Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по заправці та відновленню картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту друковано-розмножувальної техніки
Очікувана вартість
5 465,00 UAH
UA-2021-02-26-004791-b 66f877de8e1e47a18adec5c2932c6a5c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалевська Ірина Анатоліївна

+380629470081 uo.kpkkp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств"
Код ЄДРПОУ: 03343226
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Грецька, б. 41,
Контактна особа: Ковалевська Ірина Анатоліївна
+380629470081
uo.kpkkp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 16 березня 2021 15:42
Очікувана вартість: 5 465,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


на 2021 р, за кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 послуга
Послуги по заправці та відновленню картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту друковано-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Грецька, 41 та пр. Миру, 9 або за адресою ремонтної бази Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця, протягом 30 календарних днів з дати надання послуг, на підставі підписаного Акту наданих послуг, з по позиційним зазначенням переліку наданих послуг і витрачених матеріалів та запчастин, а також рахунку на оплату. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2021 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна 3 405,00
UAH
3 405,00
UAH
Документи
ФОП Журавльова Марина Анатоліївна 5 400,00
UAH
5 400,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна

ФОП Журавльова Марина Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна
#2867107429
Переможець 3 405,00
UAH
22 березня 2021 10:47

Документи

22 березня 2021 10:47
Електронний підпис
22 березня 2021 10:42
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2021 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна
#2867107429
3 405,00
UAH
Документи

Документи

22 березня 2021 10:47
Електронний підпис
22 березня 2021 10:42
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 19:44
ФОП Ващук М.А дог 14 ТО ДУ 1 Зміна назви.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 19:37
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 15:09
Договір про надання послуг укладений
29 березня 2021 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Ду 1 до договору, 1. Рішенням Маріупольської міської ради № 8/9-806 від 28.07.2021р «Про перейменування комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» та затвердження Статуту комунального підприємства» з 01.08.2021р Комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств» (код ЄДРПОУ 03343226) перейменовано у Комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Ритуальна служба» (скорочена назва КП ММР «Ритуальна служба» (код ЄДРПОУ 03343226). Керуючись п.11.2 та п.11.3 Договору, на підставі державної реєстрації Статуту «Замовника» у новій редакції від 28.07.2021р, у зв’язку із перейменуванням «Замовника» у Комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Ритуальна служба», зміною банківських реквізитів та електронної адреси «Замовника», Сторони домовились: По всьому тексту Договору, його додатків та Додаткових угод до договору у всіх відмінках змінити найменування «Замовника» з Комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» на Комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Ритуальна служба» 2. Внести зміни до Договору та викласти реквізити «Замовника» у наступній редакції: «Замовник»: Комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Ритуальна служба» 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Грецька 41, ЄДРПОУ: 03343226 р/р UA763348510000000002600847341 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО 334851 Свідоцтво платника ПДВ №200011696 ІПН 033432205815 тел. (0629) 33-51-47,47-00-81 E-mail: kp.mmr.rs@gmail.com
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML