Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37747995 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 2Б |
Контактна особа: |
Костянтин Ярошевич +380509706428 tksmbl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 13:43 |
Очікувана вартість: | 4 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 10:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 10:36 |
Додаток 5 Нова редакція (зміни).docx | |
05 березня 2021 10:36 |
Зміни до Додатку 5 +.doc | |
26 лютого 2021 15:56 |
Додаток 6.docx | |
26 лютого 2021 15:56 |
Додаток 1.docx | |
26 лютого 2021 15:56 |
Тендерная документація 4 680 000 +.docx | |
26 лютого 2021 15:56 |
Додаток 2.docx | |
26 лютого 2021 15:56 |
Додаток 4.docx | |
26 лютого 2021 15:56 |
Додаток 3.docx |
05 березня 2021 10:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2021 10:36 |
Додаток 5 Нова редакція (зміни).docx
|
|||
05 березня 2021 10:36 |
Зміни до Додатку 5 +.doc
|
|||
26 лютого 2021 15:56 |
Додаток 6.docx
|
|||
26 лютого 2021 15:56 |
Додаток 1.docx
|
|||
26 лютого 2021 15:56 |
Тендерная документація 4 680 000 +.docx
|
|||
26 лютого 2021 15:56 |
Додаток 2.docx
|
|||
26 лютого 2021 15:56 |
Додаток 4.docx
|
|||
26 лютого 2021 15:56 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Потенційний учасник має право звернутися, у разі потреби для ознайомлення с документацієт, безпосередньо за адресою Замовника: Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Егорова 2Б (Адмін. корпус)
2) Прохання уточнити ( на електромонтажні роботи чи будівельні роботи)? - по коду ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
3) Кількість договорів, яку потрібно вказати в довіці ? - згідно додатку 3 щонайменше по двом об’єктам
4) Чи можно щоб Учасник показав досвід- електромонтажних робіт , а досвід будівельних робіт вказав від Субпідрядника, який буде залучений для виконання робіт ? - Так
Вимоги про усунення порушення
16 березня 2021 року Комунальним некомерційним підприємством «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Сєвєродонецької міської ради проведено тендер на предмет закупівлі: Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області (електромонтажні роботи та перегородки).
За результатами аукціону, перше місце посіло Приватне підприємство «Грант-Пласт» (Рішення оформлене протоколом від 23.03.2021 року). Наголошуємо, що вказане підприємство не може бути визнано переможцем з огляду на наступне.
1. Учасник надав розрахунок кошторисної заробітної плати на суму 18603,50 грн, в той же час розрахунок розміру заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції (кошторису) заявлена 14500,00 грн, що вважається суттєвим порушенням та невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації.
«1.8 Учасник у складі пропозиції повинен надати розрахунок розміру заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції, складений відповідно до Наказу Мінрегіону № 281 від 20.10.2016 р. із змінами. Уразі невиконання зазначених умов тендерної документації Замовник має право відхилити подану пропозицію учасника»
2. В графіку виконання робіт відсутній конкретні найменування робіт які будуть виконуватися та в який термін. Замість цього лише вказано, назва об’єкту та період виконання. Наданий Графік не відповідає умовам додатку доданому замовником.
Як вказано в Наказі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009 року в першу чергу має бути зазначено, які роботи виконуються і в який період часу для належного контролю підрядника. Необхідність складання графіку виконання робіт передбачає своєчасне та повне виконання визначеного графіком обсягу робіт у конкретний час, що в свою чергу відображається у Договорі укладеному між сторонами та надає можливість Замовнику та особам які виконують функції авторського та технічного нагляду своєчасно здійснити контроль за строками виконання робіт та їх якістю. Належним чином складений графік виконання робіт є підставою для належного прийняття робіт та їх оплати в межах поданого графіка фінансування. Доданий учасником ПП «Гранд-Пласт» графік взагалі не відповідає функціям та завданню документу, та є звичайним зазначенням максимального терміну виконання робіт які були вже зазначені замовником в тендерній документації, що в свою чергу є невідповідністю умовам тендерної документації.
3. Договір №1187/19 доданий в сканованному чорно-білому вигляді не засвідчений належним чином, КЕП на даний договір не накладений.
Окрім цього, договір не відповідає критерію аналогічності оскільки має код ДК021:2015-45450000-6, а аналогічний договір, згідно роз’ясненням замовника КНП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» від 04.03.2021 повинен бути з кодом ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт або більш складні будівельні роботи.
Договір №441 також доданий в сканованому чорно-білому вигляді без засвідчення, КЕП також не накладався.
Вищезазначений договір є невідповідним критерію аналогічності так як він має код ДК021:2015-45450000-6, а аналогічний договір, згідно роз’ясненням замовника КНП «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» від 04.03.2021 повинен бути з кодом ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт або більш складні будівельні роботи.
4. Звертаємо увагу на те, що у довідці про обладнання не вказано моделі декотрого обладнання, з чого не можна зробити висновок про можливості техніки, для виконання роботи згідно технічного завдання, наприклад: Кран на автомобильном ходу 10т визначено як «ДАФ». Точна модель відсутня. Також не вказано чи орендований Автогідропідіймач.
В кошторисі та в довідці про обладнання відсутня декотра техніка, яка наявна в технічному завданні замовника. Приклад : Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5 т, Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 8, Автомобiлi-самоскиди, вантажопiдйомнiсть 7 т Крани на гусеничному ходу, вантажопiдйомнiсть до 16 т, Крани на гусеничному ходу, вантажопiдйомнiсть 25 т, Крани на гусеничному ходу, вантажопiдйомнiсть 40 т Автонавантажувачi, вантажопiдйомнiсть 5 т и тд. Такі невідповідності свідчать про відсутність у учасника матеріально-технічної бази для виконання вимог технічного завдання.
5. В довідці про наявність персоналу необхідного для виконання договору відсутні головний інженер, прораб, спеціаліст по інженерним мережам тепло-газо-водозабезпечення. Також відсутні водії кранов, машин (незрозуміло як буде здійснюватися управління транспортними засобами). В доданих договорах відсутня інформація щодо оренди транспортних засобів з відповідними працівниками, або окреме залучення таких працівників. З чого можна зробити висновок що учасник не може в повному обсязі виконати умови технічного завдання Замовника.
6. Договір оренди техніки від 04 січня 2021 встановлює суму оренди техніки 5000,00 грн. в місяць за всю техніку, однак в кошторисі яку додав учасник в складі тендерної пропозиції, вказані ціни на техніку надмірно завищені, наприклад: Автогiдропiдiймачi, висота пiдйому 12 м 650грн./год. 9082,00 грн усього. Крани на автомобiльному ходу 10т ціна 850 грн./год. 45831,00 грн. усього. Загальна сумма згідно ДЦ ИВР 68 по розділу «2.Будівельні машини та механізми» дорівнює 201596,39 грн.
Таким чином учасник зробив не обгрунтоване завишення цін в кошторисі.
7. Згідно умовам тендерної документації п.п. 4.1 участник забов’язан додати гарантійний лист про те що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів з дати останнього строку подачі тендерних пропозицій. Цю вимогу участник не виконав, такий лист відсутній в поданій документації учасника, що в свою чергу призводить до невідповідності пропозиції вимогам визначеним замовником в тендерній документації.
Враховуючи викладене та керуючись ст. 5, 16, 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вимагаємо від Комунального некомерційного підприємства «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Сєвєродонецької міської ради прийняти рішення про визнання пропозиції Приватного підприємства «Грант-Пласт» такою ще не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі», та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника згідно п.11 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-03-000076 ● 94dd947297d6471ea1fe5f023354a14a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2021 14:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2021 № 504
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Вікторія ПЕРИНСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 01.09.2021 № 504
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2021-02-26-008306-а 26.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Інна ЖУКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-06 14:38:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області (електромонтажні роботи та перегородки)», за ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт, очікуваною вартістю 4 680 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-26-008306-а), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-09 09:13:42
Відповідь на питання
Відповідь:
17.12.2020 року було укладено договір №17/12/20 про надання послуг з розробки проектно-кошторисної документації по об`єкту: «Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області (електромонтажні роботи та перегородки)»
У результаті було отримано:
- зведений коштористний розрахунок вартості об`єкта: «Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області (електромонтажні роботи та перегородки)» на суму 4784,32493 тис. грн. (Скан. договору та кошторису додається).
- Дефектний Акт на «Реконструкцію будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області (електромонтажні роботи та перегородки)» з переліком робіт та витрат.
За посиланням https://sed-rada.gov.ua/rozporyadzhennya-kerivnika-vca-no138-1 розміщено Розпорядження Керівника Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області №138 від 19.03.2021 року «Про внесення змін до бюджету Сєвєродонецької міської територіальної громади на 2021 рік». Згідно якого було затверджено розподіл коштів бюджетного розвитку на здійснення заходів на будівництво, реконструкцію і реставрацію, капітальний ремонт об`єктів виробничої, комунальної та соціальної інфраструктури за об`єктами у 2021 р., а саме на «Реконструкцію будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області (електромонтажні роботи та перегородки)» (Додаток 5 до Розпорядження №138 від 19.03.2021, сторінка 13, скан. додається).
Також маємо зазначити, що «Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області (електромонтажні роботи та перегородки)» проводиться у відповідності то Загального зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта: «Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області» на суму 26760,322 тис. грн. від 18.08.2020 року. (Скан. кошторису додається), який підтверджується Експертним звітом щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту «Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області» (Скан. Експертного звіту додається).
- Відповідь.docx
- Дефектний Акт (електромонтажні роботи та перегородки).pdf
- Договір 17 12 20 про наданя послуг з розробки (електромонтажні роботи та перегородки).pdf
- Експертний звіт 26 млн Загальний.pdf
- Зведений кошторис 26 млн. Загальний.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок вартості (електромонтажні роботи та перегородки).pdf
- Розпорядження ВЦА №138 від 19.03.2021 (електромонтажні роботи та перегородки).pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-06 14:38:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області (електромонтажні роботи та перегородки)», за ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт, очікуваною вартістю 4 680 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-26-008306-а), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-09 09:12:38
Відповідь на питання
Відповідь:
17.12.2020 року було укладено договір №17/12/20 про надання послуг з розробки проектно-кошторисної документації по об`єкту: «Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області (електромонтажні роботи та перегородки)»
У результаті було отримано:
- зведений коштористний розрахунок вартості об`єкта: «Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області (електромонтажні роботи та перегородки)» на суму 4784,32493 тис. грн. (Скан. договору та кошторису додається).
- Дефектний Акт на «Реконструкцію будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області (електромонтажні роботи та перегородки)» з переліком робіт та витрат.
За посиланням https://sed-rada.gov.ua/rozporyadzhennya-kerivnika-vca-no138-1 розміщено Розпорядження Керівника Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області №138 від 19.03.2021 року «Про внесення змін до бюджету Сєвєродонецької міської територіальної громади на 2021 рік». Згідно якого було затверджено розподіл коштів бюджетного розвитку на здійснення заходів на будівництво, реконструкцію і реставрацію, капітальний ремонт об`єктів виробничої, комунальної та соціальної інфраструктури за об`єктами у 2021 р., а саме на «Реконструкцію будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області (електромонтажні роботи та перегородки)» (Додаток 5 до Розпорядження №138 від 19.03.2021, сторінка 13, скан. додається).
Також маємо зазначити, що «Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області (електромонтажні роботи та перегородки)» проводиться у відповідності то Загального зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта: «Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області» на суму 26760,322 тис. грн. від 18.08.2020 року. (Скан. кошторису додається), який підтверджується Експертним звітом щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту «Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області» (Скан. Експертного звіту додається).
- Відповідь.docx
- Дефектний Акт (електромонтажні роботи та перегородки).pdf
- Договір 17 12 20 про наданя послуг з розробки (електромонтажні роботи та перегородки).pdf
- Експертний звіт 26 млн Загальний.pdf
- Зведений кошторис 26 млн. Загальний.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок вартості (електромонтажні роботи та перегородки).pdf
- Розпорядження ВЦА №138 від 19.03.2021 (електромонтажні роботи та перегородки).pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня! З огляду на інформацію, яка наведена у Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 21.09.2021 за результатом проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус (електромонтажні роботи та перегородки) (ДБН В.2.2-10-2001)(ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-26-008306-a ми, як законослухняний Замовник, виконали всі можливі дії стосовно виконання умов наведених у висновку, а саме: направили на юридичну адресу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ГРАНД-ПЛАСТ», код ЄДРПОУ 34274393, (93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул.Танкістів, б.21, кв.34) рекомендаційний лист (вих. № 22.09.2021 №1268) про намір розірвання ДОГОВОРУ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДРЯДУ №59-3132 від 09.04.2021р. та додаткову угоду про розірвання ДОГОВОРУ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДРЯДУ №59-3132 від 09.04.2021р. Скан. копія Листа (рекомендаційний), додаткової угоди та фіскального чека про відправлення листа додається до пояснення. Також звертаємося до Вас з проханням надати інформацію стосовно наступних дій у разі відмови ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ГРАНД-ПЛАСТ», код ЄДРПОУ 34274393, як сторони за ДОГОВОРОМ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДРЯДУ №59-3132 від 09.04.2021р. у розірванні договору.
2021-09-24 09:11:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ГРАНД-ПЛАСТ" |
4 309 993,85
UAH з ПДВ
|
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ" |
4 071 600,17
UAH з ПДВ
|
3 799 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЮФ "Каррал"" |
4 099 926,11
UAH з ПДВ
|
4 052 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СБК БУДЛАЙН" |
4 232 751,45
UAH з ПДВ
|
4 099 925,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРІНЖЕНЕРІНГ |
4 479 565,55
UAH з ПДВ
|
4 479 565,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Галушка Олена Олександрівна |
4 493 047,55
UAH з ПДВ
|
4 493 047,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Ромалекс" |
4 589 812,80
UAH з ПДВ
|
4 589 812,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ГРАНД-ПЛАСТ" #34274393 |
Переможець |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:02
|
ДУ3 59-3132.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 15:31
|
ДУ 2 59-3132.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2021 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2021 08:34
|
ДУ 1 №59-3132.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 08:26
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 12:23
|
59-3132.pdf | укладений |
09 квітня 2021 12:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 59-3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 59-3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 59-3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |