Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення)
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2021-02-26-004801-b fa8eac1194a1466b83222c8f190609ef
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврилов Олександр Михайлович

Contactcenter1551kbu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва"
Код ЄДРПОУ: 38321511
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6-А
Контактна особа: Гаврилов Олександр Михайлович
Contactcenter1551kbu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2021 18:00
Початок аукціону: 24 березня 2021 14:36
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48510000-6: Пакети комунікаційного програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48510000-6 — Пакети комунікаційного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-26-004801-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ, Код ЄДРПОУ:38910488
Дата подання: 02 березня 2021 16:13
Вимога щодо усунення дискримінаційних положень Тендерної документації
Відповідно до умов тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, необхідно надати довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору (за період 2017-2020 рр.) із зазначенням контрагенту, з якими було укладено договір, їх контактний телефон, рік виконання договору, суму договору, завірену підписом уповноваженої особи. Під аналогічним договором розуміються договір подібний за правовою природою та предметом закупівлі (згідно із кодом ДК 021:2015)).
Вимога щодо надання аналогічного договору, в якому був би зазначений саме код ДК, означає, що у даній процедурі можуть взяти участь лише учасники, які мають досвід виконання договорів з бюджетними та/або комунальними організаціями, укладених за результатом проведення закупівель з використанням системи Prozorro. А також, послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення), що є предметом даної закупівлі, за своїм змістом можуть підпадати під інший код ДК 021:2015.
Зазначаємо, що відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Та, усі процедури закупівлі, відповідно до принципів, що визначені ст. 5 Закону України ‘’Про публічні закупівлі’’ повинні відбуватись на засадах: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що вимога тендерної документації щодо надання аналогічного договору подібного за предметом закупівлі (згідно із кодом ДК 021:2015)) порушує принципи здійснення публічних закупівель: є дискримінаційною та такою, що значно звужує коло можливих учасників та не забезпечує рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. У зв’язку з чим вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити, що: ‘’Під аналогічним договором розуміються договір подібний за правовою природою та предметом закупівлі, договір на надання послуг щодо створення системи/програмного забезпечення/комп’ютерної програми.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2021 15:35
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник в даній закупівлі встановив один з таких кваліфікаційних критеріїв як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника (згідно з наказом Міністерства Розвитку Економіки та Сільського Господарства №708 від 15.02.2020), затвердженого у встановленому законодавством порядку.
В тендерній документації Замовник не конкретизує надання аналогічного договору за кодом 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення, а зазначає те що він має бути подібним.
Жодної вимоги, що у договорі повинен бути зазначений код ДК та вимоги, що у даній процедурі можуть взяти участь лише учасники, які мають досвід виконання договорів з бюджетними та/або комунальними організаціями, укладених за результатом проведення закупівель з використанням системи Prozorro не має.
Враховуючи вищевикладене, вимога щодо надання аналогічного договору подібного за правовою природою та предметом закупівлі (згідно із кодом ДК 021:2015) є законною і не дискримінує учасників різних форм власності.
Використання Єдиного закупівельного словника є прямою вимогою Закону та стосується замовників, що визначені згідно із ст. 2 Закону.

Документи

05 березня 2021 15:35
Протокол №23.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-26-004801-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ, Код ЄДРПОУ:38910488
Дата подання: 09 квітня 2021 14:32
Скарга на рішення Замовника
СКАРГА щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» згідно рішення Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва», викладеного в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р. Комунальною бюджетною установою «Контактний центр міста Києва», (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі відкриті торги на закупівлю послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-004801-b ● fa8eac1194a1466b83222c8f190609ef. Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ», (надалі – ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» або Скаржник), виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р. тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» була відхилена. В протоколі розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р., Замовником за результатом розгляду пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» зазначено наступне: Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен був надати лист-згоду з проектом договору про закупівлю (Додаток № 5 до цієї тендерної документації), завірений підписом уповноваженої особи. Учасник в складі своєї пропозиції надав лист згоду з проектом договору Вих. № 11-03/21-02 від 11 березня 2021 року. В якому зазначено, що ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» в особі директора Бургомістренка Єгора Анатолійовича погоджується з проектом договору про закупівлю, викладеному в Додатку № 5 до тендерної документації. Замовником 12.03.2021 року було внесено зміни до тендерної документації та проекту договору. Оскільки учасник не надав оновлений лист згоду з проектом договору про закупівлю у редакції від 12.03.2021 р., то Замовник вимушений застосувати підставу для відхилення пропозиції, передбачену абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» так як пропозиція Учасника не встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі послуг з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення), (Закупівля № UA-2021-02-26-004801-b) з підстав абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» не погоджується з рішенням Замовника відносно відхилення його тендерної пропозиції та, користуючись своїм правом, наданим йому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», (надалі – Закон), звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг зі скаргою на прийняті рішення Замовника. Щодо підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» повідомляє наступне: На виконання вимог тендерної документації необхідно було надати лист-згоду з проектом договору про закупівлю (Додаток №5 до цієї тендерної документації), завірений підписом уповноваженої особи учасника. ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» надало Лист-згоду за вих. № 11-03/21-05 від 11 березня 2021 року (не за Вих. № 11-03/21-02 від 11 березня 2021 року, як зазначено в Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р.), за підписом директора Бургомістренка Єгора Анатолійовича, в якому зазначено, що учасник погоджується з умовами договору, викладеного в Додатку №5 до цієї тендерної документації. Таким чином, вище зазначена вимога тендерної документації була виконана в повному обсязі. Також, ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» на виконання умов тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції також надало Протокол Загальних зборів учасників ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» № 17/03/21-01 від 17 березня 2021 року, в якому зазначено про затвердження та надання згоди учасниками ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» на укладення договору про закупівлю в Додатку № 5 (із внесеними змінами від 12.03.2021 р.) та про уповноваження директора Бургомістренка Єгора Анатолійовича на підписання даного договору (із внесеними змінами від 12.03.2021 р.) у випадку визначення Товариства переможцем закупівлі та отримання повідомлення про намір укласти договір. Крім того, у складі тендерної пропозиції Скаржника було надано завізований директором Бургомістренком Єгором Анатолійовичем проект договору, із внесеними змінами від 12.03.2021 р., викладений у Додатку № 5 до тендерної документації. Наявність підпису та відбитка печатки уповноваженої особи – директора Бургомістренка Єгора Анатолійовича на кожній сторінці проекту договору свідчить про те, що уповноважена особа ознайомлювалась з проектом договору із внесеними змінами від 12.03.2021 р. та надала згоду з умовами такого договору. Оцінивши в сукупності надані документи в складі тендерної пропозиції Скаржника, можливо дійти до висновку, що Учасник, ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» ознайомився з проектом договору, із внесеними змінами від 12.03.2021р. та повністю та беззаперечно, враховуючи внесені зміни, погодився з його умовами (така згода надана як і учасниками ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ», так і уповноваженою особою – директором учасниками ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ»). А зазначена дата – 11.03.2021 р. є лише технічною помилкою та опискою, та в розумінні норм Закону та тендерної документації є формальною (несуттєвою) помилкою та жодним чином не впливає на зміст поданої тендерної пропозиції. Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону та тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції вважаються: відсутність підписів на окремих копіях документів, які входять до складу тендерної пропозиції; технічні помилки та описки. Також, хочемо звернути увагу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на те, що жодних вимог щодо зазначення дати документів, що подаються у складі тендерної пропозиції тендерна документація не містить, а зазначення дати на даному документі – це лише особиста ініціатива Скаржника. Замовник не може відхиляти тендерні пропозиції учасників з підстав, які сам же не зазначив в тендерній документації та повинен розглядати тендерну пропозицію лише на відповідність тим вимогам, що самостійно, за рішенням свого тендерного комітету включив до тендерної документації для проведення даної процедури закупівлі. А тому, тендерна пропозиція Скаржника є такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації та не підлягає відхиленню з підстав, визначених у абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, як така, що не відповідає іншим вимогам тендерної документації, так як для Замовника, якщо він у своїх діях керується чинним законодавством України у сфері публічних закупівель, неможливо відхилити тендерну пропозиції Учасника на основі надуманих підстав або інших вимог, що Замовник не включив до тендерної документації. Враховуючи викладене вище, підстава для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ», зазначена в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р., є безпідставною, необґрунтованою та незаконною. Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, аналізуючи вищенаведене можна дійти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки тендерної пропозиції учасника закупівлі, що, у свою чергу, є грубим порушенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-004801-b ● fa8eac1194a1466b83222c8f190609ef. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення відносно відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р., процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-004801-b ● fa8eac1194a1466b83222c8f190609ef. 5. Зобов’язати Замовника розглянути тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Додатки: 1. Протокол розгляду тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-02-26-004801-b. 2. Протокол розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р. 3. Лист-згода за вих. № 11-03/21-05 від 11 березня 2021 р. 4. Протокол Загальних зборів учасників ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» № 17/03/21-01 від 17 березня 2021 року. 5. Завізований проект договору (зі змінами від 12.03.2021 р.).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2021 11:15
рішення від 13.04.2021 № 7721 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 11:14
рішення від 22.04.2021 № 8833.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 20:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8833-р/пк-пз від 22.04.2021р. Замовник скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» за процедурою закупівлі «Послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-26-004801-b.
Дата виконання рішення замовником: 28 квітня 2021 16:22

Документи подані скаржником

09 квітня 2021 14:02
Скарга ворд
09 квітня 2021 14:02
Скарга пдф
09 квітня 2021 14:02
Додаток 1
09 квітня 2021 14:02
Додаток 2
09 квітня 2021 14:02
Додаток 3
09 квітня 2021 14:02
Додаток 4
09 квітня 2021 14:02
Додаток 5

Документи подані замовником

16 квітня 2021 14:48
Заперечення 194-1418!04.pdf
16 квітня 2021 14:49
Заперечення 194-1418!04.DOCX
28 квітня 2021 16:17
Протокол 47.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2021 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ 1 149 000,00
UAH з ПДВ
1 149 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ЮНОШЕВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 1 185 000,00
UAH з ПДВ
1 185 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРЕЙШНС" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 березня 2021 14:39
Електронний підпис
23 березня 2021 14:37
Довідка ст.17.pdf
23 березня 2021 14:37
Довідка ст.17.pdf
23 березня 2021 14:37
Довідка ст.17.pdf
23 березня 2021 14:37
Тендерна пропозиція.pdf
23 березня 2021 14:37
Стендовий зразок.pdf
23 березня 2021 14:37
Лист щодо Статуту.pdf
23 березня 2021 14:37
Лист щодо ліцензій.pdf
23 березня 2021 14:37
Копія витягу з ЄДР.pdf
23 березня 2021 14:37
Договор оренди.pdf
23 березня 2021 14:37
Довідка ст.17.pdf
23 березня 2021 14:37
Довідка про працівників.pdf
23 березня 2021 14:37
Диплом Юношева.pdf
23 березня 2021 14:37
Диплом Самофал.pdf
23 березня 2021 14:37
Диплом Козій.pdf
23 березня 2021 14:37
Гарантійний лист.pdf
23 березня 2021 14:37
CISCO_Козій.pdf

Публічні документи

23 березня 2021 11:38
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

13. Довідка ст. 17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

13. Довідка ст. 17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

13. Довідка ст. 17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ЮНОШЕВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Довідка ст.17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довідка ст.17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Довідка ст.17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРЕЙШНС"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ
#38910488
Рішення скасоване 1 149 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 16:20
ФОП "ЮНОШЕВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3311606387
Рішення скасоване 1 185 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 16:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРЕЙШНС"
#41287626
Рішення скасоване 1 200 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 16:20
ТОВ УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ
#38910488
Відхилено 1 149 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2021 18:59
ФОП "ЮНОШЕВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3311606387
Відхилено 1 185 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2021 19:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРЕЙШНС"
#41287626
Відхилено 1 200 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2021 19:05

Документи

31 березня 2021 14:27
Електронний підпис
31 березня 2021 14:26
Протокол 33!1.PDF
24 березня 2021 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 квітня 2021 13:05
Електронний підпис
07 квітня 2021 13:03
Протокол 37!1.PDF
31 березня 2021 14:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

Документи

06 липня 2021 18:55
Електронний підпис
06 липня 2021 18:54
67 протокол.PDF

Документи

06 липня 2021 19:01
Електронний підпис
06 липня 2021 19:00
67 протокол.PDF

Документи

06 липня 2021 19:04
Електронний підпис
06 липня 2021 19:04
Електронний підпис
06 липня 2021 19:03
67 протокол.PDF

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 12 травня 2021 12:41
Кінець періоду оскарження: 23 травня 2021 00:00
Дата скасування відміни: 30 червня 2021 14:05
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На етапі проведення закупівлі послуг створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення) (Закупівля №UA-2021-02-26-004801-b) Замовником було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме порушено строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною (ч.10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»). З огляду на вищезазначене Замовник змушений застосувати п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» як підставу для відміни закупівлі, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Документи:
12 травня 2021 12:40
Електронний підпис
12 травня 2021 12:16
Протокол 50.PDF
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-02-26-004801-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ, Код ЄДРПОУ:38910488
Дата подання: 21 травня 2021 15:31
Скарга щодо відміни процедури закупівлі
СКАРГА щодо відміни процедури закупівлі Комунальною бюджетною установою «Контактний центр міста Києва», (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі відкриті торги на закупівлю послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-004801-b ● fa8eac1194a1466b83222c8f190609ef. Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ», (надалі – ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» або Скаржник), виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р. тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» була відхилена. Скаржник не погодився з рішенням відносно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» та, користуючись своїм правом, наданим йому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) подав скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегії) на вище зазначене рішення Замовника. Дана скарга відповідно до Рішення Колегії № 8833-р/пк-пз від 22.04.2021 була задоволена та Замовника зобов’язали скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ». На виконання даного Рішення, Замовником 28.04.2021 р. було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ», а тендерна пропозиція «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» була повернута на етап розгляду на відповідність вимогам тендерної документації (розгляд тендерної пропозиції, що електронною системою закупівель після проведеного аукціону визначена найбільш економічно вигідною). Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету КБУ «Контактний центр міста Києва» № 50 від 12.05.2021 р. було відмінено закупівлю послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення) з підстави, передбаченою п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель: порушено строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною (ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»). Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника та користуючись своїм правом, наданим йому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) зазначає: По-перше, так, Законом визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Але, поряд з цим Замовнику надано право аргументовано продовжити такий строк до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. (ч. 10 ст. 29 Закону). А тому, якщо у Замовника мали місце обґрунтовані підстави, які завадили йому розглянути тендерну пропозицію в строк п’яти робочих днів, він міг би оприлюднити повідомлення в електронній системі про продовження даного строку, а не знехтувати законними строками для розгляду тендерної пропозиції та відмінити процедуру закупівлі лише через те, що Замовник вирішив не здійснювати жодних дій для дотримання положень Закону в даній частині. По-друге, до компетенції Замовника не віднесені повноваження виявляти порушення у сфері публічних закупівель. Ст. 7 (Державне регулювання, контроль у сфері закупівель та громадський контроль) Закону до контролюючих органів, які мають виявляти порушення, віднесено Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів; Банки під час оплати за договорами про закупівлю; Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю; Громадський контроль. Замовника в даному переліку немає, а отже Замовник не може спеціально створити порушення у сфері публічних закупівель, їх встановити та вирішити, що дані порушення віднесені до таких, що неможливо усунути. По-третє, тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» уже розглядалась Замовником та відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р. тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» була відхилена з підстави невідповідності тендерної пропозиції Учасника з підстав абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 (Учасник не надав оновлений лист згоду з проектом договору про закупівлю у редакції від 12.03.2021 р.). Рішенням Колегії № 8833-р/пк-пз від 22.04.2021 було встановлено, що тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави. А тому, якщо Замовник, детально розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» на відповідність вимогам Закону та тендерної документації, зазначив в Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 33/1 від 31.03.2021 р. лише про одну дану невідповідність як підставу для відхилення (що була визнана вище зазначеним Рішенням Колегії як неправомірна), то можна припустити, що якщо Замовник не зазначив про жодні інші невідповідності, то він вважав, що тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКІ БІЗНЕС КОМУНІКАЦІЇ» в інших частинах повністю відповідає вимогам як Закону, так і тендерної документації та не підлягаю відхиленню. По-четверте, з огляду на те, що в діях Замовника прослідковується навмисне затягування строку розгляду тендерних пропозицій, самостійне виявлення (поза межами компетенції Замовника) даного порушення та як наслідок, штучне створення підстави для відхилення тендерної пропозиції, має місце грубе порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, закріплених в ст. 5 Закону. А саме, вважаємо, що з боку Замовника наявні: - дискримінація Скаржника, необ’єктивне та упереджене ставлення до нього, штучне обмеження конкуренції; - корупційні дії та зловживання з боку Замовника. Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-004801-b ● fa8eac1194a1466b83222c8f190609ef. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення відносно відміни процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-26-004801-b ● fa8eac1194a1466b83222c8f190609ef. Додатки: 1. Протокол засідання тендерного комітету КБУ «Контактний центр міста Києва» № 50 від 12.05.2021 р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 травня 2021 10:59
рішення від 25.05.2021 №11452(+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 26 травня 2021 10:59
Рішення від 02.06.2021 №12404.pdf
Дата публікації: 07 червня 2021 19:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12404-р/пк-пз від 02.06.2021 КБУ "Контактний центр міста Києва" здійснило скасування рішення про відміну процедури закупівлі – "Послуги з створення системи управління відносинами з заявником, надання правової допомоги киянам Комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" (Код ДК 021:2015 - 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2021-02-26-004801-b.
Дата виконання рішення замовником: 30 червня 2021 15:33

Документи подані скаржником

21 травня 2021 15:13
Скарга пдф
21 травня 2021 15:13
Скарга ворд
21 травня 2021 15:13
Додаток 1

Документи подані замовником

30 червня 2021 14:22
протокол 61.PDF
Дата відміни
06 липня 2021 19:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі