Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна тач панель 32D
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2021-02-26-004933-b f85e9b42d39241ebae9aabbd819a868a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрмішина Наталя Борисівна

380963745825 centr20a@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лівобережний районний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів
Код ЄДРПОУ: 34440258
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., Маріуполь, бульвар Меотиди, 20а
Контактна особа: Єрмішина Наталя Борисівна
380963745825
centr20a@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 20:32
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна тач панель 32D
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, бульвар Меотиди, 20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 травня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 28 лютого 2021 14:16
Дата відповіді: 01 березня 2021 08:05
Доброго дня! Згідно технічних вимог тендерної документації - інтерактивна тач панель повинна мати: аудіо Максимальна потужність 8W x 2. Чи будете Ви розглядати еквівалент тач панелі у комплекті з акустичною системою (зовняшньою), що забезпечить виконання вимоги - аудіо Максимальна потужність бульше ніж 8W x 2?
Відповідь: Доброго ранку! Варіант тач панелі з акустичною ситемою (зовнішньою) не розглядається. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Технічні характеристики
Дата подання: 28 лютого 2021 14:22
Дата відповіді: 01 березня 2021 08:16
Доброго дня! Згідно з тендерною документацією інтерактивна панель повинна мати Тип сенсору інфочервоний. Чи будете Ви розглядати інтерактивну панель, що має технологію сенсору - ємнісну, яка є кращою та більш вартісною ніж інфрачервона технологія?
Відповідь: Доброго ранку! Варіант інтерактивної панелі, що має технологію сенсора - ємнісний, буде розглядатися за умови, якщо це не вплине на заявлену вартість закупівлі. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Уточнення
Дата подання: 28 лютого 2021 14:25
Дата відповіді: 01 березня 2021 17:35
Шановний Замовник! Ви зазначили, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати Методичні рекомендації щодо застосування Інтерактивної LCD тач панелі від виробника. Чи достатньо буде для підтвердження даної вимоги надати Інструкцію користувача для панелі?
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо, що звернули увагу до нашої закупівлі. З приводу Вашого питання, повідомляємо. Вимога тендерної документації про надання методичних рекомендацій обумовлена тим, що методичні рекомендації повинні дати чітке розуміння як використовувати програмне забезпечення панелі; які види програм воно в себе включає; на який вік дитини воно розраховане; для чого застосовується. Фахівці Центру працюють з дітлахами різних нозологій. Заняття з дітьми носять індивідуально-диференційований характер.
Рекомендації
Дата подання: 28 лютого 2021 14:29
Дата відповіді: 01 березня 2021 17:41
Шановний Замовник! Вітаємо! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваші заклади більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: - Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні панелі та базове програмне забезпечення. - Свідоцтво на знак для товарів і послуг з усіма додатками (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що вимоги до предмета закупівлі, встановлені документацією є достатніми для закупівлі товару, який становить предмет закупівлі. Щиро дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП НАУМЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 49 800,00
UAH з ПДВ
49 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 14:16
Електронний підпис
04 березня 2021 14:16
9 Довідка_згода з тз.pdf
04 березня 2021 14:16
5 Паспорт ІПН_оригінал.pdf
04 березня 2021 14:16
4 Витяг ЄП ВЕРБИЦЬКА.pdf
04 березня 2021 14:16
2 Паспорт ІПН_копія.pdf
04 березня 2021 14:16
17 Комерційна пропозиція.pdf
04 березня 2021 14:16
16 ВИСНОВОК СЕС ПАНЕЛІ.pdf
04 березня 2021 14:16
15 Лист згода _ОПД.pdf
04 березня 2021 14:16
14 Проект договору.pdf
04 березня 2021 14:16
13 Висновок сес панели.pdf
04 березня 2021 14:16
11 Документи якості.pdf
04 березня 2021 14:16
10 Технічна специфікація.pdf
04 березня 2021 14:16
1 Виписка витяг_оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП НАУМЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП НАУМЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#3500408862
Переможець 49 800,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 18:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 18:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП НАУМЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#3500408862
49 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 16:22
Звіт телевізійне та аудіовізуальне обладнання.PDF укладений
28 січня 2022 16:21
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 07:39
Доп №5 к дог№13 Вербицкая.pdf зміни до договору
10 серпня 2021 07:38
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 22:48
Доп №4 к дог №13 Вербицкая.pdf зміни до договору
19 липня 2021 22:47
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 18:30
Доп №3Вербицкая_.pdf зміни до договору
29 червня 2021 18:29
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 15:22
File.PDF зміни до договору
28 травня 2021 15:21
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 15:37
протокол(1).pdf зміни до договору
13 травня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 11:12
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 11:12
протокол лрді.pdf зміни до договору
13 травня 2021 11:11
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 14:10
допка телевизор договор 13.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 14:09
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 18:28
Договор №13 Интерактивная панель.pdf укладений
29 березня 2021 18:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення п.п.11 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол 2/1
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку поставки
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Покупця
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну поставки
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки у звязкку із продовженням робіт з капітального ремонту приміщень.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 800,00
UAH