Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Електромонтажні роботи» код ДК 021:2015 – 45310000-3 (послуги зі встановлення системи відеоспостереження та охоронної сигналізації)
Очікувана вартість
2 106 147,63 UAH
UA-2021-02-26-007987-a ● 970eacead6e847ee95c3da177e277dcd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142885 |
Місцезнаходження: | 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 26 |
Контактна особа: |
Катерина Ігорівна Некрасова +380500527287,+380626471538 kramgoroo_dz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 14:46 |
Очікувана вартість: | 2 106 147,63 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
8) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення системи відеоспостереження та охоронної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Заклади управління освіти м. Краматорськ (відповідно до додатку 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання сторонами актів здачи-приймання наданих послуг. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника, з відстрочкою платежів до 20 календарних днів. Розрахунки здійснюються відповідно та в межах виділених асигнувань і кошторисного призначення на цю закупівлю. Оплата здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань на даний предмет закупівлі. У випадку затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 15:40 |
Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (2).docx | |
26 лютого 2021 15:40 |
ТД.docx | |
26 лютого 2021 15:40 |
проект договору.docx | |
26 лютого 2021 15:40 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-007987-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СФЕРА", Код ЄДРПОУ:32270622
Дата подання: 01 березня 2021 10:40
Щодо виключення незрозумилих вимог
Шановний Замовнику! Ваша закупівля сформована за кодом ДК 021:2015 – 45310000-3 - «Електромонтажні роботи» (послуги зі встановлення системи відеоспостереження та охоронної сигналізації),що повністю відповідає предмету закупівлі. Але, ДОДАТКОМ 1 до тендерної документації "- Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, у розділах 2 та 3 "Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" та "Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" передбачені крітерії, які відносяться до зовсім іншого коду - ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 79710000-4 Охоронні послуги. Скажить будь ласка, навіщо спеціалистам з монтування охоронних систем та систем відеоспостерження пріїзджаті на транспорті реагування, якій повинен бути обладнаний місцями для перевезення службових собак на монтаж зі службовим собакою за дозвілом власного об’єкту дозвільної системи (кімнати зберігання зброї) на території м. Краматорськ чи Краматорського району? Якщо у подальшому Вам необхідні послуги з реагування та охорони- це вже зовсім іншій код. У такому поєднанні кодів вбачається наявність корупційної складовий, що звужує коло учасників до 1, саме того, у якого є і технічні спеціалисти і службови собаки ті інші дозвілі, не передбачені предметом закупівлі. Тому, вимагаємо привесті технічну документацію торгів у відповідність до вимог діючого законодаства України. З повагою.....
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 10:45
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерний комітет Управління освіти Краматорської міської ради прийняв рішення відхилити вимогу та надати роз’яснення:
«Відповідно додатку 2 тендерної документації після монтажу обладнання Учасник (Виконавець) кожен об’єкт підключає до власного пульту централізованого спостереження (ПЦС), протягом 3-ох (трьох) місяців власними силами здійснює спостереження та реагування на сигнал тривоги, здійснює обслуговування встановлених систем (здійснює так званий «тестовий режим») та додатку 3 «після монтажу обладнання, з дати підписання Акту виконанних послуг підключити кожен об’єкт до власного пульту централізованого спостереження (ПЦС), протягом 3-ох (трьох) місяців власними силами здійснювати спостереження та реагування на сигнал тривоги та обслуговувати встановлені системи (здійснює так званий «тестовий режим»)», тобто вимоги до учасника, які прописані в додатку 1 до тендерної документації, необхідні в подальшому для виконання умов договору».
«Відповідно додатку 2 тендерної документації після монтажу обладнання Учасник (Виконавець) кожен об’єкт підключає до власного пульту централізованого спостереження (ПЦС), протягом 3-ох (трьох) місяців власними силами здійснює спостереження та реагування на сигнал тривоги, здійснює обслуговування встановлених систем (здійснює так званий «тестовий режим») та додатку 3 «після монтажу обладнання, з дати підписання Акту виконанних послуг підключити кожен об’єкт до власного пульту централізованого спостереження (ПЦС), протягом 3-ох (трьох) місяців власними силами здійснювати спостереження та реагування на сигнал тривоги та обслуговувати встановлені системи (здійснює так званий «тестовий режим»)», тобто вимоги до учасника, які прописані в додатку 1 до тендерної документації, необхідні в подальшому для виконання умов договору».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СБ "ТИТАН-1" |
1 742 045,13
UAH з ПДВ
|
1 742 045,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЄОН ВК" |
1 870 000,00
UAH з ПДВ
|
1 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СБ "ТИТАН-1" #34722585 |
Переможець |
1 742 045,13
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2021 11:44
|
ДУ №2_40-33.pdf | зміни до договору |
11 червня 2021 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2021 08:30
|
ДУ №1_40-33.pdf | зміни до договору |
03 червня 2021 08:29
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 09:21
|
Дог №40-33.pdf | укладений |
06 квітня 2021 09:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2.1: "Послуги надаються Виконавцем з дня підписання договору по 14.06.2021 року" |
Номер договору про закупівлю: | 40-33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.1 Загальна вартість Договору складає 1 532 890,40 грн (один мільйон п’ятсот тридцять дві тисячі вісімсот дев’яносто грн 40 коп.), у т.ч. ПДВ (20%) – 255 481,73 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 40-33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |