Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44104488 |
Місцезнаходження: | 27300, Україна , Кіровоградська обл., смт Олександрівка, вул. Незалежності України, 82 |
Контактна особа: |
Надія Шишка +380524232286 vos_alex27300@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 15:38 |
Очікувана вартість: | 305 931,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 15:42 |
Тендерна документація 26.02.2021.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-12-000018 ● 04f09ca9428a4ccb96b1e0f98c941ae3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2021 17:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.04.2021 № 166
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 09.04.2021 № 166
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-02-26-008031-a 26.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-16 14:37:46
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «М'ясо свинини (м’якоть, обваловане (без кісток) обезжирене, охолоджене)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-26-008031-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Так, відповідно до вимог пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, учасником - переможцем фізичною особою - підприємцем «ЯРЕМА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» не надано шляхом оприлюднення в електронній системі документів, що підтверджує відсутність підстав у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимогами тендерної документації Замовника.
Чому Вами не відхилено переможця фізичну особу – підприємця «ЯРЕМА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» як такого, що не надав у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону та укладено з ним Договір, чим недотримано вимоги абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-21 15:19:43
Щодо усунення порушення
В зв’язку з усуненням порушеня при визначенні переможця, договір з ФОП Ярема Ю.О. буде розірвано та оприлюднено належним чином в системі Прозорро.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-20 10:24:43
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «М'ясо свинини (м’якоть, обваловане (без кісток) обезжирене, охолоджене)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-26-008031-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника фізичну особою - підприємця «ЯРЕМА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, натомість визначено даного учасника переможцем та укладено з ним договір.
Так, відповідно до пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІI «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 130 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Проте, у поданому документі «Тендерна пропозиція» фізичної особи - підприємця «ЯРЕМА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» учасник зазначив, що зобов’язується дотримуватись умов цієї пропозиції в цілому, протягом 90 календарних днів з моменту підписання договору про закупівлю, що не відповідає змісту вимоги пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІI «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-23 14:59:51
Щодо усунення порушення
В зв’язку з усуненням порушеня при визначенні переможця, договір з ФОП Ярема Ю.О. буде розірвано та оприлюднено належним чином в системі Прозорро.
Надання інформації про усунення порушення замовником
усунено порушення шляхом підписання додаткової угоди про розірвання договору
2021-05-13 10:30:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору на підставі додаткової угоди
2021-05-14 08:53:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЯРЕМА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
305 831,00
UAH з ПДВ
|
305 831,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЗАКРЕВСЬКИЙ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
305 899,00
UAH з ПДВ
|
305 899,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЯРЕМА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2788515270 |
Переможець |
305 831,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 10:41
|
ду 4.pdf | укладений |
13 травня 2021 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2021 10:06
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2021 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 10:54
|
ду 1.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 11:30
|
договір 77.pdf | укладений |
30 березня 2021 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшено ціну за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |