Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410582 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1 |
Контактна особа: |
Радюк Алла Юріївна +380512247058 alla170283@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2021 13:14 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 12:49 |
Очікувана вартість: | 1 735 340,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 353,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 52060.2 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | за фактично надані послуги | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2021 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2021 15:50 |
ТД прибирання -зупинки- нова редакція АМКУ.doc | |
08 квітня 2021 15:50 |
протокол зупинки.pdf | |
26 березня 2021 11:32 |
перелік змін - 26.03.21.doc | |
26 березня 2021 11:32 |
ТД ручне прибирання -19.02.2021зупинки - нова редакція - 3.doc | |
17 березня 2021 11:31 |
перелік змін - 5.doc | |
17 березня 2021 11:31 |
ТД ручне прибирання -19.02.2021зупинки - нова редакція - 2.doc | |
05 березня 2021 14:37 |
перелік змін - 3.doc | |
05 березня 2021 14:37 |
ТД ручне прибирання -19.02.2021зупинки - нова редакція.doc | |
26 лютого 2021 13:10 |
ТД зупинки.pdf |
08 квітня 2021 15:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
08 квітня 2021 15:50 |
ТД прибирання -зупинки- нова редакція АМКУ.doc
|
|||||||||||||||
08 квітня 2021 15:50 |
протокол зупинки.pdf
|
|||||||||||||||
26 березня 2021 11:32 |
перелік змін - 26.03.21.doc
|
|||||||||||||||
26 березня 2021 11:32 |
ТД ручне прибирання -19.02.2021зупинки - нова редакція - 3.doc
|
|||||||||||||||
17 березня 2021 11:31 |
перелік змін - 5.doc
|
|||||||||||||||
17 березня 2021 11:31 |
ТД ручне прибирання -19.02.2021зупинки - нова редакція - 2.doc
|
|||||||||||||||
05 березня 2021 14:37 |
перелік змін - 3.doc
|
|||||||||||||||
05 березня 2021 14:37 |
ТД ручне прибирання -19.02.2021зупинки - нова редакція.doc
|
|||||||||||||||
26 лютого 2021 13:10 |
ТД зупинки.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
В п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказано, що «конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться у Додатку №3 цієї тендерної документації».
Вважаємо, що в цьому додатку викладена не вся необхідна інформація стосовно послуги за №3 «миття та фарбування урн для сміття».
З тексту зрозуміло, що 180 урн миються і фарбуються, про кольори, про якість фарби, але надто забагато непорозумінь:
- Це всі урни, чи їх частина?
- Де їх перелік?
- Де вони розміщені?
- Якого розміру повинні бути надписи на них?
- Миються на місті чи з демонтажем і вивозом на спеціалізоване місце для миття, як це передбачено санітарними правилами і нормами з посиланням на відповідний документ?
- Чи потрібно їх ремонтувати перед фарбування, чи фарбувати погнуті і знівечені?
- Чи розрахується Замовник за такий вимушений ремонт?
Для того, щоб учасник-потенційний виконавець міг провести розрахунок вартості послуг (зрозуміло, якщо він планує їх виконати, а не відкупитися), йому потрібно, щоб в тендерній документації замовника були конкретні характеристики предмета закупівлі, опис усіх необхідних характеристик, у т.ч. – відповідна технічна специфікація (описи предмету закупівлі, технічні завдання, затверджені переліки, схеми та інші необхідні документи), все це передбачено в Законі «Про публічні закупівлі», ст.22.
Вимагаємо конкретизувати послугу «миття та фарбування урн для сміття» з доданням усіх необхідних документів, тому що в оприлюдненому форматі вона не дозволяє чесному учаснику спланувати свою роботу і сприяє корупційним діям і зловживанням.
У разі відмови у внесенні змін до тендерної документації нами буде обов’язково направлено скаргу до Органу оскарження.
Вважаємо, що фарбування урн не підпадає під класифікатор закупівлі ДК 021:2015 90910000-9.
Фарбування - Фарбування конструкцій і нанесення на них захисного покриття має код - 45442120-4 , це зовсім інші послуги, по якому замовник має право спланувати і провести спрощену закупівлю, відремонтувати свої урни по договору, а не порушувати норми Закону і рекомендації Мінекономіки, включаючи їх в послуги з прибирання.
Наполягаємо внести відповідні зміни до Тендерної Документації, щоб уникнути оскарження до ПДАК АМКУ.
Вами вимагається, щоб кожен учасник надав у своїй пропозиції лист-згоду з тендерною документацією.
Тендерна документація містить достатню кількість таких, не передбачених Законом, вимог, і з нею неможливо погодитись, якщо вона не буде приведена у відповідність з ним, а тому вимагаємо:
1) Вимога надавати згоду з тендерною документацією передбачена Законом «Про публічні закупівлі»? Якщо ні, тоді вимагаємо її вилучити.
2) Дайте чітке роз'яснення: навіщо на «кожен документ, що подається у складі тендерної пропозиції» накладати КЕП та печатки, підписувати усі сторінки, копії документів тендерної пропозиції (з п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції щодо підписів уповноваженої особи, печатки та засвідчення документів (стор. 6 і 7)? Ви ж і так вимагаєте від учасників подання тендерної пропозиції з накладанням КЕП або УЕП уповноваженої особи.
3) Приведіть свої вимоги у відповідність з Законом «Про публічні закупівлі» і в тому числі - зі ст.22. Тендерна документація, ч.5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Бажаємо успіхів!
Скарги до процедури
Дата подання: 05 березня 2021 16:57
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-14-000011 ● 16a1623c23aa436990c48036fb5a0155
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2022 11:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.01.2022 № 27
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: ID: UA-2021-02-26-005026-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26 лютого 2021 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.01.2022.
Начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби
в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-31 10:39:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-03 15:56:10
Надання пояснень на запит
За результатами розгляду запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 90910000-9 (Послуги з прибирання і очищення зупинок громадського транспорту та супутні послуги)» (далі – Закупівля), адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради повідомляє наступне.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі було здійснено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної цінової інформації.
Надаємо окремо розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо, що якісні характеристики та порядок надання послуг розроблялися з урахуванням вимог Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві» (зі змінами та доповненнями, затверджених рішенням Миколаївської міської ради від 16.05.2013р. №28/10) та інших, діючих на момент надання послуг, «Методичних рекомендацій з прибирання території об'єктів благоустрою населених пунктів», затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008р. №213, «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012р. №54 тощо.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на власному веб-сайті, повідомляємо, що Замовником вказана інформація не розміщувалась на вказаному ресурсі, у зв’язку з тим, що закупівля була оголошена 26.02.2021 року, а підпункт 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» був внесений Постановою Кабінету Міністрів України № 1266 від 16.12.2020.
Ч. 4 вказаної Постанови звучить як рекомендація, а не вимога, у зв’язку з чим, Замовником не було опубліковано вказану інформацію. На той час були відсутні роз’яснення стосовно обов’язковості публікації вказаної вище інформації на власному веб-сайті.
Проте, звертаємо увагу на те, що у подальшому Замовник розпочав розміщувати обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на власному веб-сайті.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку про результати моніторингу процедури закупівлі – UA-2021-02-26-005026-a від 04 лютого 2022, адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – адміністрація) повідомляє, що в подальшому зобов’язується не допускати порушень, що були виявлені в ході проведення вказаного вище моніторингу.
2022-02-09 09:40:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬАГРОХІМСЕРВІС" |
1 492 769,34
UAH з ПДВ
|
1 307 246,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1 |
1 699 959,09
UAH з ПДВ
|
1 307 512,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬАГРОХІМСЕРВІС" #41214338 |
Переможець |
1 307 246,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2022 09:54
|
загальна сума виконання договору _ 84.docx | укладений |
09 лютого 2022 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 16:17
|
додаткова угода _ 5.pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 18:00
|
додаткова угода _4.pdf | зміни до договору |
11 січня 2022 17:59
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 14:40
|
додаткова угода _ 3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 13:27
|
додаткова угода _ 2.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 17:50
|
додаткова угода _ 1 від 17.06.2021.pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 17:35
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 14:23
|
додаткова угода № 1 від 07.06.2021 | зміни до договору |
09 червня 2021 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору під фактичне фінансування предмету закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв`язку зі зменшенням обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку (без суми) |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору до 31.12.2022 з ціною |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |