Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90910000-9 (послуги з прибирання і очищення зупинок громадського транспорту та супутні послуги)
Очікувана вартість
1 735 340,00 UAH
UA-2021-02-26-005026-a ae434a262cb64095824e7f2fed944d00
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радюк Алла Юріївна

+380512247058 alla170283@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410582
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1
Контактна особа: Радюк Алла Юріївна
+380512247058
alla170283@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2021 13:14
Початок аукціону: 19 квітня 2021 12:49
Очікувана вартість: 1 735 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 353,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52060.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


місцезнаходження: 54003, м.Миколаїв, пр.Богоявленський,1; мова: українська; категорія: органи державної влади та місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90910000-9 (послуги з прибирання і очищення зупинок громадського транспорту та супутні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, територія Інгульського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг за фактично надані послуги Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 квітня 2021 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2021 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2021 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 15:50
ТД прибирання -зупинки- нова редакція АМКУ.doc
08 квітня 2021 15:50
протокол зупинки.pdf
26 березня 2021 11:32
перелік змін - 26.03.21.doc
26 березня 2021 11:32
ТД ручне прибирання -19.02.2021зупинки - нова редакція - 3.doc
17 березня 2021 11:31
перелік змін - 5.doc
17 березня 2021 11:31
ТД ручне прибирання -19.02.2021зупинки - нова редакція - 2.doc
05 березня 2021 14:37
перелік змін - 3.doc
05 березня 2021 14:37
ТД ручне прибирання -19.02.2021зупинки - нова редакція.doc
26 лютого 2021 13:10
ТД зупинки.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Корисна інформація
Дата подання: 06 березня 2021 21:22
Дата відповіді: 09 березня 2021 12:04
Коли плануєте закупівлю, складаєте тендерну документацію, оголошує ії та приймаєте рішення, будьте дуже уважні. 19.04.2020 р. набули чинності нові штрафи у сфері публічних закупівель. Так, згідно ст. 164-14 КУпАП, передбачено 6 різних видів штрафів та більше 18 видів правопорушень. Штрафи накладаються на службових (посадових), уповноважених осіб замовника. Службовими (посадовими) особами замовника точно є керівник та заступник (заступники), а також можуть бути інші особи, які мають організаційно-розпорядчі та/або адміністративно-господарські функції. Уповноваженими особами замовника є всі члени тендерного комітету (у випадку його наявності до 01.01.2022 р.) та/або Уповноважена особа (у випадку її призначення). ч.1 ст. 164-14 КУпАП - розмір штрафу 100 нмдг (1700 грн.) - порушення порядку визначення предмета закупівлі; - несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; - тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; - ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; - порушення строків розгляду тендерної пропозиції ч. 3 ст. 164-14 КУпАП розмір штрафу 1500 – 3000 нмдг (25500 – 51000 грн.) - невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; - відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); - внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації. Помилка на помилці ... Можете поки не дякувати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При плануванні закупівель, складання тендерної документації, оголошення ії та прийняття рішення тендерний комітет адміністрації району керується Законом України "Про публічні закупівлі "

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-26-005026-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Код ЄДРПОУ:34889374
Дата подання: 02 березня 2021 23:32
Вимога на внесення змін в умови закупівлі
Вимога щодо внесення змін
В п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказано, що «конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться у Додатку №3 цієї тендерної документації».
Вважаємо, що в цьому додатку викладена не вся необхідна інформація стосовно послуги за №3 «миття та фарбування урн для сміття».
З тексту зрозуміло, що 180 урн миються і фарбуються, про кольори, про якість фарби, але надто забагато непорозумінь:
- Це всі урни, чи їх частина?
- Де їх перелік?
- Де вони розміщені?
- Якого розміру повинні бути надписи на них?
- Миються на місті чи з демонтажем і вивозом на спеціалізоване місце для миття, як це передбачено санітарними правилами і нормами з посиланням на відповідний документ?
- Чи потрібно їх ремонтувати перед фарбування, чи фарбувати погнуті і знівечені?
- Чи розрахується Замовник за такий вимушений ремонт?
Для того, щоб учасник-потенційний виконавець міг провести розрахунок вартості послуг (зрозуміло, якщо він планує їх виконати, а не відкупитися), йому потрібно, щоб в тендерній документації замовника були конкретні характеристики предмета закупівлі, опис усіх необхідних характеристик, у т.ч. – відповідна технічна специфікація (описи предмету закупівлі, технічні завдання, затверджені переліки, схеми та інші необхідні документи), все це передбачено в Законі «Про публічні закупівлі», ст.22.
Вимагаємо конкретизувати послугу «миття та фарбування урн для сміття» з доданням усіх необхідних документів, тому що в оприлюдненому форматі вона не дозволяє чесному учаснику спланувати свою роботу і сприяє корупційним діям і зловживанням.
У разі відмови у внесенні змін до тендерної документації нами буде обов’язково направлено скаргу до Органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2021 14:25
адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради внесено відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2021-02-26-005026-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Код ЄДРПОУ:34889374
Дата подання: 02 березня 2021 23:53
Про внесення змін в умови закупівлю
Серед послуг, які передбачено Замовником в технічному завданні, з умовами якого повинні обовязково бути згодні учасники і надати довідку, є послуга з миття та фарбування урн для сміття.
Вважаємо, що фарбування урн не підпадає під класифікатор закупівлі ДК 021:2015 90910000-9.
Фарбування - Фарбування конструкцій і нанесення на них захисного покриття має код - 45442120-4 , це зовсім інші послуги, по якому замовник має право спланувати і провести спрощену закупівлю, відремонтувати свої урни по договору, а не порушувати норми Закону і рекомендації Мінекономіки, включаючи їх в послуги з прибирання.
Наполягаємо внести відповідні зміни до Тендерної Документації, щоб уникнути оскарження до ПДАК АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2021 14:28
адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради вимогу не задоволено, надано обгрунтування
Номер вимоги: UA-2021-02-26-005026-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Код ЄДРПОУ:34889374
Дата подання: 03 березня 2021 12:11
Про внесення змін до тендерної документації
Доброго дня!
Вами вимагається, щоб кожен учасник надав у своїй пропозиції лист-згоду з тендерною документацією.
Тендерна документація містить достатню кількість таких, не передбачених Законом, вимог, і з нею неможливо погодитись, якщо вона не буде приведена у відповідність з ним, а тому вимагаємо:
1) Вимога надавати згоду з тендерною документацією передбачена Законом «Про публічні закупівлі»? Якщо ні, тоді вимагаємо її вилучити.
2) Дайте чітке роз'яснення: навіщо на «кожен документ, що подається у складі тендерної пропозиції» накладати КЕП та печатки, підписувати усі сторінки, копії документів тендерної пропозиції (з п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції щодо підписів уповноваженої особи, печатки та засвідчення документів (стор. 6 і 7)? Ви ж і так вимагаєте від учасників подання тендерної пропозиції з накладанням КЕП або УЕП уповноваженої особи.
3) Приведіть свої вимоги у відповідність з Законом «Про публічні закупівлі» і в тому числі - зі ст.22. Тендерна документація, ч.5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Бажаємо успіхів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2021 14:29
адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради внесено відповідні зміни

Документи

05 березня 2021 14:25
лист

Документи

05 березня 2021 14:28
відповідь на вимогу

Документи

05 березня 2021 14:29
відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-26-005026-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Код ЄДРПОУ:34889374
Дата подання: 05 березня 2021 16:57
Скарга на порушення процедури закупівлі і умов тендерної документації
05 березня 2021 р. Вих. № 417 Уповноважений орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45, тел.: (044) 594-64-12, www.amcu.gov.ua, код ЄДРПОУ: 00032767 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Шнеєрсона, 4/4, тел.: (0512) 59-27-50, E-mail: kontora44@meta.ua, код ЄДРПОУ: 34889374 Замовник: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради, 540003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, проспект Богоявленський, 1, тел.: (0512) 24-70-58, E-mail: alla170283@ukr.net код ЄДРПОУ: 05410582 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-005026-а СКАРГА на порушення Замовником процедури закупівлі і умов тендерної документації Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) через процедуру відкритих торгів оголошена закупівля послуг ДК 021:2015: 90910000-9 (Послуги з прибирання і очищення зупинок громадського транспорту та супутні послуги). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-02-26-005026-а. Товариство з обмеженою відповідальністю «Центральний 1» (далі – ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», Скаржник), яке протягом чотирьох останніх років надавало і надає аналогічні послуги, запланувало взяти участь в оголошеній закупівлі. При уважному розгляді оголошення про закупівлю і вивченні тендерної документації відкритих торгів UA-2021-02-26-005026-а помічено немало порушень Закону «Про публічні закупівлі». 1.Ознайомившись з умовами відкритих торгів, відразу стає зрозумілим, що Замовник, інформуючи про їх проведення надав невірну інформацію про предмет закупівлі і, таким чином, порушив процедуру закупівлі на етапі оголошення, ігноруючи вимоги ст.21 Закону. Вказавши, помилково чи навмисно, назву і код предмета закупівлі 9091000-9 – Послуги з прибирання, що по ДК 021:2015 передбачають послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон, послуги з дробоочищення трубчастих конструкцій, Послуги з очищення цистерн і резервуарів, послуги з прибирання автостоянок, послуги з чищення печей і димарів, послуги з чищення телефонного обладнання, послуги з чищення транспортного обладнання, послуги з очищення урн для сміття, послуги з прибирання офісних і шкільних приміщень та чищення офісного обладнання, Замовник у технічному завданні вимагає надання абсолютно інших послуг по предмету закупівлі: 1) підмітання зупинок громадського транспорту; 2) очищення урн від сміття; 3) миття та фарбування урн від сміття; 4) очищення та миття зупинок громадського транспорту від написів та несанкціонованих рекламних оголошень; 5) посипання протиожеледними матеріалами; 6) очищення від снігу. Замовнику добре відомі і правильна назва предмета закупівлі, і його правильний код за Єдиним закупівельним словником, адже він вірно визначив їх і вніс до Річного плану закупівель (ідентифікатор плану UA-P-2020-12-02-005637-c), - код 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Невірно вказані код і назва предмета закупівлі не дають можливості учасникам, які вибирають на сайті уповноваженого органу предмет закупівлі по його коду за словником, прийняти участь у оголошеній закупівлі, тим самим порушуючи їхні права. Крім того, невірно вибрані назва і код предмета закупівлі подалі дають Замовнику, якщо він зробив це навмисно, підстави для цілком законної відміни тендеру по п.2 ч.1 ст. 32 Закону, у випадку, коли переможцем став небажаний учасник. 2.Також в процесі вивчення тендерної документації, розробленої Замовником і затвердженої рішенням його Тендерного комітету, зробили висновок, що Замовник в своїй тендерній документації встановив декілька дискримінаційних та надмірних вимог, які ніяк не впливають на якість надання послуг, є такі, що порушують конкретні вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». 1) Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Замовник вимагає, щоб працівники, вказані в відповідній довідці, були працевлаштовані на підставі безстрокового трудового договору, ніяким чином не обґрунтовуючи цю вимогу . Не можемо погодитись с такою вимогою, яка є дискримінаційною. Діючим законодавством передбачено і безстроковий трудовий договір, і цивільно-правовий договір, який може укладати працівник з роботодавцем (учасником). Виконання послуг передбачене лише по 31.12.2021 р., а не на декілька років, а від того, який вид договору трудових взаємин задіяного працівника з керівником учасника вибрано, на якість надання послуг не впливає. 2) Замовник вимагає, щоб тендерна пропозиція містила накладений КЕП або УЕП і «крім того, кожен документ, що подається учасником у складі тендерної пропозиції був наданий у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП та печатки», «усі сторінки, копії документів (що містять текст) тендерної пропозиції Учасника повинні містити особистий підпис уповноваженої особи». Також не можемо погодитись з цією вимогою, тому що Замовник порушує ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», згідно з ч.5 якої «Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису». Враховуючи вище зазначене, вважаємо, що: - Замовником порушені принципи закупівель, визначені ст.5 Закону: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. - Замовником порушена процедура закупівлі – оголошення про проведення відкритих торгів містить невірну інформацію про назву і код предмета закупівлі по Єдиному закупівельному словнику, які визначені Замовником з порушенням вимог Закону і Наказу №708 Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 15.04.2020 р. - Тендерна документація по оголошеній закупівлі містить надумані, дискримінаційні і конкретно заборонені Законом вимоги щодо наявності працівників лише з безстроковими трудовими договорами та правил підпису документів пропозиції. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги Орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради усунути порушення процедури закупівлі, а якщо це неможливо – відмінити процедуру закупівлі. 4. Зобов’язати Замовника - Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради внести зміни до тендерної документації і привести її у відповідність з вимогами законодавства. Генеральний директор ТОВ «Центральний 1» Герасименко С.О.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 21:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано, внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2021 16:00
Номер скарги: UA-2021-02-26-005026-a.c5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Код ЄДРПОУ:34889374
Скарга на порушення Замовником процедури закупівлі і умов тендерної документації
09 квітня 2021 р. Вих. № 541 Уповноважений орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45, тел.: (044) 594-64-12, www.amcu.gov.ua, код ЄДРПОУ: 00032767 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Шнеєрсона, 4/4, тел.: (0512) 59-27-50, E-mail: kontora44@meta.ua, код ЄДРПОУ: 34889374 Замовник: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради, 540003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, проспект Богоявленський, 1, тел.: (0512) 24-70-58, E-mail: alla170283@ukr.net код ЄДРПОУ: 05410582 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-005026-а СКАРГА на порушення Замовником процедури закупівлі і умов тендерної документації Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) через процедуру відкритих торгів оголошена закупівля послуг ДК 021:2015: 90910000-9 (Послуги з прибирання і очищення зупинок громадського транспорту та супутні послуги). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-02-26-005026-а. Товариство з обмеженою відповідальністю «Центральний 1» (далі – ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», Скаржник), запланувало взяти участь в оголошеній закупівлі. При уважному розгляді оголошення про закупівлю і вивченні тендерної документації відкритих торгів UA-2021-02-26-005026-а було помічено немало порушень Закону «Про публічні закупівлі». Замовник не задовольнив вимогу Учасника про усунення порушень Закону і внесення змін до тендерної документації зазначених торгів. Учасник - ТОВ «Центральний 1» звернувся зі скаргою до Органу оскарження і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України своїм рішенням № 6624-р/пк-пз від 31.03.2021 р. зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації. 08.04.2021 р. Замовник, виконуючи рішення Органу оскарження, оприлюднив нову редакцію тендерної документації. Він вніс зміни в тендерну документацію, але не виправив в ній всі помилки і оприлюднив зміни з грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». По-перше, Замовник вніс зміни до тендерної документації, розмістивши їх і відобразивши в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Але, відповідно до ч.2 ст.24 Закону, Замовник зобов’язаний разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднити перелік змін, що вносяться. Перелік змін Замовник не оприлюднив, порушивши вимоги Закону «Про публічні закупівлі» і, не виконавши рішення Органу оскарження про внесення змін згідно з Законом, продовжив процедуру закупівлі. В друге, Замовник не якісно підготував тендерну документацію, яка містить неточності і грубі помилки. Так у Додатку №9 до тендерної документації вказано: «загальний обсяг послуг, зазначених у п.2 «Очищення урн від сміття» (27360шт.) та п.3 «Миття та фарбування урн для сміття» (1690шт.) технічних вимог не може перевищувати зазначений в процедурі закупівлі». Але в п.3 технічних вимог вказані абсолютно інші показники. Враховуючи вище зазначене, вважаємо, що: 1.Замовник не виконав Рішення Органу оскарження, оскільки він не вніс зміни до тендерної документації відповідно з вимогами Закону. 2.Замовником порушені основні принципи закупівель, визначені ст.5 Закону: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням, тому, що розроблена ним тендерна документація по оголошеній закупівлі містить помилки, що надає Замовнику можливість відмінити торги у разі надання найбільш економічно вигідної пропозиції небажаним учасником. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги Орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника - Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради внести зміни до тендерної документації і привести її у відповідність з вимогами законодавства. Генеральний директор ТОВ «Центральний 1» Герасименко С.О.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

05 березня 2021 16:48
Скарга_вих. 417
05 березня 2021 16:48
Скарга_вих. 417_текст

Документи подані замовником

16 березня 2021 09:04
відповідь на скаргу
08 квітня 2021 15:58
протокол

Документи подані скаржником

11 квітня 2021 23:14
Скарга_Вих. 541
11 квітня 2021 23:14
Скарга_Вих. 541_текст

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-14-000011 ● 16a1623c23aa436990c48036fb5a0155
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2022 11:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.01.2022 № 27

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: ID: UA-2021-02-26-005026-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26 лютого 2021 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.01.2022.



Начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби
в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-31 10:39:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-03 15:56:10

Надання пояснень на запит

За результатами розгляду запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 90910000-9 (Послуги з прибирання і очищення зупинок громадського транспорту та супутні послуги)» (далі – Закупівля), адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради повідомляє наступне.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі було здійснено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної цінової інформації.
Надаємо окремо розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо, що якісні характеристики та порядок надання послуг розроблялися з урахуванням вимог Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві» (зі змінами та доповненнями, затверджених рішенням Миколаївської міської ради від 16.05.2013р. №28/10) та інших, діючих на момент надання послуг, «Методичних рекомендацій з прибирання території об'єктів благоустрою населених пунктів», затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008р. №213, «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012р. №54 тощо.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на власному веб-сайті, повідомляємо, що Замовником вказана інформація не розміщувалась на вказаному ресурсі, у зв’язку з тим, що закупівля була оголошена 26.02.2021 року, а підпункт 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» був внесений Постановою Кабінету Міністрів України № 1266 від 16.12.2020.
Ч. 4 вказаної Постанови звучить як рекомендація, а не вимога, у зв’язку з чим, Замовником не було опубліковано вказану інформацію. На той час були відсутні роз’яснення стосовно обов’язковості публікації вказаної вище інформації на власному веб-сайті.
Проте, звертаємо увагу на те, що у подальшому Замовник розпочав розміщувати обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на власному веб-сайті.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду висновку про результати моніторингу процедури закупівлі – UA-2021-02-26-005026-a від 04 лютого 2022, адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – адміністрація) повідомляє, що в подальшому зобов’язується не допускати порушень, що були виявлені в ході проведення вказаного вище моніторингу.

2022-02-09 09:40:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬАГРОХІМСЕРВІС" 1 492 769,34
UAH з ПДВ
1 307 246,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1 1 699 959,09
UAH з ПДВ
1 307 512,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 травня 2021 17:03
Електронний підпис
26 травня 2021 17:01
Довідка.pdf.p7s
26 травня 2021 17:01
Довідка.pdf
26 травня 2021 17:01
Довідка МВС 2.pdf
26 травня 2021 17:01
Довідка МВС 1.pdf
26 травня 2021 17:01
Довідка ДПІ 2.pdf
26 травня 2021 17:01
Довідка ДПІ 1.pdf
16 квітня 2021 13:03
Електронний підпис
16 квітня 2021 13:01
Розрахунки ціни.pdf.p7s
16 квітня 2021 13:01
Розрахунки ціни.pdf
16 квітня 2021 12:55
Електронний підпис
16 квітня 2021 12:54
171 Додаток №4.pdf.p7s
16 квітня 2021 12:53
171 Додаток №4.pdf
16 квітня 2021 12:53
155 Субпідряд.pdf.p7s
16 квітня 2021 12:53
155 Субпідряд.pdf
16 квітня 2021 12:53
154 Ст.41.pdf.p7s
16 квітня 2021 12:53
154 Ст.41.pdf
16 квітня 2021 12:53
153 Спецодяг.pdf.p7s
16 квітня 2021 12:53
153 Спецодяг.pdf
16 квітня 2021 12:52
141 Захист довкілля.pdf.p7s
16 квітня 2021 12:52
141 Захист довкілля.pdf
16 квітня 2021 12:48
Таблиця 6.pdf.p7s
16 квітня 2021 12:47
Таблиця 6.pdf
16 квітня 2021 12:47
наказ№10-к.pdf
16 квітня 2021 12:47
наказ№3-к.pdf
16 квітня 2021 12:47
Наказ №35-К тр.pdf
16 квітня 2021 12:47
наказ №29 К тр.pdf
16 квітня 2021 12:47
наказ №18 К тр.pdf
16 квітня 2021 12:47
наказ №17 К тр.pdf
16 квітня 2021 12:47
наказ №15 К тр.pdf
16 квітня 2021 12:47
Наказ №13-К тр.pdf
16 квітня 2021 12:47
189 Працівники.pdf.p7s
16 квітня 2021 12:47
189 Працівники.pdf
16 квітня 2021 12:46
Договір гаражування.pdf
16 квітня 2021 12:46
Видаткові Накладні.pdf
16 квітня 2021 12:45
195 МТБ.pdf.p7s
16 квітня 2021 12:45
195 МТБ.pdf
16 квітня 2021 12:43
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
16 квітня 2021 12:43
Витяг з ЄДР.pdf
16 квітня 2021 12:42
243 Додаток 9.pdf.p7s
16 квітня 2021 12:42
243 Додаток 9.pdf
16 квітня 2021 12:42
193 Тех.характеристики.pdf
16 квітня 2021 12:39
рішення учасника.pdf
16 квітня 2021 12:39
рішення засновника.pdf
16 квітня 2021 12:39
описЄДР 2.pdf
16 квітня 2021 12:39
опис ЄДР.pdf
16 квітня 2021 12:38
Дод.Угоди договір№850.pdf
16 квітня 2021 12:37
Договір№850.pdf
16 квітня 2021 12:37
Договір №4_1 та Відгук.pdf
16 квітня 2021 12:37
Відгук Договір№850.pdf
16 квітня 2021 12:37
Витяг Єдиного Податку.pdf
16 квітня 2021 12:37
Виписка з ЄДР.pdf
16 квітня 2021 12:35
Банківська Довідка.pdf
16 квітня 2021 12:34
Акти договір№850.pdf
16 квітня 2021 12:33
Протокол Н1.7Z
16 квітня 2021 12:33
Наказ Фролова Ю.1.7Z
16 квітня 2021 12:33
Лит до БГ №1721-21.7z
16 квітня 2021 12:32
Лист для клієнті1.7z
16 квітня 2021 12:32
Гарантія 1721-21.7z
16 квітня 2021 12:32
Витяг із Статут1.7z
16 квітня 2021 12:32
Банківська ліцензі1.7z
16 квітня 2021 12:32
oledata.mso
16 квітня 2021 12:31
Електронний підпис
16 квітня 2021 12:28
159 Ст.17.pdf
16 квітня 2021 12:28
159 Ст.17.pdf.p7s

Публічні документи

16 квітня 2021 11:05
Електронний підпис
16 квітня 2021 10:58
Банківська гарантія.pdf
16 квітня 2021 10:58
Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІВДЕНЬАГРОХІМСЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬАГРОХІМСЕРВІС"
#41214338
Переможець 1 307 246,00
UAH з ПДВ
18 травня 2021 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2021 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬАГРОХІМСЕРВІС"
#41214338
1 307 246,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 09:54
загальна сума виконання договору _ 84.docx укладений
09 лютого 2022 09:51
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 16:17
додаткова угода _ 5.pdf зміни до договору
18 січня 2022 15:52
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 18:00
додаткова угода _4.pdf зміни до договору
11 січня 2022 17:59
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:40
додаткова угода _ 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:23
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 13:27
додаткова угода _ 2.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 13:25
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 17:50
додаткова угода _ 1 від 17.06.2021.pdf зміни до договору
17 червня 2021 17:35
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 14:23
додаткова угода № 1 від 07.06.2021 зміни до договору
09 червня 2021 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору під фактичне фінансування предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв`язку зі зменшенням обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку (без суми)
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору до 31.12.2022 з ціною
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2021 — 01 січня 2023
Сума оплати за договором: 44 774,07
UAH