Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітори для закладів освіти Довгинцівського району та централізованої бухгалтерії відділу освіти
Очікувана вартість
13 900,00 UAH
UA-2021-02-26-005696-a bade889c6af1445fafae41619be14de0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Луданова

+380961617413 dolgincevskij_rvo_zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 16
Контактна особа: Алла Луданова
+380961617413
dolgincevskij_rvo_zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2021 23:00
Очікувана вартість: 13 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади освіти Довгинцівського району та централізована бухгалтерія відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявності бюджетного фінансування. Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2021 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 13:55
оголошення монітори від 26.02.2021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кочетков Станіслав Костянтинович 13 900,00
UAH з ПДВ
13 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2021 13:29
Електронний підпис
11 березня 2021 13:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
11 березня 2021 13:28
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кочетков Станіслав Костянтинович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кочетков Станіслав Костянтинович
#1496204131
Переможець 13 900,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 08:55

Документи

12 березня 2021 08:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 08:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кочетков Станіслав Костянтинович
#1496204131
13 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 08:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 11:00
дог. №47 від 16.03.2021.pdf зміни до договору
17 березня 2021 10:59
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 08:32
договір №47 від 16.03.2021.pdf укладений
16 березня 2021 08:30

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
31 березня 2021 11:10
13 900,00 UAH UA668201720344250021000053153
Довгинцівський РВО
UA893005280000026006102339233
ФОП Кочетков Станiслав Костянтинович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 900,00
UAH