Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт елементів благоустрою на території Центрального парку культурі та відпочинку ім. Т.Г. Шевченка
Очікувана вартість
2 496 743,90 UAH
UA-2021-02-26-008460-a 26a1121e6f7a4fdabc3472c5674fc747
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567207234 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567207234
departamentblag@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Нормативні документи: роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Договір про закупівлю укладено на підставі проведеного тендеру за номером UA-2020-05-29-005020-b
За даною процедурою закуповуються послуги, які є аналогічними та надавалися за договором від 31.07.2020 № 31/07-2, а саме:
Демонтаж покриттiв з дрiбнорозмiрних фiгурних елементiв мощення [ФЭМ]
Розбирання облицювання стiн з гранiтних плит
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,4 м3.
Перевезення сміття до 30 км
Улаштування пiдстильних та
вирiвнювальних шарiв основи з відсіву
Улаштування покриттiв з дрiбнорозмiрних фiгурних елементiв мощення [ФЭМ]
Установлення накривних елементів парапету з гранітних полірованих плит товщиною 30 мм при кількості плит 1 м2 до 10
Вiдбивання штукатурки по цеглi та бетону зi стiн та стель, площа вiдбивання в одному мiсцi до 5 м2
Улаштування основи пiд штукатурку з сiтки по цегляних та бетонних поверхнях
Полiпшене штукатурення цементно-вапняним розчином по каменю парапетів
Перхлорвiнiлове фарбування
Утілізація сміття
Монтаж металевої огорожi

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 16:41
Оскарження наміру укласти договір: 09 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт елементів благоустрою на території Центрального парку культурі та відпочинку ім. Т.Г. Шевченка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, територія Центрального парку культурі та відпочинку ім. Т.Г. Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

26 лютого 2021 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НОРМА"
#33880412
Переможець 2 496 743,90
UAH з ПДВ
26 лютого 2021 16:41

Документи

26 лютого 2021 16:41
Електронний підпис
26 лютого 2021 16:41
Електронний підпис
26 лютого 2021 16:07
Намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2021 16:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НОРМА"
#33880412
2 496 743,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2021 16:41
Електронний підпис
26 лютого 2021 16:41
Електронний підпис
26 лютого 2021 16:07
Намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 16:38
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 15:34
Ду 3 15.03-3.pdf зміни до договору
01 липня 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 14:14
Ду 2 15.03-3.pdf зміни до договору
24 березня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 17:22
Ду 1 15.03-3.pdf зміни до договору
18 березня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 15:44
15.03-3.pdf укладений
16 березня 2021 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 15/03-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 15/03-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 15/03-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 09 липня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Згода сторін