Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщення 79710000-4 – Охоронні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
610 416,00 UAH
UA-2021-02-26-008768-a ● 4a4fd4160b5e4e1dbfcddab7bc409c92
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КУЛЬТУРНО-СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС «ШИННИК» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38677636 |
Місцезнаходження: | 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118а, кім.18 |
Контактна особа: |
Владислав Чубар +380995585262,+380673726857 kzkskshinnikdmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 11:40 |
Очікувана вартість: | 610 416,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 104,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 місяць
Послуги з охорони приміщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49033, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання відповідного акту наданих послуг, але не пізніше двох календарних місяців з моменту закінчення календарного місяця, в якому надані послуги. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 16:16 |
Нова редакція Тендерна документація від 02 03 2021.docx | |
02 березня 2021 16:16 |
Перелік змін UA-2021-02-26-008768-a.doc | |
26 лютого 2021 16:26 |
Тендерна документація.docx | |
26 лютого 2021 16:26 |
Додаток 5 лист-згода.doc | |
26 лютого 2021 16:26 |
Додаток 4. проєкт договору.doc | |
26 лютого 2021 16:26 |
Додаток 3. перелік документів, кваліфікаційні критерії.doc | |
26 лютого 2021 16:26 |
Додаток 2 цінова пропозиція.doc | |
26 лютого 2021 16:26 |
Додаток 1. характеристики предмету закупівлі.doc |
02 березня 2021 16:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2021 16:16 |
Нова редакція Тендерна документація від 02 03 2021.docx
|
|||
02 березня 2021 16:16 |
Перелік змін UA-2021-02-26-008768-a.doc
|
|||
26 лютого 2021 16:26 |
Тендерна документація.docx
|
|||
26 лютого 2021 16:26 |
Додаток 5 лист-згода.doc
|
|||
26 лютого 2021 16:26 |
Додаток 4. проєкт договору.doc
|
|||
26 лютого 2021 16:26 |
Додаток 3. перелік документів, кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
26 лютого 2021 16:26 |
Додаток 2 цінова пропозиція.doc
|
|||
26 лютого 2021 16:26 |
Додаток 1. характеристики предмету закупівлі.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кількість постів та охоронників
Дата подання: 02 березня 2021 09:51
Дата відповіді: 02 березня 2021 15:03
Шановний Замовник, просимо повідомити, яка кількість постів та скільки охоронників необхідно для надання послуг з охорони?
Відповідь: Доброго дня, Замовником передбачається закупівля послуг щодо одного цілодобового посту та одного дванадцятигодинниго нічного посту (по одній особі охоронника на кожен пост).
Щодо обсягу технічного
Дата подання: 02 березня 2021 12:16
Дата відповіді: 02 березня 2021 15:03
На посту стоїть одночасно 1 особа чи 2? Прохання уточнити.
Відповідь: Доброго дня, на посту одночасно знаходиться одна особа.
Питання
Дата подання: 03 березня 2021 10:44
Дата відповіді: 05 березня 2021 19:26
Послуги надаються з 01.04.2021?
Відповідь: Доброго дня, з моменту підписання договору
Кількість годин охорони
Дата подання: 03 березня 2021 11:27
Дата відповіді: 05 березня 2021 19:30
Яка кількість годин охорони?
Відповідь: Доброго дня, цілодобова охорона
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-008768-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 02 березня 2021 12:02
Щодо посвідчень з зазначенням відповідної вогнепальної підготовки
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2021 15:24
Шановний учаснику, на Вашу вимогу повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі встановлюються замовником відповідно до статті 16 Закону. Так, згідно з частиною другою статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У свою чергу, відповідно до частини четвертої статті 16 Закону під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті. Отже, виходячи з норм частини другої статті 16 Закону, при здійсненні процедур закупівель замовник може установити як один або декілька кваліфікаційних критеріїв, так і одночасно всі. Натомість під час проведення торгів з обмеженою участю замовник має встановлювати всі кваліфікаційних критерії, передбачені частиною другою статті 16 Закону.
Крім того, повідомляємо,що відповідно до Наказом Міністерства соціальної політики України від 25 вересня 2013 року № 621 внесено зміни до кваліфікаційної характеристики професії «Охоронник». Так, відтепер охоронникам присвоюватимуть один із чотирьох розрядів (раніше їх було шість), що різняться за ступенем ризику об’єкта, який вони охороняють. Також змінено й вимоги щодо освіти охоронників. Охоронники 3-го та 4-го розряду мають право на охорону об’єктів з високим ступенем ризику, а у випадках, передбачених законодавством, — і на використання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, або вогнепальної зброї. Тому вимоги до закупівлі є аргументованими та не мають підстав для зміни.
Крім того, повідомляємо,що відповідно до Наказом Міністерства соціальної політики України від 25 вересня 2013 року № 621 внесено зміни до кваліфікаційної характеристики професії «Охоронник». Так, відтепер охоронникам присвоюватимуть один із чотирьох розрядів (раніше їх було шість), що різняться за ступенем ризику об’єкта, який вони охороняють. Також змінено й вимоги щодо освіти охоронників. Охоронники 3-го та 4-го розряду мають право на охорону об’єктів з високим ступенем ризику, а у випадках, передбачених законодавством, — і на використання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, або вогнепальної зброї. Тому вимоги до закупівлі є аргументованими та не мають підстав для зміни.
Номер вимоги: UA-2021-02-26-008768-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 02 березня 2021 12:12
Офіс в Дніпрі
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Дніпрі. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Дніпрі та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Дніпрі. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Дніпра, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Дніпрі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2021 16:04
Шановний Учасник, на задоволення Вашої вимоги Замовником буде внесено зміни до тендерної документації та викладено останню в новій редакції. Дякуємо за співпрацю.
Номер вимоги: UA-2021-02-26-008768-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 03 березня 2021 10:41
- у разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди) або копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено договір реагування) термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2017 року;
До чого 2017 рік у вимозі? Зараз 2021. Виправте невідповідності документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2021 19:15
Шановний Учасник, на задоволення Вашої вимоги Замовником буде внесено зміни до тендерної документації та викладено останню в новій редакції. Дякуємо за співпрацю.
Номер вимоги: UA-2021-02-26-008768-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Авангард і К, Код ЄДРПОУ:34823235
Дата подання: 03 березня 2021 13:20
Щодо посвідчень з зазначенням відповідної вогнепальної підготовки
Доведить яким чином КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КУЛЬТУРНО-СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС «ШИННИК» відноситься до об’єктів з високим ступенем ризику?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2021 19:21
Критерії розподілу суб’єктів господарювання за ступенем ризику їх господарської діяльності для безпеки життя і здоров’я населення, навколишнього природного середовища визначаються постановою Кабінету Міністрів України від 05 вересня 2018 р. № 715 (надалі – Постанова КМУ №715), відповідно до п. 4 якої, віднесення суб’єкта господарювання до високого, середнього або незначного ступеня ризику здійснюється з урахуванням суми балів, нарахованих за всіма критеріями, визначеними в додатку 2, за такою шкалою: від 41 до 100 балів - високий; від 21 до 40 балів - середній; від 0 до 20 балів - незначний.
Загалом додаток № 2 до Постанови КМУ №715 передбачає сім таких критеріїв.
Враховуючи те, що КП "КУЛЬТУРНО-СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "ШИННИК" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, під час проведення культурних заходів може приймати більше однієї тисячі осіб, без врахування штатної чисельності працівників та інших відвідувачів дитячих кружків та спортивних секцій, а також з огляду на площу, висоту, категорію складності об’єкту будівництва, такий суб’єкт господарювання можна віднести до об’єктів з високим ступенем ризиків, адже лише за чотирма критеріями додатку 2 кількість балів перевищує нижню межу шкали, встановленої до об’єктів з високим ступенем ризиків.
Загалом додаток № 2 до Постанови КМУ №715 передбачає сім таких критеріїв.
Враховуючи те, що КП "КУЛЬТУРНО-СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "ШИННИК" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, під час проведення культурних заходів може приймати більше однієї тисячі осіб, без врахування штатної чисельності працівників та інших відвідувачів дитячих кружків та спортивних секцій, а також з огляду на площу, висоту, категорію складності об’єкту будівництва, такий суб’єкт господарювання можна віднести до об’єктів з високим ступенем ризиків, адже лише за чотирма критеріями додатку 2 кількість балів перевищує нижню межу шкали, встановленої до об’єктів з високим ступенем ризиків.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА" |
610 000,00
UAH з ПДВ
|
610 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" #37538877 |
Переможець |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2021 17:55
|
Додаткова угода охорона зм.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2021 17:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 13:57
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 11:34
|
договір 2603 охорона.pdf | укладений |
26 березня 2021 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення описок |
Номер договору про закупівлю: | 2603 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі у зв'язку із ліквідацією Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2603 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |