Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховне об'єднання № 109 «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад - позашкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 258 648,00 UAH
UA-2021-02-26-005991-a ● 502bd00194a041ad9f3b2b9300ece78e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2021 15:18 |
Очікувана вартість: | 1 258 648,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 293,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25172 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися пропозиції - українська; Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховне об'єднання № 109 «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад - позашкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А, ДБН А.2.2-3:2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2021 15:37 |
перелік змін 09.03.21.docx | |
09 березня 2021 15:37 |
Тендерна документація нова редакція.doc | |
26 лютого 2021 14:10 |
Додаток 4.1 - Дефектний акт.rtf | |
26 лютого 2021 14:10 |
Додаток 4 - Проект Договору.docx |
09 березня 2021 15:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 березня 2021 15:37 |
перелік змін 09.03.21.docx
|
|||
09 березня 2021 15:37 |
Тендерна документація нова редакція.doc
|
|||
26 лютого 2021 14:10 |
Додаток 4.1 - Дефектний акт.rtf
|
|||
26 лютого 2021 14:10 |
Додаток 4 - Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Конфігурації заповнення віконних та дверних прорізів
Дата подання: 04 березня 2021 15:55
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:15
Доброго дня! Надайте, будь ласка, конфігурації (креслення) і технічні характеристики конструкцій (вікон та дверей) для можливості об'єктивного прорахунку. Дякую.
Відповідь: Доброго дня. до тендерної документації будуть внесені зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-005991-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП", Код ЄДРПОУ:40547504
Дата подання: 04 березня 2021 16:12
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
У тендерній документації на закупівлю UA-2021-02-26-005991-a "Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховне об'єднання № 109 «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад - позашкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)" Додаток 3 зазначено: "Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Замовника, який уточняється за тел. +***** – ** – ** - ***. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами." Повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням у Замовника Акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз, якими визначено, що дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 1 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкт оскарження не може прийняти участь у закупівлі. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме вищезазначені вимоги мають бути змінені та/або виключені з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 15:14
Шановний Учаснику!
Відповідно до Статті 24 Закону України « Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 № 922-VIIІ зі змінами (надалі Закон) у терміни визначені Законом (Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону) надаємо роз’яснення на Вашу Вимогу від 04.03.2021, 16:12. ID: UA-2021-02-26-005991-A.B1) щодо дискримінаційних умов тендерної документації та внесення змін до неї.
По-перше:
Відповідно до п. 2 статті 21 Закону:
Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
Тож Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради відповідно до чинного законодавства визначено основні параметри закупівлі та враховано всі необхідні вимоги до умов тендерної документації при її складанні:
- назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховне об'єднання № 109 «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад - позашкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт);
- кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг - м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А; кількість: 1 послуга; детальна інформація щодо кількості, обсягу надання послуг, які є предметом закупівлі визначена в Додатку 3 та 4.1 до тендерної документації;
- очікувана вартість предмета закупівлі – 1 258 648,00 грн (з ПДВ);
- строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - до 15.07.2021 р.
Тож жодних порушень в процесі публікації тендерної документації не вбачається, так як Замовник зазначив всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та об’єми необхідні для надання послуг в Додатках до тендерної документації (Додаток 3, 6 та 4.1).
По-друге:
Відповідно до п. 3 статті 22 Закону «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Згідно п.п.1.2. та п.п. 1.7 п.1 Технічні вимоги Додатку 3 включають такі вимоги:
«1.2. Виконати ремонт внутрішніх та зовнішніх укосів.
«1.7. Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Замовника, що узгоджується офіційним зверненням. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами».
Відповідно до цих вимог учасники закупівлі допускаються до огляду об’єкту з метою проведення фізичних обмірів, для визначення фактичного стану вікон та відкосів для об’єктивної оцінки своїх спроможностей у виконанні зазначених робіт, з'ясування своїх очікуваних витрат для формування об’єктивної цінової пропозиції.
В п.п. 2.3. Розділу І Загальні положення тендерної документації визначено та надано всі необхідні контакти відповідальних осіб (посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками):
2.3 посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками
Уповноважена особа з питань проведення закупівлі –
Гомзякова Наталія Олексіївна
Тел: +38 096 436-20-90
e-mail: gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Уповноважена особа з технічних питань -
Овчинніков Антон Володимирович
тел.: 067 – 70 – 31 - 140
e-mail: ovchynnykov@dnepredu.dp.ua
Наголошуємо, що надання актів про обов’язкове відвідування об’єкту з проведенням фізичних обмірів не обмежує учасників, які бажають взяти участь в зазначеній закупівлі та мають на меті стати переможцем даної закупівлі, здатного виконати роботи належної якості та в терміни визначені в умовах тендерної документації (до 15.07.2021 р.) з урахуванням всіх нюансів зазначеного об’єкту (м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А; Кількість: 1 послуга).
У самого замовника за штатом відсутні сертифіковані спеціалісти, які мають право професійно визначати усі кошторисні та технологічні складові предмета закупівлі, тому залучення фахівців від учасників є цілком логічною вимогою. Ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у закупівлі замовника і не є дискримінаційною.
У разі необхідності, можливо надіслати фахівця з командировочним відрядженням на одну-дві доби, що є цілком достатнім часом для фізичних обмірів уточнення за об’єктами Замовника. Звертаємо увагу, що даний Акт має надавати саме учасник від свого імені в складі своєї пропозиції, а не Замовник. Замовник лише перевіряє достовірність вказаної інформації, наданої учасником у складі своєї пропозиції.
Тож замовник не вбачає жодної дискримінації і не розуміє яким чином наведені умови порушують права та інтереси Скаржника та яким чином обмежується його можливість взяти участь у закупівлі оскільки всі необхідні контактні (ПІБ, телефон, електронна адреса) та адресні дані відповідальних осіб (посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками) зазначені у відкритому доступі на електронному майданчику Прозорро. Тож відповідно до вимоги учасника, зміни до тендерної документації Замовник вносити не планує, через відсутність дискримінаційних вимог.
По-третє:
Уважно вивчивши Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відносно визначення вимоги тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням у Замовника Акту огляду - як дискримінаційна, зазначаємо.
Відповідно до Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз - предметом закупівлі визначено відмінності у процедурах та витребуваних документах:
Назва закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі зовсім не відповідають закупівлі визначеної Замовником:
Послуги з експертного обстеження ліфтів код ДК 021:2015 (CPV) - 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробувань.
Також зазначено, що Акти необхідно надати для підтвердження наявності працівників замовника, що підпадає під дію статті 16 Закону, та дійсно суперечить принципам статті 5 Закону та частини 4 статті 22 Закону
Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців учасник повинен надати Акт про огляд об’єктів за підписом керівника або представника Учасника, а також за підписом представника Замовника (керівника Замовника або начальника технічного відділу або головного інженера Замовника при огляді об’єкта (в період уточнення). Вищевказаний акт необхідний Замовнику для підтвердження того, що учасник торгів має достатню кількість кваліфікованого персоналу для надання послуг відповідно до повного переліку ліфтів, щодо яких необхідно здійснити експертизу до кінця 2020 р.
Відповідно до вищезазначеного Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз винесене Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не відповідає і не може бути віднесено до Закупівлі оголошеної Замовником - Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховне об'єднання № 109 «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад - позашкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Шановний Учаснику!
Ви висуваєте безпідставні звинувачення Замовника закупівлі в дискримінації, які належним чином з Вашого боку не доведено (скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати умови документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені умови порушують його права та інтереси), оскільки скласти акт може кожен із майбутніх (бажаючих) учасників закупівлі.
Замовник Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради додержується умов статті 5 та частини 4 статті 22 Закону і не висуває жодних дискримінаційних умов до майбутніх учасників закупівлі, а навпаки має на меті дотриматися при проведенні закупівлі максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Відповідно до Статті 24 Закону України « Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 № 922-VIIІ зі змінами (надалі Закон) у терміни визначені Законом (Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону) надаємо роз’яснення на Вашу Вимогу від 04.03.2021, 16:12. ID: UA-2021-02-26-005991-A.B1) щодо дискримінаційних умов тендерної документації та внесення змін до неї.
По-перше:
Відповідно до п. 2 статті 21 Закону:
Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
Тож Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради відповідно до чинного законодавства визначено основні параметри закупівлі та враховано всі необхідні вимоги до умов тендерної документації при її складанні:
- назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховне об'єднання № 109 «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад - позашкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт);
- кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг - м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А; кількість: 1 послуга; детальна інформація щодо кількості, обсягу надання послуг, які є предметом закупівлі визначена в Додатку 3 та 4.1 до тендерної документації;
- очікувана вартість предмета закупівлі – 1 258 648,00 грн (з ПДВ);
- строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - до 15.07.2021 р.
Тож жодних порушень в процесі публікації тендерної документації не вбачається, так як Замовник зазначив всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та об’єми необхідні для надання послуг в Додатках до тендерної документації (Додаток 3, 6 та 4.1).
По-друге:
Відповідно до п. 3 статті 22 Закону «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Згідно п.п.1.2. та п.п. 1.7 п.1 Технічні вимоги Додатку 3 включають такі вимоги:
«1.2. Виконати ремонт внутрішніх та зовнішніх укосів.
«1.7. Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Замовника, що узгоджується офіційним зверненням. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами».
Відповідно до цих вимог учасники закупівлі допускаються до огляду об’єкту з метою проведення фізичних обмірів, для визначення фактичного стану вікон та відкосів для об’єктивної оцінки своїх спроможностей у виконанні зазначених робіт, з'ясування своїх очікуваних витрат для формування об’єктивної цінової пропозиції.
В п.п. 2.3. Розділу І Загальні положення тендерної документації визначено та надано всі необхідні контакти відповідальних осіб (посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками):
2.3 посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками
Уповноважена особа з питань проведення закупівлі –
Гомзякова Наталія Олексіївна
Тел: +38 096 436-20-90
e-mail: gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Уповноважена особа з технічних питань -
Овчинніков Антон Володимирович
тел.: 067 – 70 – 31 - 140
e-mail: ovchynnykov@dnepredu.dp.ua
Наголошуємо, що надання актів про обов’язкове відвідування об’єкту з проведенням фізичних обмірів не обмежує учасників, які бажають взяти участь в зазначеній закупівлі та мають на меті стати переможцем даної закупівлі, здатного виконати роботи належної якості та в терміни визначені в умовах тендерної документації (до 15.07.2021 р.) з урахуванням всіх нюансів зазначеного об’єкту (м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А; Кількість: 1 послуга).
У самого замовника за штатом відсутні сертифіковані спеціалісти, які мають право професійно визначати усі кошторисні та технологічні складові предмета закупівлі, тому залучення фахівців від учасників є цілком логічною вимогою. Ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у закупівлі замовника і не є дискримінаційною.
У разі необхідності, можливо надіслати фахівця з командировочним відрядженням на одну-дві доби, що є цілком достатнім часом для фізичних обмірів уточнення за об’єктами Замовника. Звертаємо увагу, що даний Акт має надавати саме учасник від свого імені в складі своєї пропозиції, а не Замовник. Замовник лише перевіряє достовірність вказаної інформації, наданої учасником у складі своєї пропозиції.
Тож замовник не вбачає жодної дискримінації і не розуміє яким чином наведені умови порушують права та інтереси Скаржника та яким чином обмежується його можливість взяти участь у закупівлі оскільки всі необхідні контактні (ПІБ, телефон, електронна адреса) та адресні дані відповідальних осіб (посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками) зазначені у відкритому доступі на електронному майданчику Прозорро. Тож відповідно до вимоги учасника, зміни до тендерної документації Замовник вносити не планує, через відсутність дискримінаційних вимог.
По-третє:
Уважно вивчивши Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відносно визначення вимоги тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням у Замовника Акту огляду - як дискримінаційна, зазначаємо.
Відповідно до Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз - предметом закупівлі визначено відмінності у процедурах та витребуваних документах:
Назва закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі зовсім не відповідають закупівлі визначеної Замовником:
Послуги з експертного обстеження ліфтів код ДК 021:2015 (CPV) - 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробувань.
Також зазначено, що Акти необхідно надати для підтвердження наявності працівників замовника, що підпадає під дію статті 16 Закону, та дійсно суперечить принципам статті 5 Закону та частини 4 статті 22 Закону
Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців учасник повинен надати Акт про огляд об’єктів за підписом керівника або представника Учасника, а також за підписом представника Замовника (керівника Замовника або начальника технічного відділу або головного інженера Замовника при огляді об’єкта (в період уточнення). Вищевказаний акт необхідний Замовнику для підтвердження того, що учасник торгів має достатню кількість кваліфікованого персоналу для надання послуг відповідно до повного переліку ліфтів, щодо яких необхідно здійснити експертизу до кінця 2020 р.
Відповідно до вищезазначеного Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз винесене Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не відповідає і не може бути віднесено до Закупівлі оголошеної Замовником - Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховне об'єднання № 109 «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад - позашкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Здоров’я, 45-А, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Шановний Учаснику!
Ви висуваєте безпідставні звинувачення Замовника закупівлі в дискримінації, які належним чином з Вашого боку не доведено (скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати умови документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені умови порушують його права та інтереси), оскільки скласти акт може кожен із майбутніх (бажаючих) учасників закупівлі.
Замовник Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради додержується умов статті 5 та частини 4 статті 22 Закону і не висуває жодних дискримінаційних умов до майбутніх учасників закупівлі, а навпаки має на меті дотриматися при проведенні закупівлі максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2021 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ" |
1 257 485,59
UAH з ПДВ
|
1 257 485,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОСТОЛЬНИК АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
1 258 600,00
UAH з ПДВ
|
1 258 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ" #42785524 |
Переможець |
1 257 485,59
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 16:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2021 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 11:09
|
Дод.угода № 1 від 31.05.2021 - дог. № 25ПТР_21 від 30.03.2021.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 16:29
|
договір №25ПТР_21 від 30.03.2021.pdf | укладений |
31 березня 2021 16:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору з врахуванням фактичної вартості виконання робіт з надання послуги без зміни обсягу та якості послуги |
Номер договору про закупівлю: | 25ПТР/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |