Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 04054091 |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Університетська,19 |
Контактна особа: |
Попелешко Олена Андріївна +380619448093 oks@mlt.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 13:12 |
Очікувана вартість: | 14 047 986,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140 479,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Після надання акту (актів) виконаних робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 14:32 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
26 лютого 2021 14:32 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
26 лютого 2021 14:32 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
26 лютого 2021 14:32 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
26 лютого 2021 14:32 |
Тендерна Документація.doc | |
26 лютого 2021 14:32 |
Додаток 9 (Проект договору ).doc | |
26 лютого 2021 14:32 |
Додаток 8 до ТД.doc | |
26 лютого 2021 14:32 |
Додаток 7 до ТД(Лист підтвердження).doc | |
26 лютого 2021 14:32 |
Додаток 6 до ТД (Інформація для переможця).doc | |
26 лютого 2021 14:32 |
Додаток 5 до ТД (Цінова пропозиція).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000087 ● d0a200e8cd684dd7ac5ffb89f07e6129
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
16 UA-2021-02-26-006474-a 26.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-18 14:26:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Підрядні роботи по об’єкту: «Реконструкція каналізаційного колектору по вул.Шмідта від просп.Богдана Хмельницького до вул.Івана Алексєєва у м.Мелітополі Запорізької області» (код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-26-006474-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-22 17:00:03
Пояснення
Пояснення на Запит до моніторингу.
Тендерним комітетом департаменту капітального будівництва та житлово- комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області розглянуто запит Державної аудиторської служби про надання пояснень оприлюдненого 18.06.2021 р. о 14:26, в рамках триваючого моніторингу процедури закупівлі підрядних робіт по об’єкту : « Реконструкція каналізаційного колектору по вул.Шмідта від просп.Богдана Хмельницького до вул.Івана Алексєєва у м.Мелітополі Запорізької області» (код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-26-006474-a) та повідомляється наступне. Відповідно до ч. 5. ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" надаємо пояснення до моніторингу ID моніторингу : UA-M-2021-06-10-000087, опубліковано від 10.06.2021 о 21:50 Автор: Державна аудиторська служба України, а саме:
- очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами), прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ;
- обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено на підставі розрахунку до проєкту кошторису. Дана закупівля розрахована на 2021-2022 роки. Відповідно до рішення сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області призначається розмір бюджетного призначення.
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені у Додатку № 1 до тендерної документації Замовника, та складені на підставі проєктно - кошторисної документації, а саме: на підставі локальних кошторисів, які є невід’ємною частиною проєктно - кошторисної документації. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для виконання будівельних робіт відповідають державним стандартам, будівельним нормам.
Надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту Мелітопольської міської ради Запорізької області - https://mlt.gov.ua .
Надання інформації про усунення порушення замовником
Роз’яснення щодо висновку. Тендерним комітетом департаменту капітального будівництва та житлово- комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області отримано висновок про результати моніторингу закупівлі, Державної аудиторської служби України, від 25.06.2021р. ID моніторингу: UA-M-2021-06-10-000087, на закупівлю Підрядних робіт по об’єкту: « Реконструкція каналізаційного колектору по вул.Шмідта від просп.Богдана Хмельницького до вул.Івана Алексєєва у м.Мелітополі Запорізької області» (код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-26-006474-a). За результатами здійснення моніторингу установлено, що розділ 3 Додатку 1 «Технічні умови» до тендерної документації містить посилання на торгову марку труб ПП InCor®, без зазначення обґрунтування необхідності використання товарів під час виконання робіт по предмету закупівлі саме цієї торгової марки, що є порушенням вимог частини четвертої статті 23 Закону. Стосовно питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію визначеного пунктом 2 частини другої статті 16 Закону, учасник повинен надати довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації учасника, які мають необхідні знання та досвід за формою визначеною у пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.03.2021 № 11/03-03. Проте, рядки 44 та 46 зазначеної довідки не містять обов’язкової інформації, передбаченої формою довідки, а саме: не зазначена спеціальність Голобородько Івана Даниловича та Комар Максима Олеговича. Крім того, моніторингом зазначеного питання встановлено, що для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність будівельних машин та механізмів учасника для виконання будівельно-монтажних робіт за формою, визначеною пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації. На виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт від 11.03.2021 № 11/03-02. Також встановлено, що Додатком 1 «Технічні умови» до тендерної документації передбачено виконання учасником робіт із застосуванням наступних елементних норм: ЕН27-67-4 – Розбирання дорожніх покриттів та основ асфальтобетонних, ЕН27-67-2 – Розбирання дорожніх покриттів та основ щебеневих, ЕН22-6-5 – Укладання водопровідних чавунних напірних розтрубних труб із забиванням розтрубів азбестоцементним розчином (діаметр 150 мм), Е7-31-1 – Установлення опор iз плит i кiлець дiаметром до 1000 мм, Е23-13-4 – Улаштування круглих збiрних залiзобетонних каналiзацiйних колодязiв дiаметром 1 м у мокрих грунтах. Для виконання робіт за нормою ЕН27-67-4, відповідно до ресурсних норм, передбачена наявність автогрейдерів середнього типу, потужністю 99 кВт. Для виконання робіт ЕН27-67-2 передбачена наявність тракторів на гусеничному ходу (потужність 59 кВт), розпушувачів причепних (без трактора), автогрейдерів середнього типу (потужність 99 кВт) та щіток дорожніх навісних на базі трактора. Норма ЕН22-6-5 передбачає застосування кранів-трубоукладальників для труб діаметром до 400 мм (вантажопідйомність 6,3 т), норма Е7-31-1 передбачає застосування кранів на автомобільному та кранів на гусеничному ходу (вантажопідйомністю 16 т), норма Е23-13-4 передбачає використання котлів бітумних пересувних (місткість 400 л). Проте, у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт від 11.03.2021 № 11/03-02 відсутня інформація щодо наявності в учасника вищезазначених машин та механізмів. Отже, ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» не підтверджено наявності, у достатній кількості, машин та механізмів для виконання робіт передбачених локальними кошторисами, наведеними у Додатку 1 до тендерної документації. Крім того слід зазначити, що довідка від 11.03.2021 № 11/03-02 не містить інформації щодо наявності в учасника пилки дискової електричної, яку він зазначає у розділі ІІІ підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 7-1-1 та враховує її у складі загальновиробничих витрат. Аргументовані заперечення Замовника до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі відкриті торги, на закупівлю Підрядних робіт по об’єкту: « Реконструкція каналізаційного колектору по вул.Шмідта від просп.Богдана Хмельницького до вул.Івана Алексєєва у м.Мелітополі Запорізької області» (код ДК 021:2015:45230000-8–Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-26-006474-a). Підстава для прийняття рішення про початок моніторингу: Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 25 червня 2021р. в електронній системі закупівель було опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Перш за все технічне завдання складе відповідно до проєктно- кошторисної документації, яка пройшла експертизу проєкту будівництва, про що свідчить експертний звіт від 27.12.2019р № 08-0207/1-19 виданий ДП «Спеціалізована державна експертна організація –Центральна служба Української державної будівельної експертизи» філія ДП «Укрдержбудекспертиза» у Запорізькій. Розділ 3 Додатку 1 «Технічні умови» до тендерної документації містить посилання на торгову марку труб ПП InCor®, але ж Додаток №1 містить Примітку: У разі, якщо у даному технічному завданні йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічне завдання містить вираз (або еквівалент). Відповідно до частини 4 статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». При складанні тендерної документації застосовується термін «або еквівалент» до матеріалів, устаткування, обладнання та інвентарю, які входять до складу робіт, а склад робіт визначається на підставі завдання на проєктування та нормативно-правових актів, які регулюють відносини в даній сфері, зокрема: ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації», Національний стандарт України ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012 «Настанова з організації проведення експертизи проектної документації на будівництво», Національний стандарт України «Правила визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Національний стандарт України «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 та інші. Тобто Замовником жодним чином не порушено Закон України «Про публічні закупівлі», Додаток 1 містить всю необхідну інформацію. Стосовно наданої Учасником ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.03.2021 № 11/03-03, рядки 44 та 46 зазначеної довідки не містять обов’язкової інформації, передбаченої формою довідки, а саме: не зазначена спеціальність Голобородько Івана Даниловича та Комар Максима Олеговича. Дана довідка на думку Замовника містить всю необхідну інформацію, не зазначення спеціальності , не є грубим порушенням Голобородько Івана Даниловича та Комар Максима Олеговича, а також згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відсутність у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.03.2021 № 11/03-03 зазначення спеціальності Голобородько Івана Даниловича та Комар Максима Олеговича, не є грубим порушенням це формальна (несуттєва ) помилка (технічна помилка - описка) яка не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника. Відповідно до наданої Учасником ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт від 11.03.2021 № 11/03-02. Повідомляємо наступне, що Замовником даної закупівлі не встановлено вимог у тендерній документації, стосовно того, що Учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт саме на підставі «Підсумкової відомості ресурсів». Замовником надана інформація, а саме: «Примітка»: Довідка «Про наявність обладнання та матеріально – технічної бази,необхідної для виконання робіт» - це довідка, в якій зазначено наявність транспортних засобів, машин, механізмів та обладнання, перелік власної , орендованої техніки, техніки згідно договору послуг, лізингу, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), необхідних для виконання будівельних робіт. До довідки включаються тільки такі машини, механізми та обладнання, які будуть застосовані при виконанні робіт. На підставі вищезазначеної інформації, Учасник ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» надав перелік необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної у довідці від 11.03.2021 № 11/03-02. Під час розгляду найбільш економічної пропозиції Учасника ТОВ «АБЗ ПРОМБУД», жодних з принципів публічних закупівель перерахованих у ст. 5 Закону Замовником не порушено. Підприємство ТОВ «АБЗ ПРОМБУД » (підрядник) зарекомендувало себе як сумлінний виконавець будівельних робіт. Враховуючи викладене, Замовник правомірно, відповідно до умов тендерної документації та Закону, визначив переможцем тендерну пропозицію Учасника. Також, у висновку про результати моніторингу Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. Стосовно цього питання, пояснюємо наступне, що між департаментом капітального будівництва та житлово- комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області та ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» укладено підрядний контракт від 01.04.2021р. № 4 Р/21 Виконання будівельних робіт виконується в строки, встановлені договором. У Замовника відсутні будь які зауваження до підрядної організації (Учасника) ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» стосовно виконання підрядних робіт, організація виконує роботи відповідно до умов Договору. А також, відповідно до ст. 202 ГК України : Господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. - Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. - До відносин щодо припинення господарських зобов'язань застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Згідно з положеннями ч. 7 ст. 193 ГК України не допускаються одностороння відмова від виконання зобов'язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов'язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином. Відповідно до ст. 206 ГК України господарське зобов'язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу. Положеннями ст. 188 ГК України встановлено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Положеннями ч.ч. 1-2 ст. 651 ЦК України визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. З аналізу наведених норм слідує, що за загальним правилом розірвання договору або припинення зобов’язань в односторонньому порядку не допускається, а розірвання договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін можливо лише у випадку істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Крім того, такий захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, зауваження Державної аудиторської служби України зводяться до невідповідності пропозиції переможця вимогам тендерної документації, що носить формальний характер, так як воно не пов`язане із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Також, має враховуватися принцип співмірності наслідків такого реагування тим порушенням, які виявлені та ризиків, які вони утворюють, а також дотримання справедливого балансу між інтересами суб`єктів господарювання, безпосередніх отримувачів результатів робіт і публічними інтересами. У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору. Фактично необхідність таких суттєвих наслідків пов`язується із оформленням документів учасником, якого визначено переможцем торгів. З огляду на такі обставини висновок щодо зобов`язання замовника усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору у даному випадку є непропорційним. Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Також повідомляємо, що у Висновку Державної аудиторської служби України результати моніторингу закупівлі не зачіпають бюджетні інтереси Територіальної громади міста Мелітополя і не впливають на ефективність цільового використання бюджетних коштів. Що не узгоджується з вимогою Державної аудиторської служби України про припинення зобов’язань за договором та призведе до несприятливих наслідків у виконанні Підрядних робіт по об’єкту: « Реконструкція каналізаційного колектору по вул.Шмідта від просп.Богдана Хмельницького до вул.Івана Алексєєва у м.Мелітополі Запорізької області» (код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-26-006474-a). З огляду на такі обставини Висновок щодо, зобов’язання замовника усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору у даному випадку є непропорційним. Отже на вищевказаний Висновок Замовником надані аргументовані заперечення.
2021-07-05 16:42:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" |
14 044 739,56
UAH з ПДВ
|
14 044 739,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПЕРША СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ |
14 046 397,72
UAH з ПДВ
|
14 046 397,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" #36652075 |
Переможець |
14 044 739,56
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 16:30
|
ду _5.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 17:13
|
ду _4.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2021 07:36
|
Додаткова угода _3.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2021 07:34
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 16:51
|
ду _2.pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 16:09
|
доп.согл. 1.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2021 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 18:38
|
Договір | укладений |
01 квітня 2021 18:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.У зв’язку зі зміною реквізитів Замовника викласти розділ «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» в новій редакції; 2. Пункт 3.1. викласти в новій редакції: «Вартість підрядних робіт складає 14 044 739,56 грн. (чотирнадцять мільйонів сорок чотири тисячі сімсот тридцять дев’ять грн. 56 коп.), в т. ч. ПДВ – 2 340 789,93 грн. З них кошти субвенції зі спеціального фонду обласного бюджету на виконання рішень Запорізької обласної ради від 18.03.2021 № 163 «Про внесення змін і доповнень до рішення обласної ради від 29.12.2020 № 24 «Про обласний бюджет на 2021 рік» та від 18.03.2021 № 140 «Про Перелік заходів, спрямованих на охорону та раціональне використання природних ресурсів, які фінансуються за рахунок фондів охорони навколишнього природного середовища місцевих бюджетів у 2021 році» – 12 900 000,00 грн., кошти місцевого бюджету м. Мелітополя – 1 144 739,56 грн. У 2021 році заплановано виконання підрядних робіт на суму 13 694 684,35 грн., з них кошти субвенції зі спеціального фонду обласного бюджету на виконання рішень Запорізької обласної ради від 18.03.2021 № 163 «Про внесення змін і доповнень до рішення обласної ради від 29.12.2020 № 24 «Про обласний бюджет на 2021 рік» та від 18.03.2021 № 140 «Про Перелік заходів, спрямованих на охорону та раціональне використання природних ресурсів, які фінансуються за рахунок фондів охорони навколишнього природного середовища місцевих бюджетів у 2021 році» – 12 900 000,00 грн., кошти місцевого бюджету м. Мелітополя – 794 684,35 грн. У 2022 році заплановано виконати робіт на суму 350 055,21 грн.» 3. Пункт 4.3. викласти в новій редакції: «Джерело фінансування робіт: кошти субвенції зі спеціального фонду обласного бюджету в сумі 12 900 000,00 грн., кошти місцевого бюджету м. Мелітополя в сумі 1 144 739,56 грн.» 4. У зв’язку зі змінами викласти плани фінансування (додаток № 1) та календарні графіки виконання робіт (додаток № 2) в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 4 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною реквізитів Замовника викласти розділ «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 4 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі змінами викласти плани фінансування (додаток №1) та календарні графіки виконання робіт (додаток №2) в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 4 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Пункт 1.1. викласти в новій редакції: «Виконавець зобов'язується у 2021 році виконати підрядні роботи по об'єкту «Реконструкція каналізаційного колектору по вул. Шмідта від просп. Богдана Хмельницького до вул. Івана Алексєєва у м. Мелітополі Запорізької області» (ДК 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв´язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), зазначені в пропозиції відкритих торгів, а Замовник - прийняти і оплатити їх.» 2. Пункт 3.1. викласти в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 14 044 739,56 грн (чотирнадцять мільйонів сорок чотири тисячі сімсот тридцять дев’ять грн 56 коп.), в т. ч. ПДВ – 2 340 789,93 грн. З них кошти субвенції зі спеціального фонду обласного бюджету на виконання рішень Запорізької обласної ради від 18.03.2021 № 163 «Про внесення змін і доповнень до рішення обласної ради від 29.12.2020 № 24 «Про обласний бюджет на 2021 рік» та від 18.03.2021 № 140 «Про Перелік заходів, спрямованих на охорону та раціональне використання природних ресурсів, які фінансуються за рахунок фондів охорони навколишнього природного середовища місцевих бюджетів у 2021 році» – 12 899 987,58 грн, кошти субвенції державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій відповідно до п. 61 постанови Кабінету Міністрів України від 06.02.2012 № 106 в сумі 1 144 739,00 грн, кошти бюджету Мелітопольської міської територіальної громади – 12,98 грн.» 3. Пункт 4.3. викласти в новій редакції: «Джерело фінансування робіт: кошти субвенції зі спеціального фонду обласного бюджету в сумі 12 899 987,58 грн, кошти субвенції державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 1 144 739,00 грн, кошти бюджету Мелітопольської міської територіальної громади – 12,98 грн.» 4. Пункт 4.4. викласти в новій редакції: «Оплата Виконавцю за виконані роботи проводиться при підписанні форм КБ-2в та КБ-3 у термін не більше 7 (семи) банківських діб з моменту пред'явлення, але не пізніше 31.12.2021 р.» 5. Пункт 5.1. викласти в новій редакції: «Термін виконання робіт: з 01.04.2021 р. до 31.12 2021 р.» 6. Пункт 5.5. викласти в новій редакції: «Місце виконання робіт: вул. Шмідта від просп. Богдана Хмельницького до вул. Івана Алексєєва, м. Мелітополь, Запорізька область, 72309, Україна.» 7. Пункт 17.1. викласти в новій редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2021 р. або до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань по ньому.» 8. У зв’язку зі змінами викласти план фінансування (додаток № 1) та календарний графік виконання робіт (додаток № 2) в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 4 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фактична вартість виконаних підрядних робіт складає 14 044 737,34 грн (чотирнадцять мільйонів сорок чотири тисячі сімсот тридцять сім грн 34 коп.), в т. ч. ПДВ – 2 340 789,56 грн. З них кошти субвенції зі спеціального фонду обласного бюджету на виконання рішень Запорізької обласної ради від 18.03.2021 № 163 «Про внесення змін і доповнень до рішення обласної ради від 29.12.2020 № 24 «Про обласний бюджет на 2021 рік» та від 18.03.2021 № 140 «Про Перелік заходів, спрямованих на охорону та раціональне ви-користання природних ресурсів, які фінансуються за рахунок фондів охорони навко-лишнього природного середовища місцевих бюджетів у 2021 році» – 12 899 987,58 грн, кошти субвенції державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій відповідно до п. 61 поста-нови Кабінету Міністрів України від 06.02.2012 № 106 в сумі 1 144 739,00 грн, кошти бюджету Мелітопольської міської територіальної громади – 10,76 грн. 2. У зв’язку зі змінами викласти план фінансування (додаток № 1) та календар-ний графік виконання робіт (додаток № 2) в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 4 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |