Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рідкий засіб Algicide L210 (фас. 20л) та розчин для зниження рівня рН-Minus Liguid SA (фас. 20л)
Очікувана вартість
46 615,00 UAH
UA-2021-02-26-005726-a 39231ad69281454a8e11d8c11e106ec0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Вікторія Валентинівна

0963020652 tender0501@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, ВУЛИЦЯ МАТРОСОВА, будинок 75
Контактна особа: Клименко Вікторія Валентинівна
0963020652
tender0501@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 07:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 13:49
Очікувана вартість: 46 615,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 233,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24960000-1: Хімічна продукція різна


Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75 Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штуки
Рідкий засіб Algicide L210 (фас. 20л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50079, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Черкасова, 10Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна
20 штуки
Розчин для зниження рівня рН-Minus Liguid SA (фас. 20л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50079, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Черкасова, 10Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Транспортний засіб
Дата подання: 01 березня 2021 18:41
Дата відповіді: 02 березня 2021 09:38
Доброго дня Питаня по слідуючій умові: Лист – гарантія, що Учасник (не виробник) має дозвіл на перевезення небезпечних вантажів (АДР) 1-класу Учасник має право на перевезення взяти транспорт в оренду з дозвілом АДР?
Відповідь: Так, учасник має право взяти транспорт в оренду.
Тільки обов'язково повинен бути договір про оренду транспорту, документи на транспорт та дозвіл на перевезення таких вантажів.
Транспорт
Дата подання: 01 березня 2021 18:44
Дата відповіді: 02 березня 2021 09:38
Умова тендера:Лист – гарантія, що Учасник (не виробник) має транспортний засіб технічний стан якого дозволяє перевозити небезпечні вантажі (АДР). Можливо Учаснику взяту транспорт в оренду в організації ,яка має дозвіл з АДР? Якщо ні,то поясніть чому?
Відповідь: Так, учасник має право взяти транспорт в оренду.
Тільки обов'язково повинен бути договір про оренду транспорту, документи на транспорт та дозвіл на перевезення таких вантажів.
Умова тендера
Дата подання: 01 березня 2021 18:51
Дата відповіді: 02 березня 2021 09:52
Умова: Копію оригіналу сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю Проходження даної сертифікації є добровільним. В Україні сьогодні НЕ ІСНУЄ ні одного нормативно-правового акту, який би ЗОБОВ’ЯЗУВАВ суб’єкта господарської діяльності мати такий сертифікат (щодо Вашого бажання, то Ви ж наче не законодавець, відповідно таку вимогу диктувати не можете!). Отримання даного сертифікату є правом суб’єкта. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання Сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю" - це вимога замовника та згідно ч.3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголовшені пр проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація на розсуд замовника.
Вимога сертифікату не є дискримінаційною а тількі пітверджує якість запропонованого товару.
Бренд FROGGY
Дата подання: 01 березня 2021 19:08
Дата відповіді: 03 березня 2021 10:52
В технічному опису : Рідкий засіб Algicide L210 (фас. 20л) та розчин для зниження рівня рН-Minus Liguid SA (фас. 20л) Ви вказали : ТУ У 20.5-03327724-016:2015 Але цьому ТУ відповідае не тільки торгова марка FROGGY, назви бредів якої ви виклали в вимогах до тендеру: Algicide L210 та рН-Minus Liguid SA. Прошу Вас дати роз'яснення: Ви плануєте закупівлю якісного алгециду для боротьби з водоростями в басейні , чи продукцію компанії саме бренду FROGGY? Прошу Ваз змінити назву предмету закупілі, щоб дати можливість іншим Учасникам прийняти в тендері участь з аналогічними( по якості і вартісті) реагентами для басейнів, але інших виробників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначені характеристики та вимоги даного засобу цілком задовольняють потребу замовника, оскільки заклад користується такою продукцією протягом трех років. Не має потреби змінювати товар на більш економний з сумнівною якістю. Звертаємо увагу що згідно п.3 ст.14 Закону України "Про публічні Закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Транспорт АДР
Дата подання: 02 березня 2021 15:01
Дата відповіді: 03 березня 2021 08:54
Так, учасник має право взяти транспорт в оренду. Тільки обов'язково повинен бути договір про оренду транспорту, документи на транспорт та дозвіл на перевезення таких вантажів. Відповідь: Учасник може надати договір з компанією перевізником, тільки після того як його пропозиція пройде аукціон і буде найвигіднішим для замовника. Тоді такий договір буде мати сенс. На етапі подачі документації, лист-гарантія на перевезення Учасником Предмету закупівлі транспортом з АДР дозволом. Как Ви вважаєте, цього буде достатньо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, цього буде достатньо. Але після того як закінчіться аукціон та буде визнано переможця, договір про оренду потрібно надати не пізніше 3 робочіх днів з моменту кваліфікації переможця.
FROGGY
Дата подання: 03 березня 2021 18:59
Дата відповіді: 04 березня 2021 08:20
Зазначені характеристики та вимоги даного засобу цілком задовольняють потребу замовника, оскільки заклад користується такою продукцією протягом трех років. Не має потреби змінювати товар на більш економний з сумнівною якістю. Звертаємо увагу що згідно п.3 ст.14 Закону України "Про публічні Закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. 1.Всі компанії, які завозять або виробляють реагенти для басейнів на території України, проходять обов'язкові процедури з підтвердження якості та безпеки. І Ваше твердження, це як мінімум оскарбленія іншим постачальникам в Україні. 2.Коли Ви робите заявку на закупівлю по тендеру на конкретний Бренд, Ви ніколи не досягнете результату за найкращою ціною !!!! не буде справжнього !!!!! конкуруючого пропозиції по Фроггі. Тоді поясніть сенс Вашої тендерної закупівлі з пріоритетом за ціною ????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник закупівлі!!!!!!!!!!! При закупівлі певного товару не може бути врахована тільки ціна товару. Замовник має право залишати за собою вибір товару не тількі за найменшою ціною а й за якістю яка його задовольняє. Наголошуємо вам що закупівля проводиться не за відкритими торгами!!!!!!!!!
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ 46 558,00
UAH з ПДВ
46 558,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2021 10:25
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2667908855
Переможець 46 558,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 11:34

Документи

11 березня 2021 11:34
Електронний підпис
11 березня 2021 11:32
альг..PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2667908855
46 558,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2021 11:34
Електронний підпис
11 березня 2021 11:32
альг..PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:48
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 13:44
№131.PDF укладений
16 березня 2021 13:42

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
31 березня 2021 10:23
46 558,00 UAH UA118201720344210022000052326
Відділ осв.виконкому Терн.р. у м. ради
UA373054820000026009500742616
ФОП Шишло Олег Анатолiйович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 46 558,00
UAH