лікарського засобу (немає жодного посилання на торгову марку, конкретного виробника, тощо), що надає можливість усім потенційним учасникам прийняти участь у закупівлі;
2) Щодо «дискримінування» по пакуванню препарату Rituximab Ритуксимаб та формі лікарського засобу Filgrastim Філграстим, хочемо відмітити, що на ринку України присутні більше 2 виробників по запитуваному пакуванню препарату Rituximab Ритуксимаб і по запитуваній формі лікарського засобу Filgrastim Філграстим. Окрім того, пунктом 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З урахуванням вказаної норми, в додатку 3 до ТД зазначено, що у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент», тому є доцільним та необхідним здійснювати закупівлю вцілому.
3) Щодо строку придатності лікарських засобів – строк придатності в розмірі 85% був визначений виходячи з специфічних характеристик предмета закупівлі, нагальності потреби та прогнозованого строку використання лікарських засобів ( в зв’язку з певними складнощами, які виникають внаслідок епідеміологічної ситуації в країні пов’язаної з пандемією Covid-19). Також хочемо зазначити, що відповідно до п.3. ч.2. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в Тендерній документації самостійно визначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ" |
1 642 054,10
UAH з ПДВ
|
1 642 054,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕДІТЕК ФАРМ" |
1 736 471,40
UAH з ПДВ
|
1 736 471,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ" #38272248 |
Переможець |
1 642 054,10
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2021 14:03
|
ДУ 3 | зміни до договору |
17 листопада 2021 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 15:26
|
ДУ 2 | зміни до договору |
26 квітня 2021 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 16:46
|
Специфікація ДУ | зміни до договору |
13 квітня 2021 16:37
|
ДУ | зміни до договору |
13 квітня 2021 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 17:00
|
додаток Онкогематологія 2021_03_29.pdf | укладений |
29 березня 2021 16:54
|
Договір онкогематологія 20201_03_21.pdf | укладений |
29 березня 2021 16:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму закупівлі з 1 642 054 грн 10коп. з ПДВ (один мільйон шістсот сорок дві тисячі пятдесят чотири гривні 10 копійок) в тому числі ПДВ 107 424 грн 10 коп. (сто сім тисяч чотириста двадцять чотири гривні 10 копійок, до 1 627 833, 80 грн (один мільйон шістсот двадцять сім тисяч вісімсот тридцят три гривні 80 копійок), у тому числі ПДВ 106 493,80 грн (сто шість тисяч чотириста девяносто три гривні 80 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 2021/03/011 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму закупівлі з 1 627 833 грн 80коп. з ПДВ (один мільйон шістсот двадцять сім тисяч вісімсот тридцять три гривні 80 копійок) в тому числі ПДВ 106 493 грн 80 коп. (сто шість тисяч чотириста девяносто три гривні 80 копійок, до 1 584 456, 00грн (один мільйон пятсот вісімдесят чотири тисячі чотириста пятдесят шість гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 103 656,00 грн (сто три тисячі шістсот пятдесят шість гривень 00 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 2021/03/011 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму закупівлі з 1 584 456,00 грн (Один мільйон п'ятсот вісімдесят чотири тисячі чотириста п'ятдесят шість гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 103 656,00 грн (Сто три тисячі шістсот п'ятдесят шість гривень 00 копійок)., до 1 545 201,98 грн (Один мільйон п'ятсот сорок пять тисяч двісті одна гривеня 98 копійок), у тому числі ПДВ: 101 087,98 грн (Сто одна тисячя вісімдесят сім гривень 98 копійок). 2. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить 1 545 201,98 грн (Один мільйон п'ятсот сорок пять тисяч двісті одна гривеня 98 копійок), у тому числі ПДВ: 101 087,98 грн (Сто одна тисячя вісімдесят сім гривень 98 копійок). (ціна Договору визначається з урахуванням розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України).». |
Номер договору про закупівлю: | 2021/03/011 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Melphalan Мелфалан, Таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 2 мг по 25 таблеток у флаконі; по 1 флакону у картонній коробці | 2 | упаковка |
2 312,00
UAH з ПДВ
|
Gemcitabine Гемцитабін, Порошок ліофілізований для розчину для інфузій по 200 мг, 1 флакон з порошком в картонній коробці | 40 | упаковка |
377,00
UAH з ПДВ
|
Gemcitabine Гемцитабін, Порошок ліофілізований для розчину для інфузій по 1000 мг, 1 флакон з порошком в картонній коробці | 20 | упаковка |
1 434,00
UAH з ПДВ
|
Hydroxycarbamide Гідроксикарбамід, Капсули по 500 мг по 10 капсул у блістері, по 10 блістерів у коробці з картону | 5 | упаковка |
1 584,00
UAH з ПДВ
|
Doxorubicin Доксорубіцин, Концентрат для розчину для інфузій, 2 мг/мл по 25 мл (50 мг) у флаконі; по 1 флакону в картонній коробці | 30 | упаковка |
493,00
UAH з ПДВ
|
Zoledronic acid Золедронова кислота Концентрат для розчину для інфузій, 4 мг/5 мл по 5 мл у флаконі; по 1 флакону у пачці з картону | 40 | упаковка |
1 939,00
UAH з ПДВ
|
Carboplatin Карбоплатин Концентрат для розчину для інфузій, 10 мг/мл по 60 мл (600 мг) у флаконі; по 1 флакону в коробці | 20 | упаковка |
1 819,00
UAH з ПДВ
|
Paclitaxel Паклітаксел Концентрат для розчину для інфузій, 6 мг/мл по 50 мл (300 мг) у флаконі; по 1 флакону у пачці з картону | 30 | упаковка |
2 986,00
UAH з ПДВ
|
Rituximab Ритуксимаб Концентрат для розчину для інфузій, 10 мг/мл, по 10 мл (100 мг) у флаконі; по 1 флакону в картонній коробці; по 1 картонній коробці у пластиковому мішку | 100 | упаковка |
1 870,00
UAH з ПДВ
|
Rituximab Ритуксимаб Концентрат для розчину для інфузій, 10 мг/мл, по 50 мл (500 мг) у флаконі; по 1 флакону в картонній коробці; по 1 картонній коробці у пластиковому мішку | 100 | упаковка |
9 159,00
UAH з ПДВ
|
Filgrastim Філграстим Розчин для ін'єкцій, 0,3 мг/мл по 1 мл у флаконі; по 1 флакону в картонній коробці; по 1 мл у попередньо наповненому шприці, по 1 шприцу в картонній коробці | 100 | упаковка |
510,00
UAH з ПДВ
|
Cisplatin Цисплатин Концентрат для розчину для інфузій, 1 мг/мл по 100 мл (100 мг) у флаконі; по 1 флакону в картонній коробці | 70 | упаковка |
802,00
UAH з ПДВ
|