Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О102009 Сквира - Руде Село - /Біла Церква - Тетіїв -Липовець - Гуменне/ км 6+900 - км 8+300, км 11+500 - км 12+900, Київської області
Очікувана вартість
30 132 978,00 UAH
UA-2021-02-26-005796-a ● 3289673d3c4845a8b4890a564e2ff818
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 11:18 |
Очікувана вартість: | 30 132 978,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 664,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями).
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначений у п.2 Розділу 3 тендерної документації.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначений у п.2 Розділу 3 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О102009 Сквира - Руде Село - /Біла Церква - Тетіїв -Липовець - Гуменне/ км 6+900 - км 8+300, км 11+500 - км 12+900, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, -, Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О102009 Сквира - Руде Село - /Біла Церква - Тетіїв -Липовець - Гуменне/ км 6+900 - км 8+300, км 11+500 - км 12+900, Київської області,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2021 09:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2021 09:45 |
Перелік змін від 01.04.21.PDF | |
01 квітня 2021 09:45 |
ТД у редакції від 01.04.2021.PDF | |
24 березня 2021 13:13 |
Додаток 6.PDF | |
24 березня 2021 13:13 |
Перелік змін.PDF | |
12 березня 2021 11:15 |
Перелік змін.PDF | |
10 березня 2021 11:54 |
Перелік змін.PDF | |
26 лютого 2021 13:59 |
Додато 3.PDF | |
26 лютого 2021 13:59 |
Додаток 2.xls | |
26 лютого 2021 13:58 |
Додаток 1.PDF | |
26 лютого 2021 13:58 |
Додаток 4.PDF | |
26 лютого 2021 13:58 |
Додаток 5.PDF | |
26 лютого 2021 13:58 |
Додаток 7.PDF |
01 квітня 2021 09:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
01 квітня 2021 09:45 |
Перелік змін від 01.04.21.PDF
|
||||||||||||
01 квітня 2021 09:45 |
ТД у редакції від 01.04.2021.PDF
|
||||||||||||
24 березня 2021 13:13 |
Додаток 6.PDF
|
||||||||||||
24 березня 2021 13:13 |
Перелік змін.PDF
|
||||||||||||
12 березня 2021 11:15 |
Перелік змін.PDF
|
||||||||||||
10 березня 2021 11:54 |
Перелік змін.PDF
|
||||||||||||
26 лютого 2021 13:59 |
Додато 3.PDF
|
||||||||||||
26 лютого 2021 13:59 |
Додаток 2.xls
|
||||||||||||
26 лютого 2021 13:58 |
Додаток 1.PDF
|
||||||||||||
26 лютого 2021 13:58 |
Додаток 4.PDF
|
||||||||||||
26 лютого 2021 13:58 |
Додаток 5.PDF
|
||||||||||||
26 лютого 2021 13:58 |
Додаток 7.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання до вимог тендерної документації
Дата подання: 04 березня 2021 15:11
Дата відповіді: 09 березня 2021 16:23
Доброго дня! Згідно вимог тендерної документації для підтвердження інформації стосовно аналогічного договору Учасник у складі пропозиції повинен серед інших документів надати "фотофіксацію". Що означає даний термін та на якій стадії повинна бути зроблена фотофіксація як підтвердження кваліфікаційного критерію "Виконання аналогічних договорів".
Відповідь: Доброго дня! Учасник повинен надати фотофіксацію виконання аналогічного договору шляхом надання фото об’єкту у складі тендерної пропозиції. Фотофіксація повинна бути зроблена на завершальній стадії виконання робіт.
Назва переможця та його статус як платника податків визначені передчасно та дискримінаційно.
Дата подання: 05 березня 2021 10:42
Дата відповіді: 10 березня 2021 16:09
Шановний Замовник, в проекті договору на закупівлю зазначені дискримінаційні вимоги, зокрема одна із сторін договору вже визначена Вами, а саме Приватне підприємство «Київська область». Також Вами визначено статус переможця як платника ПДВ.
Відповідь: Доброго дня! Замовником викладено ПРОЕКТ договору на закупівлю робіт, ЯКИЙ БУДЕ УКЛАДЕНО з переможцем торгів за результатами проведення даної процедури закупівлі. ПП «Київська область» буде замінено на найменування переможця торгів. Згідно пункту 3.1. переможець при укладені Договору має зазначити ціну Договору, яка може бути з урахуванням ПДВ або без ПДВ, в залежності на якій системі оподаткування перебуватиме переможець торгів.
Щодо строку дії ліцензій
Дата подання: 07 березня 2021 15:54
Дата відповіді: 10 березня 2021 16:08
Шановний Замовнику! Вами встановлена вимога «Всі ліцензії мають бути чинними на весь період дії Договору про закупівлю». Зауважимо, що окрім ліцензії на виконання робіт у складі тендерної пропозиції мають бути подані ліцензії банку-гаранту та ліцензії на АВК-5. Просимо врахувати, що ліцензія на програму АВК-5 видається на один рік та оновлюється щороку. Тож будь-ласка аргументуйте нагальну необхідність вимоги щодо наявності всіх чинних ліцензій на весь строк дії Договору про закупівлю. Пропонуємо ввести відповідні зміни до тендерної документації в частині уточнення вимоги, які саме ліцензії мають бути чинними на весь період дії Договору про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації внесено зміни.
Стаття 22 Закону не може бути причиною для відхилення тендерних пропозицій
Дата подання: 07 березня 2021 15:57
Дата відповіді: 10 березня 2021 16:09
Шановний Замовнику!
В тендерній документації в розділі 3. "Відхилення тендерних пропозицій" міститься наступна підстава для відхилення тендерної пропозиції:
"Учасник процедури закупівлі ... не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства"
Повідомляємо, що абзац перший частини третьої Закону України "Про публічні закупівлі" виглядає наступним чином:
"Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації."
Просимо пояснити, яким чином учасник процедури закупівлі може не відповідати даному положенню Закону, коли дана вимога, як і вся стаття 22 стосується виключно тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасник процедури закупівлі може не відповідати даному положенню Закону України «Про публічні закупівлі» у разі не надання у складі своєї тендерної пропозиції документів, які передбачені тендерної документацією.
Що саме вимагається дозвіл чи ліцензія?
Дата подання: 07 березня 2021 16:05
Дата відповіді: 10 березня 2021 16:10
Шановний Замовнику! Згідно підпункту 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, вимагається надання всіх необхідних ліцензій для виконання робіт, .....(за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства. Що саме бажаєте побачити, ліцензію чи дозвіл? Роз'ясніть та внесіть відповідні зміни в тендерну пропозицію, будь ласка.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно підпункту 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, вимагається надання всіх необхідних ліцензій для виконання робіт (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства). Учасник самостійно аналізує технічне завдання та потребу щодо надання необхідних ліцензій та дозволів для виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Щодо типу банківської гарантії
Дата подання: 07 березня 2021 16:19
Дата відповіді: 11 березня 2021 10:37
Шановний Замовнику!
В тендерній документації в пункті 2 "Забезпечення тендерної пропозиції" розділ ІІ міститься вимога, а саме: «Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також ЩОДО ЇЇ ТИПУ,…..»
Що мається на увазі під виразом «ЩОДО ЇЇ ТИПУ»? Має бути вказано, що це «БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» чи що це «БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕНА ГРОШОВИМ ПОКРИТТЯМ»? Якщо "ТАК", тоді яка цінність вимоги щодо зазначення такого типу гарантії, інформація про яку й так повинна міститися в довідці? Наведіть будь ласка приклад або ж розтлумачте Вашу вимогу, щодо виразу «ЩОДО ЇЇ ТИПУ»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Підтвердження платоспроможності банку-гаранта
Дата подання: 07 березня 2021 16:35
Дата відповіді: 10 березня 2021 16:09
Шановний Замовнику!
В тендерній документації в пункті 2 "Забезпечення тендерної пропозиції" розділ ІІ міститься вимога, а саме: «В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження на стадії ліквідації». Зауважимо, що дана вимога не уточнює про кого саме банк-гарант має надати лист, про себе чи про учасника. Так, згідно попереднього речення даного абзацу цього пункту, є вимога про платоспроможність банку, проте задля уникнення непорозумінь та двоякого тлумачення вимоги до тексту листа від банку-гаранта, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та чітко визначити стосовно кого саме банк гарант має підтвердити платоспроможність та не знаходження на стадії ліквідації». Згідно Закону «Про публічні закупівлі» умови тендерної документації мають бути чітко визначені та зрозумілі учасникам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції листа від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження на стадії ліквідації стосується банку - гаранта.
Вимога про розрахунковий документ
Дата подання: 07 березня 2021 16:49
Дата відповіді: 11 березня 2021 10:37
Шановний Замовнику!
В тендерній документації в пункті 2 "Забезпечення тендерної пропозиції" розділ ІІ міститься вимога, а саме: «….розрахунковий документ, який містить доручення банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача». Роз’ясніть будь ласка вимогу.
1. Це має бути розрахунковий документ, чи це має бути доручення банку?
2. Хто виступає отримувачем в даному випадку?
3. Вираз «свого рахунку» означає рахунок учасника?
4. Хто готує даний документ, банк-гарант чи учасник?
5. Який саме обов’язковий текст має містити цей документ?
6. Згідно яких нормативно-правових актів регламентується складання даного документу?
Згідно Закону «Про публічні закупівлі» умови тендерної документації мають бути чітко визначені та зрозумілі учасникам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Індивідуальні ресурсні
Дата подання: 07 березня 2021 17:26
Дата відповіді: 11 березня 2021 11:05
Шановний Замовнику!
В тендерній документації в пункті 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділ ІІ міститься вимога, а саме: «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена документами…індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи, затвердженні в установленому порядку (якщо такі є в пропозиції учасника); індивідуальні ресурсні норми експлуатації будівельних машин та механізмів, затвердженні в установленому порядку (якщо такі є в пропозиції учасника)». Роз’ясніть будь ласка вимогу.
Що саме повинен надати учасник, власні норми у разі їх використання?
Чим регламентується дана вимога?
Згідно якого порядку ці документи мають бути затвердженні? Згідно установленого порядку, визначеного тендерною документацією, щодо оформлення документів, чи інше (та що саме)? В якому нормативно-правовому акті/нормі можна ознайомитися з вимогами щодо затвердження в установленому порядку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дана вимога була встановлена відповідно до СОУ 42.1-37641918-050:2018, а саме:
4.1 При визначенні вартості робіт з капітального ремонту необхідно керуватися кошторисними нормативами, які поділяються на: – загальнодержавні кошторисні нормативи; – галузеві кошторисні нормативи, стандарти організації України; – кошторисні нормативи для окремих великих будов; – індивідуальні кошторисні норми. Форми первинних облікових документів, які використовуються при визначенні вартості робіт з капітального ремонту, наведені в ДСТУ Б Д.1.1-1. ( ФОРМА ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РЕСУРСНОЇ ЕЛЕМЕНТНОЇ КОШТОРИСНОЇ НОРМИ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ наведена в ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 дод Г (обов»язковий)).
4.3 Якщо в нормативно-кошторисній базі відсутні ресурсні елементні кошторисні норми на окремі види робіт з капітального ремонту та ресурсні кошторисні норми експлуатації дорожніх машин та механізмів, розробляються індивідуальні кошторисні норми або СОУ. Розроблення таких документів здійснюється відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-6, а затвердження – відповідно до встановленого порядку. Індивідуальні кошторисні норми підлягають відповідній експертизі і застосовуються тільки для будови за даним проектом. В подальшому, пройшовши апробацію у виробничих умовах, зазначені норми затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами і вводяться в дію як галузеві.
4.3.1 Якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами, на інші матеріальні ресурси і це призводить до зміни технології виконання робіт та показників цих норм, розробляються та затверджуються в установленому порядку індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми.СОУ 42.1-37641918-050:2018 7 При цьому обґрунтовуються витрати матеріальних та інших ресурсів, що зазнали змін в порівнянні з передбаченими ресурсними елементними кошторисними нормами. Обґрунтування змінених складових норм здійснюється відповідно до положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-6. Витрати матеріальних ресурсів, що замінені, визначають за виробничим або розрахунково-аналітичними методами відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-6. Розроблені ІРЕКН підлягають експертизі та затвердженню замовником у встановленому порядку.
4.3.2 У випадку, якщо при заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість робіт з капітального ремонту визначається за тими самими ресурсними елементними кошторисними нормами із заміненими матеріальними ресурсами. Витрати матеріальних ресурсів, що замінені, приймаються відповідно до 7.2.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-6.
4.1 При визначенні вартості робіт з капітального ремонту необхідно керуватися кошторисними нормативами, які поділяються на: – загальнодержавні кошторисні нормативи; – галузеві кошторисні нормативи, стандарти організації України; – кошторисні нормативи для окремих великих будов; – індивідуальні кошторисні норми. Форми первинних облікових документів, які використовуються при визначенні вартості робіт з капітального ремонту, наведені в ДСТУ Б Д.1.1-1. ( ФОРМА ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РЕСУРСНОЇ ЕЛЕМЕНТНОЇ КОШТОРИСНОЇ НОРМИ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ наведена в ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 дод Г (обов»язковий)).
4.3 Якщо в нормативно-кошторисній базі відсутні ресурсні елементні кошторисні норми на окремі види робіт з капітального ремонту та ресурсні кошторисні норми експлуатації дорожніх машин та механізмів, розробляються індивідуальні кошторисні норми або СОУ. Розроблення таких документів здійснюється відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-6, а затвердження – відповідно до встановленого порядку. Індивідуальні кошторисні норми підлягають відповідній експертизі і застосовуються тільки для будови за даним проектом. В подальшому, пройшовши апробацію у виробничих умовах, зазначені норми затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами і вводяться в дію як галузеві.
4.3.1 Якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами, на інші матеріальні ресурси і це призводить до зміни технології виконання робіт та показників цих норм, розробляються та затверджуються в установленому порядку індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми.СОУ 42.1-37641918-050:2018 7 При цьому обґрунтовуються витрати матеріальних та інших ресурсів, що зазнали змін в порівнянні з передбаченими ресурсними елементними кошторисними нормами. Обґрунтування змінених складових норм здійснюється відповідно до положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-6. Витрати матеріальних ресурсів, що замінені, визначають за виробничим або розрахунково-аналітичними методами відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-6. Розроблені ІРЕКН підлягають експертизі та затвердженню замовником у встановленому порядку.
4.3.2 У випадку, якщо при заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість робіт з капітального ремонту визначається за тими самими ресурсними елементними кошторисними нормами із заміненими матеріальними ресурсами. Витрати матеріальних ресурсів, що замінені, приймаються відповідно до 7.2.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-6.
Аналіз ринку цін по відомій «фарбовій заточці»
Дата подання: 07 березня 2021 17:48
Дата відповіді: 11 березня 2021 15:20
Шановний Замовнику!
В тендерній документації в пункті 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділ ІІ міститься вимога, а саме: «аналіз ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки тощо)».
Питання:
1. Для виконання вимоги щодо «аналізу ринку» достатньо надати прайси, рахунки тощо від одного постачальника? Тобто достатньо однієї цінової пропозиції (у вигляді прайса, рахунка тощо) на кожен основний матеріал?
2. Якщо відповідь «Ні», тоді як учасник може надати аналіз ринку на маркувальні матеріали, коли існує монополія у вигляді єдиного постальника маркувальних матеріалів, які задовольняють вимоги тендерної документації взятих у вигляді «фарбової заточки» з інших тендерів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації буде внесено зміни.
Зірки, зірочки, зіроньки
Дата подання: 07 березня 2021 18:31
Дата відповіді: 10 березня 2021 16:08
Шановний Замовнику!
В Додатку №6 до тендерної документації міститься Таблиця 1 з довідкою про працівників. В даній таблиці у назвах стовпчиків під номером 4,5,6 наявні зірочки «*». Проте, на превеликий жаль, відсутні коректні посилання та настанови, щодо значень цих зіроньок. Сумно, що зіроньки не знають свого призначення. Будь ласка, надайте цим зіронькам значення, щоб вони могли змістовно засяяти як в тендерній документації креативного Замовника, так і в тендерній пропозиції засмученого учасника. Внесіть будь ласка визначення цій зірковій трійці в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації внесено зміни.
Питання щодо визначення суми одного договору чи суми декількох договорів на відповідність вимозі
Дата подання: 07 березня 2021 18:50
Дата відповіді: 11 березня 2021 10:38
Шановний Замовнику!
В Додатку №6 до тендерної документації міститься вимога щодо підтвердження виконання аналогічного договору, а саме «Сума аналогічного договору має бути не менше ніж 10% від очікуваної вартості закупівлі».
Просимо надати роз’яснення:
1. У разі надання декількох аналогічних договорів, сума аналогічного договору в значені не менше ніж 10% очікуваної вартості закупівлі буде рахуватися як сума всіх наданих аналогічних договорів разом, чи кожен окремий договір має бути на суму не менше ніж 10% від очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Умовами тендерної документації передбачено надання одного аналогічного договору на суму не менше ніж 10% від очікуваної вартості закупівлі.
Підтвердження освіти для інженерно-технічних працівників
Дата подання: 07 березня 2021 20:09
Дата відповіді: 11 березня 2021 10:39
Шановний Замовнику! Додаток №6 до тендерної документації містить вимогу щодо підтвердження освіти для інженерно-технічних працівників , а саме «Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо.
Просимо надати чітку відповідь чи буде виконана вищезазначена вимога, якщо учасником буде надано диплом працівника за спеціальністю «Міське будівництво та господарство», «Промислове та цивільне будівництво», «Мости і транспортні тунелі».
Також просимо надати чіткий перелік та роз’яснення щодо спеціальностей, які будуть підвереджувати вищезазначену вимогу, а також чіткий перелік та роз’яснення щодо кваліфікацій, які будуть підвереджувати вищезазначену вимогу, оскільки вирази «тощо» не містять вичерпний перелік кваліфікацій та спеціальностей, які можуть підвереджувати освіту працівників, що може призвести до двоякого трактування вимог. Згідно Закону «Про публічні закупівлі» умови тендерної документації мають бути чітко визначені та зрозумілі учасникам.
Пропонуємо, Замовнику внести відповідні зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо спеціальності інженерно-технічних працівників, оскільки дана вимога дискримінаційна, по відношенню до учасника та його працівників, які мають будівельну освіту та значний досвід роботи як в будівництві, зокрема й в будівництві доріг, проте не мають спеціальності згідно диплому, яка прямо вказує на будівництво, експлуатаційне утримання і ремонт автомобільних доріг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дипломи працівників за спеціальністю «Міське будівництво та господарство», «Промислове та цивільне будівництво», «Мости і транспортні тунелі» підпадають під вимоги зазначені в Пункті 1 Додатку 6 до тендерної документації. Разом з тим, вимоги зазначені в п.1 Додатку 6 до тендерної документації не є дискримінаційними, оскільки замовник має впевнитись в компетенції інженерно-технічного персоналу, який буде задіяний до виконання робіт згідно з предметом закупівлі.
Еквіваленти машин, механізмів та техніки
Дата подання: 07 березня 2021 20:25
Дата відповіді: 10 березня 2021 16:10
Шановний Замовнику!
Просимо, роз’яснити чи буде вважатися виконаною вимога тендерної документації стосовно надання інформації та документів на машини, механізми та техніку, які будуть застосовані для виконання робіт за предметом закупівлі та вказані у відповідних розрахунках в складі кошторисної документації, у разі надання інформації та документів на еквіваленті машини, механізми та техніку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимога буде вважатися виконаною у разі надання інформації та документів на еквівалентні машини, механізми та техніку.
Підписаний та/або заповнений проект договору у складі тендерної пропозиції?
Дата подання: 07 березня 2021 20:33
Дата відповіді: 10 березня 2021 16:10
Шановний Замовнику!
Просимо, роз’яснити:
1. Проект договору згідно Додатку 3 до тендерної документації потрібно тільки підписати (завірити) та надати у складі тендерної пропозиції?
2. Проект договору згідно Додатку 3 до тендерної документації потрібно заповнити (що саме необхідно заповнити), а також підписати (завірити) та надати у складі тендерної пропозиції?
3. Проект договору згідно Додатку 3 до тендерної документації непотрібно надавати у складі тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерною документацією не передбачено надання у складі тендерної пропозиції учасника завіреного проекту договору про закупівлю.
Стосовно необхідності надання трудових книжок на осіб, які будуть залучатися до виконання робіт на підставі цивільно-правових угод.
Дата подання: 07 березня 2021 20:45
Дата відповіді: 10 березня 2021 16:09
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, чи обов’язково надавати трудові книжки на осіб, які будуть залучатися до виконання робіт на підставі цивільно-правових угод?
Зауважимо, що учасник не має доступу до трудових книжок працівників, які залучаються до виконання робіт на підставі цивільно-правових угод, оскільки дані працівники не є штатними працівниками учасника, та обов’язок зберігання чи витребування трудових книжок даних працівників не покладається на учасника. Просимо внести необхідні уточнюючі зміни до тендерної документації, скасувавши вимогу щодо надання трудових книжок працівниками, які будуть залучатися до виконання робіт на підставі цивільно-правових угод.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації внесено зміни.
Дві зірки
Дата подання: 07 березня 2021 22:34
Дата відповіді: 10 березня 2021 16:08
Шановний Замовнику!
В Додатку №6 до тендерної документації міститься Таблиця 3 з довідкою про наявність техніки.
Під даною таблицею є примітка з двома зірками «**». Проте дані зірки відсутні в Таблиці 3. Внесіть будь ласка однозначну ясність та відповідні зміни до тендерної документації, вказавши до якої частини Таблиці 3 дані примітки з двома зірками «**» відносяться.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації внесено зміни.
стосовно наявності в учасника обігових коштів за 2 роки, що є комерційною таємницею
Дата подання: 12 березня 2021 13:49
Дата відповіді: 16 березня 2021 11:41
Доброго дня!
Вимогами аб. 4 пункту 2 розділу 5 тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати виписку з рахунку банку про наявність в учасника обігових коштів у розмірі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі за 2019-2020 рік. Хочемо зауважити, що згідно Закону "Про публічні закупівлі" вимога надання такої інформації є неправомірною та незаконною, Замовник не має права вимагати інших документів, крім фінансової звітності. Крім того, надання вищезазначеної інформації є комерційною таємницею у розумінні Закону "Про підприємства в України" від 27.03.1991 №887-XII, а саме: "Під комерційною таємницею підприємства маються на увазі відомості, пов'язані з виробництвом, технологічною інформацією, управлінням, фінансами та іншою діяльністю підприємства, що не є державною таємницею, розголошення (передача, витік) яких може завдати шкоди його інтересам. Також дана інформація підпадає під категорію Банківська таємниця, а саме Інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, є банківською таємницею (Закон України "Про банки і банківську діяльність" від 07.12.2000 №2121-III). Просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити незаконну вимогу, інакше ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимога щодо надання учасником виписки з рахунку(ів) у банку (банках) про наявність в обігових коштів у розмірі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі не є дискримінаційною, оскільки Замовник має переконатися, що потенційні учасники є надійними та здійснювали свою діяльність. Дана вимога не передбачає наявності коштів на рахунку учасника на момент участі у даній закупівлі. Обігові кошти – це кошти , витрачені на придбання, чми виготовлення оборотних активів підприємства, які необхідні для забезпечення на підприємстві безперервності процесу виробництва і реалізації продукції й отримання прибутку. Разом з тим, повідомляємо, згідно ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Стосовно виразу «основні матеріали»
Дата подання: 15 березня 2021 21:50
Дата відповіді: 17 березня 2021 09:38
Шановний Замовнику!
В тендерній документації Вами встановлена вимога, щодо надання учасником «аналіз ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки тощо)».
Просимо надати роз’яснення, які матеріли вбачає Замовник під виразом «основні матеріли»?
Як буде Замовник під час розгляду тендерних пропозицій, визначати, які матеріли є основними, які не основними? Надайте будь-ласка, вартісну та/або кількісну формулу визначення для виразу «основні матеріали» або ж чіткий перелік основних матеріалів. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Термін «основні матеріали» використовується в Основних положеннях вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм Національних стандартів України. Під цим поняттям, як правило, маються на увазі «проектні матеріали, конструкції і вироби», що мають бути вкладені «в діло» згідно ресурсної норми та мають розмір витрат за проектним рішенням. Не вважатиметься помилкою, як що до переліку основних матеріалів буде надано «аналіз ринку цін» допоміжних матеріалів, за допомогою яких улаштовуються (монтуються) основні матеріали, вироби, конструкції та які мають значну кількість та відповідно значну загальну вартість (від 2000грн.).
Щодо надання виписки з рахунку(ів) у банку(банках) про наявність в учасника обігових коштів у розмірі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі за 2019-2020 роки
Дата подання: 15 березня 2021 22:07
Дата відповіді: 16 березня 2021 11:41
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення, щодо вимоги про надання виписки з рахунку(ів) у банку(банках) про наявність в учасника обігових коштів у розмірі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі за 2019-2020 роки. Чи буде вважатися виконаною вищезазначена вимога у разі надання учасником документу «Обороти по рахунку» за періоди в 2019-2020 роках? Чи має бути саме виписка? Якщо має бути саме виписка, тоді будь-ласка надайте посилання на типову форму даної виписки або посилання на нормативно-правовий акт, який затверджує форму даної виписки. Також просимо надати пояснення, чому встановлено період за 2019-2020 роки? Чому учасник не має можливості підтвердити вищезазначену вимогу, врахувавши також 2021 рік, наприклад надати інформацію станом на дату подання документу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Буде вважатися виконаною вимога у разі надання учасником документу «Обороти по рахунку» за періоди в 2019-2020 роках. Замовником встановлено період за 2019-2020 роки з метою удостовіритися в наявності у потенційних учасників обігових коштів за попередні періоди. Додатково учасники можуть надати інформацію врахувавши 2021 рік
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-005796-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 06 березня 2021 17:03
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику!
Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку.
З огляду на це, вважаємо що вищезазначена вимога стосовно надання Учасником Банківської гарантії, яка повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку – є дискримінаційною та такою, що потребує обов’язковому видаленню шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з абзацом першим ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Водночас, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В даній ситуації, вимога про надання Учасником Банківської гарантії, яка повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку є такою, що обмежує можливість участі імовірних учасників в даній процедурі закупівлі та призводить до дискримінації потенційних учасників, а у випадку, якщо дану вимогу не буде змінено, це призведе до майбутньої дискваліфікації.
Ми, як учасник, вважаємо таким, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників положення тендерної документації в наведеній вище редакції, оскільки така штучно обмежує коло банківських установ в яких учасник може отримати банківську гарантію. Така вимога Замовника обмежує учасників у вільному виборі контрагентів. Також зазначаємо, що відповідно до ст.2 Закону України «Про банки і банківську діяльність» - Банк - юридична особа, яка на підставі банківської ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, відомості про яку внесені до Державного реєстру банків; Відповідно до Рішення Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду платіжних систем Національного банку України 5 лютого 2021 року № 40 визначено окрема група банків: банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, до яких належать такі банки: АТ Ощадбанк, АТ КБ Приватбанк, АБ Укргазбанк, АТ Укрексімбанк, ПАТ "РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР". Разом з цим, відповідно до довідника банків, які мають банківську ліцензію Національного банку України наразі функціонують 73 банка.
Звертаємо увагу, що на банки, які потрапляють в категорію банків, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, поширюються підвищені вимоги (такі як достатність капіталу, формування резервів під боргові зобов'язання, тощо), які покликані зменшити ризики порушення їх фінансової стабільності. Слід додатково зазначити, що обслуговування в таких банках має певні недоліки, які полягають у більшій, ніж у середньому на ринку, вартості такого обслуговування (більша плата за відкриття і обслуговування рахунків, нижчі відсотки за вкладами, вищі тарифи на оформлення гарантій тощо). Більше того, віднесення до переліку «банків, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку» абсолютно не гарантує невизнання його банкрутства. Тобто цей статус жодною мірою ані юридично, ані практично не впливає на порядок та процедуру видачі банківських гарантій, виконання взятих на себе зобов’язань банком у подальшому та не створює жодних додаткових привілеїв чи гарантій для Замовника у подальшому. Більше того, банківська гарантія видана банком, що входить до переліку банків, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, є повною мірою аналогічною банківській гарантії, що видана банком, не віднесеного до даної категорії. Згадане вище додаткове навантаження на цю категорію банків вкотре обґрунтовує позицію щодо більшій, ніж у середньому на ринку вартості послуг таких банків, в тому числі і при оформленні банківських гарантій.
Крім того, акцентуємо увагу Замовника на аналогічні рішення органу оскарження АМКУ щодо оскарження вищенаведених дискримінаційних умов тендерної документації, зокрема рішення №2362 -р/пк-пз від 10.02.2021 за процедурою закупівлі UA-2021-01-19-002527-b та рішення №3670 -р/пк-пз від 26.02.2021 за процедурою закупівлі UA-2021-01-22-001988-a.
Тому, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 24 Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та пропонуємо видалити вищезазначену вимогу з тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, учасник повинен надати копію свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN1436, згідно якого нанесена розмітка має витримувати 4 млн наїздів Р7. Вимагати від учасника надання свідоцтва до стандарту EN1436, який не використовується в Україні ? Доводимо до Вашого відома думку "Державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М.П. ШУЛЬГІНА" з цього приводу : Для забезпечення нормативного строку служби горизонтальної розмітки (функціональної довговічності), встановленої ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», а також дотримання вимог ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 «Настанова з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки» повинні дотримуватися вимоги нормативних документів, зокрема: СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», СОУ 42.1-37641918-089:2012 «Мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», СОУ 42.1-37641918-090:2012 «Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування». Відповідно до пункту 2 частини третьої статті 11 Закону України «Про автомобільні дороги» організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення здійснюється відповідно до державних будівельних норм і стандартів. Це передбачає використання, у тому числі шляхом відповідних посилань, виключно чинних в Україні будівельних норм (ДБН; ГБН) та нормативних документів (ДСТУ; СОУ, прийнятих центральними органами виконавчої влади). Параметр щодо «витримування не менше ніж 4 млн. наїздів» та метод його випробування вищезазначеними стандартами, а також іншими чинними в Україні національними стандартами (ДСТУ), не встановлені. Експлуатаційні властивості матеріалів для дорожньої розмітки та метод випробування на знос за допомогою поворотного стенду регламентуються EN 1436:2018 «Road marking materials. Road marking performance for road users and test methods» та EN 13197:2011+A1:2014 «Road marking materials - Wear simulator Turntable» відповідно. ІДі європейські стандарти наразі не є чинним нормативними документами на території України і тому вони є необов’язковим при визначенні якісних показників матеріалів для дорожньої розмітки. Питання визнання результатів оцінки відповідності, проведеної за межами України, регулюється статтею 45 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Зокрема, результати оцінки відповідності (протоколи випробувань, документи про відповідність тощо), проведеної в іншій державі, визнаються і приймаються в Україні згідно з положеннями чинних міжнародних договорів України, які передбачають взаємне визнання результатів оцінки відповідності. Наразі Орган сертифікації продукції ДП «ДерждорНДІ» не має укладених таких договорів, а інформація про зазначені міжнародні договори у інших призначених органах у нас відсутня. Також не володіємо інформацією про акредитовані лабораторії на території України, які мають можливість проводити випробування матеріалів для дорожньої розмітки згідно з ЕN 13197:201 1+А1:2014. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що встановлення в тендерній документації на закупівлю послуг з улаштування дорожньої розмітки вимоги щодо здатності матеріалів витримувати не менше ніж 4 млн. проходів коліс є необгрунтованим та безпідставним. ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ЩОДО НАДАННЯ СВІДОЦТВ НЕ ЗА СТАНДАРТАМИ, ЯКІ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ В УКРАЇНІ.
Надіємось на взаєморозуміння, однак в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
З повагою, Учасник!
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку.
З огляду на це, вважаємо що вищезазначена вимога стосовно надання Учасником Банківської гарантії, яка повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку – є дискримінаційною та такою, що потребує обов’язковому видаленню шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з абзацом першим ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Водночас, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В даній ситуації, вимога про надання Учасником Банківської гарантії, яка повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку є такою, що обмежує можливість участі імовірних учасників в даній процедурі закупівлі та призводить до дискримінації потенційних учасників, а у випадку, якщо дану вимогу не буде змінено, це призведе до майбутньої дискваліфікації.
Ми, як учасник, вважаємо таким, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників положення тендерної документації в наведеній вище редакції, оскільки така штучно обмежує коло банківських установ в яких учасник може отримати банківську гарантію. Така вимога Замовника обмежує учасників у вільному виборі контрагентів. Також зазначаємо, що відповідно до ст.2 Закону України «Про банки і банківську діяльність» - Банк - юридична особа, яка на підставі банківської ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, відомості про яку внесені до Державного реєстру банків; Відповідно до Рішення Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду платіжних систем Національного банку України 5 лютого 2021 року № 40 визначено окрема група банків: банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, до яких належать такі банки: АТ Ощадбанк, АТ КБ Приватбанк, АБ Укргазбанк, АТ Укрексімбанк, ПАТ "РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР". Разом з цим, відповідно до довідника банків, які мають банківську ліцензію Національного банку України наразі функціонують 73 банка.
Звертаємо увагу, що на банки, які потрапляють в категорію банків, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, поширюються підвищені вимоги (такі як достатність капіталу, формування резервів під боргові зобов'язання, тощо), які покликані зменшити ризики порушення їх фінансової стабільності. Слід додатково зазначити, що обслуговування в таких банках має певні недоліки, які полягають у більшій, ніж у середньому на ринку, вартості такого обслуговування (більша плата за відкриття і обслуговування рахунків, нижчі відсотки за вкладами, вищі тарифи на оформлення гарантій тощо). Більше того, віднесення до переліку «банків, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку» абсолютно не гарантує невизнання його банкрутства. Тобто цей статус жодною мірою ані юридично, ані практично не впливає на порядок та процедуру видачі банківських гарантій, виконання взятих на себе зобов’язань банком у подальшому та не створює жодних додаткових привілеїв чи гарантій для Замовника у подальшому. Більше того, банківська гарантія видана банком, що входить до переліку банків, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, є повною мірою аналогічною банківській гарантії, що видана банком, не віднесеного до даної категорії. Згадане вище додаткове навантаження на цю категорію банків вкотре обґрунтовує позицію щодо більшій, ніж у середньому на ринку вартості послуг таких банків, в тому числі і при оформленні банківських гарантій.
Крім того, акцентуємо увагу Замовника на аналогічні рішення органу оскарження АМКУ щодо оскарження вищенаведених дискримінаційних умов тендерної документації, зокрема рішення №2362 -р/пк-пз від 10.02.2021 за процедурою закупівлі UA-2021-01-19-002527-b та рішення №3670 -р/пк-пз від 26.02.2021 за процедурою закупівлі UA-2021-01-22-001988-a.
Тому, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 24 Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та пропонуємо видалити вищезазначену вимогу з тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, учасник повинен надати копію свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN1436, згідно якого нанесена розмітка має витримувати 4 млн наїздів Р7. Вимагати від учасника надання свідоцтва до стандарту EN1436, який не використовується в Україні ? Доводимо до Вашого відома думку "Державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М.П. ШУЛЬГІНА" з цього приводу : Для забезпечення нормативного строку служби горизонтальної розмітки (функціональної довговічності), встановленої ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», а також дотримання вимог ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 «Настанова з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки» повинні дотримуватися вимоги нормативних документів, зокрема: СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», СОУ 42.1-37641918-089:2012 «Мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», СОУ 42.1-37641918-090:2012 «Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування». Відповідно до пункту 2 частини третьої статті 11 Закону України «Про автомобільні дороги» організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення здійснюється відповідно до державних будівельних норм і стандартів. Це передбачає використання, у тому числі шляхом відповідних посилань, виключно чинних в Україні будівельних норм (ДБН; ГБН) та нормативних документів (ДСТУ; СОУ, прийнятих центральними органами виконавчої влади). Параметр щодо «витримування не менше ніж 4 млн. наїздів» та метод його випробування вищезазначеними стандартами, а також іншими чинними в Україні національними стандартами (ДСТУ), не встановлені. Експлуатаційні властивості матеріалів для дорожньої розмітки та метод випробування на знос за допомогою поворотного стенду регламентуються EN 1436:2018 «Road marking materials. Road marking performance for road users and test methods» та EN 13197:2011+A1:2014 «Road marking materials - Wear simulator Turntable» відповідно. ІДі європейські стандарти наразі не є чинним нормативними документами на території України і тому вони є необов’язковим при визначенні якісних показників матеріалів для дорожньої розмітки. Питання визнання результатів оцінки відповідності, проведеної за межами України, регулюється статтею 45 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Зокрема, результати оцінки відповідності (протоколи випробувань, документи про відповідність тощо), проведеної в іншій державі, визнаються і приймаються в Україні згідно з положеннями чинних міжнародних договорів України, які передбачають взаємне визнання результатів оцінки відповідності. Наразі Орган сертифікації продукції ДП «ДерждорНДІ» не має укладених таких договорів, а інформація про зазначені міжнародні договори у інших призначених органах у нас відсутня. Також не володіємо інформацією про акредитовані лабораторії на території України, які мають можливість проводити випробування матеріалів для дорожньої розмітки згідно з ЕN 13197:201 1+А1:2014. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що встановлення в тендерній документації на закупівлю послуг з улаштування дорожньої розмітки вимоги щодо здатності матеріалів витримувати не менше ніж 4 млн. проходів коліс є необгрунтованим та безпідставним. ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ЩОДО НАДАННЯ СВІДОЦТВ НЕ ЗА СТАНДАРТАМИ, ЯКІ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ В УКРАЇНІ.
Надіємось на взаєморозуміння, однак в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
З повагою, Учасник!
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 березня 2021 16:20
Доброго дня! Вимога щодо надання банківської гарантії банком з часткою державної власності не є дискримінаційною, оскільки не обмежує учасників в участі у даній процедурі. Учасник для отримання гарантії не зобов’язаний обслуговуватись в державних банках, в яких держава володіє часткою не менше 75% статутного капіталу. Для отримання покритої банківської гарантії банки не проводять оцінку платоспроможності учасників, та надають таку послугу всім, оскільки банківська гарантія забезпечена грошовими коштами. Отже, для отримання банківської гарантії в банках з державною часткою статутного капіталу може отримати будь-який учасник. А учасники які обслуговуються в таких банках не отримують переваг, адже для отримання банківської гарантії необхідною умовою є відповідне забезпечення. Разом з тим, до тендерної документації внесено зміни в частині надання копії свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN146.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-26-005796-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 21 травня 2021 17:27
Дата подання: 21 травня 2021 17:27
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 травня 2021 22:31
рішення від 26.05.2021 № 11597 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 26 травня 2021 22:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2021 № 12371.pdf
Дата публікації: 03 червня 2021 19:14
рішення від 02.06.2021 № 12371 .pdf
Дата публікації: 07 червня 2021 20:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 10 червня 2021 17:04
Номер скарги: UA-2021-02-26-005796-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 18 червня 2021 16:06
Дата подання: 18 червня 2021 16:06
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2021 12:35
рішення від 23.06.2021 № 14071 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 червня 2021 12:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2021 № 14851.pdf
Дата публікації: 02 липня 2021 19:54
рішення від 01.07.2021 № 14851.pdf
Дата публікації: 06 липня 2021 17:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" |
24 883 688,40
UAH з ПДВ
|
24 883 688,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
26 654 755,88
UAH з ПДВ
|
26 654 755,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
28 373 278,10
UAH з ПДВ
|
28 373 278,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" #40593676 |
Рішення скасоване |
24 883 688,40
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 16:59
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Рішення скасоване |
26 654 755,88
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 16:59
|
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Рішення скасоване |
28 373 278,10
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 16:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2021 12:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" #40593676 |
Відхилено |
24 883 688,40
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 17:01
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Відхилено |
26 654 755,88
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 17:02
|
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Переможець |
28 373 278,10
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2021 11:04
|
Додаткова угода від 12.07.2021 № 1 № 41-21.PDF | зміни до договору |
13 липня 2021 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2021 10:58
|
Договір № 41-21 від 12.07.2021.PDF | укладений |
13 липня 2021 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 41-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |